Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/17/20 ve všech sekcích

  1. Jsi správný pirát, od 150km/h jsi na dálnici v ČR za potencionálního vraha!
    4 body
  2. 4 body
  3. 3 body
  4. Jedlová (Jiřetín pod Jedlovou)
    2 body
  5. Ještě o 10 víc a jezdíš MHD.
    2 body
  6. FL naraznik na predFL aute. Svetla som myslim daval na predoslej strane. Farbu mu netrafili (skusi to vyriesit) , difuzor a bocne listy zatial nema nalepene. Odrazky by mali byt origo FL Monte, len cena uplne inde ako obycajne bez zatmavenia. Ale funkciu kdrazky plnia ;)
    2 body
  7. @Michal T. vyvapkoval som a u mna zatial suche. Ale raz to pride ?
    1 bod
  8. Pro ARMv7, nová 5.1 beta 2. Carista.ver.5.1.beta-2.build.510002 (1).apks Carista.v.5.1.beta-2.b.510002.crk.Support.apks
    1 bod
  9. @csabac Taky si myslím že by to měli sundat a vyměnit/přetěsnit. Jinak na erWinu se pro Scalu objevily nové servisní dokumenty, ale jsou zatím pouze v angličtině. Teď se mi za to platit nechce, počkám si až budou v češtině.
    1 bod
  10. Kafé proběhne kdy? Jen za 500Kč, to jsi asi u ní zabodoval :-)).
    1 bod
  11. Nech sa paci, nova 5.1 beta 2 (Je to pre smartfony s architekturou arm64_v8a) https://uloz.to/file/9Ghik6QAuseP/carista-ver-5-1-beta-2-build-510002-apks
    1 bod
  12. Hmm. Za chvilku budeš v bodové tísni. Je na čase přejít k férovému elektronickému boji.
    1 bod
  13. Tak jsem se omluvil a policistka, že je to v sazbě do 2500 Kč. Jestli mohu platit kartou a na místě, bude to za 500. Tak jsem řekl, že je ještě naštěstí hodná. A ona řekla že moc hodná [emoji23]
    1 bod
  14. Sem blbej, kecal sem a přehlédl profláknutou civilní světle modrou oktavku. Předjel jsem ji a ani to nevěděl. Tak se za mnou pustili. Prej kdybych měl o jeden km méně, tak mě nechali. Já jel 160 tempomat jako vždy. A naměřili 155. Takže jsou ještě docela tolerantní.
    1 bod
  15. Tak odrazka po 6h hodinách stání ve stínu vypadá takto - zdá se, že se voda odpařuje: Těsně po umytí to vypadalo takto: Takže asi napíšu na Škodu co s tím, než to nechávat hned několik dní stát v servisu. V návodu je zmíněné mlžení světlometů, tady to mlžení má trošku jiný charakter.... @csabac Pořádně zkus pls vywapovat levou odrazku :)
    1 bod
  16. 1 bod
  17. Tak dalsi :( asi to postupne bude u viacerych scal. No nic, skoda vyda tpi, navrtat odtokovy kanal a bude ?
    1 bod
  18. Nemyslí to špatně. Má pravdu, že si můžeš dát inzerát. Nevidím na tom také nic špatného. Clouseau je člověk, který hodně pomohl mnoho lidem a jeho příspěvky rozhodně nejsou obtěžující !
    1 bod
  19. Nesrovnával bych to úplně s odřením laku (jednorázová záležitost), protože tady to opravdu vypadá trochu "ošoupaně" = opakované používání. Vždyť kolik lidí už tady na fóru řešilo reklamaci ošoupaného volantu a řadičky, uvolněných a prasklých stehů v prošívání na sedadlech a mnoho z nich úspěšných bylo a to i po delší době používání, než uvádí Patrik. Taky je navíc otázka, co to bude dělat do budoucna, takže já bych reklamaci určitě zkusil, za to člověk skoro nic nedá, kromě trochu nervů a možná pár dní bez auta... :-)
    1 bod
  20. Postup je přece uvedený... ale nedělal bych to min. ze dvou důvodů: STK a Policie. Nehledě na to, že z toho budeš mít vánoční stromeček. Je to ale Tvé auto...
    1 bod
  21. Šrouby se nemažou. Když výrobce počítal potřebný utahovací moment, dosadil do rovnice suché tření. Tlustší vrstva maziva v opotřebeném závitu se navíc umí chovat nevypočitatelně – když se časem vytlačí, je šroub náhle povolený. U některých vozů výrobce předepisuje namazání kuželové dosedací plochy šroubů či matic. Tenkou vrstvou vazelíny zde neuděláte chybu asi nikdy, ale na závit vážně nepatří. Snaha chránit disk proti přireznutí k náboji je jistě chvályhodná, ale tolik oblíbená měděná vazelína ohrožuje samotnou funkci spoje. Rotaci (pootáčení kola) vůči náboji vlivem akceleračních a brzdných sil totiž nezabraňují šrouby jako takové, ale jimi vyvolané tření mezi kolem a nábojem. Slovy techniků nejde o spoj tvarový, ale třecí. Pokud vazelínou tření snížíme, hrozí, že šrouby budou namáhané na ohyb, střih či otlačení – a na to nejsou stavěné. Mohou se pak i ulomit!
    1 bod
  22. Netreba davat zaplaty na uz zaplatovanu verziu.
    1 bod
  23. Takhle vypadá moje baterka (gel) při provozu, dálkové měření každou hodinu:
    1 bod
  24. xtrack: obávám se, že Škodovka řekne, že to je způsobené používáním a tím to pro ní hasne... Patrik1971: ale za zkoušku nic nedáš, beztak se u nich budeš ptát na číslo barvy té kůže...
    1 bod
  25. Jak to myslíš " mám nějaké karty" ? Jako na prodej nebo...? Tak si dej inzerát !
    1 bod
  26. Poslal som fotku,uvidim,co odpisu. Ozvali sa aj z lederzentra...opravitelne to vpoho je,ale vraj nemaju skodovacky vzorkovnik aktualneho modelu,takze potrebuju bud kod farby koze,alebo jej nazov,inak pomoct nevedia.
    1 bod
  27. To je tedy nepříjemné a docela brzy u nového auta. Zajímavé, že je to jen takový kousek a v jednom místě. Zkusil bych to ukázat ve škodovce, za pokus nic nedáš?
    1 bod
  28. Fabia se normalne vyrabi, jeji kapacity nejsou zadnymi "prioritnimi modely" zasadne omezovane. I kdyby vyrobce chtel na ukor mene ziskoveho modelu uprednostnit napr. Kamik (ktery spolu se Scalou jede na lince Fabie), tak by narazil na radu omezeni. Ten nejdulezitejsi by byl napr. nedostatek dilu. Pri vyrobe se na lince stridaji take vybavene a mene vybavene kusy, aby delniky netrefil slak apod. To cos napsal bohuzel neni zadny nazor, ale nicim podlozena spekulace. Mozna trochu nechtene, ale pravdu bys mel, pokud se budeme bavit napr. o pridelech dilu na urovni koncernu. Pak se skutecne stava situace, kdy jsou motory a jejich kvoty smerovany podle potreby drazsim znackam.
    1 bod
  29. Minuly tyden jsem koupil S3 Sportline 140kw 7DSG (bez 4x4, 03/2019) najeto 7600km, vynuloval pocitadla spotreby a prvni dlohodoba vypada takto: je mezitim ca. 400km dalnice kde jezdim 140km/h na tempomat. Uvidim po natankovani jak moc PP lze.
    1 bod
  30. Nejlepší bylo koupit Fabii 2016,7. Ještě měla 1.2, bez filtru, Monte s panoramou v základu a hlavně hezčí světla vpředu i vzadu.
    1 bod
  31. Tady neni moc o cem premyslet, nejvetsi problem autokamer je odlesk celniho skla a velike rozmery, kvuli kterym nevidis na semafor. Odlesk snizis tim, ze bude objektiv kamery co nejblize celnimu sklu. Takze idealni tvar a rozmery ma ta Viofo A119s a ji podobne.
    -1 bodů
  32. Ci ja su jakysi eshop? Proste pisu, jestli chce nekdo pomoci, at mi napise. ... jsem jediny koho obtezuji prispevky uzivatele clouseau?
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...