Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/10/20 ve všech sekcích

  1. Vím že se to tu někde řešilo a snad to někomu k něčemu bude. Dlouho sem řešil co se zničenýma a poškrábanýma b sloupkama a kamarád co lepí fólie na auto přišel s řešením pomocí PPF fólie. Fólie má životnost zhruba 10 let, když se poškrábe tak po zahřátí všechny škrábance zmizí a vzhledově to není rozeznatelné od původního laku. Po nalepení maji sloupky stejný lesk a odstín černé barvy, před lepením nebylo nutné sloupky leštit, fólie všechny škrábance naprosto skryje.
    2 body
  2. Pokud si to můžeš finančně dovolit a cítíš se bezpečněji, proč ne. Jak tu zaznělo, každý to máme jinak. Já měl aktuálně 2-3mm a už jsem se rozhodl pro výměnu a to hlavně kvůli jízdě na vodě.
    2 body
  3. Njn, je fakt, ze kamosi na tom jeste jezdi. Vino vypiju cely. No vlastne vetsinou napul s moji drahou polovickou ?
    2 body
  4. @milanfrolka Jojo souhlasím s Tebou, Ferdu mohu jen doporučit? Chystám se k němu se Scalou, výlet 750km stojí za to?
    1 bod
  5. @redroker66 v tom případě bych je vzal vněkde na bazaru https://auto.bazos.cz/inzerat/119373791/poklice-skoda-dentro-15.php
    1 bod
  6. OK, díky! Nejde zrovna o levné kryty, i když jde o plast. Jde o to,že auto mám na operák,takže až ho budu příští rok vracet, musím i s nimi. Do té doby budu jezdit bez nich a osadím až budu vracet.
    1 bod
  7. Nevim proc s tim dela Kotliklm takove ciraty. Dodelani zadnich "Door exit/warning lights" pro zadni dvere je preci tak jednoduche. Staci koupit svetla do dveri s kabelazi (priprava u Style a nize neni) a idealne s LED moduly (+2 LED moduly i do prednich dveri) - treba zde: https://www.aliexpress.com/item/32978607070.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dZnBKsX Pak sundat oblozeni zadnich dveri a zapojit nove dva vodice do 16-pinové svorkovnice modulu zadnich dveří: - red/blue - (+) - pin 12 - brown - (-) - pin 13 (uz je obsazen, takze idealne pipajet k existujicimu vyvodu a zaizolovat) Novou kabelaz pritahnout k existujicimu svazku paskou pro kabelove svazky (napr. https://www.aliexpress.com/item/33022744562.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dfPTZNQ) tak, aby kabel visel svisle proti otvoru ve vyplni dveri: Vyloupnout odrazky z oblozeni zadnich dveri, vse slozit a na misto odrazek zapojit nova svetla Nakodovat Door exit/warning lights do jednotek zadnich dveri (address BB, BC) Byte 1 — Bit 2. P.S. Pri demontazi zadniho oblozeni se casto znici jeden nebo dve plastove prichytky. Takze je dobre si jich pred demontazi par koupit, napr. zde: https://www.aliexpress.com/item/32662164038.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dJMaB90
    1 bod
  8. Jj nabíjecí Golf také bude. Ale 950 za KIU, to už je levnější Superb iV ( 891900,-, výbava ?)
    1 bod
  9. Jo jenom když tu pořád zmiňujete jak jsou bridgestone tvrdé pneu = špatné pneu... tak měkčí pneu neznamenají lepší. Měkčí směs nedokáže tak dlouho teplotně vzdorovat při namáhání, daleko rychleji se přehřeje a přestane fungovat, má daleko menší nájezd. Abych to uvedl na příkladu. Když se jedou track days na obyčejných silničních pneu, tak ty s měkčí směsí umí rychleji projet první tři zatáčky, potom se přehřejí a začnou klouzat. Zbytek okruhu lépe zvládají ty s tvrdší směsí. Jenom bych chtěl připomenout, že tvrdší směs neznamená jenom špatné vlastnosti.
    1 bod
  10. A proč to sem rovnou nedáš, když už jsi kvůli tomu založil téma?
    1 bod
  11. Ze guma se 3-4 milimetry na vode plave je celkem normalni... Ja osobne, jak se dostanu na 5mm, tak kupuji nove.
    1 bod
  12. Přívod od pojistky SB13 (napájené ze svorky 15) je černo-červený drát. Ze spínače zpátky vede černo-modrý drát. V motorovém prostoru mají oba dráty průřez 0.75 mm^2. Ve vnitřním prostoru mají oba dráty průřez 1 mm^2. Dílenskou příručku, kde jsou všechna schémata všeho, si můžeš legálně stáhnout z Erwinu za 7 EUR bez DPH.
    1 bod
  13. Netuším kde se vyrábí pneu Kingstar, ale Asie to nejspíš bude. Dostal jsem k firemnímu vozu (KIA) zimní zdarma. Hned první rok na mokru katastrofa, druhý rok jsem musel koupit jiné, auto 3x na geo, táhlo doprava, zakoupeny Dunlopy táhnutí vyřešeno a maximální spokojenost. Toto je má zkušenost s low-endovou gumou, ale slyšel jsem chválu i na Tomkaty, já to ale testovat nebudu, nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci.
    1 bod
  14. Na Subaru WRX sti jsem si to vyzkoušel jaký to je mít podobné super pneumatiky s Číny?? ani zadarmo. Takže představu mám dobrou neboj ?
    1 bod
  15. Když si jsem si ten Blábol s prominutím přečetl hned jsem si vzpomněl na moje poslední dvě Story .... Nedávno mi kluk na motorce vletěl v protisměru v levotočivé zatáčce do mého jízdního pruhu. Nemělo by se to stát ale stalo samozřejmě v nejblbější miste v ještě blbější čas. Naštěstí to dopadlo dobře a stačil jsem zareagovat. Na dálnici jsem si frčel v Klidu 160 a v tom se ženský kterou jsem dojížděl uvolnila jízdní kola na střeše ????? takže jsem si dal cvičně slušný slalom. Takže člověk může přizpůsobit jízdu podmínkám a nepotřebuje pořád řezat zatáčky ale člověk nikdy neví kdy bude potřebovat mít rezervu v přilnavosti pneumatik.... obě situace bych těžko vyřešil kdybych měl na autě Čínu nebo podobnou pneu natož v létě zimní pneu jak tu někdo naznačil ?.
    1 bod
  16. OK. Já reagoval na tu fotku scaly a na bazoš jsem se ani nepodíval a ani mě nėjací ti "prodávajicí originál" nezajímají. Ve skutečném originálu se přece už dají vybrat pěkný loukotě.
    1 bod
  17. No u nás už došlo i na ředitele ?
    1 bod
  18. Uz nikdy viac ziadne ceskoslovenske produkty. Nie som kkt aby som ohrozoval rodinu a seba.
    1 bod
  19. @eiben no tys tomu dal korunu??? Přece pneumatiky musí držet zvlášť za zhoršených jízdních podmínek, ne? A ty co nedrží jsou k hovnu. Tuhle tvoji hlášku jsem slyšel naposled od fízla když jsem ve Fabii na suché cestě za jasného počasí nedobrzdil a ano bylo to na BARUMKÁCH? Všude kouř z gumy, rachot z ABS najednou rána, nikomu nepřeju, proto jsem na Barumky zaujatý. Co se týče Bridgestone Potenza S001 235/40/19 co mám na Superbu z výroby jsou hlučnější, ale myslím že na spotřebu (cca 5.8L/100KM) a na grip jsou perfektní.
    1 bod
  20. Přátelé, nemusí tady psát jen @csabac??? Při instlaci odhlučnění jsem se samozřejmě nasral. Takto Škodovka utahuje šrouby na levém předním světle. Lze dotáhnout rozumějte DODĚLAT z vrchu po otevření kapoty, tak si to kluci omrkněte ať ten šroubek nevypadne za jízdy a neuvolní se vám světlo. Hned jsem jim to poslal na podporu, jestli jsem si koupil Scalu Style nebo Scalu DoDo a ti ze Škdovky co sem lozí a machrují tady každý rok s novým služebním autem které vám MY zákazníci PLATÍME zamyslete se nad sebou a firmou ve které děláte a místo machrování na SKODAHOME radši vymýšlejte zlepšováky rozumějte KAIZENY jak udržet a zlepšit kvalitu!!! Myslím mluvím za 90% majitelů Škodovek!
    1 bod
  21. Téma je naprosto normální - zakladatel měl problém s nalitím paliva z kanystru, že se to tady zvrhlo v exhibování (včetně tebe), jak nalít aditivum, na což se původně nikdo neptal, je jiná věc...
    1 bod
  22. Ano, ECO je lenoch. Nejvíce je to poznat na tempomatu, kdy přidává do nastavené rychlosti opravdu velmi zvolna, několikrát jsem si to omylem přepnul a pak jsem nadával, že to nejede. A ASF s bixenony to přepne jen na prosté přepínání dálka/potkávačky a vypne natáčení světel. Proto je pro plachtiče lepší nastavit mod individual a eco jen na pohon a ostatní podle gusta. Já tam mám pak světla normal, takže plná funkce a tempomat na sport, takže nezdržuju. U této kombinace to pak jede svižně i na ECO. Platí pro MR2016. To u TG 2018 je ECO ještě línější, až nepoužitelné. Navíc u něj nefunguje ta fičura s individuálním modem, takže plachtí jen na čisté ECO. S tím se jezdit nedá. Někde jsem tu četl, že to jde nakódovat, aby plachtil na individual nebo D, ale mě to ferda24 nechtěl udělat. Kdyby někdo věděl jak na to, budu rád. Mám origo VCSD i VCP, lze i dálkově.
    1 bod
  23. Hybridní Octavie snad dostane lepší cenu. Sice výbava fajn, ale kapacita nic moc a 950 tis za PHEV, no nevím. https://www.kia.com/content/dam/kwcms/kme/cz/cs/assets/contents/utility/brochure/price-list/Ceed_SW_PHEV-cenik.pdf
    1 bod
  24. Zatím jsem ještě zaměstnán, ale květen ukáže. Samozřejmě, žýe se vyhazuje odspoda, je to stejné jako všude. Jenže teď třeba v ČSA zjistili, že než vyhazovat lidi a dávat jim 7-8 platů podle kolektivní smlouvy jako odstupné, lepší jim snížit plat na 8500Kč měsíčně, nechat je doma a počkat, až sami zažádají o výstup z firmy. A je to grátis :D :D
    1 bod
  25. ISP shop prodava modul na SS pro neelektrikare. Napojis 4 dratky, je tam navod. Cena asi 500 kc.
    1 bod
  26. Tak budíky překódovány na sport a lane assist nakódován zpatky s dokódováním paměti. Díky kluci... @RÁFEK a @Scala10 Ještě jsem dokódoval zadní LED při DRL, ale jen tu část, co svítí 5. dveřích. Při klasických světlech se zapnou i ty kraje.
    1 bod
  27. Zkoušel jste někdo aktivovat adaptive lane guidance? Jde to i přes aplikaci carista? ;)
    1 bod
  28. Možnost nastavení "citlivosti" LaneAssist a LightAssist
    1 bod
  29. Zdravím tak dnes som sa snažil niečo nakódovať a okrem asistenta rozjazdu sa mi nič iné nepodarilo. Aj po preštudovaní rôznych návodov na fóre to nijak nešlo nájsť. Po otvorení kódovania sa mi zobrazili len možnosti ako sú hneď v prvom príspevku vlákna. Mám rapid spaceback r.v. 5.2016 ambition plus je tu niekde návod na kodovanie chcel by som (corner, ručičky tacho, dodatočne zotretie kvapiek a ak by sa dalo tak living home coming home a otváranie vodičovho okna cez DO) Na youtube som až teraz našiel video ohľadom tých ručičiek a Lap Timer a pisu tam ako to nakodovať a dodávajú že netreba pozerať na to čo tam píšu. Je možne že VCDS píše niečo iné ako to v skutočnosti je? Lap Timer: Ručičiky: https://www.youtube.com/watch?v=QJaOKhrxmYA
    1 bod
  30. Dobrý den, mám následující problém : po zahřátí motoru (2.8 v6 AT) mi tento začne při malých otáčkách (volnoběh, couvání) mírně cukat, jako kdyby přestaly pálit 1-2 válce a hned zase naskočí, je to vždy takový brnkanec který se nepravidelně opakuje. Zhoršuje se to v letních měsících, popř v závislosti na zahřátí motoru. Po výměně svíček na chvíli přestal, ale po měsíci znovu. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Podařilo se odstranit? Dík za případné reakce
    1 bod
  31. Kdybych to neměl aktivované, tak o tom nemluvím..... A pomocí kódování řídící jednotky lze zvolit mají-li se na povel odemknutí otvírat všechny dveře najednou (liché číslo) nebo napřed jen řidičovy a druhým povelem všechny ostatní (sudé číslo).
    1 bod
  32. Perfektne sedi v zatackach nevim co s tim porad mate. Pokud nejezdim jak prase tak se mne v zivote nestalo, ze by mne v zatacce ustrelila guma. At je to Cina nebo Barumka
    -1 bodů
  33. Ty voe co to je za tema. Vifko nalevam normalne z vicka do nadrze a neni zadny problem. Nejake nalevky co smrdi potom v aute. Absolutni zbyecnost a vyhazovani penez. Tecka
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...