Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/07/20 ve všech sekcích
-
Zadný facelift nárazník k facelift svetlám S príchodom facelift modelov ide o akési omladenie jednotlivých vozidiel. Fabia III toho dostala do vienka dosť, ako prvú vec som mal myslím zadné facelift LED svetlá. Na konci článku som vtedy spomínal, že je do budúcna nutné vyriešiť odrazky. Pokusov bolo niekoľko, nálepky, rezanie do nárazníka, brúsenie odrazky až po výmenu nárazníka za faceliftový! Kto sa nudí alebo je zvedavý na progres, link https://wirer.sk/f3_facelift-naraznik/ .4 body
-
Tak jsem si sam overil. Auto mam od prosince. Koupil jsem merak do 12v zdirky. Baterie se dobijela pri brzdeni motorem a napeti bylo 14,7V. Nekdy jsem prisel k autu a na baterce-na meraku bylo i 12,1V posledni dny 12,4 a dnes 12,3V. Odpojil jsem konektor, vyradil se system start stop a napeti bylo stalych 14,4V po nastartovani. Jelikoz ma autobaterie 6 clanku, kazdy ma 2,4V tak po vynasobeni mame 14,4V nabijeci napeti. Samozrejme v zime kapacita klesne,ale extremy jako 11,9V pred nastartovanim a 14,7V pri brzdeni motorem fakt ne. Zitra dam baterku jeste na nabijecku-mam modelarskou,ktera ukaze, kolik mAh si baterka vzala a uvidim jak za 2,5 mesice je baterka vybita.2 body
-
A co třeba taková reklamace normované spotřeby uváděné automobilkou a skutečné spotřeby vozidla, nešidí nás tam automobilka na stejném principu? Není toto taková malá dieselgate? A co proklamovaný START/STOP systém, není třeba podle této filozofie žalovat třeba EÚ, že donutila automobilky pomocí takového nesmyslu fiktivně snižovat spotřebu, potažmo emise? A není případ baterie a jejího dobíjení v principu to samé?A co třeba čokoládu, která vůbec není čokoláda, protože neobsahuje žádné kakaové boby atd, atd...... Nu tedy reklamujte, když chcete a máte na to nervy. Takovýchto věcí na tzv. reklamaci zrovna teď najdu tisíce a tisíce...........2 body
-
Nie , žiadna kabeláž. Najskor som nakódoval . A keď prišla páčka , iba som vymenil . A išlo to okamžite, od 30 km/h rýchlosti. Dnes som sa vozil , parádna vec a funguje spolahlivo.1 bod
-
@Jindra2320 hele, tohle fakt není součástí tohodle vlákna a admin se asi začne za chvíli zlobit :-) přestěhuj se do tohodle vlákna a tam to zadej znovu jako problém... https://forum.skodahome.cz/topic/134715-smartlink-rapid/1 bod
-
1 bod
-
RK: Ty první kusy to dělají.Bylo to i u Scaly.Pak jsem jezdil v srpnu a tam už to bylo v pohodě.To chce počkat.1 bod
-
Chlapi dnes jsem cely den měl tu čest jezdit s 1.5 tsi style. Auto je moje krevní skupina, takže začínám šetřit... :-) nicméně, nevím jestli předváděcí auta trpí porodními bolestmi, ale neustále auto signalizovalo ze klíček není ve voze, poblikával displej (centrální) odpojovalo se Bluetooth, lane assist je strašně protivně nastavený (vypnul jsem ho) ACC s manuálem je fakt špatná kombinace, ta Octavka je tak přetechnizovaná, ze furt něco někde pípá, hlásí... Bezdrátový CarPlay taky vypadával (v jiných vozech i bezdrátový OK) ovladani climy hlasitosti (nejvíce diskutované) je v pohodě, o to nic. ale menu auta je strašně obsáhlé, vypnutí start/stop je komplikované. Obecně ovládání funkci ve voze, přepínání mezi telefonem, navigací, CarPlay atp je na strašně hodně klikání... možná jsem nenašel jen ten grif na to, nebo tak ale za ten jeden den jsem byl zmaten... jednoduchost starého řešení u O3 byla pro mě lepší... asi je to jen o zvyku... auto strašně tiché, palec nahoru! Pohodlné, pozice za volantem se dá najít ihned! Auto prostorné, krásné, kvalitně zpracované... barva černá crystal se k ní podle mě nehodí, ale někomu se muže líbit. Vyhřívané sklo je paráda! vic nevím, kdyžtak se ptejte.. fotky auta jsou vystavené kusů ze salonu. barva je moje favorizovaná, a myslím ze ji i nejvíce sluší. Jenže já mám odjakživa pro bílou slabost (oproti ostatním, kteří za tom vidí hned sluzebaka)1 bod
-
Předpověď mna tak dlouhou dobu dopředu je asi stejně přesní jak věštba z věštecké koule...1 bod
-
Tak zase říct, že mi hlučná nafta nevadí, mi přijde divný. Já když sednu do TSi s CNG, tak se musím kolikrát dívat na otáčkoměr, jestli to auto nechcíplo, jak je to krásně tichý. Jako odhlučnění O3 je už asi slušný, ale prostě ten zvuk naftového motoru je uvnitř pořád slyšet. Kdyby O3 CNG po FL měla klasickou benzinovou nádrž, ne jen dojezd, tak bych ji bral radši, než to TDičko. Spotřeba stejná (možná nižší u CNG) a hlavně ekologičtější provoz, menší hluk motoru atd. Ale bohužel firemní park máme v naftě, tak jsem nemohl jinak. Přeji určitě dobrou ruku při výběru a nebrat nic, co nejezdilo do origo servisu. Ne kvůli kvalitě/nekvalitě práce, ale hlavně kvůli servisní historii (el. kniha). Ale jestli budeš kupovat roční vůz, tak tam toho servisu moc nenajdeš :). Ale v případě nehody a opravy by to tam mělo být. Ale určitě si dávat pozor i na prodej z ofiko škoda salonů, já jsem takhle málem koupil několikrát bouranou Toyotu, kterou jsem měl vyhlídlou v pražském salónu. V inzerátu bylo taky nebourané, ale v historii pak člověk našel, že se tam postupně vyměnilo půl auta...1 bod
-
@Jan R. jestli pro tebe dešt to dobré počasi to jsi fajn člověk1 bod
-
Pořádně si proklepni auto, protože jsem také vybíral ojetou O3 (ideálně 2.0 TDi) do 400k. Od července jsem takřka denně seděl na webu a vybíral auto. Nakonec jsem si v prosinci koupil novou O3 FL Tour s motorem 1.5 TSi (modrá race). Sice to byla skladovka, ale auto jsem měl rezervované ještě před tím, než přijel kamion na salon. Není to Style verze, ale Bolero (s Apple CarPlay), multifukční volant, LED světla, tažné mi bohatě stačí (teď v zimě mi trochu chybí vyhřev sedaček). Cena auta byla 524 990Kč se slevou to nakonec bylo za 495k a k tomu zimní kola s gumovými koberečky a prvním servisem zdarma. Je to vyšší cena a není to 2.0 TDi, ale mám jistotu, že s autem nic není. Po 4000km mám dlouhodobou spotřebu zatím 6,3l (čepuji 100 otanový benzín u benzíny). Za těch pár tisíc km jsem si všimnul, že autu vyhovuje 50 a více kilomtrů za jízdu. Pro koupi nového vozu jsem se rozhodnul, protože ojeté vozy neprošly mým filtrem. Dokonce jsem si vytvořil program, který stahuje data ze skodaplus, abych viděl změny cen. Měl jsem vždycky nějaké favority, o kterých jsem začal zjišťovat informace. Nejdřív free verze Cebia, pak do Google jsem zadal VIN a hledal další info (+archiv webu). Nakonec jsem použil mobilní aplikaci Carolina na ocenění vozu a vyhledání předchozích inzerátu (na jedno oveřené tel. číslo jde ověřit 5 aut zdarma). Pokaždé jsem zjistil něco, co odradilo od koupě. Když vše prošlo mým filtrem, tak jsem začal volat a vyptávat se. Zkušenost s prodejcem: U jednoho dealera mi prodejce řekl, že auto není bourané a je v perfektním stavu. Tak jsem říkal, že si pro auto přijedu další den, pokud by šlo udělat něco s cenou 20-30k dolů. Prodejce mi sdělil, že se zeptá vedení a zavolá mi. Už nezavolal. Tak jsem za týden volal vedoucímu prodeje ojetých vozů a opět se vyptával na auto, když jsem zmínil měřič laku, tak z pana vedoucího vylezlo, že byl měněný zadní nárazník a světlo (na Cebii bylo bez záznamu). Už jsem nežádal slevu, ale jenom jsem chtěl detailnější fotky auta, které mi byly přislíbeny, ale neobdržel jsem je. U stejného dealera jsem našel inzerát, který měl upravované fotky. U poptávaného auta byla cena potom snížena o 50 tisíc a u toho s upravenými fotografiemi dokonce o 60 tisíc a do týdne už inzeráty nebyly aktivní.1 bod
-
Trochu oživím toto téma - objednán SIII FL combi SportLine koncem ledna a prodejce mi poskytl slevu 10%. No, poskytl je silné slovo, spíš se mi ji podařilo vyjednat :-) Každopádně za mě spokojenost a možná pro někoho inspirace (jen upozorňuji, že nejsem firemní zákazník a u prodejce jsem zatím žádné auto nekupoval, pouze jsem tam jezdil se stávajícím vozem na pravidelný servis)...1 bod
-
Měj na paměti u toho rádia, že nestačí jen model, ale k propojení s mobilem je důležité mít aktivní Smartlink+.1 bod
-
1 bod
-
To bude asi tím že máš S3 předfacelift? Po faceliftu už to vyřazuje i na režim normal. Myslím že i na komfort1 bod
-
Sleva sleva je sleva. Ja za posledních pár let díky slevam na nových autech (konfigurovaných) jsem ušetřil od cenikove cca 200tisic. To je špatně? Měl jsem brát bez slevy?( to by pak nebyla škoda) Jinak k tématu. Už se někde proflakla cena RS tsi?1 bod
-
treba robiť hlavu a krúžky , nové už sú prerezávané a riadne vyčistiť piesty ... a zase bude pokoj na chvílu ... ten motor nad bol podobný , po okreskách spotreba možno do litra na 15tkm , po diaľnici do prahy liter preč1 bod
-
Ked ti motor naozaj zozerie 0.5 l na 300 km tak ti uz nic ine nepomoze len rozobrat kazdu cast perfektne vycistit a zlozit.BSE nasava spaliny nonstop a podla mna ho zabija take jazdenie kde sa vytvoria olejove filmy vsade a tie uschnu.nastartuj motor na volnobeh a povol vicko na dolievanie oleja a nechaj ho tam.Pri tesnom motore by malo jemne poskakovat malo by sa nadnasat +- 05cm.Ak sa deje nieco ine je to znak ze motor je netesny.Ak je aj hadica zanesena na odvetravanie kluky v tvojom pripade je to len zlomok toho jak olej zerie.1 bod
-
Carista 4.1-beta 6 + LP bez problémů. Dnes konečně nastaveno rozsvícení zadních obrysových světel při denním svícení bez použití Scandinavian modu. Octavia 3 2017 FL, full-led Use left inner taillight as daytime running light Use right inner taillight as daytime running light Takže svítí vepředu bílé proužky bez těch řas jako při normálním denním svícení. Vzadu svítí jen červené koncové, nesvítí osvětlení RZ. Na ovladači světel v poloze AUTO se rozsvěcuje symbol obrysových světel podle toho zda svítí či nesvítí potkávací světla. Při Scandinavian DRL svitily vepředu i řasy, vzadu osvětlení RZ a na ovladači symbol svítil trvale bez ohledu na to zda automatika zapla tlumené. Třeba tenhle tip někdo použije.1 bod
-
1 bod
-
@Drapa postup je následující: A5 - Přední snímač asistenta jízdy - 07-kódování - Byte 14 - Bit 2-3 změnit na 08 Perso_HC,Last_setting Co se týče paměti jízdních profilů tak nemohu sloužit, ptž moje Scala je nemá. Tak nemám na čem zkoušet. @csabac na dobu trvání to nemá vliv, je to stejné. Nejsem si jist zda-li je to vůbec možné změnit. @slots s FA nemám žádný problém tak mi nevadí, že je zapnutý pořád.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Na ten bordel z lomu a řidiče co z nich vyjíždí je taky řešení. U nás takhle si dříve lidi na obci stěžovali na řepnou kampaň a bordel všude na silnici kolem. Obec tohle proreklamovala na místním JZD a Ti nic. Takže obec šla na Policii ČR, ať s tím něco dělaj. Traktory a kamióny co vyjížděli na silnici zabahněné až po střechu to párkrát natvrdo zaplatili. Řidiči kamiónů to řešili u Jézeďáků, že jim to takhle vozit nebudou, no a světe div se (dnes už běžná věc), družstevníci to svážej na kraj pole a nakládá se to pásovým podavačem na kamión, co stojí na silnici, takže žádné bláto. Je to jednoduché, jen párkrát zatlačit na Policii, ať si plní co mají a i ten lom (potažmo řidiči vyjíždějící z něho ven) to bude muset nějak řešit.1 bod
-
A ako by ich ta mycka mala umyt?Si vem hadr a za minutu nemas co robit.0 bodů
-
hm, chápu. že Rapid je lidový auto pro nemajetný lidi, ale šetřit na pneuservisu...njn kdo chce kam...-1 bodů
-
Nabijanim charakteristikou U nikdy nebude oloveny akumulator nabity na 100%, prave tak na 80% tomu zodpoveda dobíjacie napetie 13,8 az 14,5 V podla technologie baterky. Tak ze odpojenim konektoru ste na standartnych 80%. Ak niekto chce viac tak baterku von a dat pod nabijacku a nabijat menovitym pridom 1/10C. Potom ked npatie vystupa niekam na 15,4V mozeme sa bavit o 100% nabitej baterke. Baterka bude silne plynovat, a odparovat elektrolit. Co bude problem ako ho potom doplnit. Navyse nema to vyznam lebo po par startoch bude mat baterka zase 80% lebo bude dobijana na napatie a nie prud. Podla. Mna staci vypnut start stop a vsetko bude v poriadku.-1 bodů