Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/17/20 ve všech sekcích
-
Jsi správný pirát, od 150km/h jsi na dálnici v ČR za potencionálního vraha!4 body
-
4 body
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Pro ARMv7, nová 5.1 beta 2. Carista.ver.5.1.beta-2.build.510002 (1).apks Carista.v.5.1.beta-2.b.510002.crk.Support.apks1 bod
-
@csabac Taky si myslím že by to měli sundat a vyměnit/přetěsnit. Jinak na erWinu se pro Scalu objevily nové servisní dokumenty, ale jsou zatím pouze v angličtině. Teď se mi za to platit nechce, počkám si až budou v češtině.1 bod
-
1 bod
-
Nech sa paci, nova 5.1 beta 2 (Je to pre smartfony s architekturou arm64_v8a) https://uloz.to/file/9Ghik6QAuseP/carista-ver-5-1-beta-2-build-510002-apks1 bod
-
Hmm. Za chvilku budeš v bodové tísni. Je na čase přejít k férovému elektronickému boji.1 bod
-
Tak jsem se omluvil a policistka, že je to v sazbě do 2500 Kč. Jestli mohu platit kartou a na místě, bude to za 500. Tak jsem řekl, že je ještě naštěstí hodná. A ona řekla že moc hodná [emoji23]1 bod
-
Sem blbej, kecal sem a přehlédl profláknutou civilní světle modrou oktavku. Předjel jsem ji a ani to nevěděl. Tak se za mnou pustili. Prej kdybych měl o jeden km méně, tak mě nechali. Já jel 160 tempomat jako vždy. A naměřili 155. Takže jsou ještě docela tolerantní.1 bod
-
Tak odrazka po 6h hodinách stání ve stínu vypadá takto - zdá se, že se voda odpařuje: Těsně po umytí to vypadalo takto: Takže asi napíšu na Škodu co s tím, než to nechávat hned několik dní stát v servisu. V návodu je zmíněné mlžení světlometů, tady to mlžení má trošku jiný charakter.... @csabac Pořádně zkus pls vywapovat levou odrazku :)1 bod
-
1 bod
-
Tak dalsi :( asi to postupne bude u viacerych scal. No nic, skoda vyda tpi, navrtat odtokovy kanal a bude ?1 bod
-
Nemyslí to špatně. Má pravdu, že si můžeš dát inzerát. Nevidím na tom také nic špatného. Clouseau je člověk, který hodně pomohl mnoho lidem a jeho příspěvky rozhodně nejsou obtěžující !1 bod
-
Nesrovnával bych to úplně s odřením laku (jednorázová záležitost), protože tady to opravdu vypadá trochu "ošoupaně" = opakované používání. Vždyť kolik lidí už tady na fóru řešilo reklamaci ošoupaného volantu a řadičky, uvolněných a prasklých stehů v prošívání na sedadlech a mnoho z nich úspěšných bylo a to i po delší době používání, než uvádí Patrik. Taky je navíc otázka, co to bude dělat do budoucna, takže já bych reklamaci určitě zkusil, za to člověk skoro nic nedá, kromě trochu nervů a možná pár dní bez auta... :-)1 bod
-
Postup je přece uvedený... ale nedělal bych to min. ze dvou důvodů: STK a Policie. Nehledě na to, že z toho budeš mít vánoční stromeček. Je to ale Tvé auto...1 bod
-
Šrouby se nemažou. Když výrobce počítal potřebný utahovací moment, dosadil do rovnice suché tření. Tlustší vrstva maziva v opotřebeném závitu se navíc umí chovat nevypočitatelně – když se časem vytlačí, je šroub náhle povolený. U některých vozů výrobce předepisuje namazání kuželové dosedací plochy šroubů či matic. Tenkou vrstvou vazelíny zde neuděláte chybu asi nikdy, ale na závit vážně nepatří. Snaha chránit disk proti přireznutí k náboji je jistě chvályhodná, ale tolik oblíbená měděná vazelína ohrožuje samotnou funkci spoje. Rotaci (pootáčení kola) vůči náboji vlivem akceleračních a brzdných sil totiž nezabraňují šrouby jako takové, ale jimi vyvolané tření mezi kolem a nábojem. Slovy techniků nejde o spoj tvarový, ale třecí. Pokud vazelínou tření snížíme, hrozí, že šrouby budou namáhané na ohyb, střih či otlačení – a na to nejsou stavěné. Mohou se pak i ulomit!1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
xtrack: obávám se, že Škodovka řekne, že to je způsobené používáním a tím to pro ní hasne... Patrik1971: ale za zkoušku nic nedáš, beztak se u nich budeš ptát na číslo barvy té kůže...1 bod
-
Jak to myslíš " mám nějaké karty" ? Jako na prodej nebo...? Tak si dej inzerát !1 bod
-
Poslal som fotku,uvidim,co odpisu. Ozvali sa aj z lederzentra...opravitelne to vpoho je,ale vraj nemaju skodovacky vzorkovnik aktualneho modelu,takze potrebuju bud kod farby koze,alebo jej nazov,inak pomoct nevedia.1 bod
-
To je tedy nepříjemné a docela brzy u nového auta. Zajímavé, že je to jen takový kousek a v jednom místě. Zkusil bych to ukázat ve škodovce, za pokus nic nedáš?1 bod
-
Fabia se normalne vyrabi, jeji kapacity nejsou zadnymi "prioritnimi modely" zasadne omezovane. I kdyby vyrobce chtel na ukor mene ziskoveho modelu uprednostnit napr. Kamik (ktery spolu se Scalou jede na lince Fabie), tak by narazil na radu omezeni. Ten nejdulezitejsi by byl napr. nedostatek dilu. Pri vyrobe se na lince stridaji take vybavene a mene vybavene kusy, aby delniky netrefil slak apod. To cos napsal bohuzel neni zadny nazor, ale nicim podlozena spekulace. Mozna trochu nechtene, ale pravdu bys mel, pokud se budeme bavit napr. o pridelech dilu na urovni koncernu. Pak se skutecne stava situace, kdy jsou motory a jejich kvoty smerovany podle potreby drazsim znackam.1 bod
-
1 bod
-
Nejlepší bylo koupit Fabii 2016,7. Ještě měla 1.2, bez filtru, Monte s panoramou v základu a hlavně hezčí světla vpředu i vzadu.1 bod
-
Tady neni moc o cem premyslet, nejvetsi problem autokamer je odlesk celniho skla a velike rozmery, kvuli kterym nevidis na semafor. Odlesk snizis tim, ze bude objektiv kamery co nejblize celnimu sklu. Takze idealni tvar a rozmery ma ta Viofo A119s a ji podobne.-1 bodů
-
Coz ovsem jen potvrzuje to, co jsem psal ja.-1 bodů
-
Ci ja su jakysi eshop? Proste pisu, jestli chce nekdo pomoci, at mi napise. ... jsem jediny koho obtezuji prispevky uzivatele clouseau?-2 bodů