Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/20/20 ve všech sekcích

  1. To není jenom problém ŠA, on to nezvládá ani mateřský VW - viz rozsáhlé problémy při náběhu G8 a ID.3, které pokračují. A vzhledem k používání shodných platforem se problémy přenáší dál.
    4 body
  2. 4 body
  3. 2 body
  4. 2 body
  5. @bobanHTP no nevím, ale na Toledu, co je vlastně Rapid jsem měnil komplet brzdy asi po 100tis. a to vesměs preventivně, protože přední/zadní kotouče i desky byly ještě naprosto ok.
    2 body
  6. Si myslím, že se vyplatí počkat. Auto se kupuje díky novým funkcím a nikdo si nekoupí koncepčně 7 let staré auto a trojka a čtyřka hlavně uvnitř je něco jiného. Kdo má trojku bude to hájit, ale osobně nikdy mě nenapadlo ji koupit, korejci a japonci jsou uvnitř honosnější. V jiné skupině už mají O4 najeto už přes 10tkm ale nikde není komentář lituji koupě, chci ji vrátit, je to krám ....
    2 body
  7. Rezervoval jsem stůl na neděli 23.8. na 14:00hod?
    2 body
  8. Aplikacia ma velky potencial, preto som si ju aj kupil, tie 3-4 eura su smiesny peniaz za to co to dokaze. Sam som prekvapeny ze s obycajnym BT adapterom sa da spravit aj dlhe kodovanie. Kvoli VCDS som si kupoval HEX kabel za cca 30 eur. Skusal som cez to aktivovat senzor hladiny kvapaliny do odstrekovacov, zial nebola to len neaktivna funkcia ale tento senzor v aute naozaj nemam :D Co som si este vsimol tak nesedi uplne popis jednotlivych jednotiek. Carista je stale prehladnejsia, ale ak upravia dizajn a pridaju rychle nastavenia funkcii ako ma carista aplikacia by mohla konkurovat OBD ELEVEN. Co je tiez dovod preco som zaplatil, mozno cena pojde hore :)
    2 body
  9. Přesně. Žádnej tuzing. Pěkný ?
    2 body
  10. Já mám najeto s Octavii IV už skoro 10 000 km, jezdím každý den od 1.7. a zásadní problémy zatím žádné, ale časté drobné problémy ano. 1) Jakmile nastartuji a chci hned vypnout start-stop systém, tak klikám na mechanické tlačítko SET a někdy musím kliknout i 5-6x než naskočí obrazovka, to samé platí pro Klimatizaci. 2) Problém s AppleCar, občas nejde navázat spojení, někdy se sama od sebe stopne hudba a jakmile ji pustím zase se hned vypne. A asi 5x už mi spadl celý systém. 3) Pokaždé jak otevřu auto nebo restartuji dlouhým podržením palubní systém, tak asi na sekundu zapráskají reproduktory. 4) Pokud nechám nevypnu Start-Stop, ale vypnu Line Assist a přijedu na semafory, kde mi Start-Stop vypne motor, tak po nastartování se Line Assist sám zapne. 5) Systém uzávěru výdechu klimatizace není dobrý a regulovatelný, celkově hodně lidí co vozím má problém s nastavení klimatizace a pořád upravují.
    1 bod
  11. @Enzo81 Ale já mluvím i o vizuálním stavu. Když stojíš na křižovatce, taky řešíš otáčky motoru? Je jedno, jestli tam máš rychlost, nebo neutrál, záleží co ti vyhovuje a potom se liší spotřeba. Co je třeba řešit, jsou otáčky v zátěži, což jízda z kopce bez plynu není. @Rapid1.0 Všechny verze mají vzadu stejné kotouče, od 77kW jsou jiné přední brzdy, ale zadní jsou stejné, tam je rozdíl jen kotoučová nebo bubnová.
    1 bod
  12. Vyzkoušej si to, u někoho, jestli zrovna tuo funkci chceš. Několikrát jsem ji zapnul a velmi rychle zase vypnul. Spolujezdci na zadních sedadlech si nebyli jisti, jestli nemají halucinace. Stěžovali, že je to velmi nepříjemné a slyší vše 2x (sebe i mluvčí zepředu). Z praxe považuji tuto funkcionalitu za nepoužitelnou.
    1 bod
  13. Přímo tvoje? Palec nahoru.
    1 bod
  14. 1 bod
  15. Myslis, ze to hnali k 60. výročí? imho se mi to nezdá . .už jen proto, že jsem ani nezarigostroval žádné PR aktivity, které by O4 s 60. výročím spojovaly.
    1 bod
  16. Covid bych do O4 netahal, to auto mělo být 100% funkční při zahájení prodejů. Kdyby to auto nechtěli uvést k 60.výročí a dali tomu rok navíc (O3 neměla žádné prudké propady prodejů v Evropě) je to O.K.
    1 bod
  17. Airleos: jen doplním Radase99: pokud by sis chtěl ponechat i ty původní mapy, tak jen obsah té SD karty nakopíruj do počítače do nějaké složky a kdykoliv je můžeš nakopírovat zpět na SD kartu.
    1 bod
  18. Nemáš svor, rány od kol při rozjezdu hlavně na mokru jsou skákající hrabající kola. Samosvor měla pouze předfl RS230 a pofl RS245. Jestli v autě svor máš nebo nemáš poznáš jednoduše, z výjezdu z nějaké ostré vracečky dej v půlce zatáčky plný plyn. Jestli jede auto do směru kde máš kola a vytáhne tě ze zatáčky pod plným, máš samosvor. Jestli to uděláš a auto začne být nedotáčivé a začne se smýkat ven ze zatáčky, nemáš ho. Rozdíl mezi RS220 a RS230 potenciálně i RS230fl a RS245 je při ostré jízdě obrovský. Porovnávám RS220 vs RS230, stejná trasa, stejný řidič, hned po sobě.. :)
    1 bod
  19. Lidi tak to nekupujte. Pořiďte si trojkovou, dokud jsou skladovky. Nic rozumnějšího se udělat nedá.
    1 bod
  20. Tempo je něco co na moderní auta absolutně nepatří, tu určitě ne. Oslov někoho ve svém okolí kdo se věnuje renovaci laků a detailingu. Světla ti bude schopen rozleštit a budou jako nová. Potom doporučuji nechat na ně dát keramickou ochranu.
    1 bod
  21. Podělím se i o své řešení.. :) Přední kameru jsem zvolil 70 Mai od Xiaomi. Volil jsem kvůli rozměrům a poměru cena výkon. Má nádherný záznam v noci, ve dne průměrný. Mám ji přilepenou na boxu lane assistu a kabeláž kolem kabeláže kamery na pruhy, takže vůbec nic nejde poznat a řidič ani spolujezdec o ní vůbec neví. Ovládá se hlasem, není třeba na ní vůbec sahat. Nikdy nezklamala, všechny záznamy co jsem potřeboval jsem dostal. Nikdy žádný problém, mám ji přes rok. Napojenou ji mám na prázdnou aktivní pojistku pod volantem, kabel je vedený z boxu kamery do stropu, přidělaný proti vibracím, poté sloupkem (za bagem) až k pojistkám. Záznam kamery ve dne: https://www.youtube.com/watch?v=tsvmA8zGPTA Záznam kamery v noci: https://www.youtube.com/watch?v=HmfTmziOaTM&t=10s Jediné co plánuji tak pořídit ještě jednu, stejnou, dozadu.
    1 bod
  22. MIB3 je verzia Columbusu, ty mas asi MIB2.5. mozes si dokupit dongle https://carplay2air.com/?gclid=Cj0KCQjwvvj5BRDkARIsAGD9vlIcpZR1DwbRVFqjFpcQDJnseD4udc2H24spCALPlrPoBAAJB7cT3ZUaAi3BEALw_wcB malo by to fungovat
    1 bod
  23. Jen doplním mou zkušenost. Karoq 1,5 Tsi Style 09/2018. Najeto 28500km. 03/2019 - vadné čidlo tlaku paliva 06/2020 - prasklý levý přední LED světlomet 06/2020 - přehrání chybného softwaru v ŘJ 08/2020 - vadný zámek levých předních dveří Vše zatím opraveno/vyměněno v rámci záruky.
    1 bod
  24. Aha, předtím jsem pořádně nepochopil, o co ti jde. Ty teoreticky potřebuješ přepnout VCDS z měřených hodnot (Measuring Blocks) do základních nastavení (Basic Settings), což ti nejde, protože, jak vidno, tlačítko pro přepnutí máš neaktivní. Ono to asi ale takhle nepůjde a má to myslím něco společného nikoli s verzí VCDS, ale s komunikačním protokolem motoru. Tohle by bylo vhodné řešit buď přímo u 1.9 TDI, nebo spíš někde, kde se řeší VCDS. VCDS máš originál nebo čínský klon? Jestli originál, šel bych s tím přímo na ross-tech. Něco o tom mají podle vyhledávače tady, ale evidentně tam musí být člověk přihlášený... Promiň, víc ti neporadím, snad se najde někdo jiný. @Pawouk Pavoučku, jsem slepota, s tím sloučením s tématem v 1.6 TDI jsem to úplně nevychytal, tohle by bylo asi lepší od 2. příspěvku přesunout pod 1.9 TDI, protože to bude IMO specifické pro daný motor. Jsem otrava, já vím a stydím se, ale pořádek musí být...
    1 bod
  25. Mam nasleduji redukci a neni problem zavrit box a nemusis se obavat, ze by se kabel mechanicky namahal https://www.softcom.cz/eshop/usb-2-0-kabel-prodluzovaci-a-af-15-cm-lomeny-vlevo_d156550.html
    1 bod
  26. Ale vůbec “trapák”. Krásná a decentní úprava.
    1 bod
  27. Pokud by někoho zajímal travel asistent a jízda sním pokusil jsem se to popsat zde: https://forum.skodahome.cz/topic/152764-modr%C3%A1-lava-style-20-tdi-110kw-dsg/
    1 bod
  28. Ahoj, probíhající regeneraci za jízdy zjistíš pomocí rádia a to následovně: na rádiu zmáčkni tlačítko Car-> stav vozidla-> systém start/ stop. Když bude regenerace aktivní, objeví se ti věta : "nutný běh motoru". Podmínkou je, splnit základní věci, ke kterým tě ve finále sama funkce nabádá a to být připoutany a mít aktivní systém start stop. Dej vědět :) Edit: že jde poměrně o sofistikovaný způsob , jak probíhající regeneraci zjistit, se bavit nemusíme :D
    1 bod
  29. Tak je po záhadě.někdy když pustím ruční brzdu při rozjezdu sešlápnu brzdový pedál a tím pádem to hned funguje.Jinak ty zadní brzdové kotouče nic moc po 20 tis.km.
    1 bod
  30. V pátek vyjede s novým pojištěním do provozu klubák @tousak. Řešili jsme spolu pojištění na jeho novou Fabii III. - povinné ručení 75/75 mil Kč - pojištění všech výhledových skel vozidla - střet se zvěří + poškození zaparkovaného vozidla zvěří + živel s limitem plnění 100 000 Kč - úrazové pojištění - asistence To vše za cenu 5.070Kč. Nutno podotknout, že je Pavel v rizikové skupině řidičů kvůli svému věku a neměl na sebe napsané nikdy žádné pojištění a nemá omezený roční nájezd. Vzhledem k těmto okolnostem bych řekl, že se jedná o zajímavou cenu. Díky za důvěru, Pavle ?
    1 bod
  31. Mne to menil kamarát. Treba dať dole tu prehliadku pri spolujazdcovi a panel z rádiom tiež dať dole. My sme rádio aj odpojovali lebo sa mu tam nedalo dostať. Ale ak vieš čo a kde sa mení tak to je cca na pol hodinku. Pozri si etku.
    1 bod
  32. Asi jim ho chtěl někdo sebrat a někdo ho vyrušil, než to stihnul Spíš je vtipný, jak se tam vzadu uvěznil skrze dětskou pojistku a namísto toho, aby ji u řidiče vypnul, tak se vydrápal přes sedadla dopředu
    1 bod
  33. @Peppo To klepání se mi také stupňuje , kostky, retardér, jakákoliv nerovnost a rychlost cca 40 km/h = klepání. Ale až mi to je nepříjemné, jako by tam mělo za chvíli fakt něco upadnout. Prý až budou měnit destičky tak by to mohlo přestat. No uvidíme, najeto 27 tis tak si asi ještě nějakou dobu počkám... Tak jsem ti ho akorát vyzvedl. Kufr - výměna zámku. Tím že jsem ho dovíral manuálně, tak jsem asi vyčvachtal cosi, protože při zavírání je asi 2x větší vůle docvaku než byla... Displej Amundsen - výměna za nový kus
    1 bod
  34. Po 2 měsících dohadování a výmluv, se bude měnit, rada kdo bude cokoliv reklamovat, prodejce je povinen, řešit bez ohledu co říká Škoda, ty jejich výmluvy, že jim to škodovka neuznává u ČOI nepochodí, nějaké napište na péči o zákazníka, oni jsou vstřícnější mě taky nepřesvěčilo, navíc stejný přístup měl i další servis což je zklamání, na druhou stranu se našel servis který by to byl ochoten řešit.
    1 bod
  35. Ahoj tipuji, že zadní kotouče budou stejná "kvalita" jako v Rapidu, takže cca po 40tis.km vrásky a po dalších 20tis.km odpis. Dobrá zpráva zatím je, že si nikdo nestěžuje na klimatizaci SANDEN, která v Rapidu mohla zlobit.
    -5 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...