Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/18/20 ve všech sekcích

  1. Odskusane dnes rano. Funguje presne, ako si pisal. Vypnut personalizaciu a potom si panel pamata aj predvoleny RS budik. Dik za radu:)
    2 body
  2. Tak jako na každém příslušenství od Škodovky je i smart-holder a držáky/háčky pod ATEST 8SD č. 1426. Papír s razítkem jsem sice neviděl, ale věřím, že ho mají :D
    2 body
  3. Toto už musí být špatný kus, nebo člověku fakt zůstává rozum stát. Nicméně k tomu "procentu", bohužel toto se těžko hodnotí, jednak tvé auto očividně není uplně "normální kus", je z počátku výroby a ještě ty jsi "pečlivka" (to neber jako kritiku, sám jsme takový a taky jsem na všech autech co jsme měl řešil tyto "blbosti", oproti tobě naštěstí povětšinou úspěšně). V rodině se nám už prostřídalo spoustu aut a bohužel u každého se něco našlo a přístup k reklamacím nebyl všude vlažný (ano, ty porovnáváš s Oplem, kde jsi měl nadstandarsní vztahy), o Renaultu ani nemluvím (Scenic 1.9 DCi, každých 70tis km generálka motoru, stále něco v elektrice), Fiat taky (Stilo 1.4 LPG z výroby), nebo i ten Opel (Astra H). nebo třeba @Jan R. taky měl tu "spolehlivou" Toyotu a nakonec ji vyměnil za "nespolehlivou" Škodovku... Stačí se podívat na fóra jiných značek a taky to není vše "jen růžové", prostě většina lidí nejde na fórum vychlavlovat jak jsou spokojení (těch je minimum), ale spíš řešit problémy... Tím ale nechci omlouvat problémy na Tvém autě. Na druhou stranu, v počátcích výroby bohužel bývají problémy u všech, a zatékání do světla je sice nepříjemný problém, ale když se podívám třeba zde: Tak trocha vody je opravdu ještě malichernost...
    2 body
  4. Iba k tomuto doplnim....mam sice Superb.ale dnes som to skusal a pamata si vsetky rezimy vo virtual cocpite,okrem toho Sport/kulaty rychlomer/.Akonahle som ale zrusil v aute personalizaciu/moje konto,v ktorom mam funkcie priradene ku klucu,mozno aj zbytocne,pretoze auto pouzivam sam s jednym klucom/,zrazu si auto pamata aj tento rezim Sport vo virtualnom kokpite.Zostane tam dovtedy,kym ho ja sam nezmenim.Mozno skuste aj v Karoqu,co to spravi.
    2 body
  5. Mel jsem moznost testovat model ŠKODA Rapid Spaceback - Scoutline 2016, Výbava Elegance A zde je pár postřehů z diagnostiky VAG VCDS -> 44. Posilovač řízení Změna tuhosti posilovače řízení VCDS -> 44. Posilovač řízení -> 10. Prizpusobeni -> Vyber: "Charakteristiky posilovače řízení" -> Výběr: Komfort, Automatický, Dynamika Aktivace posilovače řízení bez běhu motoru VCDS -> 44. Posilovač řízení -> 10. Prizpusobeni -> Vyber: "Aktivace posilovače řízení bez běhu motoru" -> Výběr: Zapnout / Vypnout VCDS -> 03. ABS Brzdy VCDS -> 03. ABS Brzdy -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 16 Bit 0 -> Asistent rozjezdu do kopce HHC (Zde je možnost v 03. ABS Brzdy -> 10. Přizpůsobení -> Kanál Hill_Start_Assist -> Nastavit i hodnotu brzdy na rychlá, normální, pomalé) Bit 1 -> Není popsáno Bit 2 -> Není popsáno Bit 3 -> Není popsáno Bit 4 -> Není popsáno Bit 5 -> Není popsáno Bit 6 -> Není popsáno Bit 7 -> Není popsáno Pokud o nějakém nepopsaném Bitu více více informací, budu rád pokud mi napíšete do zprávy abych mohl aktualizovat popis. VCDS -> 09. Centrální elektrika VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 1 Bit 0 -> Bezklíčkový vstup System (KESSY) [PR-413/417] VCDS -> 17. Přístrojová deska VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 0 Bit 0-3 -> Impuls vzdálenosti Bit 4-7 -> Země VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 1 Bit 0 -> Varování brzdového obložení Bit 1 -> Varování zapnutí pásu Bit 2 -> Varování hladiny ostřikovačů Bit 3 -> Multifunkční displej (V menu maxidotu budou Stopky a možná i další funkce) Bit 4 -> Vozidlo - Outline Illustration vagon/Kombi VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 2 Bit 0 -> Hlídání tlaku v pneu (TPMS) Bit 1 -> Personalizace Bit 3-4 -> Typ vozu Bit 5 -> Podvozek/řazení doporučení (efektivita Program) VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byte 3 Bit 0-2 -> Nádrž charakteristika Bit 3 -> Parkovací pomocník Verze 3 Bit 4 -> Omezovač rychlosti Mám toho více a postupně to budu přidávat...
    1 bod
  6. Ahoj, před časem jsem položil tento dotaz ohledně FullLED světlometů. Dnes jsem byl v servise a řekl jsem jim, ať se podívají na nastavení světel, že jsou s nimi problémy (viz. citovaný příspěvek). Bylo mi řečeno, že je technik seřídil, tak jsem je hned jak zapadlo slunce vyzkoušel. A musím říci paráda, super, opravdu posun k lepšímu. Naložil jsem plné auto lidí a jel vyzkoušet. Dosvit světel byl o mnoho lepší. Pak jsem všechny vysadil a vyzkoušel, jak světla svítí, když jedu sám (to je nejčastěji). Zde je také viditelné zlepší dosvitu světel. Dokonce se i hodně eliminoval ostrý přechod mezi normálními a dálkovými světly. Tato úprava/oprava byla jako reklamace, takže za 0 Kč. Doporučuji všem, kteří můžou, aby si světla nechali seřídit. Pokud jsem to správně pochopil, tak je nový SW pouze pro modelový rok 2020.
    1 bod
  7. Chtělo by to vykuchat, jak je to mechanicky udělaný :) Každopádně ten černý trn je napojen na červenou trysku. Takže pokud je spoj netěsný a není to úplně dokonale odtěsněný od prostoru ledek, tak ten tlak vody by tam mohl něco protlačit...
    1 bod
  8. @Kuchar7 To je dobrý postřeh! Na F1 combi to dělalo kámošce. Chlapi, co tady řešíme jsou samé prkotiny, je to jeden rok starý model který má novou techniku, řeči o navoněné bídě jsou myslím nemístné, vzpomeňme na S3 když přišel, byl to samý problém. Koupil jsem,proto těsně před faceliftem a jsem spokojený a nejsem sám. Arteon, rovněž jsme brali rok starý model a měnilo se: Navigace, zadní dcc tlumiče, obě přední světla, byla v nich voda jako v mlhovce ve Scale, oloupaný chrom z mřízek a lišt a to byl trapas , kůže ze šaltry,ihned po koupi se dělala geometrie, auto táhlo na stranu. Horší je že ten Arteon stál 1.6mil což jsou 3 moje Scaly, až bylo závad víc stál Arteon 14dnů v servisu, včetně servisky je po problémech, jo těch 14dnů jme byli zrovna v našem milovaném Chorvatsku, takže proto planování reklamačky. Hlavně je potřeba to brát v klidu, prodat to jde vždycky a jít třeba do Mercedesu, Audi, BMW, Jaguar, Land Rover, Porsche,Bentley, kde ta kvalita bude MOŽNÁ lepší.?? Chlapi koupili jsme nové modely během prvního roku produkce, tak počitejme stím, že to není vychytané. Já třeba počkám až bude závad víc a pak domluvím servis až budem na dovči, stejně jak na Arteonu. Je to jen auto a nemá smysl si ničit zdraví kvůli třeba vodě v mlhovce nebo vrzajícím madlům dveří? Zdraví máme jen jedno?
    1 bod
  9. Scala a podložky: https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097429889-cerne-ovce/220452801080518/
    1 bod
  10. Zkus se podívat na Modul 17 - Instruments Adaptace 10 - Ignition active message Druhá věc je, že auto upozorňuje nejen na zapnuté zapalování ale pokud máš Kessy, tak i na nepřítomnost klíče ve voze.
    1 bod
  11. Toto časem vyřeší max.ztratí pár desítek objednávek. Horší by byli chybějící sváry, nedotažené šrouby na podvozku jak mají někteří výrobci ....
    1 bod
  12. Díky moc za návod výše, byla to operace na 20 minut a fakt to prokouklo :)
    1 bod
  13. Zdravím. Tak nakonec byl problém ve svíčkách a kabelech k nim. Asi staré a vypálené. Oprava za 6000,-.
    1 bod
  14. Jeden starej praktik mi rikal, ze stav spojky se da poznat podle testu rozjezdu na trojku. Pokud auto bude cukat, skakat a rozjede se, tak je nacata. Kdyz to hned chcipne, tak je ok.
    1 bod
  15. Az to zacne smykat na 6 res 5 po pridani plynu, tak to das vymenit. Na 1 az 3 to ako tal jazdit bude.
    1 bod
  16. Zaujimave este nedávno sa do takych aut davali 1,6atmosfery s 160Nm 80kw a jazdilo sa. Co je porovnatelne s 1.0 70kw. Tak ze 85kw bude stacit, trhac to nebude, krutak to ma a na normalnu jazdu uplne v pohode. Hlavne treba sadnut a previest sa (to je najlepsia rada co dostanes) , ono 3valec.... Keby dotycna povedala co ma za auto a motor teraz.
    1 bod
  17. Je to stejný problém jako u Golfu. Víc bohužel nemůžu ventilovat. Řešení je ale softwarové a mělo by být brzy k dispozici. Nejde o nic život ohrožujícího, jako jsem četl v tom screenu diskuze (auto nebrzdí apod.), to je nesmysl nebo jiná (ne globální) chyba.
    1 bod
  18. Rozdil v 0-100 je 1sekunda a vitezi Ceed. Ja bych sel do Scaly, vcera jsem dve videl nazivo a je to krasny auto. Vzhledem k tomu jakou mas slevu a virtual kokpit podle mne neni co resit. Az ji budes prodavat bude mit vysi zustatkovou hodnotu nez Ceed..
    1 bod
  19. @vormen - kolko z nich je sluzobnych, kolko ludi je nevsimavych - (mojej zene by muselo tiect do auta, aby zistila, ze nieco je zatecene), kolko ludi to odignoruje-pripad rapid a krivy volant, viacery to tu uz priznali a neriesili a kolko ludi nechodi na forum. Takze ak to zoberieme len z toho, kolko je tu scalarov registrovanych a kolki nieco mali, tak percento vravi za seba. Takze to z realneho hladiska ma 0vu vypovednu hodnotu. A skode je to jedno, lebo drviva vacsina sa nevrati. Ale svoje meno si tym kazia. Pripada mojej kolegyni, zaryta skodovacka a po reklamacii nikdy viac vw nekupi. A to iste, ludia, co vedeli o probleme, pytal sa u mna kamos, ze jeho kamarat to ide objednat a ci su vady. Vedel o tom, kupil a uz po mesiaci chodi po servisoch tiez. nie je na fore, takze dalsi anonymne nespokojny. Co sa vcerajsieho wapkovania tyka, si to trafil. Odvahu som mal a aj budem mat, no zajvne to bude mat stale i nasledky :-) Ale uz mi je to jedno, permanentne pri garancke budem ziadat vymenit veci. Este ze mam zaruku do 150tis, atk dake 3roky to vydrzi :D
    1 bod
  20. Někdě jsem četl, že Scala je jen naleštěná bída. Já osobně si to nemyslím, neboť přímou zkušenost mám jen se služebním Kamiqem a ten zatím bez problémů. Ale když čtu celé tohle vlákno, tak asi na každým šprochu pravdy trochu, protože si jinak nedovedu vysvětlit, co to má od ŠA znamenat. Ani nevím, jestli je to spíše trapné, nebo smutné. Asi něco mezi. Přitom auto jako také se mi líbí, o to větší škoda, že ho Škoda takhle kazí.
    1 bod
  21. Měla ji celou vlhkou ROUŠKU.
    1 bod
  22. Ona byla totiž odvařená z toho, že Clint jel v nejlepším českém autě. Byla z toho určitě celá mokrá.
    1 bod
  23. Mal som tie pružiny na aute mesiac. Áno jazdné vlastnosti super, vyzerá to super. Ale tu to končí. Auto bolo na dierach nerovnostiach prepadoch neskutočne tvrdé, a to sme menili všetko aj tlmiče uloženia tyčky silenty. Muselo to ísť von dala sa séria a je pokoj. Obdivujem vás, že vám to nezačalo vadiť, každá jazda s autom bolo utrpenie, mame zle cesty. Možno komplet podvozok typu KW, ap by bol lepší ale séria je na nase cesty najlepšia...
    1 bod
  24. @xtrack Tak to už jsme tři s mokrou mlhovkou. A to ten člověk, u kterého jsem to viděl jako první, tam má akvárko a voda prý zůstává. Já mrknu za chvíli do garáže co to udělalo po noci... Už jsem to poslal i s fotodokumentací na ŠA, tak uvidíme co přijde za info. Třeba napíšou, že nejsem první a ví se o tom a bude pro to jasné řešení které urychlí servis :) Sedadlo - poloha hlavy vůči vnitřnímu zrcátku je stále stejná, takže asi drží - mám klasiku a kůži/Suedii. Ale materiál na to asi mít vliv nebude. Madla dveří - jestli budeš řešit v servisu, jsem zvědav na jejich řešení. Jak je teplo, tak i to vystříkané madlo tlumícím sprejem si při prvním úchopu dá lehký vrz a pak už je docela zticha, tedy oproti tomu, co předvádělo předtím. Takže řešení tak na 90%. Zkoušel jsem plastomadla v Caddy (MR 2017/2018 tuším) a ty jsou třeba napohodu tichá snad při všech teplotách. Jinak včerejší wapka ukázala, že po samodomo seřízení dorazů 5. dveří víko kufru opět těsní a žádná voda za gumou u zámku nebyla.
    1 bod
  25. Tak mozna ne o tridu, co se celkove velikosti tyka, ale sedackama urcite jo. I ten interier mi prijde sirsi. No a motor, to je samozrejme neco jineho, ale to vsichni vime. Nicmene kazda radost jednou omrzi.
    1 bod
  26. Tak zrovna toto je jediný korejec se mě líbí a který bych si koupil, ale že by i30 byla o třídu výš oproti Scale? To snad A3 nebo CLA,ne? Neberme ovšem ten výkon. Ale znám jednoho co tvrdí že tucson je lepší než Touareg, přitom tucson je lepší duster...
    1 bod
  27. Pokud nehodláš dělat diskotéky, tak to pro mě osobně hraje dobře.
    1 bod
  28. Možná kdybys jí na místě sklátil, tak to máš zadarmo ???
    1 bod
  29. Děláš si srandu? Zase cituješ předchozí příspěvek! Hledej někde v nastavení, to je tvůj problém.
    1 bod
  30. 1 bod
  31. Ve Felicii to vyskakovalo taky cely. Zadna tahle mrizka neni delana na to, aby se do ni cpaly tyhle nesmyslny drzaky. Pokud by se pouzivala k tomu k cemu je urcena, slouzila by roky bez problemu.
    1 bod
  32. Ono to přece nebylo jen tak, ale po zápase s držákem telefonu do mřížky. A takhle je to se všema zprávama vytrženýma z kontextu...
    1 bod
  33. Fabia se normalne vyrabi, jeji kapacity nejsou zadnymi "prioritnimi modely" zasadne omezovane. I kdyby vyrobce chtel na ukor mene ziskoveho modelu uprednostnit napr. Kamik (ktery spolu se Scalou jede na lince Fabie), tak by narazil na radu omezeni. Ten nejdulezitejsi by byl napr. nedostatek dilu. Pri vyrobe se na lince stridaji take vybavene a mene vybavene kusy, aby delniky netrefil slak apod. To cos napsal bohuzel neni zadny nazor, ale nicim podlozena spekulace. Mozna trochu nechtene, ale pravdu bys mel, pokud se budeme bavit napr. o pridelech dilu na urovni koncernu. Pak se skutecne stava situace, kdy jsou motory a jejich kvoty smerovany podle potreby drazsim znackam.
    1 bod
  34. Update po servise ... Vymena dielcov v prevodovke ...
    1 bod
  35. Neviem ako sa vam dari nariedit olej naftou, resp. mimo mesta nespustit regeneraciu...Jazdim ako pride, ci mesto, ci okres, ci dialnica a regeneracia sa mi podla vcds spusta kazdych cca 600km. Mam dsg, nekecam jej do toho. Uz mnohokrat sa tu riesili podobne veci, vsetci len pindaju na dsg, ale v prvom rade je to opraci s plynovym pedalom. Ano, v meste na rovine nech si ide 1200 otacok, sak nepotrebujem ani pridavat, ked sa len gulam po rovnej ceste...akonahle stlacim plynovy pedal o istu mieru, podradi si prislusne a idem...Nekupujte si automaty, ked vam ich priebeh nevyhovuje. DPF, neDPF, stale je to auto, ktore ma sluzit, nie zotrocovat si jeho majitela. Treba si rozumne vybrat agregat, nie potom sa stazovat, ake zle je DPF a podobne...;)
    1 bod
  36. Zdravím, kdyby někdo měl nebo věděl kde se dá sehnat servisní manuál tak by to bylo super. Vždyť z příručky v autě se nedozvíme ani kolik litrů oleje je v motoru natož převodovka nebo v Haldexu. Hlavně že víme jak se správně připoutat. U předchozího auta jsem měl od nakladatelství Kopp " Jak na to". Ta byla perfektní.
    1 bod
  37. Výměna za 10 minut. Nepočítal jsem že budu původní rámeček potřebovat tak jsem ho vylámal.
    1 bod
  38. Tak já se rozepíšu o montáži toho origo topení s neorigo zástavbovou sadou. Protože jsem měl vše odzkoušené, nepředpokládal jsem nějaký problém po montáži, jako, že nepůjde vůbec spustit, auto plný chyb atd. před vlastní montáží, je potřeba udělat demontáž :-D Je potřeba sundat: spodní kryt motoru levé kolo levé plastové nadkolí filtrbox s rourou až k turbu baterii nosník pod baterií klakson hadice od intercooleru demontáž nosníku pojistek a vycvaknutí konektoru stěrače a plastové zakrytí pod stěrači vypustit vodu demontovat vyrovnávací nádobku na spodku podvozku na pravé straně demontovat zakrytí palivových trubek demontáž zadního sedáku aby se mohlo na čerpadlo paliva levý a střední ofukovač plastové krásno pod ofukovači budíky volant plasty okolo sloupku řízení boční kryt od pojistek odmontovat pojistkový box malá schránka pod volantem ofuk nohou u řidiče kolenní airbag uvolnit BCM jednotku (není potřeba, ale já mám rád místo pro montáž) Po demontáži vypadá auto asi takto: Plastové nadkolí Motorový prostor Konektor od pojistkového boxu Interiér Takže příprava je hotová a můžeme začít s montáží. Protože pro superba před FL je od webasta návod pouze pro thermo top C, tak jsem musel kombinovat tento návod s návodem pro passata, kde byl návod na montáž thermo top evo. Jako první jsem smontovat komplet topení s výfukem, sáním a oběhovým čerpadlem, dle návodu Různé návody jsou zde na stránkách - http://mmc-manuals.ru/all_webasto/install/cars/ celý komplet jsem zamontoval do vozu, také dle návodu následně jsem si začal připravovat hadice, opět jsem musel kombinovat dva návod pro superba a passata. Zdemontoval jsem plastovou přípojku a připravil první komplet Na stávající hadici jsem jen nasadil plastovou propojku a rovnou hadici. trasování a doplnění ochrany hadic jsem použil dle návodu na passata. Je potřeba si dát pozor jaké průměry hadic jsou v autě. (s tím kdyžtak poradím přes sz, nebo telefon) Opět se vrátím k tomu, že jsem kombinoval dva návody, takže jsem musel délky hadic udělat dle aktuální zástavbové situace. Trasování bylo použito, jako je v passatu. Po upravení délky hadic a namontování dle passata včetně přeložení vedení trubice k ovládání spojky jsem se pustil do instalace kabeláže a palivové hadice. Bylo to z toho důvodu, že část trasování je stejná. Kabeláž jsem si dělal vlastní, protože jsem to chtěl mít hezké, tak skoro jako origo montáž. Vedl jsem to nad topením při podelníku auta. na hranu podelníku jsem dal ochranu. Trubičku od paliva a kabeláž jsem přiložil ke stávající kabeláži na podélníku, jako kostřící bod jsem taktéž tvolil na podélníku. Drát k + jsem přivedl ke konektoru od bateriového boxu Do interieru jsem si připravil už jen CAN drát a drát od dálkového ovládání, které jsem prostrčil u tlustého svazku co jde do interieru (kdyby někdo náhodou přepočítával dráty a vyděl tam dva tlusté o kterých jsem nepsal, tak to jsou dráty k dennímu svícení, které jsem taky k tomu dodělával) Zbylé dva dráty k ovládání podávacího čerpadla s palivovou trubičkou jsem dále táhnul přes vodní kanál k palivovým trubkám co jsou v motorovém prostoru, které vedou od nádrže. (jsou vedle vyrovnávací nádobky na chladící okruh) Následovalo protáhnutí drátu a trubičky při stávajícím vedení paliva až k nádrži pod autem. Montáž podávacího čerpadla si vyžádala taky drobnou úpravu držáku Dále pak připojení trubice s ovládací kabeláží a napojení na nádž jako takovou. Vše dle návodu na montáž webasta. Teď už jen stačilo jít do interiéru, zabuduvat jednotku na dálkové ovládání a napojit na CAN. Pro jednotku jsem našel docela pěkné místo na centrální trubce, ale je prozatím chycená jen jedním šroubem s trochu drnčí, takže to budu muset předělat Do jednotky je přivedeno napájení z vnitřního pojistového boxu a drát od topení pro dálkové spuštění. Třetí drát je zem. anténu jsem použil aftermarket od webasta a nalepil na horní levý okraj okna a kabelem jsem sjel při A sloupku k jednotce Can dráty jsou přivedeny až k rádiu, zvažoval jsem jsem napojení už u gatewaye, ale bylo tam málo místa, takže jsem je nátáhnul až k rádiu. No a už jen zkoušení. Pomocí diagnostiky jsem zaplavil palivové vedení, následně jsem zaplavil chladící okruh a pustil topení. první starty byly dost divoké a asi je ani nebudu popisovat, ale pak se to ustálilo a začlo fungovat. Při skládání zpět všech vyndaných věcí se ještě musela udělat díra do spodního zakrytí motoru, aby výfuk mohl pěkně foukat ven a duležité je překontrolovat vedení od výfuku. Mě se dotýkala plastového nadkolí, takže jsem ještě musel jednou přiohnout trubku výfuku. Nevím zda má smysl jsem psát i konektory, které jsem potřeboval. Spíš bude důležitá cena na kterou to vyšlo. Tak budeme počítat 6000,- topení s oběhovým vodním čepadlem(100% fuknční :-D), jednotkou pro dálkové ovládání a spousty dalších zbytečností, které jsem nepoužil 2700,- zástavbová sada pro passata (byla z ebay, ale pro superba je trochu jiná, chyběli mi tam držáčky, které jsem si musel vyrobit) 1500,- palivová pumpa (z ebay a byla nová) 1800,- nová oběhová pumpa (z cc autodily) 2100,- anténa a jehla do nádrže, šlo ušetřit za jehlu, ale musel bych vrtat do palivové pumpy v nádrži, což se mi nechtělo 750,- dálkové ovládání zde by měla být i cena za klimatronik, ale ten jsem měl odhad je 3500,- dle inzerátů Takže za materiál bylo 14 850,- + 3500 za klimatronik Kabeláž, konektory, piny jsem měl, takže tam je to za "0,-" No a kdybych měl počítat všechny hodiny co jsem tím zabil, tak bych se nedopočítal a nedoplatil. Samontná montáž mi trvala cca 30 hodin A závěr: Asi se to nevyplatí to doma dělat a trávit nad tím tolik hodin, ale na druhou stranu je v autě teplo při odjezdu.
    1 bod
  39. No, to člověk nikdy dopředu neví kdy a jestli vůbec vyjde nová verze. Třeba na východ marně čekáme už několik let... Ale chápu, že by jsi chtěl nejnovější mapy...můžu ti vyjít vstříc...napiš mi na email a nějak se domluvíme :-)
    -1 bodů
  40. Ano, jistě, napište mi na email uvedený v inzerátu...
    -1 bodů
  41. Vložit kartu do navigace a potvrdit instalaci zvládne každý. Instalace ( kopírování ) map z karty trvá skoro dvě hodiny. Instalace na etapy je možná, kopírování dat naváže vždy tam, kde bylo přerušeno. Během instalace není možné navigovat, rádio je možné používat.
    -1 bodů
  42. Jak to myslíš " mám nějaké karty" ? Jako na prodej nebo...? Tak si dej inzerát !
    -1 bodů
  43. Zajímavé řešení ale s výhradami od Škodovky. Snad má šetřit akumulátor co se týká dobíjení atd. https://www.garaz.cz/clanek/stop-start-lze-vypnout-snadno-a-navzdy-trva-to-par-sekund-21003800#seq_no=2&dop_ab_variant=356220&dop_source_zone_name=autoweb.web.nexttoart&dop_req_id=GBCMFvNwuXy-202005152014&source=article-detail
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...