Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/29/20 ve všech sekcích
-
Jelikož dorazily nějaké dotazy na zapojení/info ke kameře a určitě to časem bude zapojovat i někdo další, dávám sem pár obrázků: Vybraná pojistka 43 (velikost MINI), spíná po zapnutí napájení a jede na 12V: Zapojení do pojistkové skříně - ukostřeno je na šroubu vlevo dole. Koupena 12V autozásuvka rovnou s pojistkovým pouzdrem s odbočkou. Stahovacími pásky pak přitáhnuto ke kovové konstrukci. Krycí plastový panel je uchycen celkem poctivě, takže jsem se pod něj dostal starou bank. kartou a posléze dřevěnou obracečkou a pak to chce lehce páčit aby se to dostalo ze zámků. Ideálně nic tvrdého a ostrého. . Kamera zevnitř a zvenčí + znázorněné vedení kabelu, v A sloupku. Jak ho dostat dolů je popsáno tady. Na fotce je ještě volný kabel, který byl posléze několika zip páskami připevněn ke zbývající kabeláži. Chtěl jsem malou a nenápadnou kameru, která by v základu uměla trošku větší rozlišení jak FullHD, byla malá, měla slušnou kvalitu výstupu, rozumný zorný úhel, WiFi, hlasové ovládání a už v základu měla GPS. Splňovala to Garmin Dash Cam 56, se kterou jsem veskrze spokojen. Umí to i Timelapse, má bezp. asistenty (nepoužívám krom pípání na rozjíždějící se kolonu - ideální na D1 :D) a celkově je tam fajn podpora (aktualizace). Z pohledu řidiče je kompletně skryta za zrcátkem a umí vypnout obrazovku, takže o ni ani večer vůbec nevíte. Jde k ní i přikoupit polarizační filtr, takže dost redukuje odlesky na čelním skle. Berte to jako inspiraci - za případné škody na Vašich autech neručím :P2 body
-
To je pravda, ale pokud nekdo vystrci cast sveho auta mimo svoje misto, tak musi pocitat s tim, ze muze prijet nejakej strelec... viz Sup. Osobne nemam rad ani jednu kategorii techto ridicu. Ty cary na zemi tam nejsou jen tak. Navic rostu, kdyz couvaji do male diry, kdyz to neumi a pak navic rve vozik mezi auty, aby dal nakup do kufru a mlati jim do aut vedle.2 body
-
Interiér 308 je pro mě jednoznačně slabinou. Sice vypadá docela hodnotně, ale v infotainmentu nacpané vše od klimy po SS, ke všemu se člověk musí doslova dopatlat. I novější Peugeoty to mají řešené lépe, a mnohem lépe to v nich vypadá. A co si vybavuji z jízdy s GTI, tak byl celkem slyšet aerodynamický hluk. Na druhou stranu motory má výborné, hlavně diesely Peugeot umí.2 body
-
Když už teda konkurence co se interiéru týče tak jednoznačně Ceed a možná P308. Zbytek hnus, ten rencek to je ale síla?. Tlačítko na hlasitost? Na co máš multifunkční volant? Ikdyž jak se dívám na volant v i30, tak aby se v těch jejich 20 tlačítkach prase vyznalo? Ale když je BobanHTP minimalista tak proč ne? Je dobře že tady dáváte tyto fotky, aspoň je tu "hroznou" Scalu s čím porovnávat? Asi bych nad Ceedem nebo Peugeotem 308 uvažoval, ale když všechny tři nakonfiguruji stejně(téměř plná výbava s automatem) zase mě vyjde nejlevněji podle konfiguratoru Scala a to má Kia i Peugeot zrovna mega hyper slevy až 70tis, co mám zjištěno tak by prodejce ŠA dal další slevu, kterou ale v konfiguraci já nezohledňuji. Servis mají oba zástupci konkurence daleko a nemám zkušenosti s jejich přístupem. Čili logicky pro MĚ vychází nejlíp Scala, ikdyž hluk od zadních kol a nápravy je šílený, ale dá se to odhlučnit za 10tis u ahifi a bude klid. Jak to má s odhlučněním třeba i30, Ceed a nebo P308,nevíte někdo? Ale jinak 100 lidí 100 chutí a to v nejlepším případě!?2 body
-
2 body
-
Má zkušenost praví že v HU na každé pumpě MOL a OMV a v HR na INA zakoupíte Ad-Blue v kanystru 5L a 10L s plnícím sosákem úplně v pohodě? U Kotrly Vsetín beru AD-Blue za 7.90.kč/l, stav stojanu a pistole je vždy perfektně čistý.1 bod
-
No prvni bylo cervene tedy já! jen me zarazi ze ten sup chtel podrit nove auto... MIt starou plecku tak to pochopim ze je mu to jedno. Psychopat...1 bod
-
Hmm, jak člověk dělá na směny a v jiné firmě, nějak se to potom neschází. No pokud bych přijel po práci tak v pondělí 23.3. by to šlo. Jak už jsem psal, určitě bych nedorazil na 5, ale o něco později.1 bod
-
1 bod
-
Ty sis ještě nezvykl? Řidič tohle neudělá, ale držitel řidičského průkazu takovýhle věci dělá běžně. Dalšíí věcí je vzrůstají všeobecné sobectví, neohleduplnost, hloupost atd.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mě to na autorizak právě přijde docela ok. Navíc je to zapsaný jako zakázka v servisní historii.1 bod
-
Jezdil jsem s Peugeotem 308 a při porovnání s Octavií III je dle mne míň hlučný než Škodovka. Scalu nevím, v té jsem ani neseděl.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zkoušel jsem teď 1.5tsi s DSG a ten přechod a chod na dva válce byl neznatelný i v tomto rozsahu otáček které uvádíš, schválně jsem se na to soustředil. Motor byl syrový 45km a najeli jsme 450km a jak říkám neprojevilo se to, jezdím s DSG výhradně na režim sport. Být tebou nechám to sednout aspoň než se motor zaběhne řekněme do 2000km, kdyby bylo něco echt špatně rozletí se to a na záruku dostaneš nový motor.1 bod
-
1 bod
-
A k čemu to bude dobrý? Každý má odlišné podmínky a používání. Vypovídající hodnota bude minimální.1 bod
-
https://www.testyojetin.cz/zajimavosti/test-zrychleni-100-200-km-h-mezi-skoda-kodiaq-rs-a-scala-1-5-tsi?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Docela sranda. Jsem rád, že to někdo udělal oficiálně ?1 bod
-
Nechce se mi to přesně dohledávat a ani si nejsem jistý, ale zaznívaly tu hlasy jak má Scala škaredě trčící LCD z palubky a další, teď se tu pěje óda na povedený FL i30. No já vám nevím, ale toto: https://autogratis.sk/hyundai-i30-facelift-2020/ VS Scala Ano je to hodně individuální, ale u té i30 to vypadá prostě divně...1 bod
-
Ano na té sedlácké dálnici do Gottwaldova z VY, která končí kdesi v kopřivách se dá dosáhnout ideální spotřeby z hlediska "hustoty" dopravy.1 bod
-
Kdo potrebuje benzinovy motor s rozumnym vykonem a slusnymi parametry, tak nema moznost se tomuto motoru "vyhnout obloukem". Ty problemy, ktete se tady na foru popisuji, nejsou tak vazne, aby me donutily jit do nafty, kterou urcite nepotrebuji, pripane do litru (ten motor je slaby, pokud vozis vetsi naklad) nebo do dvoulitru. Jedna se skutecne spise o neprijemnosti, na ktere se da zvyknout a da se s tim docela dobre fungovat. A SA to bohuzel vi, proto se nejak zvlast nehrne do reseni. Pokud se odhledne od popisovanych neprijemnosti motoru 1,5 TSI, porad je ten motor asi nejuniverzalnejsi ze vsech v Karoqu nabizenych.1 bod
-
Primárně je problém v tom, že ty čorky furt někdo kupuje a pokud kupující není vyložený retard, tak moc dobře ví, jaký je původ zboží. Takže shrnuto, podtrženo: ten, kdo na netu koupí levného Columba jsou buď slaboduch, nebo spolupachatel (případně oboje)1 bod
-
najazdené cca 30kkm, upravené tiahlo na turbe, nový sw, zatiaľ bez problémov, firemné má prblém s turbom (veľa vodičov - čo nie je moje nešetrím)1 bod
-
neviem ako Scala , ale uz moja Fabia 1 to mala (a nemala ostrek svetlometov). Ale zas setrit sa musi , tak ak mas nejaku socku vybavu...-1 bodů