Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/31/20 ve všech sekcích
-
Po 5 týdnech a 5000 km se podělím o spotřebu, která mě mile překvapila. Cesta Ostrava -> Makarska = 4.7 l / 100 km (Pohodová jízda + 1,5 hodiny v koloně) Makarska -> Ostrava = 5.6 l / 100 km (Velmi svižná jízda a časté využívaní výkonu) / Cesta do a z Chorvatska bylo auto plné Ostrava -> Petrovice u Karviné = 3.5 l / 100 km (Pohodová jízda lehce nad limity) Ostrava -> Vítkov -> Ostrava = 3.8 l / 100 km (Pohodová jízda lehce nad limity) Ve výsledku 5100 km a průměr 4.7 l / 100 km (Chorvatsko, Výjezd na Biokovo[sv. Jura], Beskydy, Ostrava a okolí)2 body
-
2 body
-
Já si nemyslím, že materiál lišt je levný šmejd. Levný šmejd jsou zejména agresivní mycí prostředky, které používá značná část myček. Pak některé choulostivé díly trpí (nejen hliníkové).1 bod
-
Objednával v úterý 28.7. termín dodání 30.9.2020. Nejdříve jsem chtěl T-ROC 1,6 tdi v březnu jsem zaváhal a už je jenom 2,0 tdi a cena taky někde jinde... Ještě jsem se díval na Q2 ta se zatím dělá s 1,6tdi, ale doma to neprošlo a ani mě nemuseli přemlouvat. Ten Karoq má pořád něco do sebe. Před 5 dni jsem se šel zeptat na Karoq, tam mi řekli, že tento týden je poslední pro objednání tohoto motoru. Tak prostě černý Karoq a pěkný kola...to mi stačí :) Jinak jsem měl zatím Toyoty, asi 20 let a spokojenost, ale už není co bývala, hlavně v dieselu :( . Tak zkusím Škodovku.1 bod
-
Já mám nové info, že u Octavie 4 zmizí u Style Columbus ( bude v paketu) a dostane Bolero.1 bod
-
Pánové, jestli má někdo z vás nějaký problém, vyřešíme ho snadno - vyletí odsud raketovou rychlostí a už se nevrátí. Tak se laskavě hoďte do klidu. Ty pitomé žvásty jsem smazal a už to nikde nechci vidět! Tak se podle toho zařiďte!1 bod
-
Tady mam odpoved ze Skodovky. Vymena 11...kc ale neni jistota,ze to utichne. Kompletní částka za výměnu je cca 11.500,- vč DPH. (díly + práce). V ceně není zahrnuta výměna olejové náplně. Jak je již zmíněno v servisní informaci ŠA : Výměnou podtlakového čerpadla může být intenzita hluku částečně ovlivněna, ale hluk se tím neodstraní1 bod
-
vytahovat palivo šlauchem už není tak jednoduchý jak u š100, už u 120 pro vysoké hrdlo to byl problém atd. a F1, O1 i Rapid ho má taky vysoko, ale asi jde. Navrtání nádrže akučkou je pro šmejdy jednoduchý celkem běžný, proč by se drbal s nějakým zámkem.1 bod
-
Po jakém záběhu?? Tohle není polotovar z 60 letch minulého století, kde výrobní tolerance byla taková že se díly dobrušovali až provozem. Normálně tomu vyměňuj olej po cca. 15tkm a je to.1 bod
-
Několikrát píšeš "dobře servisovaný kus". Jakou máš ohledně toho představu/požadavky? Chceš r.v. 2015+, takže většina z nich bude v záruce (5let), nebo těsně po ní, takže většinou servis v autorizovaném servisu dle servisního plánu. Jenže můj názor je, že taková auta dobře servisovaná nejsou. Měnit olej po 30 tis. km, to je přesně cesta k tomu, aby to po 100 tis. km začalo dělat problémy. A najít vůz od soukromého prodejce, co si měnil olej po 15 tis/rok, to je jak hledat jehlu v kupce sena, protože takových aut se lidi většinou nezbavují. Každopádně si musíš říct, na jak dlouho si auto kupuješ. Pokud na dýl, rozhodně bych volil stáří a nájezd před výbavou. Smartlink můžeš v Octě po FL vždy dokoupit, pokud se nepletu.1 bod
-
Nechápu tu logiku, není to schválené ale stejně si to tam dám. Co takhle řídit se zákonem a předpisy. To je vážně takový problém?1 bod
-
@melmel Není pravda, R18 jsou z výroby na F3 HB + sportovní podvozek a potom má patřičně upravený podvozek, ale pokud z výroby R18 nevezmeš, tak v TP nejsou (ani u MC) a máš smůlu. Takže to může být uplně stejné i u Karoqa, jednotlivé díly podvozku se liší dle použitých kol, třeba i naladění bývá rozdílné pro různá kola. Tedy že SportLine může mít klidně R19 ještě nic neznamená.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem se hecnul, udělal čistou reinstalaci telefonu a stáhl poslední beta Caristu, přejel ji Lucky patcherem, nainstaloval a všechno zafungovalo.1 bod
-
Proveden servis po 3 letech,2.0TDI 110kw 4*4 AT,najeto 43200 km,bez výměny oleje a kabinového filtru. Doplňím další info:po více jak měsíci odstraněny drobné závady v rámci reklamace,doba tak dlouhá protože schvalovala Škoda AS a svazek elektroinstalace nebyl skladem.Výměna start.tlačítka-přestávalo reagovat,roletka kufru se cca10cm nesrolovala celá-vyměněna,odloupal se chrom na znaku na airbagu-nelze samostatně proto celý airbag a výměna svazku el.zásuvky tažného zařízení-praskla gumová chránička v ohybu-nainstalován modifikovaný typ(prý už nepraská).1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To prý přijel Babiš do jedné vesnice na setkání s obyvateli a starosta hned na něj: „Pane premiére, máme tady dva velké problémy…jednak nemáme hasičskou zbrojnici a hasičské auto…“ „Moment, top hned zařídím!“ Vytáhne z kapsy mobil, vyťuká číslo a praví: „Spojte mne ihned s ministryní financí!“ a pak rozkáže do telefonu, ať ihned uvolní dotaci na stavbu a vybavení hasičské zbrojnice v té vesnici. Když skončí, starosta pokračuje: „A ten druhý velký problém je, že tu není signál ani jednoho mobilního operátora…“1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dnes mi dorazily zadní lampy.Vše bez problému jak popisuje výše Tomson1.Taktéž mi svítí symbol prasklé žárovky budu řešit až osadim xenony dopředu. Zvládne každý doma cca hoďka práce.Akorát se musí přehodit žárovky ze starého nosiče nebo si tam dát nový.A to nejsem žádný mechanik nebo tak něco.Pár foto z montáže a večer dodám s rozdílem před a po ve tmě. Piva si nevšímejte měli akci v Kauflandě1 bod
-
1 bod
-
Taky mi padá sedačka (auto myslím 5/20). Je otázka jestli nějaké inovované díly budou. Podle mě je problém v celkové kvalitě dílů z východu. Cokoliv sundám tak je tam většinou napsáno vyrobeno v Polsku, Maďarsku, nebo nějakém podobném čmoudsku. To už je lepší si koupit Dácii protože tam s tím člověk aspoň počítá. Nezkoumám fóra, ale moc nevěřím, že Golf je smontovaný z dílů někde z čmoudska.-3 bodů