Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/16/19 ve všech sekcích
-
6 bodů
-
4 body
-
4 body
-
Také vám moc děkuji. Bylo to opravdu super. Zdravím všechny.3 body
-
Děkujeme za hodně milý sraz. Velmi milo bylo poznat nové osoby z našého fora.3 body
-
2 body
-
Taky všem děkuji za fajn sraz a zapálení svíčky Galvimu! Nesmírné dík patří taky Mirovi za jeho ochotu při kódování :)2 body
-
S tou tolerancí – ano, BMW to umožňuje. Dá se nastavit i do minusu, pokud by někdo chtěl. To je jedna z praktických věcí, ta druhá a pro mě ještě praktičtější je ta, že dává na výběr, zda rychlost přijmout. Což je fajn, protože tenhle systém je pořád jen systém. A když funguje tak, jako třeba v Arteonu, nebo novém Superbu, kdy prostě automaticky převezme nějakou rychlost, o které si myslí, že tam je, tak to občas může být celkem nepříjemné.1 bod
-
Typoval bych to na přelámané kabely v gumovém krku mezi karosérií a dveřmi.1 bod
-
Tak zde právě v tomto čase , kdy to sem dávám mají "Kroniku Škoda Auto" i v českém jazyce. Bohužel je o něco dražší, než oficiální první cena,ale asi je to výsledek poptávka-nabídka: https://www.obautodily.cz/kniha-amp-quot-kronika-skoda-amp-quot-original-3-ks-v-ceskem-jazyce-11642cz187/1 bod
-
Ano zapomněl jsem podotknout že lokalizace je Gutská Bašta ;)1 bod
-
1 bod
-
Roman Polák: Nevim, jake mas auto. Ja mam superba combi rok 2010 a otvirani kufru dalkou a tlacitkem vedle paky razeni jsem delal podle tohodle navodu. https://www.stemei.de/pages/coding/skoda-superb-3t.php1 bod
-
Celkem by mě zajímalo, jak v servisu dělali kontrolu hladiny oleje v převodovce. Jediná možnost, jak ji změřit je vypustit olej přes výpustný šroub a vysunutý čep řadící vidličky. Olej se změří, popř. doplní a naleje zpět přes čidlo zpátečky. Žádná měrka, nebo něco podobného tam není.1 bod
-
1 bod
-
Správne, appka Floating Apps for Auto sa s autom prepája cez Mirrorlink, čiže mobil musí podporovať funkciu Mirrorlink a takisto auto musí mať aktivovaný Smartlink. A ešte pre istotu doplním, že obyčajný Floating Apps nestačí, treba Floating Apps for Auto. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lwi.android.flappsauto1 bod
-
Jj, díky všem; už vím na čem cca jsem a co to obnáší. V zásadě jste mě spíše uklidnili, že to proběhne v pohodě (pokud to někdo vyloženě nepodělá). Dělat mi to budou v autorizovaném servise KARIREAL a.s. v Třinci (za 14 dní), kam jezdím na běžné servisní prohlídky (nemám s nimi zkušenosti co se týká karosářských prací). Ještě jsem volal do Hellera (kde jsem auto kupoval), ale tam mi po tel. řekli, že čekací doba cca 3-4 měs. Tak pak dám vědět, jak to dopadlo.1 bod
-
Zalezi od auta, na kombicku kde mas mini okno a nevidis takmer nic je to super vec. Naposledy pocas lejaku, ked boli zrkadla cele zafrkane kvapkami a nebolo nic vidno, to kamera v pohode dala. Obraz ako keby neprsalo. Inak by som odtial ani nevycuval.1 bod
-
Jak jsem psal, měl jsem auto s couvací kamerou a stejně jsem ji téměř nevyužíval. Je to věc názoru a priorit.?1 bod
-
Take jsem měl takový nazor ,než jsem ji vyzkoušel v ulici kde je šikmé parkování ....1 bod
-
Bez nastavitelné tolerance rychlosti je to u nás k ničemu, jen na štvaní lidí okolo.1 bod
-
Cítí se býti silnými. Aby ne, když vidí, jak jsou z nich vlády posrané. Myslí si, že můžou všechno a navíc beztrestně, pakáž jedna levičácká ekoteroristická. Většina ani neví a nezná pojem práce, netáhla jedny. Hnus.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Rád bych tohle téma oprášil se zjištěním stavu podvozku po 3 letech provozu. Po koupi krátké FIII vyrobené 13.9.2016 (tj dnes 3 roky a 1 den) , jsem se rozhodl po zkušenostech s OIII nechat Fabku taky ošetřit podběhy a podvozek přípravkem Body 933. Po sundání podběhů bylo příjemné zjištění, že oproti OIII má FIII v předním podběhu dostatek plastisolu kolem misky tlumiče, i na dalších exponovaných místech. Po sundání zadního podběhu ale čekalo nepříjemné zjištění. Zadní podběh není plastisolem ošetřen vůbec a pod plasty již vesele dařilo korozi kolem bodových svarů karoserie. Foto je po hrubém obroušení koroze.. Na polovině ostatních svarů byly také puchýře a pod nimi taktéž rez... Napadené svary se tedy obrousily, naříkaly 2K epoxidem a navrch již zmíněné Body 933. O zrezlých napravách snad nemá ani cenu mluvit. Na 3 roky staré auto je to katastrofální zjištění a potvrzuje se jen to, že i dnešní auta pořád reznou..... Btw: Omlouvám se za nekvalita fotek, ale fotil to kamarád, který to ošetřoval, postarším telefonem a tak taky ty fotky vypadají.1 bod
-
Jestli je k tomu nějaký TPI nevím, ale pirátská ETKA, která ovšem vždy seděla s ofic, tak ta říká toto, zlomové datum pro nasazení G12 na linkách Škoda od 8.7.2019, platí pro všechny motorizace, co jsem narychlo zkoukl, tedy i pro EA888. Jak moc je to závazné pro servisy je otázka, G13 není zakázaná, takže lze vydodat to co je na skladech ... A co je zajímavé, jak je to u sourozenců VW a Seat - nemaj G12 v ETKA pro tyhle MY dosud vůbec zohledněny a jedou vesele dál G13 ... U Audi rozlišují MY, 2018 maj G13, 2019 jedou G12, tedy už někdy od poloviny 2018 ... Opět koncernový guláš a rozdílný přístup ke stejné technice ...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Z alba Škoda Superb II 2009 1.8 TSI CDAA Ambition
Ukázka funkce zadních LED sdružených svítilen Superb II, originál Škoda (standardně ve výbavě Laurin & Klement). Instalace a kódování ferda25 - díky!1 bod -
Chapes to spatne. Normalni ridic jezdi podle provozu, povetrnostnich podminek, svych schpnosti a vozidla. Ne striktne podle casto zcela nesmyslnych ceduli a car. Kterych po rekonstrukci silnice a zlepseni parametru zpravidla pribyva 50%. Neni problem prasit podle predpisu, ale pro radu ridicu jezdit bepecne. Pokud bych mel smysl prispevku napsat polopate, poslal bych te do Italie, kde se skutecnost a teorie rozesly natolik, ze znacky temer vsichni ignoruji. Pritom se tam s ohledem na provoz ridi (zvlast na Jihu) bombasticky. U nas je to podobne, jen tech padesatek mimo vesnici na silnicich prvni tridy neni tolik. Pokud si namapuju prediktivni tempomat na nase podminky, bude na silnici rada "divaku", kteri sice nebudou nuceni slapnout na pedal, ale ostatnim polezou na nervy. Cidlo radaru pro 160 a 210 ACC je hw shodne a nebo se menilo?0 bodů
-
Příplatky za maličkosti... Teď jsem skládal 1.5 TSI s DSG ve výbavě Style tak, abych se vlezl do 830 tisíc Kč vč. DPH a nemám pocit, že by se muselo platit za úplně vše. Auto v základu má solidní výbavu a příplatková výbava byla spíše už na frajeřinku (virtuální kokpit atd). Když to vezmu kolem a kolem, tak Superb se svou výbavou je na tu cenu asi bez konkurence. Passat za tu cenu nedostanu, Céčko od MB nebo trojkový BMW taky ne.-1 bodů
-
Jestli jezdíš 5 tis. km měsíčně, s tou hovadinou budeš při striktním dodržováním značek štvát spoustu normálních řdičů. Nebo už někdo domyslel i B stranu věci, tzn. možnost nastavit nadlimit rychlosti?-1 bodů
-
Zdroj musim pozriet. Ked som hladal 8 rokov dozadu som to niekde nasiel. Bezpecnost. Bez zasterok zasieras okno za tebou iducemu pri rychlej jazde na 30m aj. Ak nie je totalny blvec, nebude sa lepit na teba ani natolko ako keby si zasterky nemal. Rocne najazdim 50-60t km, z toho viac ako polovica dialnica. Kym som mal auto, co malo zasterky, bolo ovela viac somarov co bolo za mnou. Co sa skla tyka neriesim, hradi poistovna. Zial pri tom najazde mam sklo kazdy rok 1 ci 2x trafene. Samo, nie na dialnici, kedze tie sa u nas solia a okresky sutruju.-1 bodů