Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/31/20 ve všech sekcích

  1. Musel jsem ji přesunout na pozemek JZD Rudý záblesk, kvůli velkému zájmu účastníků [emoji23]
    3 body
  2. Jj. Doba je zlá. Jenom v New Bubu to žije. Clint pořádá grilovačku a nás nepozve.
    3 body
  3. To je jeden úhel pohledu, druhý může být: CX-30 začíná v základu na 614 900 Kč s G122 Karoq s 1.0 TSI Active - 515 900, Ambition/125 - 578 900, Style - 637 900 Takže ano, v kategorii 600-650tis mají oba už obstojná sedadla "v základu". Ale ano, je to úhel pohledu.
    2 body
  4. Těžko porovnávat procenta podle testů. Do té bezpečnosti mluví tolik faktorů a testy jsou bohužel stavěny tak nesmyslně. Pro mě je např. jednou z klíčových věcí to, aby se řidič cítil dobře. A to na malých kulatých sedadlech moc nejde. Pokud nebude mít OIV a další generace aut automatickou klimatizaci, tak ovládání vnořené ventilace považuju za obrovský krok vzad v bezpečnosti. A říkám to hlavně s ohledem na to, že sám na tobě pozoruju nebezpečnost řízení při nesoustředění, únavě nebo nepohodlí.
    1 bod
  5. No musím ti říct ze mi dost trvalo nez jsem na to přišel. V položce tvého vozu je další položka plánovač tras na ten kliknes před jízdou. Udělal jsem nápovědu z obrázku. Poslední obrázek ti nabídne pře kterou mapu chces jet. Ale nefunguje mi to třeba budeš mít štěstí.
    1 bod
  6. Je to asi jedno kterou. Mam 5.1 b2. Na kazdou mlhovku jsou tam dva kroky. Dela to u pravé 1. krok.
    1 bod
  7. To: HansHouse Na 99% bude este ziadat o pomoc .v motore sa s niecim pohlo tak sa moznu ustalil chod no docasne.Od zaciatku vidno ze len krcmove recicky a omacky okolo.Ano BSE motor ked je novy ma dokonaly chod no kedze si stale nasava cast spalin je najviac zavisly na tesnosti motora.Ta casom klesa a volnobeh sa zhorsuje.
    1 bod
  8. Jeho funkcia je velmi, velmi bizarna.
    1 bod
  9. @Sonsamuelson Jsi v spatne sekce. Musis jit k sekce OII a dale k audio a infotaiment -> ZDE Jinak pawouk Ti da skvely darek ktery bude obsahovat upozorneni (spatne body) a da locka
    1 bod
  10. Rozvody zas tak řešit nemusíš, prostě se dívej na 2012+ a počítej s preventivní výměnou, když budou chrastit. Jsou tam jiné, hůře odhadnutelné věci, které můžou odejít. Ideál je 1.4, ale je velmi žádaná. Nafta 1.6 teoreticky není špatný motor, ale musíš počítat s naftovou klasikou (DPF, vstřiky...) a vysokou pravděpodobností stočení.
    1 bod
  11. @Martab k té bezpečnosti. Citace : // Michiel van Ratingen, generální tajemník organizace Euro NCAP, uvedl: „Gratulujeme společnosti Mazda k dalšímu téměř dokonalému skóre v oblasti bezpečnosti dospělých cestujících. Zbývá ještě několik vozidel, které budeme v roce 2019 hodnotit, je však nepravděpodobné, že uvidíme lepší výsledky za tuto část hodnocení //. Pro mě osobně to znamená pouze to že auto je na dostatečné dobré bezpečnostní úrovni. Všechno má svoje chyby i na autě za 3miliony něco najdeš. Dost lidí kteří chtějí auto jako je Karoq právě i o Mazdě cx30 uvažují což byl i váš případ. Já pouze porovnavam a nemám zapotřebí nadrzovat ani Mazdě ani škodě. A že jsem tu veřejně řekl že už mi nová škodovka nesmí do baráku je holt fakt. Současná produkce škody mi nenabízí už nic proč bych měl u škody zůstat. Raději podpořím značku kde se ještě snaží dělat auta pro lidi a ne pro firmy.
    1 bod
  12. Takhle vypadá potah pro psa u mě.
    1 bod
  13. Ale no tak, stačí si přesednou z normálního auta do FII/Roomster a uvidíš, vzhledem k příliš vysoké pozici sedačky s tím má spoustu lidí problém. A to není zdaleka Š120. A nebude to i dnes jediné auto, měl jsem s tím problém třeba i u některých Peugeotů. Nemluvě o standardních opěradlech třeba v OIII, Karoqu, atd, kdy z mého pohledu a zkušenosti nemají skoro žádné boční vedení. A takových aut je... Ta správná kombinace tvaru, rozměrů a pozice sedaček vůči volantu, řadičce a palubní desce se bohužel ne vždy sejde v jednom voze.
    1 bod
  14. To každej, jenom Plačka hubne, pač do Varů dorazily zlé časy. Rusové odjíždí a tak nemá s kým kšeftovat. Papír do kopírky podražil a tak ho jedna práce neuživí. Manželka mu už zestárla a má už mezi mladými na ulici velkou konkurenci, nepomůže ani kožich z liškou za patnáct stovek. Holt doba je tam zlá. [emoji6]
    1 bod
  15. No jo, co jsem ženatý, jsem o 15 kilo starší ???
    1 bod
  16. Odpovědi na tvé otázky. Tlačítka a motorky stahování máš dobře. 1) Svazek 6Y0 971 161 N je pro vozy od MR 2005 (facelift).Což je i tvé auto.Konektor ti na svazku neschází.Ten byl nutný jen na vozy do MR04. 2) Svazek je stejný pro levé i pravé zadní dveře. 3) Pro propojení mezi jednotkou u řidiče a zadních oken nemusí být svazek třeba.Stačí podle schématu dodělat el. vedení mezi čtyřtlačítkem u řidiče a řj motoru oken u řidiče.Stejně si budeš muset dodělat el. vedení k oknům a reproduktorům.V B sloupku ti žádné konektory nezbudou.Modrý tam již máš.V něm je zapojeno ovládání centrálu.V černém je zapojeno napájení motoru stahovačky a vedení k reproduktoru.V hnědém je zapojení osvětlení vypínače a ovládání vypínače. Na tvůj stávající motor to nebude fungovat.Musíš pořídit tento 6Y1 959 801 A.Ten co píšeš ty je pouze na přední okna,ale na auta s pravostranným řízením (angličan).Tyto nejdou vůbec použít.
    1 bod
  17. a problem bol kde? Všetci ďakujeme za oznámenie riešenie..
    1 bod
  18. Tak podle zkušeností z O3 z 2012 a tou z 2016 bych s nákupem O4 ještě rozhodně počkal alespoň na MR2022
    1 bod
  19. Každému vyhovuje něco jiného a o tom to je [emoji846]
    1 bod
  20. No vypadá skvěle, ale cenově je to úplně někde jinde. Ale zvenku i ze vnitř krásné auto. Sice koncern, ale desigenem se jim určitě podařilo vybočit.
    1 bod
  21. Po cca 3 rokoch a odjazdenych 38000km bol volant v manzelkynej Fabii uz v zlom stave...na par miestach poskriabany od prstenov,hladky a leskly...dostala odo mna darek...precalunenie v kombinacii hladka a perforovana koza,presitie bezovou nitou vo farbe interieru....jej tak trochu teraz aj zavidim...ma krajsi ako ja v Superbe??
    1 bod
  22. Jsi nějak zapomněl na mě ??
    1 bod
  23. klidně bych něco udělal ale kde? Klint je línej jezdit do Prahy, protože ho jinak ten jeho ropák zrujnuje :-)
    1 bod
  24. Já bych si zase raději připlatil za to, abych žádné asistenty neměl. Pořád se nemůžu zbavit dojmu, že auto by měl ŕídit řidič, a ne auto řidiče.
    1 bod
  25. Nekteri tomuto mytu veri, to je pravda.
    1 bod
  26. Podle mě už se tady trochu míchají jablka a hrušky - jsme v ČR (a SR) a tady byl vždy hlavní devízou Superbu objem kufru, aspoň tak jsem to vnímal já. Nabídnu proto trochu jiný (subjektivní) úhel pohledu. Pokud bych až tak moc neřešil objem kufru (viz výše zmiňované Volvo V60 a Peugeot 508 SW), zvolil bych jako alternativu Ford Mondeo Kombi ST, případně i Focuse Kombi ST (i když to už je zase nižší třída, ale lákal by mě motor z Mustanga 2.3 EcoBoost, se kterým už se dá nějaká ta zábava užít). I Mazda 6 Wagon má poměrně líbivý design a použitelné motory. A pokud bych kufr neřešil vůbec, tak mezi moje srdcovky jednoznačně patří Kia Stinger a její šestiválec 3.3 T-GDI (i když tam už se finančně pohybujeme poměrně dost nad hranicí Superbu, proto bych zvažoval i čtyřválec 2.0 T-GDI). Ale jak píšu, je to můj pohled na věc a i já se teď řadím mezi čekatele na nového SIII, jelikož pro mě byl prioritou prostor (a taky jsem na něj dostal poměrně zajímavou slevu)...
    1 bod
  27. Je to urcite zajimavy nazor. Asi jsem nepotkal nikoho, kdo by povazovat bluetooth v aute za nesmysl.
    1 bod
  28. Asi budu jediný široko daleko, ale mě se ten volant dost líbí. Více rušivý element je, že linie palubní desky nenavazuje na dveře. Úplně mě kope moje OCD....snad to v reálu bude vypadat lépe. Jak bude vypadat ta fake kůže na palubce jsem taky zvědav.
    1 bod
  29. Kúpil som Karoq 2.0 TDI 4x4 110 kW r. 2019 automat. Pri výbere nového vozidla som vyberal z dole uvedeného (predaj a servis v mojom meste): Peugeot 3008 Krásny dizajn – exteriér aj interiér. Ozaj krásne vozidlo. Otrasný volant, nejaké kozmické čudo. Aby ste videli na prístrojový panel, musíte sklopiť volant úplne dole. Úplne zle. Všetko sa ovláda cez displej, čo je podľa mňa veľmi, veľmi nebezpečné. Och a nemá to 4x4. Zásadný problém. A pýtajú za to toľko, ako iní za štvorkolku. Tú potrebujem, aby som vyšiel na Šachtičky alebo Skalku bez zježených vlasov. Čo rozhodlo, že nie: No tu sú až štyri body. Hyundai Tucson Pekný exteriér, už sa vylepšila aj palubná doska. Na materiáloch v interiéri sa nešetrilo. Kožu ale nemusím, leda na volante, maximálne na opierke ruky. Poznám tie štípance do zadku pri rozhorúčenom aute. Ovládanie na volante je ale stále to isté, tie páčočky... no, zle sa na to díva. Keď sa posadila na zadné sedadlo dcéra, cítila sa tam ako v truhle. Tak toto nie. A ešte mám zážitok zo šéfovej dieslovej i35, v ktorej som sa cítil ako v traktore. Keď som sa ho ja blbec netaktne opýtal, prečo mu to tak rachotí, tak mi odpovedal, že to tak vyrábajú schválne, pretože to je SUV. Zaujímavé vysvetlenie. A ešte si nemôžete vybrať, čo v aute chcete a čo nie. Ja by som chcel najvyššiu výbavu, ale tie otrasné 19“ kolesá nie. Navyše by som mal kvôli vonkajším rozmerom, ktoré sú podľa mňa neopodstatnené v porovnaní s vnútorným priestorom, problém v garáži s bicyklom. Čo rozhodlo, že nie: Tá truhla, zbytočná robustnosť a absolútna neochota predajcu zjednávať. (Tá truhla to sú okná na zadných sedadlách tak vysoko, že sa tam menší človek cíti ako v truhle) Škoda Octavia Nové Octavie máme ako služobné vozidlá, takže som si ich už omakal. Perfektne to drží na ceste, autá sú svižné, 140 kW diesel je raketa. Dizajn sa mi páči. Hlavne keď to skombinujete so správnymi diskami. Dobrý posed na prednom sedadle. Dostatok miesta vzadu. Ale náš vysoký kolega pri ceste na Ukrajinu strašne nadával, že vzadu sa to nedá vydržať, pretože sedadlá sú príliš nízke a nemal oporu pre nohy. Mne vadila Octavia s manuálnou prevodovkou, pri brzdení motorom mi to párkrát zdochlo a v zákrute som naraz mal problém, pretože posilňovač riadenia vypadol. Riadna blbosť a dosť nebezpečné. V servise mi povedali, že sa to musím naučiť. No jazdím 30 rokov a že by som niečo nevedel? Keď ste vyššej postavy, tak máte sedadlo vodiča posunuté tak, že stredový stĺpik je už pomaly v strede sedadla, takže vyliezť je problém. Čo rozhodlo, že nie: To vyliezanie z auta. Škoda Karoq Toto auto je o 10 cm kratšie, 5 cm nižšie a 1 cm užšie ako Tucson. Aj kolesá majú menší priemer. Tucson je oproti nemu anabolický svalnáč. Keď si ale do Karoqa sadnete, miesta máte ako v Tucsone a necítite sa tam ako v truhle. Čo rozhodlo, že som si vybral Karoq? Je to presne auto na mieru do mojej garáže... a papierové dynamické vlastnosti a ... bol som milo prekvapený z trpezlivosti, s ktorou sa mi venovala predávajúca... jej pripisujem najviac bodov. Vedela poradiť, od niečoho odradila, niečo odporučila, bola objektívna a ... po urputnom boji dala aj zľavu. Príjemný zážitok zo zjednávania. Ale ináč, výstrel bol na slepo. Dnes som prekvapený, ako som trafil... Ako som spokojný s Karoqom sa dozvieš vo vlákne o spokojnosti.
    1 bod
  30. FIII - standardní vs sportovní podvozek.pdf
    1 bod
  31. Je to nesmysl, pro 1.2 TSi pouhe placebo. Docela by me zajimalo, co to opravdu udelalo s charakteristikou motoru, pokud teda vubec neco a kdyz, tak jestli k lepsimu.
    1 bod
  32. Ano, a můžeme si to po čase tady napsat, či jsem měl pravdu.
    -1 bodů
  33. Zase test verze za mega, schválně jestli jim na podzim dají do testu litr Active [emoji3]
    -1 bodů
  34. Scala nemá konkurenci.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...