Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/22/20 ve všech sekcích

  1. V jiném tématu se řešili převodové poměry a otáčky při dané rychlosti, když už jsme byl v tom, udělal jsem porovnání pro všechny motory v FIII: Ostatní motorizace: Převody fabia III.pdf
    4 body
  2. V jiném tématu se řešili převodové poměry a otáčky při dané rychlosti, když už jsme byl v tom, udělal jsem porovnání pro všechny motory v FIII: Ostatní motorizace: Převody fabia III.pdf
    3 body
  3. Verzia 4.1 beta 14. Stahujte, dajte si roušku a testujte. Hlavne majitelia dízlov skuste ci pribudli nejake DPF veci v "SERVICE" menu. https://uloz.to/file/FzZbgrLeKpVQ/c-4-1beta-14-zip Mne funguje s Lucky Patcher 8.7.1 https://www.luckypatchers.com/download
    3 body
  4. Samozřejmě: 1.0 TSI 70kW 5M: I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18 3.625 1.0 TSI 81kW 6M: I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.97 V-0.78 VI-0.64 R-3.18 3.625 1.0 TSI 81kW DSG: I-3.77 II-2.27 III-1.53 IV-1.12 V-1.18 VI-0.95 VII-0.80 R-4.17 4.438/3.227/4.176 1.2 TSI 66kW 5M: I-3.77 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18 3.625 1.2 TSI 81kW 6M: I-3.62 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 VI-0.61 R-3.18 3.933 1.2 TSI 81kW DSG: I-3.76 II-2.37 III-1.58 IV-1.11 V-1.14 VI-0.94 VII-0.78 R-4.28 4.105/3.120/3.900 Pro 1.2 TSI jsou to data k 7.11.2016 a pro 1.0 TSI jsou to data k 18.4.2017, ale myslím že u těchto motorů se převodové poměry nijak neměnily. Zkusím udělat po obědě nějaké porovnávací grafy, když bude čas. EDIT: U DSGček jsou ty stálé převody v následujícím pořadí: Final1 (1-4RS) / Final2 (5-7RS) / Rev.
    2 body
  5. Pěkně ti kecá. DSGčko není nic jiného než robotizovaný manuál. Tam snad taky jezdiš jenom popředu? Neřeš. Pokud chceš koupit, kup a užívej. Nesere se to. Pokud se k tomu chováš slušně a pravidelně servisuješ (olej do DSG po 60kkm nebo 4 letech) tak je to bezproblémové. Ostatně jako manuál. Celkem drahá je výměna spojek, ale popravdě - DSGček mám kolem celkem spousty i s nájezdy přes 200k a nezažil jsem, že by se to měnilo.
    2 body
  6. Jelikož dorazily nějaké dotazy na zapojení/info ke kameře a určitě to časem bude zapojovat i někdo další, dávám sem pár obrázků: Vybraná pojistka 43 (velikost MINI), spíná po zapnutí napájení a jede na 12V: Zapojení do pojistkové skříně - ukostřeno je na šroubu vlevo dole. Koupena 12V autozásuvka rovnou s pojistkovým pouzdrem s odbočkou. Stahovacími pásky pak přitáhnuto ke kovové konstrukci. Krycí plastový panel je uchycen celkem poctivě, takže jsem se pod něj dostal starou bank. kartou a posléze dřevěnou obracečkou a pak to chce lehce páčit aby se to dostalo ze zámků. Ideálně nic tvrdého a ostrého. . Kamera zevnitř a zvenčí + znázorněné vedení kabelu, v A sloupku. Jak ho dostat dolů je popsáno tady. Na fotce je ještě volný kabel, který byl posléze několika zip páskami připevněn ke zbývající kabeláži. Chtěl jsem malou a nenápadnou kameru, která by v základu uměla trošku větší rozlišení jak FullHD, byla malá, měla slušnou kvalitu výstupu, rozumný zorný úhel, WiFi, hlasové ovládání a už v základu měla GPS. Splňovala to Garmin Dash Cam 56, se kterou jsem veskrze spokojen. Umí to i Timelapse, má bezp. asistenty (nepoužívám krom pípání na rozjíždějící se kolonu - ideální na D1 :D) a celkově je tam fajn podpora (aktualizace). Z pohledu řidiče je kompletně skryta za zrcátkem a umí vypnout obrazovku, takže o ni ani večer vůbec nevíte. Jde k ní i přikoupit polarizační filtr, takže dost redukuje odlesky na čelním skle. Berte to jako inspiraci - za případné škody na Vašich autech neručím :P
    1 bod
  7. SAFE znamená, že po zamknutí nelze auto otevřít zatažením za vnitřní kliku. Dříve to měla třeba FI standardně spolu s centrálním zamykáním. Bohužel kvůli nařízením již tento systém nelze osadit bez hlídání vnitřního prostoru. Proto se u novějších Škodovek pojí SAFE a alarm v jednom příplatku.
    1 bod
  8. Staci si pozicat profi tepovac a vytepovat. Najidealnejsie vziat popritom aj pohovku, kusove koberce a je to ?
    1 bod
  9. Že nejsou roušky? Nevadí, udělej si ji sám! VID-20200318-WA0000.mp4
    1 bod
  10. Je to soucast zarucni opravy opravy. Zadni podbehy se zacaly do CG davat prave kvuli rezavejicimu okoli hrdla palivove nadrze.
    1 bod
  11. Díky. Ne, ve Škodovce nedělám. Údaje o převodových poměrech jsou z skoda-storyboard a následné výpočty a grafy jsou má práce (resp. o většinu práce za mě udělal počítač, ručně by se mi s tím počítat nechtělo :D ). Nejsložitější bylo zjistit u DSG, který stálý převod platí pro které rychlosti... Kdyby kdokoli chtěl podobný graf pro některý jiný model, stačí napsat :)
    1 bod
  12. Je povolené na páté dveře něco montovat? Divil bych se, kdyby i po zjištění takového nosiče uznali reklamaci na usazení dveří.
    1 bod
  13. Carpet cleaner od Valet Pro za mě nejlepší
    1 bod
  14. Mám CTEK MXS 5.0 new a zatím dobrý, trvale připojené k AKB CTEK Konektor komfort M6 s indikací baterie a jednou za čas připojím,
    1 bod
  15. To je přesně i můj případ. Bydlím na kopci 650mnm. Pokaždé když přijedu, byla baterie vytřískaná. Odstavovat takto auto na mrazu každý den je fakt milej dárek od EU. Nechal jsem potlačit onu "rekuperaci" neboli "chytré dobíjení" (pravdivými slovy "systém huntující baterii a udržující vybitý stav baterie"). A mám klid.
    1 bod
  16. Základem je vypnut "inteligentní nabíjení", které nabíjí baterii, a to ještě zpravidla jen při brždění motorem, na max. 80%, rozpojením konektoru na konci "-" kabelu u baterie viz také množství příspěvků na toto téma zde v diskuzích. Tím se nabíjení přepne na "konvenční nabíjení", kdy se bude baterie vždy nabíjet, i krátkou jízdou, na 100%. Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží? P.S. Poděkuj voličům ekoteroristů v Bruselu: Zelení a Piráti ...
    1 bod
  17. Mám taky C Tek , ale i u ostatních nabíječek není třeba odpojovat baterií.
    1 bod
  18. Pouzivam CTEK nabijecku, aku v aute neodpojuji. Pouze minus pol musis pripojovat na kostrici bod. Dost lidi pouzivaji toto nebo Lidlovku.
    1 bod
  19. @vormen Ale tady se řeší Fabia, dvouhmotu má jen 85kW, 70 i 81kW mají klasický setrvačník. Jasně i 70kW je na dálnici naprosto v pohodě, jen ona točí o cca 500ot. více, toť vše.
    1 bod
  20. žiadny , len úprava eprom , cez VCDS to nedas
    1 bod
  21. No já jsem teď v Holandsku a ty to mají na háku prej žádnou paniku je to jen důchodová reforma. Takže Clinte buď v klidu když to dáš dožiješ důchodu.?
    1 bod
  22. 1 bod
  23. Tak i má Scala je postižena "dětskou nemocí" prvních kusů v podobě nefunkční signalizace poklesu hladiny náplně ostřikovačů. Při návštěvě autorizovaného servisu mi sice potvrdili, že toto má umět každá Scala, bohužel už nejsou schopni závadu odstranit a tak požádali o radu z MB. Nabit informacemi z fóra jsem jim zmínil i možné chybné kódování, ale nepovedlo se opravit. Jsem tedy zvědav co jim poradí. Po návratu ze servisu za použití VCDS diagnostiky opraveno správným kódováním za 5 minut :-). Konkrétně jde o kanál v jednotce BCM: ENG141645-MAS00212-HW_Verbau-Nedostatek vody v ostřikovačích - nezabudovaný změnit na zabudovaný a už hlásí prázdnou nádobku.
    1 bod
  24. Koupil jsem Octávii III s tímto motorem před rokem z autobazaru aaa, nečekal, jsem že i přes tak malinký objem bude tak dobře jezdit, mám několik cest Praha - Olomouc v plném autě, a plném kufru. Auto na dálnici jede skvěle. Mám tam teď najeto 189 tisíc km, a zatím jsem neměl žádný problém.
    1 bod
  25. Tak jsem něco přečetl o rekuperačním nabíjení a už se nedivím, že mi baterka tak brzo odešla a nevím zda by to AGMka vyřešila? Když jedu do práce cca. 100km, tak posledních 30km jedu pořád do kopce ( firma je 700 m.n.m.) , tak prakticky mám vybitou baterku a auto je 5 dní bez pohybu a takhle to dělám celý rok. Ještě to přeměřit kolik zůstane po dojezdu, jestli se teorie potvrdí . A jestliže je to tak, tak to nevydrží žádná baterka.
    1 bod
  26. Potvrzuji, s Mpi se mi jezdí po městě o dost lépe než s Tsi. Bude to asi kombinace vhodnějších převodů, komfortnějšího ovládání spojky, konfigurace palivových map řídící jednotky při nízkých otáčkách (samopřidávání paliva) a celkově asi lepší vhodnosti atmosférického motoru pro městský styl jízdy. Stručně řečeno s Mpi mám pocit, že při popojíždění v koloně si auto ovládám jen já sám plynem a spojkou, u Tsi jsem měl pocit, že mi do toho někdo násilně kecá a já to pak spojkou a brzdou musel korigovat, aby jízda byla plynulá. Ještě pro zajímavost chci dodat, že např. mnou dříve zkoušená Suzuki Vitara s motorem 1.0 Boosterjet, čili turbobenzín se po městě ovládala stejně snadno jako koncernové Mpi. Sumasumárum bylo vidět, že oturbené motory koncernu VW jaksi pro jízdu po městě nic moc......... Trochu smůla, jiní to umí lépe.
    1 bod
  27. Nemám sice nezávislé topení, ale poruchu jsem měl o víkendu stejnou. Po nastartování blikala kontrolka žhavení a auto vůbec nejelo a nešlo do otáček. Stav vozidla mi signalizoval poruchu Start/Stop systému. Několikrát jsem zkoušel znovu nastartovat, ale pořád to bylo stejné, navíc se mi po několika startech ještě přidala kontrolka motoru. Po otevření kapoty jsem zjistil, že mi v motoru řádil nějaký hlodavec, podle chlupů asi kuna. Měl jsem překousnutou podtlakovou hadičku k turbu. Provizorně jsem to opravil. Auto okamžitě začalo jet jak má, kontrolka žhavení přestala blikat. Po pár startech přestala svítit i kontrolka motoru. Dnes jsem koupil novou sadu hadiček a vyměnil. Vše funguje. U původních hadiček jsem si všiml, že byly ještě na pár místech nakousané. Prý je to častá věc, hadičky se dělají z nějakého přírodního materiálu, který jim chutná. Kdyby jste to někdo řešil, tak číslo dílu je: 04L131051C. Cena 630,- Kč. Na nové jsem ještě nastříkal sprej proti hlodavcům.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...