Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/08/20 ve všech sekcích
-
3 body
-
Výroba pro Octavii 4 - snad konečná verze v průběhu srpna - 1.0 110k man 1.0mHEV 110k DSG 1.4 PHEV 204/245 DSG 2.0 245k man/DSG 2.0 4x4 200k 2.0TDI 200k 1.5 CNG 131k DSG2 body
-
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Cerne-na-bilem-Historik-Vondruska-vytahl-sliby-z-doby-vstupu-do-EU-a-srovnal-je-s-drsnou-realitou-dneska-449880?fbclid=IwAR3yRU9J5f0FGG9xCzw-2Moe4OfM3GqlP5oCzWnI5WtM2RHsfSBWlzzrTkM2 body
-
1 bod
-
Zde moje "nepoužitelná" předokolka s 420hp a 570Nm :) https://www.youtube.com/watch?v=G8M-H6hedEE1 bod
-
Raději do hospody ?. Ano, máš asi jeden z mála také pravdu, dnes jsem se také přesvědčil. Naprosto stejná výbava, modelový rok, ... a rozdíl 29 tis. ( na cedulce na krámě dokonce o 32 tis.). Hledat slevu pro soukromníka je rozumné, za ten samý kus dát o jeden plat více, proč .... ? https://www.havex.cz/cz/skoda?id=506449 Bude to platit i na Octavii časem.1 bod
-
Twl ty výfuky nalepovací mají na Aliexpressu a já si říkal, co za zoufalce si to nalepí na auto ? [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zasa tu bude boj dvoch konkurentov. 10 stran dohadovania sa k nicomu. Piste si taketo veci cez SZ. Upravovali ste aj tuto 140kw verziu ? Kolko sa da z toho pri seriovych komponentoch vydolovat ? Mate aj nejaky graf ? @Pawouk potom to precisti podla pravidiel.1 bod
-
Tankuji do 200kW vždy 95 oktanu a a jak jsem již dříve psal spotřeba odvisí od způsobu jízdy. Právě u této verze si cením té "tiché síly", co je k dispozici a umožňuje klidnou měkkou a přitom svižnou jízdu. Superb není sporťák, je to velké pohodlné auto, co umí jezdit docela rychle. Jinak se scela ztotožńuji s názorem výše, že tyto motory působí "elegantním dojmem". Mám zkušenost s verzi SIII 162kW , 2015, přední náhon a jízda je taky skvělá. Když ale trochu pospícháš, tak při rozjezdu i na suchu se někdy kola smeknou a na mokru musíš opatrně . Tam se ještě tak nepreferovalo tolik g CO2 a motor se dravě vytáčí od počátku. Je to vždy volba. Chtěl jsem 4x4 v benzínu a jiná volba v 2/2019 nebyla. Ne že bych si stěžoval.1 bod
-
1 bod
-
@Woody pokud vím, tak on neřeší mirrorlink, ale AA(android auto), to je zcela něco jiného a na to nepotřebuje žádný tel. s mirrolinkem, ale jen telefon s androidem min. verze 5... @ESkaba je třeba znát, co je to smartlink..hodně se to plete s mirrorlinkem apod. Smartlink je funkce, kterí obsahuje tyto části Mirrorlink, apple carplay a android auto. Mirrorlink zrcadlí obsah telefonu na infotaimentu, ale na to je potřeba mít telefon, který mirrolink podporuje a těch moc není. Na android auto je potřeba mít telefon s androidem min. verze 5 a vlastně funguje jen na přenos navigace z mobilu do infotaimentu, v současné dobe bud navigace Waze nebo google map..a je třeba mít tu aplikaci AA nahranou v mobilu a pak propojením kabelem s mobilem se přenáší navigace na displej infotaimentu, apple car play je něco podobného jako AA, ale pro telefony Apple..aktivace této funkce stojí v AS cca 5.500,- a je třeba si to předem ověřit dle VIN, zdali je to ve vašem voze možné. Pořád si ale myslím, že jsme mimo téma a smartlink by se měl řešit v tématu, který je o smartlinku, už včera sem @Pawouk admin nakoukl a měl poznámku, tak jsem zvědavý, kdy to tady zatrhne. @ESkaba já chápu, že jsi nováček a ještě se tak neorientuješ, ale je třeba si pořádně přečíst pravidla fora a ty dodržovat a najít si vždy téma, kde se ta problematika probírá a pokud žádné nenajdeš, tak si můžeš sám nové téma založit, ale je chyba se ptát na něco někde, co s tím nesouvisí. Zdejší admin má oči všude a velmi tohle hlídá, možná to brzy sám poznáš :-))1 bod
-
1 bod
-
Podle mě jen naopak motor získá méně vzduchu než je ŘJ zvyklá a bude jí to mást a auto tím zpomalovat. Žádný větší efekt bych v tom nehledal..1 bod
-
Proboha co je na tom skvělého. Ta volnobězka je úplně na nic. To není karburatorova stodvacitka. Máš větší spotřebu, větší emise, opotrebováváš brzdy. Ještě to někdy je a někdy ne, jak se tomu zrovna chce. Mám 2020, kde je to nevolitelne. Jezdí se s tím příšerně. Další je ukazatel na displeji že to jede na 2 válce. Proboha koho to zajímá? Proč mě to neustálým blikanim odvádí pozornost od pohledu z vpřed když to stejně nijak neovlivnim. Vymýšlejí samé kraviny.1 bod
-
Myslím, že vizuální a funkční rozdíly mezi výše zmíněnými motorizacemi jsou tady většině uživatelům jasné. Co se týče vlastních zkušeností, tak mám nějaké s motorem 2.0 TSI 140kW, s výkonnější verzí jsem nejel. A slovo, které pro mě osobně tento motor nejvíc vystihuje, je elegantní. Elegantně zrychluje na téměř jakoukoli požadovanou rychlost (i hrubě nad povolenými limity) a dělá to zdánlivě nenuceně. Ani zdaleka to není sporťák, to ale není ani 200kW verze. Pro mě osobně je tenhle motor ideální spojení slušné spotřeby, zajímavé dynamiky a projevu benzínového motoru. Za mě můžu doporučit ;)1 bod
-
me osobne vadi ten prechod na tunel, tlaci me do kolena ta leva strana vydechu. Celkove se mi v nove oktě dobre nesedi. I mi nejak prijde operka ve dverich nize. Takze kdyz chci mit loket na dverni operce a ruku na volantu tak mi to nejak vychazi blbe a spatne dosahnu na volant. Cena je pro me taky blbe, pred 5ti lety sem O3 ve style 1.4tsi dsg, Bolero, mezi podlaha, halogeny, sunset, tazny, 230V zasuvka nakonfiguroval do 620tis, ted uz ani nahodou.1 bod
-
Jo cena TSI RS me taky zajima. A taky jake bude mit DSG a jestli bude 4x4 aktualne me nic jineho okolo O4 nezajima1 bod
-
Pánové, už to poněkud přeháníte. Ty vaše hospodské výtvory jsem smazal. Držte se tématu!1 bod
-
Představa, že přijedu do cíle a místo vypnutí motoru si zajedu dát ještě “kolečko”, dokud se regenerace nedokončí, je pro mě osobně úsměvná. Přijedu, vypnu a odcházím. Ať si to tam hučí jak chce. To auto stejně žije svým životem:-).1 bod
-
1 bod
-
není to nic osobního , ale koukám že svíticí pásek v autě dokáže udělat v dnešní době elektrický kravin(typu start/stop atd) víc muziky jak pořádnej motor, jizdní vlastnosti atd.... Pro krasa: Myslím motor z vyroby.1 bod
-
Vy tu teda řešíte píčovinky, to zírám. Z Polska bych nevzal ani hajzl papír, bál bych se, že už ho použili a vyčistili [emoji23] Já mám teď za sebou 150 tis servis, no jsem o bůra chudší. Ale olej, filtr, brzdová kapalina, chladící kapalina, prohlídka vozu a diagnostika. [emoji6] Myslim, že Motos by za to dal dvacku a chlubil se, jak to má levný [emoji23][emoji23]-1 bodů
-
prd tomu ublížila a nie E10 , buď to poriadne nešlo už dlho alebo je to priveľká náhoda ... jazdím E10 normálne a žijem , a na tej zakázanej Felicii-1 bodů
-
Zdravím všechny, tak mi umřela baterka po třinácti měsících, najeto 24400 km. Trochu mě tohle auto školí!!! Na záruku vyměněno, ale co mě překvapilo, že z výroby to byla EXIDE EFB+ 70Ah/ 700A polskej sajrajt a nová je na chlup stejná, ale je to VARTA made in Germani se značením VW. Tak nevím co si o tom mám myslet? Ale asi je to tak, že jí vyrobí také v Polsku a akorát tam lepí jinou samolepku a jsou to hned baterky určeny pro auta na vývoz do západní Evropy a nebo je to opravdu VARTA a pro Čechy a východní Evropu montují levnější kopie z Polska ??? Celkem by mě zajímalo jaký máte vy v autech?-1 bodů