Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/15/19 ve všech sekcích

  1. Fabia III - predné parkovacie senzory, trajektória Predné parkovacie senzory ako ďalšia výzva? Ale veď prečo nie? Niekomu nechýbajú ani zadné, no na druhej strane je fajn ich mať. Zvlášť pri pozdĺžnom parkovaní, aspoň nehrozí ťuknutie do auta vpredu, či vzadu. Viac info: https://wirer.sk/f3_pdc-predok/ Video "prezentácia": Zoznam materiálu: 1x – 6V1 927 238 E – tlačidlá 1x – 5Q0 919 294 E – riadiaca jednotka predné + zadné senzory 1x – 5Q0 972 718 A – konektor riadiaca jednotka T18 10x – 000 979 009 E – piny konektora riadiacej jednotky 2x – 000 979 009 E – piny konektora tlačidiel 4x – 5Q0 919 275 B GRU – predné senzory 4x – 5Q0 919 133 – tesniaci krúžok 1x – 6V0 919 485 – držiak čidla – vľavo vonku 1x – 6V0 919 485 A – držiak čidla – vľavo vnútri 1x – 6V0 919 486 A – držiak čidla – vpravo vnútri 1x – 6V0 919 486 – držiak čidla – vpravo vonku 4x – 4F0 973 703 – konektor do senzora 12x – 000 979 034 E – pin do senzora 12x – 357 972 740 E – tesniaca gumička 1x – 1J0 973 813 (3B0 973 813) – prepoj motorový priestor voči nárazníku 6x – 000 979 132 E – pin pre konektor prepoja motorového priestoru voči nárazníku 1x – 1J0 973 713 – prepoj motorový priestor voči nárazníku 6x – 000 979 131 E – pin pre konektor prepoja motorového priestoru voči nárazníku 6x + 6x – 357 972 740 E – tesniace gumičky 1x – 5Q0 919 279 – reproduktor pre predné senzory 1x – 4B0 972 623 – konektor pre reproduktor 2x – 000 979 009 E – pin pre konektor reproduktora 10x – 3D0 971 838 L – páska viazacia 4,6×200, 1-3mm 3D0 971 497 B – drziak konektora naraznika (nie je nutný, možné nahradiť 3D0 971 838 L) textilná izolačná páska Montáž nie je až taká komplikovaná, ako sa možno zdá. Teoreticky použiteľné aj pre iné modely trojkového radu, len si treb preveriť zoznam dielov. Kto si na to pri F3 netrúfa, stačí sa ozvať, namontujem. Toto je už druhá montáž, prvá skúšobná bola so zmenou nárazníka. Škoda má vo svojej schéme chybičku, na stránke to máte opravené. Rozumné otázky rád zodpoviem... Opravená schéma: Chybička:
    4 body
  2. Tak hotovo, výměna trvala asi hodinu a zvládl sem to sám, jen je potřeba mít po ruce krabici nebo něco na co člověk po vycvaknutí ten difuzor položí protože dvě prostřední čidla mají krátkej kabel. Návod na to jak to vyměnit co sem psal @Aleš_BX byl dostačující, jenom bych dodal že není potřeba čidla vypojovat z konektorů, nebo já sem to aspoň nedělal, a na prostředek toho difuzoru je potřeba taky větší síla protože ty pacičky tam jsou delší než ty ostatní. Každopádně přidávám pár fotek před a po. Původně tam jsou ty lesklý atrapy od milotecu kdyby se ještě někdo rozmýšlel co koupit.
    3 body
  3. Jedna paní povídala ... Prošel jsem si v ETKA vše k DADA, a v modelovém roce 2019 se až na jeden díl nezměnilo nic zásadního, co by mělo mít vliv na chod motoru, a to včetně elektriky, tedy MY2019 používá ty samé díly jak od 30.7.2018, tak dnes. Ta jediná věc, která odpadla k 1.4.2019 je vysokotlaký čerpadlo benzínu před railem, původní číslo 05E127027, nové 05E127027D. Už s ohledem na termín výběhu z výroby toho původního čerpadla si dovolím říci, že to spolu s hopsáním za studena nesouvisí. O updatu z 19.3.2019 víme, a že se projevuje po nahrání jaks popsal, tak vážně netuším, jak by se mohl projevovat jinak v autech co sjíždějí z linek nyní. Rád si proto počkám na zkušenosti s druhým 1.5 TSI v Kodiaqu, který Ti bude dodán co nevidět, ono vlastní zkušenost je vlastní zkušenost a i kdyby Ti někdo zase říkal nějaké pohádky, tak teprve až to budeš moci reálně posoudit sám, to bude to jediné, čemu budeš moci uvěřit Ano, Škodovka tento motor nevyrábí, ani k němu nevytváří soft, na to je VAG koncern dostatečně diverzifikován. Ale to nic nemění na tom, že ten motor mají v nabídce, takže za něj nesou zodpovědnost také jako výrobce vozu.
    3 body
  4. A proč mám pocit, že když už musím volit, volím to nejmenší zlo..... to přeci není normální. Mám se usmažit v řepkovém nebo slunečnicovém oleji?
    3 body
  5. Active nevypadl nikde. Při nasazení nové verze aplikace jsme měli bug, kdy se všem výbavovým stupňům Active ve všech modelech blbě přiřadilo nejvyšší pořadové číslo a přesunulo se tak nakonec. Teď je to už ok :) Sorry jako. Ale zase je tam nová funkcionalita "Již obsaženo v paketu" u mimořádných výbav. ?
    2 body
  6. Kupovali jste nekdy byt nebo barak? To stoji zpravidla vic jak nejaka Fabie a pristup prodejcu a pozdejsi ochota k reklamacim je uplne stejna. Jestli ono to neni nahodou o lidech a obecne postoji k podnikani u nas... Jinak ja za tech uz skoro 150tis. menil na zaruku jen silentbloky predni napravy, jinak nic (asi stesti na kus)...
    2 body
  7. Ale ty kecko, vždyť tady ani nikdo nemluví o kejvací hlavě a balšoj zemlji, to se tady prý nesmí
    2 body
  8. Dekuji za navod. Ve FL se mi neustale objevovaly mikro skrabanecky na lesklem cernem ramecku. Stacil kousek vinylu, hodka prace a vysledek pro me uspokojivej.
    2 body
  9. Tohle auto nevzniklo pro sériovou výrobu. Cílem konceptu ŠKODA TUDOR bylo v roce 2002 ukázat potenciál českých designérů. A právě to tento vůz dokázal.
    1 bod
  10. Beats = soundsystem, enem jiny vyrobce repro a loga B sloupkach zvenku a mrizkach vyskace .... JInak samo jsem zapomnel u soudsystemu zesik pod sedackou spolujezdce ...
    1 bod
  11. 2 repro = 2x sirokopasmo v prednich dverich 6 repro = 2x vyska ve sloupku, 2x basovy v prednich dverich a 2x sirokopasmo v zadnich dverich Soundsystem = 2x vyska ve sloupku, 2x sirokopasmo v prednich dverich, 2x sirokopasmo v zadnich dverich a sub v kufru NEni tam misto na nic jineho, max vyskace ... takze nejake 3 pasmo 3in1 jedine ...
    1 bod
  12. 81kW ve 130 na cca 2600ot, 70kW cca 3050ot, oboje manuál.
    1 bod
  13. to je mazec ten nástup toho výkonu 1,4tsi vs 1,5tsi tomu se až nechce věřit. Ale za mě 1,5tsi te pomalu akcelerace sedí, kodiaq to měl stejně. ten filtr a přiškrcení udělalo s tím motorem hrůzu. Oni konečně tsi vychtaj a pak to zabijí eko normami. Veliká škoda! Kdyby ten filtr v 1,5tsi nebyl a motor nebyl uškrcený tak by měl VW goup prodeje ještě vyššííí
    1 bod
  14. Ahoj. Ramecek jde ven jedna basen. Ramecek je ze dvou casti, vrchni leskle cerne kryci casti a spodni obyc, ta to cele drzi na miste. Dostat je od sebe chce chvilku opatrne prace. Popelnik jde ven take lehce, jen si pri tom vytahnes konektor k osvetleni a jak se to dava zpet, tak aby popelnik zase svitil, na to jsem neprisel, takze uz mi nesviti. Vinyl jsem koupil u nas na Kladne pac byl takhle v sobotu dopoledne jedinej dostupnej na krame. Ja to nemel v planu delat, byl to momentalni napad jednoho sobotniho rana :-)
    1 bod
  15. Na některých trzích jsou počítané daně, pojištění, povinné a další podle výkonu. VW motory měli téměř brzdy nějakou tu rezervu směrem nahoru. Navíc každá metodika měření je jiná a výsledky se mohou lišit (toto je měření na kolech, výrobce měří na motorové brzdě).
    1 bod
  16. Nejhorší co můžeš udělat, je ptát se prodejce, zda něco můžeš reklamovat. Prostě to reklamuj, to znamená vyžádej si sepsání reklamačního protokolu a teprve k tomu ať se vyjádří. Co to tady tak pročítám, tak zcela rozumím tomu, proč obchodníci vyjebávají se zákazníky.
    1 bod
  17. Podle konfigurátoru má taky Ambition světla jen v těch částek na karoserii: Pokud se přidají zadní TOP světla:
    1 bod
  18. Už jsem to tu psal několikrát, Karoq 4x4 má jinou ECU motoru i jiný soft než Karoq předokolka, tedy 4x4 má 05E906018 S, předokolky maj 05E906018 P (bez OPF) nebo 05E906018 R (s OPF) ... Divil bych se proto, kdyby si Kodiaq 4x4 vystačil se stejnou ECU jako předokolky, přestože ETKA pro 4x4 žádnou ECU pro motor neuvádí, jediná nabízená je 05E906018 AF ... Ovšem s ohledem na aktuálnost ETKA, něco podobného je u SIII, tam je 05E906018 C přiřazena taky jen předokolce, a přitom ji perou i do verze s DSG, tak asi tak ... Každá ECU má i svůj příslušný soft, jaká "kouzla" to obsahuje je ale už jen znalost pár zainteresovaných ... Proto je třeba porovnávat shodné varianty, jinak dojde ke zkreslení
    1 bod
  19. vím, ty ruská aglomerace na uzemí ČR
    1 bod
  20. Pouťová atrakce, mně třeba více zajímá to, jestli už umí lepší dveře než ty papundeklový.
    1 bod
  21. téměř na všechny otázky najdete odpověď v sekci "Motor 2.0 TDI / Filter pevnych castic"
    1 bod
  22. Podívej se na zapalovací kabely u cívky. Také mi to občas škublo až to nakonec šlo na 3 válce. Jeden kabel jsem měl brutálně zoxidovany viz. foto porovnání. Vyměnil jsem ho a je klid.
    1 bod
  23. @DušanV já tedy nevínm, ale schválně jsem koukal ted do konfikgurátoru a já tam tedy active mám jak u HB tak combi ?
    1 bod
  24. 1 bod
  25. Tema o cariste je inde, tak isto aj o kodovani O3. Na F3 to nejde. Caristu nepouzivam. Inac ak nemas pamat, musis mat prepinac v polohe R ak chces aby to sklapalo
    1 bod
  26. @Martab přesně tak
    1 bod
  27. Můj stručný příběh..............léto 2018 projíždka s kodiaqem 1,4tsi,září objednán 1,5tsi s filtrem (již nešla 1,4tsi). Dodán 5.12 a od 5.12 jezdíme. První reklamace hopsání u dealera v lednu po cca.2000km. Bohužel jim se závada neprojevila bylo napsano v reklamačním listu, a jen řekli že bude soft aby ten projev zlepšil,což jsem nepochopil.......v březnu jsem již byl naštvaný a stále nikdo nic nevěděl tak jsem napsal na ŠA a čekal, po týdnu bez odezvy a pak jsem to znova přeposlal a urgoval. Ozvali se z centra péče o zákazníky. První teda že nám nabídnou kompenzaci než bude soft - dostali jsme finance na nákup věcí z eshopu škoda.....tak se nakoupilo.......a tedka přišel soft........dealer řekl že to je OK a opraveno, necuká. Týden byl celkem klid a pak chladněji a ejhle.....zase cuká.............tak jsem byl nasraný až vytočený a napsal jsem znova na ŠA jestli si dělají srandu, že to cuká stále, že nejsem spokojený a nakonec mailu že ať sem přijede někdo z boleslavi a ať si auto odveze a opraví, nebo ať si ho vezmou a dají nám peníze........no a pak to začalo.......ozvali se ŠA že nám vrátí plnou kupní cenu atd......včera vráceno a týden předtím objednán novej kus. Prej nové kusy to nedělají a mají něco jinak......zda mají něco nějak konstrukčně v motoru jinak mi nikdo nepotvrdil ani nevyvrátil, nikdo se nevyjádřil. Jak zde někdo psal, bude novej soft a ten prej to cukání odstraní úplně?! Co mě mrzí, že jsme si auto krásně zajeli, auto vráceno s najetými 6000km. Není to mustr , ale kdy nejsem spokojený tak se ozvu. Mnoho lidí s mým autem jelo a každej se divil co se to děje.......tak za mě, všem držím palce ať tyto patálie vyřeší.........já jsem nyní bez auta a čekame na novej kousek........
    1 bod
  28. U Style to snad svítí celé (resp. Ambition s TOP světly)
    1 bod
  29. No doufejme, pamatuj ze prvnich par spoileru od toho prvniho prislo taky v poradku :D
    1 bod
  30. Tak 23.04.2019 objednano od obchodnika co sem daval @LukášCBR a dnes vyzvednuto na celní správě v Praze, bohuzel sem musel platit clo ktery bylo asi 500 korun. Zabaleny to bylo poradne a dilu nic neni, pokud ma nekdo strach ze by se to mohlo cestou znicit, kazdopadne mi prisel spravnej dil s chromovanim, rozbalovam sem to tak napul hned na miste aby mela moje dusicka klid, montaz bude az rano :)
    1 bod
  31. Na rok bych ani to ani neřešil a vzal to levnější. Nic od toho nečekej a nebudeš zklamaný. Prachy radši dát do baráku.
    1 bod
  32. Protoze pristi rok stavim dum, operak se nebere jako uver, coz bude pri mem zadani o hypo zasadni. Jsem skodovak, jako zanestnanec mam výhodnější pujceni vozu jako benefit. Jenze ted je to hodne zkrouhle, motorizace a vybava. Muzu mit jen active mpi 44kw za 2700kc mesicne s 1% spoluucasti bez jakekoliv moznosti konfigurace nebo 1.0 tsi style 70kw ale uz za 4 tisice. A to je rozdil ? udela to rocne 15 tis. A to na ulici nenajdes, zvlast kdyz se plati za auto, ktere neni vase. Pokud je tu nekdo skodovak, asi vi jake nabidky jsou k dispozici. Jinak sem se uz rozhodl, vemu si to mpi, prostě to zkusim i kdyz najedu dost km a i po dalnici. Vsak ja nejsem zadnej agresor. Pak se podelim o zkušenosti ? btw. Kdybych mel neco koupit za sve, mozna se kouknu po dacii, ten gigantickej kombajn do 300tis... Az vypadne fabka v kombiku, jina moznost pomalu ani nebude.
    1 bod
  33. Uvidíme jak dlouho. Sabiza likvidátor aut. Kupuje starý vykrakany střepy a pak se diví. [emoji16][emoji23][emoji3]
    1 bod
  34. Thepromise jen se proboha z toho nezastřel,? že to Mpi nepotáhne jako Tsi. Asi každý z nás budeme mít lehce svíravě blažený pocit, když nám naše auto vystřelí na 100-vku za 3 sekundy a maximálkou pojede 300km/hod. Ale na takový stroj musí mít člověk peníze, že..........? Ale teď vážně. Celý můj motoristický život jezdím se škodováckými motory. Konkrétně od 1.2 OHV 37Kw, přes 1.3 OHV 50kW, dále 1.2 HTP 44kW, dále 1.2 HTP 51 kW, dále 1.2 Tsi 63 kW, po dnes 1.0 Mpi 55 kW. Samozřejmě z nich nejlépe tahal ten Tsi 63 kW. No a hned za ním byl co se týče svižnosti 1.2 HTP 51 Kw. Ten můj nynější 1.0 Mpi by byl hypoteticky na 3. místě společně s 1.2 HTP 44 kW, tedy aspoň co se týče subjektivního vnímání živosti a tahu motoru. Ale co se týče tzv. řidičské ovládací pohody, tak ten nynější MPi suveréně u mne vede. Ano musí se vytáčet aby jel, ale ta vzájemná sladěnost motoru, převodovky a ovládání spojky je z mých dosavadních aut nejlepší. To takové moje dřívější Tsi si o tom mohlo jenom nechat zdát. Samozřejmě všechno to jsou jen moje subjektivní pocity, ale opřené o dost najetých kilometrů. Pokud se dopředu budeš pocitově cítit blbě, že budeš mít jen Mpi, a není na tzv. výkonější bourák, tak s tím nikdo nic neudělá, to je jen o hlavě. Můj soused v paneláku má nové Volvo XC90 a na mne s mým Mpi pohlíží jako na nýmanda. No a já si říkám Ty chudáku.......... pokud tvůj život je založený na tomto, tak si ho tedy užívej..................
    1 bod
  35. Ktoré bežné auto vyzerá pekne aj keď je špinavé? Žiadne! Naopak, ak je čisté a naleštené, aj úplne obyčajné auto s úplne obyčajnou farbou môže ohúriť.
    1 bod
  36. Tak mi v pneuservise řekli, že jsou mírně koplá kola a že je to pravděpodobně tím. Nechal jsem opravit..oprava jednoho vyšla na 800 bez DPH a světe div se, po vibracích ani památky :) Vyvážení proběhlo na normální vyvažovačce. Snad to někomu pomůže.
    1 bod
  37. Třeba někomu pomůže při rohodování.
    1 bod
  38. přípravek není ani potřeba, stačí něco tvrdšího ale dávat si pozor ať si neponičíš středovej panel. dodržuj hlavně pohyb na správnou stranu.. je to jednoduché.
    1 bod
  39. Tak jsem se dokopal take k výmeně repro. Nemyslím, že by výškáče ve dveřích vypadaly špatně, mě se to líbí víc jak ve sloupku v originale.
    1 bod
  40. Tak jsem si trochu pohrál... @ghost7 díky za video, které mi pomohlo zjistit, kam patří LED dle polarity (všem doporučuji si před tím udělat foto a všímat si trojúhelníčku ;-)) a @danikd za potvrzení typu a velikosti LED. Jinak tedy 3T0 947 417 C svítí žlutě... Dával jsem tyto :https://www.gme.cz/led-plcc2-cool-white-2500-120 Výsledek :
    1 bod
  41. Díky za vyčerpávající odpovědi @Sir_Jarek, tak postupně. 1) Mám zrcátka mechanický, takže jasný, ten čudlík tam je a bude překážet. Pobavíme se o tom u nich na místě. 2) Zatím je to tak, že budou tlumit boky + zadní podběhy ze strany interiéru + dosadí se dozadu prostě ty repráky, toť vše. A až budu milionář, tak nechám vytlumit kapotu + dveře + si koupím ty dva sloupky a namontuju to + vyměním vepředu repráky. Udělám to po částech, protože na úpravu za 15 teď fakt nemám :D. 3) Já možnost neměl, auto bylo bazar, takže ber jak je nebo neber, jinak bych doplatil aspoň za přední mlhy ještě + 6 repro + výhřev. 4) Rozbila se jednotka napájení palubní el. sítě - ale to rádio nešlo už předtím. Myslím ten příjem. Problém byl v tom, že já přijel do Říše k tomu autu takhle a neviděl jsem ho funkční. Tak jsem si myslel, že to s tím souvisí. Jako zase není to taková závada, beztak ho nepoužívám. Ale občas se to prostě hodí a z principu mě to štve. http://forum.skodahome.cz/topic/138012-nefunkční-elektrika Ten první komentář je popis tý závady ještě než se to řešilo. 5?) Jinak přemýšlím i nad montáží těch plastových podběhů, protože to se přidá vrstva od podvozku. Ale chci zjistit co udělá to tlumení z vnitřku, tak dám vědět. Času ještě dost.
    1 bod
  42. Co to plácáš za nesmysly po celém foru? Spamování není zrovna činnost, kterou tady rádi vidíme. Žádné tovární 1.4 TSI LPG neexistuje. Jen a pouze CNG. A dost bylo plynu. Toto téma je poněkud o něčem jiném.
    1 bod
  43. Mě ta bídnost doslova šokovala! Nečekal jsem to až tak hrozný. Smysluplný by mohlo být výměna za lepší dvoupasmovej repro, pokud se tak mělkej dělá. S kvalitními repro to i tak musí hrát o 100% lépe protože origo jsou vzhledem k ceně to nejlevnější a nejhorší co se snad vyrábí...
    1 bod
  44. Mám tu i ceny od VW: - 1S0 035 710 C reproduktor sirokopasmovy (vzadu) 2ks - 1102,87 Kč (cena za 2ks) - 1S0 035 453 A reproduktor basovy (vpředu) 2ks - 1251,65 Kč (cena za 2ks) - 1S0 867 233 D oblozeni a-sloupku s reproduktorem (vlevo) 1ks - 991,81 Kč - 1S0 867 234 D oblozeni a-sloupku s reproduktorem (vpravo) 1ks - 991,81 Kč Celkem bez kabeláže a upevňovacího materiálu: 4338,14 Kč včetně DPH Nářez jsou hlavně ty vejškáče, páč je to s obloženim sloupku. Mřížky tam nejsou, takže shánět samotný reprák je pasé Upevňovací materiál: - WHT 005 353 nyt s trnem 16 ks 71,52 Kč (cena za 16 ks) - 1S0 971 798 penova hmota 4 ks 112,92 Kč (cena za 4 ks) (takovej kroužek, vkládá se pod reprák před přinýtováním - prd, 2 kousky se slepí koncema k sobě, vznikne kroužek, kterej se vkládá do osazení zadní výplně dveří, vpředu už je z výroby, páč tam už reprák je (nevim, jestli existují nějaké verze bez repro a rádia) Cena upevňovacího materiálu: 184,44 Kč Kabeláž k zadním repro od HT car: 438,- Kč Takže kdo neni vůl, jako já, a chce 6 repro, objedná si s autem za 2200,- Kč (příplatek pro UP! a Citigo stejný)
    1 bod
  45. Nezmysli po celom foru ? no fajn ked si to myslis len som chcel pomoct ale vidim ze zbytocne davat dobre rady nad zlato v dnesnej dobre a ano beriem s5 LPG a CNG je rozdiel smutne je vtom ze je ich len 10x na slovensku..the end
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...