Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/01/20 ve všech sekcích

  1. Zde je jasné co se stalo. Superb je dlouhý, byl frustrovaný že se kvůli tobě nemůže vejít, tak ti to narval na narázník aby tě nasral neboli tkzv. "vyškolil" že sis dovolil nevejít do vyhrazeného prostoru, nic jiného za tím nebude.... Učitelů u nás máš plné silnice :-)
    4 body
  2. 2 body
  3. Test by měl už fungovat, 50min video o 1.5 Combi Style
    2 body
  4. Jelikož dorazily nějaké dotazy na zapojení/info ke kameře a určitě to časem bude zapojovat i někdo další, dávám sem pár obrázků: Vybraná pojistka 43 (velikost MINI), spíná po zapnutí napájení a jede na 12V: Zapojení do pojistkové skříně - ukostřeno je na šroubu vlevo dole. Koupena 12V autozásuvka rovnou s pojistkovým pouzdrem s odbočkou. Stahovacími pásky pak přitáhnuto ke kovové konstrukci. Krycí plastový panel je uchycen celkem poctivě, takže jsem se pod něj dostal starou bank. kartou a posléze dřevěnou obracečkou a pak to chce lehce páčit aby se to dostalo ze zámků. Ideálně nic tvrdého a ostrého. . Kamera zevnitř a zvenčí + znázorněné vedení kabelu, v A sloupku. Jak ho dostat dolů je popsáno tady. Na fotce je ještě volný kabel, který byl posléze několika zip páskami připevněn ke zbývající kabeláži. Chtěl jsem malou a nenápadnou kameru, která by v základu uměla trošku větší rozlišení jak FullHD, byla malá, měla slušnou kvalitu výstupu, rozumný zorný úhel, WiFi, hlasové ovládání a už v základu měla GPS. Splňovala to Garmin Dash Cam 56, se kterou jsem veskrze spokojen. Umí to i Timelapse, má bezp. asistenty (nepoužívám krom pípání na rozjíždějící se kolonu - ideální na D1 :D) a celkově je tam fajn podpora (aktualizace). Z pohledu řidiče je kompletně skryta za zrcátkem a umí vypnout obrazovku, takže o ni ani večer vůbec nevíte. Jde k ní i přikoupit polarizační filtr, takže dost redukuje odlesky na čelním skle. Berte to jako inspiraci - za případné škody na Vašich autech neručím :P
    1 bod
  5. njn a tie slovenské jelene majú prechody v paži! :) https://www.facebook.com/lovebardejov/videos/593135558086530/
    1 bod
  6. https://www.televizeseznam.cz/video/zajimava-videa-1244931/samice-jelena-trpelive-cekala-na-prechodu-ridic-ji-pustil-video-se-stalo-hitem-64033526?dop_ab=0&dop_source_zone_id=1&dop_req_id=D99QZPvPOgG-202003011950&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=_var
    1 bod
  7. Doufám, že pojedete každý svojím. Ať máme více aut na sraze :D
    1 bod
  8. Takový problém rozhodně nemám. Spíš mi přijde, že je tam nadstandardní klid. Ani nikdo kdo jel vzadu si ještě nestěžoval. Tak nevim no. Ale teda jako pasažér jsem vzadu teda ještě nejel :)
    1 bod
  9. Jako že tam namontovali berana za půl mega aniž by dimenzovali přední odpružení ? Že se tomu pořád divím... ČR a veřejné zakázky. Namastit kapsu a nějak to slepit...
    1 bod
  10. Když umyju auto, tak mi to dělá taky, ale nikdy jsem se tím nezabýval.
    1 bod
  11. 21.3.? - Já jo, brácha se musí vyjádřit sám.
    1 bod
  12. Tato dílenská příručka mi zde chyběla " D4B804849B9-Karoserie_-_montázní_práce_vnitrní " D4B804849B9-Karoserie_-_montázní_práce_vnitrní.pdf
    1 bod
  13. @xtrack Ten hluk odzadu pozorujete pri rizeni nebo jako pasazer vzadu? Nejaky vyrazny hluk jako ridic nepozoruji, vzadu jsem jeste nejel. Spis mi prijde, ze nadstandardne rachoti odletujici kaminky :) Ale treba Octa III s vleckou mi prisla vzadu daleko hlucnejsi nez vpredu.
    1 bod
  14. Scala za 700k bude odhlucnena stejně jako ta za 370k. Každopádně mě osobně přišla Scala tišší než spousta jejich konkurentů. Záleží ovšem na povrchu. Na dírách a nerovnostech umí od zadu docela bouchat. Možná to je dáno tím že přední část auta je slušně odhlučněná a při jízdě jsi se soustředil na hluk od zadu.
    1 bod
  15. A všimli jste si, kam ty mlhovky dosviti?
    1 bod
  16. Tomu celkem rozumím, není nad osobní zkušenost... Já ji zatím nemám a na ty disky co jsem objednal byli dobré reference. Podotýkám že jde o 17" disky které jsou o proti 16" citelně dražší... proč jsem zrovna vybral 17" už nebudu znovu psát, to jsem vysvětlil již ve svém dřívějším příspěvku... Ps. šel jsem na to od lesa a vybral - černý lak/leštěná čelní plocha (čti černo/stříbrné) ??
    1 bod
  17. Mam S III rok 6/2019 a tankuji normálne na stojnanu pro kamiony, pistole tam vleze pomaličku napouštím, záleží jak to člověk zmáčkne pistol AdBlue a nemám stím problém :-D
    1 bod
  18. to jeste bud rad, ze nemel kouli...
    1 bod
  19. Vcera som mal moznost sa zviest v po FL Sportline s Matrix svetlami a parada.Oproti mojim v pred FL s DLA najvacsi rozdiel vo farbe svetla.Proste ledka mne pre oko prijemnejsia.Schvalne som sa zameral na ten tu spominany neduh(tmavy pruh pri prechode svetiel a priznam sa,ze ak by som tu o tom necital,ani to vobec negativne nevnimam.To iste spomenul aj majitel auta,ze necitam o tom,nevie o tom.Mne to teda vobec nevadilo a nerobilo ziadny problem,ako tu niektori spominaju doslova bezpecnostne riziko.To je fakt bobost.
    1 bod
  20. Dobrý článek!? Pánové, testovali jsme v týdnu Scalu Monte Carlo 1.5TSi+DSG. Podvozek byl standardní bez SCC, pneu 17" letní, foukané na nižší tlak dle výrobce. Podvozek fajn, docela pohodlný (asi tak o 200% lepší než kamiq) Co mě ovšem zarazilo je docela silný hluk od zadních kol a od nápravy. Pozorujete to taky? Nebo to byl náš subjektvní dojem? Já vím dá se odhlučnit, ale u auta za bezmála 700k?
    1 bod
  21. 1 bod
  22. To určitě bylo myšlené na mě, já jak řeknu pravdu nebo něco špatného na ŠA mě blokne nebo ohodnotí záporňákama. Mám také s x servisy zkušenost jeden z mála-u Fabie II HTP při výměně oleje účtovali demontáž krytu motoru- na parkovišti mu ukazuji, kde asi je? V podbabě v 2015 při výměně předních koloučů nedotáhli jeden šroub na kole, po 2 dnech jsem si všiml, že vykukuje z disku. Před 2 měsíci mi v Toyotě účtovali vysávání interiéru od rozbitého skla. Úlomky jsem pak večer našel pod sedačkou a u rezervy ?. Mám známého v BMW, Citroenu, Renaultu a občas vypráví příběhy z dílny. Nová zkušenost- před 14dny měl náš ředitel soukromou desetiletou Kiu Ceed CRDi v aut.servise na výměnu oleje-byla středa. Za 2hod.mu volají, že je potřeba vyměnit těsnění pod hlavou. O.K. když to do pátku stihnete v sobotu musím na moravu. Ve čtvrtek odpol.volají, že v ČR nejsou nikde skladem poslední dva hlavové šrouby, auto bude až ve středu. Spotřebák nemá dovozce a servis to rozebere, než má díly.
    1 bod
  23. MilanHos, tak teď, čili 1.7.2019 v 11.00 hod jsem to zkoušel a nevím kde Ti to nemůže fungovat? Normálně jsem odemknul dálkáčem auto, nasednul a zmáčkl to jediné tlačítko SET, co se nachází pod sdruženým displejem rychloměru a otáčkoměru, neustále to tlačítko držel a pak jsem zapnul klíčkem zapalování a okamžitě mě naskočila na displeji hláška VYMAZAT VYM_OLEJE a když jsem to tlačítko pořád držel tak mi za cca 1-2 sekundy naskočilo hlášení VYMAZAT PROHLÍDKU. No a v tom momentu to tlačítko pustíš a znovu stiskneš. V tom momentě by Ti mělo naskočit hlášení SERVIS VYMAZÁN a budeš to mít hotové. Podle toho co chceš vymazat, tak pouštíš a znovu tiskneš tlačítko SET, dle stávajícího zobrazeného nápisu. Ty nápisy oleje a servisní prohlídky se měnily dost rychle, takže si to musíš ohlídat! Já jsem samozřejmě nic znovu netisknul a nic si nemazal, když to nepotřebuji, ale k tomu hlášení VYMAZAT PROHLÍDKU, kterou Ty potřebuješ jsem se v pohodě dostal jak jsem popsal výše. Nikde jinde žádnou jinou páčku ani tlačítko netiskneš a nemačkáš. Možná může existovat i jiný manuální systém potřebného vymazání serv. intervalů (což by mě nepřekvapovalo, sám jsem kdysi na něco jiného taky přišel), ale tento mnou popsaný funguje. Dříve u Fabie II bylo popsaných více způsobů před FL a po FL, jednokanálové, dvoukanálové atd., atd.., ale tady u F III je to snad jasné a jednoznačné.?
    1 bod
  24. Nulování ukazatele „Servis výměny oleje“ – Stisknout a držet tlačítko -1- 0.0/SET . – Zapnout zapalování. – Držet tlačítko -1- 0.0/SET , dokud se na displeji panelu přístrojů nezobrazí následujicí hlášení: VYMAZAT VYM_OLEJE – Uvolnit a znovu stisknout a tlačítko -1- 0.0/SET . Na displeji panelu přístrojů se zobrazí následujicí hlášení: SERVIS VYMAZÁN Ukazatel „Servis výměny oleje“ je vynulován. Nulování ukazatele „Prohlídka“ Poznámka ♦ Hlášení „VYMAZAT VYM_OLEJE“ a „VYMAZAT PROHLÍDKU“ následují bezprostředně po sobě. ♦ Pro vynulování je třeba vybrat správný ukazatel. ♦ Je-li třeba pro vybrání správného ukazatele postup znovu opakovat, je nutné po vypnutí zapalování počkat cca 60 s, než zhasnou údaje zobrazené na displeji -2-. Pak znovu stisknout tlačítko 0.0/SET . ♦ V případě, když se po zapnutí zapalování na displeji -2- panelu přístrojů se rozsvítí nápis -Čas-, je nutné držet tlačítko -1- 0.0/SET ještě cca 2s, dokud se na displeji panelu přístrojů nezobrazí hlášení „VYMAZAT VYM_OLEJE“. Popřípadě vypnout zapalování a celý postup opakovat. – Stisknout a držet tlačítko -1- 0.0/SET . – Zapnout zapalování. – Držet tlačítko -1- 0.0/SET , dokud se na displeji panelu přístrojů nezobrazí následujicí hlášení: VYMAZAT PROHLÍDKU – Uvolnit a znovu stisknout a tlačítko -1- 0.0/SET . Na displeji panelu přístrojů se zobrazí následujicí hlášení: SERVIS VYMAZÁN Ukazatel „Prohlídka“ je vynulován.
    1 bod
  25. pridávam aj zvyšné časti "novej" dielenskej príručky. Niektoré dokumenty sa tu možno opakujú, no v niektorých prípadoch došlo k revíziám a novším dátumom. Predpokladám teda, že nastali nejaké zmeny a doplnenia. Schémy už obsahujú facelift F3. Urobil som to ako nový upload na ulož.to, nemiešam to zatiaľ s pôvodnými dokumentami čo mám. Elektrika a schémy: S0068110015-Základní vybavení od srpna 2014.pdf - táto patrí ešte do pôvodnej zostavy. Doteraz však som nikde nevidel všetko j jednom dokumente, stále to bolo po jednotlivých častiach rozdelené. Snáď sprehľadní hľadanie. S0068120015-Základní výbava - (6K0) (6K2) od července 2018.pdf Karoséria: S0051870015-Opravy_karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf D4B804848A9-Opravy karosérie.pdf Podvozok: D4B804849A1-Podvozek, napravy, rizeni.pdf Prenos sily: D4B8048496E-Prevodovka 0CW - DSG.pdf D4B8048496F-Prevodovka 02U 0DQ.pdf D4B8048497D-Prevodovka 02T 0DF.pdf D4B80484970-Prevodovka 0A4.pdf D4B80484986-Prevodovka 0CF.pdf D4B8048499A-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B8048499B-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B80484987-Motor 1.0 44 55 kW MPI.pdf D4B80743A70-Motor 1.0 70 81 kW TSI.pdf D4B8048498A-Motor 1.2 66 81 kW TSI.pdf D4B80484994-Motor 1.4 55 66 77 kW TDI CR.pdf D4B807FA2BF-Motor 1.4 92 kW TSI.pdf D4B803C71AE-Motor 1.6 66 81 kW MPI.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8048499D-Topení, Klimatizace.pdf Vlastná diagnostika: D4B8048499E-Elektrická zarízení.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf D4B804915ED-Komunikace.pdf - patrí sem aj predošlý dokument Údržba - presné pokyny"
    1 bod
  26. Údržba - presné pokyny Fabia III https://uloz.to/!NDZMsjQbECSu/d4b804848a6-udrzba-presne-pokyny-pdf
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...