Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/26/19 ve všech sekcích
-
Tak ty boční průduchy v předním nárazníku tam jsou hlavně kvůli aerodynamice. Nemají primárně plnit funkci chlazení brzd. Proudící vzduch kolem kol je dost důležitý.4 body
-
2 body
-
Buď se upsal, nebo je to jen další pohádkář, kterých je ve všech tématech o spotřebách na foru přehršel.2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Nezapomen si koupit podlozku pod tu autosedacku. Nemusi to bejt origo skoda/vw, klidne i cybex apod. Tim se sedacka pod tim neposkodi vubec Edit: tohle mam na mysli2 body
-
@Johank Johanka tak při 140km/h bych chtěl vidět těch 5.5l/100km. To by i kdejaké TDI závidělo...2 body
-
včera jsem najel ze Scalou 1.0TSI 85kW 6MP cca 120km. Co se týká výkonu, tak ten zatím nehodnotím. Auto má syrový motor, ten se ještě rozhýbe. Spotřeba byla 6,2l. To taky není špatný. Co se týká odhlučnění a částečně jeden z možných problému. Auto poměrně dobře odhlučnili a to má za následek, že člověk více vnímá podvozek na rozbité silnici. Jinak auto sedí, je si jisté. To je velký rozdíl vůči Rapidovi, kde jeho asymetrické rozměry měli vliv na jeho jízdní vlastnosti. Pro dámy bude problém asi doplnění kapaliny do ostřikovačů (pokud to vůbec někde dělají). Kapota je hodně těžká a nemá plynové vzpěry. BiLED svíti skvěle a většinu lidí určitě neurazí. No a co k ceně? Osobně bych si představoval od 25.000 až 30.000 níže. Čas ukáže jestli byla cenotvorba správná. Myslím, že hodně lidí bude čekat na Kamiqa, který bude podle mě prodávanější.2 body
-
Nebo se na to vykašlat. Ono někdy se zdají věci jednodužší než ve skutečnosti jsou. Ta krabička je primárně dělaná na trafo a ne na rozvodnou síť auta. A přitom jednodužší by bylo použít osvětlení určené přímo do auta. Ale teda bez cirkusového přepínání barviček.2 body
-
Ahoj pánové, jsem tu nový a zhruba měsíc mám Octavii III FL liftback, jelikož jsem trochu úchyl na různé funkční úpravy (hlavně co se týče audia), tak přidávám mou zkušenost s tlumením podběhů a pátých dvěří a částečně kapoty. Materiál jsem kupoval od carmedia.cz VBF Noise Neoprene 4 5ks, VBF Noise Protection 15 9ks přítlačný váleček CHP Roller Polyuretan V2 1ks Cena: 2645,- Podběhy je dobré umýt kolem kol wapem na myčce, poté na zahradě auto zvednu, sundám kolo, následně podběh. Prostor pod podběhem včetně brzd a nápravy, jsem v rámci jarní očisty od soli, umyl silným APC + aktivní pěnou, následně veškerou špínu uvolnil štetcem a kartáčem a spláchl vodou. Po vysušení následovalo opravdu kvalitní odmaštění povrchu IPA roztokem (1:4), vosk z výroby jde opravdu hodně težce sundat a ke všemu jen mechanicky, takže jsem ho tam nechal a lepil jsem tlumení i přes vosk. Podle výlisků v plastovém podběhu, jsem pro jistotu na karoserii obkreslil místa, kde by tlumení mohlo překážet při zpětné montáži podběhu. Teď už bylo vše připraveno pro aplikaci tlumení. Osobně jsem se rozhodl podběhy vpředu vytlumit přímo na karoserii, rozhodl jsem se tak z důvodu snížení rezonance samotné karoserie. Jednodužší varianta je lepit tlumení na plastový podběh, tento úkon například nejde vzadu, protože tam je textilní podběh a na tom by tlumení nedrželo. Teď ta aplikace, nejdříve jsem lepil VBF noise protection (ten má právě za úkol tlumení rezonancí), plát jsem si nařezal zhruba na čtverce 15x15. lepení začíná od spodu a v řadách postupujem nahoru zhruba s 1 centimetrovými přesahy, jako když se pokládá střecha, aby následně stékající voda neměla tendenci téct za materiál. Důležité je každý plát důkladně přiválečkovat!!! Aby se zabránilo vniknutí vody za materiál. Poté jsem si nařezal na stejné čtverce VBF noise neoprene 4 (ten tlumí hluk). A stejně jako předtím, lepil v řadách s překrytím a důkladně přiválečkoval. Chystám se ještě koupit VBF noise neoprene 6 a nalepit ho na přední plastové podběhy a ještě trochu zvýšit odhlučnění, protože místa je mezi podběhem a karoserií dost a s montáží podběhu po vytlumení nebyl absolutně žádný problém. Takže ten neoprene 6 se tam ještě v pohodě vejde. Zadní podběhy, tam byla trochu větší spotřeba materiálu, jelikož jsem tlumil celý podběh, aby tolik nevnikal hluk i do kufru. Teď k víku kufru, ten tapec víka kufru, jde docela blbě sundat a ještě hůř nasazovat, chce to trpělivost a ideálně někoho k ruce. Povrch zevnitř jen dobře odmastit, přístup je ale dost mizerný, ale jde to nalepit témeř všude, tam kam se nedostanete válečkem, tak poctivě rukou všude přitlačit.. Víko je o něco těžší, ale zas tak hrozné to není, kdo chce ušetřit trochu té váhy, nemusí to lepit i na ty příčné výztuhy a vnější plech. A naposled jsem zbytkem VBF noise protection 15 vytlumil kapotu a nainstaloval dodatečně kryt kapoty, ať to nějak vypadá (mám 1.4 tsi, takže tam kryt nebyl). Až koupím neoprene 6 na ty podběhy, nalepím ho ještě na kapotu. No a teď k výsledku, rány od podvozku na ostrých nerovnostech jsou moc pěkně utlumeny a je to takové decentní bouchnutí. Nejvíc je to znát na kostkách. Na dálnici je tahle octavia slušně odhlučněna oproti octavii II už z výroby ale i přes to, je tu prostor ke zlepšení. Hluk je od silnice po vytlumení znatelně menší a při tempomatových 150km/h si s drahou polovičkou povídáme bez zvýšení hlasu, ne že to předtím nešlo, jen to od silnice trochu víc rušilo, až se pustím do dveří bude to zas úplně jinde. Poměr cena/výkon za mě určitě doporučuji. PS: VBF noise protection je hliníková fólie s vrstvou gumoasflatu, velmi dobře drží a má antikorozní účinky, takže při správné a poctivé montáži není třeba se bát že to bude za tím korodovat. Doufám že se Vám můj stručný návod líbil a když to někomu pomůže při montáži, budu jenom rád.2 body
-
Nedávno jsme o tom laškovali a ejhle... https://www.auto.cz/novy-level-vypinani-valcu-ze-ctyrvalce-se-stane-jednovalec-106033?utm_source=facebook&utm_medium=dave1 bod
-
Nafta je těžká na nápravu, dostává zabrat, ale tlumiče, uložení, čepy jsou věci, co si dokážu vyměnit. Záleží v jakém stavu by kus byl, co koroze. Na škodaplus jsou v našem okolí pouze 1.2 a jedna 1.4 v socce výbavě. Po zkušenosti s oficiálním Honda servisem, kde prodávali Jazz a měrka oleje začala ukazovat něco po doliti litru oleje, tak ani tomu autorizovanému prodeji moc nevěřím... 1.4 55kW nebo 59, to je snad menší jehla v seně než použitelný ropák. S cenou okolo 30-40 tisíc toho člověk moc nevymyslí a já zastávám názoru, ať má člověk raději 10, 15 na případné opravy.1 bod
-
Mám taky Cybex s isofixem, ovšem mám v autě origo plasty okolo, takže originál k sedačce nepotřebuji. Holt máš low cost auto1 bod
-
Htp není dobré hned zatracovat. Na dálnici je to líný motor, to je jasné už z papírového výkonu. Ale pro někoho kdo pojede 40km okreskama a nebude potřebovat neustále předjíždět, bych řekl, že bude téměř bez investic a rozhodně s levnějším servisem, než utahaná nafta, kterou někdo údajně najezdil 10 000km za rok. 1.4 MPi jedině 16V verzi 55kw. 1.4 MPi 44kw a 50kw žere i trávu okolo. Já s 44kw jezdil po městě za 8 i 9 litrů. To je prostě na 44 kW moc. Htp to ujede leda na dálnici. Tam zase htp požene spotřebu výše. Občas jezdím s htp od rodičů. Když jsem ještě měl 1.4 MPi 44kw, nelíbil se mě zvuk. Ale je to velmi spolehlivé auto. Dodnes když se mě nafta posere, zachraňuje mě právě htp jako náhradní vozidlo. :) ikdyž má přezdívku šicí stroj, nedám na něj dopustit.1 bod
-
@Martab tak rozdíl je hlavně u plných kol. Ono v zásadě ten rozdíl na druhé straně bude minimální. Tam jde hlavně o pluchu a jak moc narušuje design kol svoji rotaci okolní proudící vzduch. Jiný by bylo kdyby ty kola dal někdo na podložky a zároveň s blatníky. Třeba u octavie 2 na ocelových kolech s plnými originál poklicemi úspora paliva i dvě deci než bez poklice. Za chvilku budou běžné plná kola s šířkou 6J / r18. Čeká nás toho dost zajímavého. Tohle je jen kapka1 bod
-
Dnes aktuálně cesta Uh.Brod-Trenčín-Lipt.Mikuláš, po dálnici tempomat na 140, mimo dálnice max. rychl. limity, dvě osoby, spotřeba dle PP 5,8 70kw, najeto 2.200km1 bod
-
Ano, originální díl, viz. číslo 5E5 ....... ta samá je i na OB autodílech.1 bod
-
1 bod
-
Aby to auto bylo pro lidi zajímavé ( na tu cenu bych se chtěl dostat) aby 70kW s paketem interiér a metlou bylo za ceníkovou 350tis. Ale každý má jiný názor, uvidí se, jestli těch 10tis. tento rok v ČR prodají.1 bod
-
1 bod
-
Ten otvor tam není kvůli brzdám, ale kvůli obtékání vzduchu (snižuje to aerodynamický odpor od kol). Chlazení brzd bývá řešeno jinak, a věřím, že i u Scaly bude funkční (má ho už i FIII minimálně). Ze stejného důvodu mají auta před koly "výstupky" směrem z nárazníku. MB to používá už dlouho. Co se týče ceny, tak za 600tis to opravdu nemá význam, otázkou je, kdo si to za 600 nakonfiguruje? Ale stejně, Mazda 3 startuje s porovnatelným motorem (X181) a automatem na 668 400 Kč. Ano, už v základu má výbavu velmi slušnou (adaptivní světla a podobně), ale prostě je to jiné auto, jak výbavou, tak interiérem, tak ale i cenou.... EDIT: @Joker 85 byl rychlejší.1 bod
-
Jenže oni v inzerátu nelžou. Auto není nabourané - je opravené a funguje. Lhali by pouze v případě, že by v inzerátu napsali, že auto nebylo v minulosti havarované. A to už dneska nikdo nenapíše. :))1 bod
-
1.6 CR je ovela lepsi motor ako 1.9 TDI. Pri 1.9 BLS a BXE lieta von ojnica, podla mna vacsie riziko ako vstreky, lebo ak sa to stane cely motor na vymenu. Vstreky idu od 150eur repas/ks. Tichy, siroke spektrum otacok, limutuje ho prevodovka, ktora ma dlhe prevody. Po chipe to ide lepsie ako 2,0. Treba ale odlozit peniaze na EGR a tankovat len kvalitnu naftu. Vstreky aj DPF vacsinou 250 000km daju.1 bod
-
Měl jsem Rapida a mám teď Rapida SB, obojí koupeno hned na začátku výroby a nic nenasvědčuje tomu, že bych měl nějaká nedodělaná auta. Pokud by každý čekal minimálně rok než se něco vychytá, tak by nic nešlo na odbyt a těch vychytaných kusů by se stejně nikdo nedočkal.1 bod
-
Rozhodně nebrat 1.6 tdi cr 77kw octavie 2. Líný, nespolehlivý a jediná výhoda, poměrně tichý. Do octavie jedine 2.0 tdi cr, nebo 1.9 tdi PD bez DPF filtrů. Repas vstřiku Continental se v podstatě nedá sehnat. Jen velmi obtížně. S lakem není vůbec pravda to, že by před FL vypadal hůře, nebo méně vydržel. Metalíza je stálá a stejná. Základní lak je na tom vždy hůře, ať je to před FL, nebo po. Nejhorší je modrá. Světla stejně jako lak. Více jsem ti popsal v soukromé zprávě, ať to zde nezahlcuji. Hodně štěstí při výběru. Je dobré, že máš takové finanční možnosti. To se dobře vybírá. ☺️1 bod
-
1 bod
-
Tak sem Scalu v Pardubicích také zkouknul, za me furt Rapid spacak,at si kdo říká co chce. Tu cenu přes 600 sem viděl na vlastní oči,fakt to nejsou fotomontáže. Nejoblíbenější slovo prodejce ji konektivita. Docela sme se z kolegou pobavili. Nov1 bod
-
Fotky bohužel nemám. Je potřeba podélně rozříznout ten plastový kryt vzpěry a odlepit z plastu, který kryje motor a převodovku. Potom je potřeba stahovák na pružinu, je hodně silná. Po zmačknutí pružiny jde rozdělat kryt motoru s převodovkou. Motor s převodovkou se dá potom vydělat. Pak se musí odpájet kontakty drátků(myslím že tři). Potom na čtyřech malých háčcích drží plechový kryt motoru, pod kterým je ten uhlík i s pružinami. Pružiny jsem vyrobil z pružinky z průpisky. Chtělo to pár průpisek rozdělat, než jsem našel správnou tuhost pružinky. A potom celé zase složit. Pouze vnější kryt buď opět šikovně přilepit nebo stáhnou černou páskou(když to člověk nehledá, tak si toho ani nevšimne)1 bod
-
V technicaku jsou vypsane kombinace kol a pneu, ktere jsou uvedeny v katalogu prislusenstvi pro Scalu. Nic vic tam nebylo.1 bod
-
no jeste si muzes koupit externi DVD_RW mechaniku na USB. a pak zase budes moci palit. cena je dneska pakatel.1 bod
-
Style 1.5 DSG Mě se líbí i provedením, jen počkat tak rok než vychytají výrobní mouchy. Zakrytovaný podvozek, lišta na odvod vody! po vzoru Golfa ( na F3 na dálnici voda při stírání ...), vykrojení v plastu B sloupku, plastový rám 5.dveří, loketka i schránky pod sedačkami malé, těsnění na spodku dveří ( u F3 prahy zacákané), při sklopení sedaček velký schod, vršek dveří i vrch palubky měkčený, jen ten tablet usazený v tvrdém, nevzhledném plastu bude chtít zvyk. S Golfem 8 to bude neporovnatelný - cenou, lepším zpracováním i detaily, odcházející Rapid proti tomu sociál. Jel jsem 1.6d - odhlučnění O.K., podvozek se 17 jde, změna profilů je znát, při 100 na 6. 1600ot., 90 na 5. 1800, 50 na 3. 1900ot1 bod
-
1 bod
-
Mi chybí bi-turbo mimo RS, nejlépe do L&K a LED matrix. Jinak by mi Kodiaq celkem sednul.1 bod
-
1 bod
-
Tak aj mne to dnes nahodili a spokojnost USB som si dal vyviest spodom ..a nemusel mi nic rezat ziaden plast dany modul mi umiestnil az uplne dole nad original USB tam je dost miesta ...vsetko profesionalne spravene bez naznaku zasahu a poskodenia plastov... GPS ma maximalny signal a tiez je umiestneny pod palubnou doskou...akurat bol problem v tom ze musel prehodit piny s canbusu vobec nepasovali lebo dany modul bol pre ine radio VW tak sa s tim prplal cely den vsetky piny vycvaknut a prehadzovat na spravne pozicie...klobuk dole . V ziline perfekt pristup absolutna profesionalita a uz pri prichode povedal ze nic vrtat rezat ani nic podobne robit nebude cena 80 eur ..za cely den ..takze si myslim celkom dobre odporucam slovakom...zajtra ponahadzujem sygic a a ostatne aplikacie ...je tam predinstalovane IGO ale to nepouzivam..1 bod
-
U BiXenu to je rychlost nataceni do stran dle polohy volantu. U FL a LED svetel nemam tuseni :))1 bod
-
1 bod