Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/05/20 ve všech sekcích

  1. Včera se nám ty Krkonoše povedly... ?
    2 body
  2. Napsat, že automat je pro lidi, kteří neumějí řadit napíše jen naprostý ignorant s minimální nebo žádnou zkušenosti o DSG ... Jinak ber dsg. Samozřejmě důsledná kontrola aby byl meneny olejn po 60tis. Km... Jinak u auta které bude jezdit jako hlavní, dálnice atd. Určitě doporučuji
    2 body
  3. ??? Tak pro mě je tohle komentář dne...
    1 bod
  4. Tohle mi dělalo v Toyotě. vypozoroval jsem, že je to ten molitam výplň, co se odírá o rám. Stál jsem potah, nastříkal molitan WD40 a klid.
    1 bod
  5. Hledej v nastavení Sygic, někde to tam je.
    1 bod
  6. Ten Titan má taky něco do sebe
    1 bod
  7. Jako sory,ale kam to lidstvo spěje. To už se opravdu budeme ptát na to jestli když se mi protrhne papír při utírání prdele, tak jestli si mám umejt ruku studenou a nebo teplou vodou? A utřít hadrem nebo nějakým specialním hadrem? Samozřejmně ,že co nejdrív spláchnout. Cos chtě za odpověď? Kort,když stojíš před barákem!!!! To abys tam spal. Jsem rád,že jsem zažil ještě normální svět bez facebooku a jiných kokotin ,kde se ptají a svěřujou s každou pí,,,,,,u. Trocha selského rozumu by nezaškodilo do toho vědátorství.
    1 bod
  8. Já kvůli tomuhle mám v kufru stále dvoulitrovou flašku s vodou a mikrovláknový hadřík. Musí to svinstvo co nejdřív pryč, jinak umí udělat pěknou neplechu. Voda na to ale v pohodě stačí. Polít, nechat chvilku odmočit, setřít a znovu polít. Dělám to takhle už x let a úplně v pohodě a to vč. černých laků, které jsou na podobné stopy nejnáchylnější
    1 bod
  9. A za chvíli zapíchnout tebe. Budeš vypadat naprosto stejně. Jen to masíčko už bude trochu tvrdší.
    1 bod
  10. @lukas_k Doporučuji odstranit co nejdříve, ptačí trus je svinstvo a dokáže to lak naleptat. Pro jistotu vozím v autě vždycky trochu prostředku na předmytí auta nebo přímo na odstranění hmyzu + kvalitní mikrovláknovou utěrku! to je asi základ, ono šmrdlat to třeba papírovým kapesníkem na sucho, to těm čím dál měkčím lakům neprospěje. Pokud chceš nějaký prostředek na ten trus a hmyz koukni třeba tady: https://www.carmedia.cz/autokosmetika/autokosmetika-pro-myti/autokosmetika-pro-predmyti-automobilu-a-odstraneni-hmyzu/ najdeš tam i ostatní věci pro očistu celého auta a mají i detailing blog. Popř. ještě Ahifi.cz. Jinak rady a zkušenosti s přípravky najdeš taky na fóru detailingclub.cz i když tam už to moc nejede, neboť se to více méně posouvá do skupiny na fb.
    1 bod
  11. Zdarec. Tak jakýkoli trus je na ho..no. :D Co nejdříve ho odstraň. Kýbl s vodou a houbu snad budeš mít. Jinak ti to vyžere flek v laku. Do konce, jak tady se na fóru píše vyžere to i gumové těsnění. Nevím co ti ptáci žerou, že se..u takovou kyselinu.
    1 bod
  12. Ber určitě DSG (já si ale nechal hned překodovat převodovku) ono v zhruba 2000 otáčkách už řadí 6tku a to bylo na nervy.
    1 bod
  13. Clint říkal, že za ty prachy si už Octavii nekoupí. Tak si koupil nový model.
    1 bod
  14. 1 bod
  15. Tak asi po roce a všech možných i nemožných pokusech vyřešeno. Byly to vadné vstřiky. Menší rekapitulace: Auto šlo od 1500 do 2500 otáček do vibrací. Jen při tahu hlavně do kopce. A to od trojky nahoru. Jednička a dvojka jsou na to moc krátké převody, asi. Stupňovalo se to zahříváním motoru. Na 16 zimních to bylo jen decentně, ale na 17 letních dost znatelně. To se klepali i nohy prckovi vzadu v dětské sedačce. Nepomohlo demontování kardanu, nová hadry spojka, silenbloky motoru, poloosy, dvojhmota (komplet spojka) atd. Proto se přistoupilo přímo k motoru, ikdyž byla diagnostika bez závad a všechny hodnoty v normě. Povedlo se pujčit vstříky z bouračky, protože se mi už dál do nových věcí nechtělo investovat a konečně to pomohlo. Pravděpodobně některý ze vstřiků pouštěl míň nafty a to rozvibrovalo motor. Ale zas né tak málo, aby to elektronika rozpoznala. Vzhledem k tomu, že auto šlo za plynem i ve 160 a startovalo taky bez problémů na drknutí, tak ty vstřiky doteď moc nechápu, ale jejich výměna pomohla a auto se už neklepe.
    1 bod
  16. Přesně tak, na benzín to jede max. cca 1 km po natankování, než systém prověří kvalitu CNG a myslím, že pokud teplota klesne pod nějaký -, tak na benzín i startuje, ale to zatím neodzkoušeno páč nebyla pořádná zima letos.
    1 bod
  17. 1 bod
  18. Ak by niekto potreboval navod ako vymenit motorcek kurenia bez demontaze palubnej dosky tu je link https://vagdrive.com/threads/%D0%97%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B8%D0%BA%D0%B0-%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%B8-%D1%81%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-skoda-fabia-roomster-5j.171/ Vcera som podla toho navodu menil aj ja a v pohode vsetko to dobre dopadlo.Robota komplet cca 4h.
    1 bod
  19. @Catexcavator K Patriotu: - Je to GSM komunikační modul, který je možné instalovat do auta a propojit s alarmem (je to vhodné), nebo i do auta bez alarmu. To propojení s alarmem je vhodné k tomu, že když začne alarm houkat, obdržíš SMS, že se něco děje. - Patriot ovládáš přes počítač nebo mobilem přes apku. - Modul obsahuje detekci náklonu auta, - vyhodnocuje pohyb vozidla při vypnutém zapalování (např. auto na odtahovce Ti posílá info o poloze), - vyhodnocuje pokles napájení nebo odpojení od napájení - kdykoliv zjistíš polohu vozidla přes GPS, - můžeš si nastavit zónu, kterou auto nesmí opustit, - můžeš si nastavit limit rychlosti, při překročení přijde zpráva, - na dálku můžeš vypnout zapalování, - upozorní Tě to na servis, - funkce "virtuální garáže" Tě upozorní na jakýkoliv pohyb auta. - Mimo to si kdykoliv přes mobil zjistíš o autě základní info, jako je napětí akumulátoru, poloha, stav zapalování (vypnuto/zapnuto), rychlost auta. Cena modulu je cca 4500,-Kč + montáž. Roční náklady na provoz jsou 500,-Kč, pokud použiješ instalovanou SIM. Pak již neplatíš za SMS, ovládání, …. Použít můžeš i svou SIM se svým tarifem (to jsem neřešil).
    1 bod
  20. Kamarád měl nové auto i s vámi doporučovanými zabezpečeními. Ráno přišel do podzemní garáže a auto nikde. A ani se nikdy nenašlo. Na mé doporučení si nechal namontovat tajný vypínač a co čert nechtěl za 2měsíce pršel opět do garáže a auto bez řídící jednotky rozebraný interiér jak hledali,ale nenašli. Je pravda že některé části byli poškozené,které uhradila pojišťovna,ale auto bylo na místě. Já ho měl 10let na své octavii a teď ho mám v Karoqu+GAP a mám úplně klidný spaní. Nepřipadám si otrokem vypínače. Jde o to vymyslet kam ho dát a zapnou ho je otázka 3vteřin. Za ten klid mi ty 3vteřiny stojí 2 lidem jsem ukázak oblast kde je a ani po 20minutách se k němu nepřiblížili!!!
    1 bod
  21. Ano, vypínač není špatný, ale uživatelský opět nepraktické, př: deset let budete vlastnit auto a těch deset let budete otrok vypínače a to nemluvím, pokud nemáte aspoň origo alarm, až jednou ráno bude auto na špalkách, kde rychlé sehnat nový, vyřizování s pojišťovnou atd. Prosím nerozvádět pojistné šrouby kol, to je o ničem, děkuji. Spíš bych se zaměřil co vybrat, nebo nakombinovat, aby to bylo pohodlné, což u mě znamená maximálně otevření dálkovým ovladačem a máčknout na start. Nechci být otrokem auta. Ale jsem rád že je tady diskuse a pak si každý může vybrat co mu bude vyhovovat. Pokud máte v pojištění GAP tak bych drahé zabezpečení proti odcizení neřešil, ale pokud ne pak si myslím že jediný VAM zaručí klidné spaní. Pandora IMMO v kombinací s alarm taky nemusí být špatná volba, je to druhý imobilizér, který není spojený s klíčem a tudíž imunní proti nahrání. Pytlák- ty máš Patriot, tak jestli můžeš popsat jak funguje, jaký jsou náklady pořízení a provozu.
    1 bod
  22. Takze konecne nam tak nejak mrzlo venku -4.2 stupne topeni potrebovalo 20 min na vytopeni kabiny! po zhruba 10 min jsou roztopene okna a da se do vozu uz sednout ale to skutecne teplo je az po tech 20 min. ale bohuzel zatim nemam doresene nasavani vzduchu z kabiny takze nasava stale studeny vzduch z venku coz je spatne! snad se k tomu v brzke dobe dostanu. take jsem zjistitl ze dalkove ovladani neni to prave orechove pro kazdodeni pouziti a musim nainstalovat hodinky se 7 denim casovacem!
    1 bod
  23. Prevence? http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/5-veci-ktere-byste-nikdy-nemeli-delat-v-aute-s-turbomotorem-a-proc/
    1 bod
  24. Já jsem zásuvku USB vyvedl mezi středové ofuky. Jedná se o USB vstup pro Parrota. Výhodou je, že je na konektoru napětí a lze ho proto použít I jako nabíječka na telefon. Drát potom nepřekáží při řazení. Navíc dešní flash disky jsou tak male, že většinou ani nejde poznat, že je v konektoru něco zasunuté.
    1 bod
  25. Se neurážej. Žijem v divnej době mezi divnejma lidma a tak si každej stráží to svoje. Vží se do druhé strany. Nevrdím,že jsi zloděj,ale i ti jsem chodí atak proto ta reakce. Co kdybych se tě zeptal na PIN tvojí karty? Řekl bys mi ho? Taky bech ho chtě mít stejnej. Klidně do SZ
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...