Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/06/19 ve všech sekcích
-
Nevím kolik viděli kluci v redakci auto7 samotných karoserií, popřípadě jaké dotyčný redaktor má vůbec základní informace o výrobě karoserie aut atd, ale zbytečný bugr kvůli ničemu. Tohle je dalo by se říct v menší či větší míře běžná praxe a nemá to apsolutne na bezpečnost a tuhost vozu žádný negativní vliv. Doporučuji dotyčnému panu redaktorovi se jít podívat třeba na blbý vrakoviště aby viděl aspoň jednou V životě jak vypadá holý skelet než začne psát. Akorát se tím dává brouk do hlavy lidem který o tom nemají ani páru.3 body
-
tak jasne interier potrebuje poriadny upgrade z toho plasťáku .... verim ze pojde v style scaly2 body
-
Přesně tak, jestli jezdí za 6 nebo 7l je jedno při nájezdu 10 000km. Já si dal cíl s kodiaqem do 8l/100km a byl jsem spokojenej. Kolikrát jsme se dostali i lehce nad 6,0l - dle trasy. Když má člověk na auto za skoro mega, tak pár tisíc ne benzín neřeším. Potěší to pokud to málo žere ale jak psal výše kolega, jízdu si užívám a nejsem brzda.2 body
-
Zde kvalitní foto zblízka: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-octavia-combi-maskovani-prototyp.A190604_143003_automoto_fdv/foto Je vidět, že je na tom hodně maskování...2 body
-
Auto si kupujem pre urcity komfort a vlastnosti, spotrebu riesim lebo za to platim. Ak usetrim pri mojom.najazde 32tis km/rok 1 liter na 100km, tak matika nepusti a vo vrecku mam cca 400€. Rocne. Kto si nevazi malo, nevie si vazit vela.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Odpověděli mě ze ŠA , že nový sw. bude v 25 - 26 týdnu , pak už nebudeme mít o čem psát ????? klokanům bude konec.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
luky-007: podle fotek to už delší dobu vypadá, že opravdu půjde o "upgrade" na stávajících základech. rozvor podle všeho zůstává, možná se změní v řádu jednotek mm. vnější rozměry o pár centimetrů natáhnou a je to. docela by bylo dobré, když by dostal upgrade interier..1 bod
-
1 bod
-
Jj nemá to cenu pitvat [emoji16] Článek ti mohu zase ofotit a nasdílet, časák jsem si koupil v ut, ale nebyl čas ho studovat, 6 nebo 8 stran ten test 1.0 Style. Vrátil bych se k tématu šetření podběhy Doma jsou 3 Fabie 1 2002-3, jedna je dovoz z D a má vzadu koberec v podběhu. Jestli třeba na ty lepší trhy nebudou auta tím vybaveny ?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Díky za konkrétní typy. Pálava to je jasná věc, tam jsem roky jezdil (Perná atd.), to jsme ale byli jen dva, teď jsme 4, tak proto se ptám. Sabiza nezklamal, sice jezdí ve starých vracích, ale koukám jinak si dopřává. Ten hotel samozřejmě znám, ale to dobré tak pro Pražáky aby si neumazali střevíce. Raději menší rodinné vinařské pensiony, ne jen kvůli ceně, ale kvůli atmosféře atd.. Nějaký hogo fogo ubytování když jedu za vínem mě ani neláká. Ale díky také.1 bod
-
Souhlasím s @mrha. :) Jsem za tuto volbu moc rád. A taky jsem rád, že jsem neměl 1.4 a nemůžu nadávat. :)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Rozhodně to už neplatí. S benzínem se dá jezdit za méně než s dieslem, jak mi ukazuje dnes a denně můj vozový park (a nejen můj). Já už žádný diesel doma nechci, nevýhody převažují (hlavní nevýhoda je, že je otázkou času, kdy nebude možné s diesly vjet do některých měst/zemí) a spotřeba, kterou mám s benzínovými auty je nižší nebo porovnatelná s diesly (a to nejezdím ani omylem s lehkou nohou, na spotřebu jsem nikdy nejezdila a doufám, že ani nikdy nebudu nucena jezdit). Takže spíše je to o osobních preferencích ta volba mezi dieslem a benzinem. Za chvíli budeme stejně všichni jezdit v hybridech. ?1 bod
-
Asi jsem uz starej, ty odrazky maji svuj ukol na tom aute, kdyby tam byly navic, tak uz je tam SA nemontuje... Navic bych se i bal pripadneho pojistneho plneni, kdyz auto nesplnuje parametry schvalene do provozu.1 bod
-
Co všichni řešíte jestli to jede za 6L nebo z 7L, objednáte si auto za skoro mega a pak honíte koruny Navíc každej jezdí jiným stylem a hlavně jiný profil trasy. Jsem rád, že jedu a užívám si auto. 17 kola jako zimáky ok, ale na léto 18 nebo 19.1 bod
-
Vinný sklep Tichý (rodinné vinařství, výborná vína). Vína si nechávám pravidelně jednou ročně dovážet do Plzně. http://www.vinotichy.cz/ Kousek od Dalešic a Dalešické přehrady (tuším že 15km).1 bod
-
1 bod
-
Mám tento motor s DSG. Najeto zatím 6k km. Je pravda, že to při výjezdu z garáže malinko cítím, že se motor "chytá", ale po pár sekundách to přestane. Jinak jsem s tím motorem nadmíru spokojen. Je ultra tichý (jeden člověk se mě ptal, zda to je elektroauto :), dlouhodobá spotřeba je 6,1l a má dost výkonu.1 bod
-
V Německu provedli srovnávací test okolo 100kW benzín, automat těsně vyhrála Scala, 2. Ceed, 3. i30 a 4. Megane + uvádí nejvíce místa vzadu i kufr, nejlehčí vůz, živý a úsporný motor, zůstatková hodnota - vpředu nejužší interiér, slabá zákl. výbava, variabilita kufru, dvouletá záruka1 bod
-
To zase bude... Upřímně, které auto se startovní cenou pod 400tis, s použitelnou výbavou a motorem i na normální ježdění mimo město a po dálnici, nemá žádné nedostatky?1 bod
-
Tak asi ta 70kW stačí, silnější vypadl logicky kvůli Scale, kombik má nahradit Kamiq a na MPi Evo se čeká. Spíše, že rok dopředu, co to vědí nezačnou homologovat nové verze. Japonci mají třeba 4,5 verzí od modelu, těm na jaře udělají homologaci a prodávají stále. Ale koncern musí každou verzi zvlášt, výbavu, už auto s tažným z výroby jiné emise tak jim to trvá. Celý koncern ve všech značkách musí mít stovky verzí.1 bod
-
1 bod
-
Doplňuji... Konečně zpráva z infoline : "Konzultovala jsem Váš dotaz se specialistou a bohužel Vám více informací sdělit nemůžeme. Jedná se o interní informace ŠKODA AUTO, které Vám nemůžeme poskytnout." Tak jsem dotázal se znovu s tím, že snad nechci nic tajného a nakonec mi poslali toto : "po konzultaci s kolegyní je ve voze s VIN kódem XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (můj VIN) typ motoru EA888 Gen3B." Ještě po telefonu než mi došel mail, říkala, že prý se to taky dá poznat podle kolonky MOTOR - TYP = "CZP" ve velkém TP. Je to vcelku asi jedno, ale že jde o neposkytovanou informaci, tak to mě překvapilo. Ovšem musím je pochválit, že mi ji ve finále dali.1 bod