Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/27/20 ve všech sekcích

  1. Octavia k dispozici nová motorizace 1.0TSI/81kW oproti 1.5TSI/110kW resp. 2.0TDI/85kW levnější o 38 000Kč u výbavy Style 39 000Kč u výbavy Ambition 50 000Kč u výbavy Active (neplatí pro 1.5TSI, která je má v tomto stupni specifickou výbavu a má vyšší cenu) k dispozici základní výbava Active oproti Ambition je levnější dle motorizace o 38, 53, resp. 64 tis. Kč motorizace 1.5TSI má v základu specifickou výbavu (paket Plus v ceně 15 000Kč) do základní výbavy mezigeneračně přibývá (verze s pakety Plus): kola z lehkých slitin 16 palců (dříve jen TDI 85kW) zadní 4 repro LED přední světla příprava pro ISOFIX vpředu u spolujezdce Front Assist Lane Assist Startování tlačítkem DAB Smartlink Elektronická ruční brzda + Autohold Rozpoznání "únavy řidiče" odpadají mezigeneračně přední mlhovky světelný a dešťový senzor nárůst cen liftback/combi 1.0TSI +43 000Kč/51 000Kč 1.5TSI +50 000Kč/55 000Kč TDI 85kW (1.6 > 2.0) +31 000Kč/40 000Kč akční model Active 125 let snížená cena 1.0TSI/81kW o 37 000Kč 2.0TDI/85kW a 1.5TSI/110kW o 33 000Kč rozšíření volitelných výbav (ergonomická sedadla i bez el. ovládání a koženého čalounění, ...) "výhodný" paket zadních bočních airbagů + proaktivní ochrana cestujících (zdraženo o 800Kč) nové pakety paket Sport Plus za 15 000Kč sportovní látková sedadla tříramenný zploštělý volant nerezové pedály černý strop sunset černý exterierový paket (zrcátka, maska chladiče, okenní lišty, spojler na 5. dveří) snížený podvozek a další pakety výbav s mírnou zákaznickou výbavou
    2 body
  2. Twl, vždyť tohle je normální. Lidi co si koupí volítanou Octu za 100k neřeší nějaký detailing. Ti potřebujou mít přesouvalo a velkej kufr, to je podstatný [emoji846]
    2 body
  3. Tak to my dorazíme a budeš nám ho neomezené nosit na stůl [emoji23]
    2 body
  4. Tady jsou náběhy motorizací + specifikace auta které mám teď na víkend, kdyby někoho něco zajímalo.
    2 body
  5. Karoq ceny všech motorizací a výbavových stupňů beze změny přechod na infotainment MIB3 v základní výbavě příjem digitálního rádia DAB odpadá slot na SD karty (!) Wifi hotspot (mimo Swing) nově prodloužení vzdáleného přístupu a Infotainmentu Online z 1 na 3 roky bezdrátová varianta Smartlinku+ (mimo Swing) pro Sportline v základní výbavě navigace Amundsen místo Bolera nově kontektor USB-C volitelně USB-C port na vnitřním zpětném zrcátku za 1 000Kč adaptivní tempomat nově do 210km/h panoramatický parkovací systém Areaview za 15900Kč + varianta včetně Trailer Assist za 21 600Kč odpadá Media Command volitelně startování tlačítkem pro Active volitelně třetí klíček od Ambition výše Tentokrát omluvte sníženou kvalitu informací. Změny jsou zmatečné, v cenících chyby a není moc času.
    1 bod
  6. Chytni vlevo zmáčkni vpravo, tak nějak ? To nejdůležitější pro demontáž jsem ti řekl, vyndej schránku, uvidíš jak to celé drží, na fotce vidíš i kde jsou úchyty. Levej nejsi, poradíš si :-)
    1 bod
  7. Tzv ptačí tunning [emoji23] Holt švagr to má trochu na háku [emoji6][emoji3]
    1 bod
  8. Mám 2,0TDI 110kw 6 man. předokolku MR2020.Najeto 10000km a spotřeba já kolem 5ti a manželka kolem 6ti. Průměr viz. foto. S autem jsem spokojen , změnil bych jen nějaké drobnosti ve výbavě. Startstop mám vypnutý a rekuperaci potlačenou.
    1 bod
  9. 8% by měl být u akční nabídky strop. Jj i při platbě v hotovosti.
    1 bod
  10. Jan R.: Tech 8% plati i pri platbe v hotovosti? Celkem nad tou 125 let premyslim.
    1 bod
  11. Tak jsem se v tom trochu pohrabal a - Co funguje: Adaptivní vedení jízdních pruhů - lepší než to klasické, ale je to děsný ping pong. Místo, aby to vedlo uprostřed, tak to vždycky u jedné čáry přetočí, takže člověk dost kličkuje. :D Síla výstrahy jízdních pruhů v menu Climatronic auto fan speed Počet litrů k dočerpání - čekal jsem, že to bude ukazovat přesněji a ne +- 10 litrů :D Virtual cockpit RS look Co funguje / nefunguje tak napůl: Green score - po aktivaci sice nabídka je, ale nic neměří. Ukazuje jen v lístku věci jako dva válce, pruhy apod. Možná proto to Škodovka deaktivovala z výroby? Trailer assist - položka se objevila v menu, zatím nevyzkoušeno. Co nefunguje: Offroad menu - VEHICLE MENU OPERATION menu_display_compass – activated menu_display_compass_over_threshold_high - activated VEHICLE FUNCTION LIST BAP compass_0x15 – active Offroad menu se ale stále nezobrazuje, zkoušel jsem aktivovat také menu_display_angle_of_slope menu_display_angle_of_slope_over_threshold_high Angle_Of_Slope_0x24 Absolutně beze změny. Nevěděl byste si s tím někdo rady? Čtení dopravních značek - S tímhle jsem se hodně nadělal a najezdil spoustu zkušebních jízd, pořád nic. Codings: A5: Enable 16/4 (VZE) 13: Enable 01/0 (VZE) 17: Enable 05/2 (VZE) Adaption in 5F: VEHICLE FUNCTION LIST BAP : traffic_sign_recognition_0x21: activated traffic_sign_recognition_0x21_msg_bus: Databus Extended VEHICLE MENU OPERATION: menu_display_road_sign_identification: activated menu_display_road_sign_identification_over_threshold_high: activated Co jsem dále zkoušel: 5F: Enable 24/7 (PSD) - nejde aktivovat 17: Enable 09/4 (Compass bottom) - nejde aktivovat traffic_sign_recognition_0x21_msg_bus: Not coded, infotaiment A5 - Adaptation - Road sign detection fusion mode: změnit na detection, také nic nedělá, vráceno na fusion Po kódování je v infotaimentu v asistentech položka čtení dopravních značek, vše tam jde v pohodě měnit. Stejně tak nabídka na displeji za volantem, jen bohužel říká dopravní značky nedostupné a nic to nečte. Nevěděl byste si s tím někdo rady proč to pořád nejde? @ferda25 :) Start/stop - zkoušel jsem změnit hodnotu z 7.6 na 12.1 a auto se začalo chovat dost divně. Po zastavení motor chcípnul a hned se zase zapnul, takto se to chovalo na každé křižovatce. Pak přestalo fungovat úplně.
    1 bod
  12. Kolem 6,7l/100 https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/1636-Karoq.html?fueltype=1&power_s=150&power_e=150&gearing=1&powerunit=2 https://www.spritmonitor.de/en/overview/44-Seat/1526-Ateca.html?fueltype=1&power_s=150&power_e=150&gearing=1&powerunit=2 1.5 TSI DSG pro porovnání kolem 7,2l/100: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/1636-Karoq.html?fueltype=2&power_s=150&power_e=150&gearing=2&powerunit=2 https://www.spritmonitor.de/en/overview/44-Seat/1526-Ateca.html?fueltype=2&power_s=150&power_e=150&gearing=2&exactmodel=1.5&powerunit=2 Bohužel, blbě se tam rozlišuje 4x4 a FWD, když jsme se ptali při pořizování, tak většino uprý rozdíl kolem 1l/100 (info od prodejců, docela se v tom shodovali).
    1 bod
  13. Kodiak ceny všech motorizací a výbavových stupňů beze změny přechod na infotainment MIB3 v základní výbavě příjem digitálního rádia DAB odpadá slot na SD karty (!) Wifi hotspot (mimo Swing) nově prodloužení vzdáleného přístupu a Infotainmentu Online z 1 na 3 roky bezdrátová varianta Smartlinku+ (mimo Swing) nově 2x USB-C port vpředu (1x Active) zásuvka na 230V vzadu nově s 1x konektorem USB-C volitelně USB-C port na vnitřním zpětném zrcátku za 1 000Kč pro Style a výše v základní výbavě adaptivní tempomat do 210km/h nově k dispozici černý strop Suedia pro více verzí i bez panoramatické střechy - cena 12 700Kč nově k dispozici pro více výbav černý strop (běžné provedení) odpadá mimořádná výbava Media Command, Bluetooth rSAP profilem a LTE, pneumatiky se zvýšenou pevností, Family paket ve variantě s koženkou na zadní straně předních sedadel, rozšířená opatření proti hluku (?), pro Sportline nově možnost kožených sedadel, vpředu ventilovaných s nastavením délky sedáku za 25 000Kč paket Safety - není k dispozici pro L&K Infotainment Columbus zlevněn z 33 900Kč na 21 000Kč, bez bezdrátového dobíjení telefonu paket Multimedia odpadá Bluetooth s rSAP profilem a LTE, Media Command DAB přechází do standardní výbavy pro Sportline a Scout přibývá 230V zásuvka vzadu a 2x USB-C Columbus je zlevněn na 21 000Kč z původních 33 900Kč a proto je pro Style a L&K zcela nesmyslný Travel Assist 2.0 - nový paket asistentů za 37 000Kč pro Style, Sportline a Scout Lane Assist Side Assist čtení dopravních značek automatický parkovací asistent digitální budíky další odvozené funkce (jízda v koloně, nouzové zastavení) KESSY - senzory i na klikách zadních dveří
    1 bod
  14. 1 bod
  15. Záleží na tom, co člověk od Karoqa očekává. Pro mě to je ideální denní dopravní prostředek z bodu A do B. Vše funguje jak má, není to přehnaně velké na parkování ve městě, zároveň ale prostorné a docela pohodlné. Jinak to samozřejmě není auto, ze kterého by si člověk sedl na zadek a dýchaly na něj emoce. Ale je to dobrý stroj, který slouží. Právě kvůli tomu je podle mě kombinace 1.5 TSI a DSG úplně ideální. Je to tiché, bez vibrací a s manuálem by to bylo takové ochuzené. Ten automat k charakteru auta skvěle pasuje. Já osobně mám jen auta s automatem od cca roku 2007 a už bych nikdy neměnil. DSG v Karoqu sice není ani zdaleka nejlepší automat, jaký jsem kdy měl, ale rozhodně neurazí a celkově se na jeho charakter dá snadno zvyknout. Co mě teda na Karoqu opravdu ale štve je ta mini nádrž, ale to výběr motoru nebo převodovky neovlivní.
    1 bod
  16. Já dneska v Lions objednal víkendový pobyt. Tak jsem zvědavý. Zaujala mě ta neomezená konzumace vína od snídaně do večeře.
    1 bod
  17. @Jan R. Parkuji na sídlišti, v 90% případů, kdy zastavím za autem co má kouli mám po jeho odjezdu prohlou SPZ... Stejně tak když zajíždím, tak jsem schopný bez kontaktu zajet klidně na pár cm k autu předemnou, jen se vždy musím pořádně podívat, jestli má nebo nemá kouli, tu z auta nevidím... Tím nechci nikoho poučovat, ať si každý jezdí jak chce, jen by mohli být lidé trochu ohleduplní k okolí...
    1 bod
  18. Tomuto se musím opravdu jen smát. [emoji23]
    1 bod
  19. Vyhozený 4 tis jednou za cca 5 let ?
    1 bod
  20. Přeji všem hezký den. Tak dnes jsme se konečně dočkali. Brouk je konečně doma:)
    1 bod
  21. Nová verze,třeba vyzkoušet Carista.ver.5.1.beta-6.build.510006.apks Carista.v.5.1.beta-6.b.510006.crk.Support.apks Carista.ver.5.1.beta-6.build.510006(armv7).apks
    1 bod
  22. ... a to jsem se na tom tolik nadřel , protože to musel jít dolů i ten miralon bo co to je na pátých vratech
    1 bod
  23. @Barenasparena Máš pravdu, holt oči a paměť už nejsou co bývali zamlada :D
    1 bod
  24. No, měl jsem podobný názor, pak jsem ale nějaký čas jezdil v zahraničí s automatem a naprosto jsem ten názor změnil. Od té doby považuji řazení v autě za úplně zbytečnou činnost. Ale na to můžeme mít každý úplně jiný názor, to je jasný. Doporučuji vyzkoušet, je-li ta možnost.
    1 bod
  25. Tak ja uz mam tedy hotovo. Za me to vypada mnohem lepe, navic jsem se "omylem" dostal k prave slunecni clone z anglickeho vozidla, takze jsem bez nalepky airbag, coz je velke plus. Kdyby nekomu chybel nejaky cerny dil jako me (cerne zrcatko), tak doporucuji pouzit sprej Motip cerny saten (OBI 119,- Kc), je to temer stejna barva jako originalni dily a perfektne kryje. Puvodne to mela byt jen nouzovka, nez prijde nove zrcatko, ale po aplikaci to nechavam tak.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...