Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/21/21 ve všech sekcích

  1. Kupoval jsem vzdy premiove H7 a kdyz mi posledne praskla, tak jsem tam hodil puvodni z vyroby, co se mi doma valely a hned jsem sel koupit opet premiove, rozdil docela dost. Takze reci, ze je to stejne dle meho neplati.
    2 body
  2. Pred casem doslo ke slouceni aplikaci skoda connect a skoda one app. povedlo se nekomu tu cast, kterou zajistovala skoda one app vyuzit (resp se k ni vubec dostat)? jedine co mi v ramci skoda connect app funguje, je to, co tam bylo vzdy, jeste pred sloucenim - cili zakladni informace o jizde (delka, spotreba, atd), a stav auta - jestli je zamcene ci otevrene apod... ale nic vic.
    1 bod
  3. Oleje značky Mobil patří k tomu lepšímu mezi oleji. Ale jestli davas 6 let nějaký olej a auto slouží, motor olej nepapá, tak nevidím důvod měnit. Navíc všechny 5w-30 jsou long live a když nestihneš vyměnit včas (rok/15 tis), není to takový problém jako u ne-long live normy 502.
    1 bod
  4. Situace se nemění pouhým vyhledáním a zveřejněním dalších čísel............., ale uznávám, že pokud jsou ty čísla pravdivá, tak určitě nejsou zanedbatelná.
    1 bod
  5. Tato různá čísla a studie o emisním zatížení jednak při výrobě paliva, tj, benzínu, nafty i el. energie, tak i při výrobě a provozu aut, tj, na fosilní paliva i na elektřinu jsou velice rozdílná a často mi připadají až účelově podaná. Je to jako když nějakému soudnímu znalci zadáte znalecký posudek na cokoliv. Pokud jdou proti sobě dvě protistrany, tak skoro vždycky z toho vyjdou rozdílné posudky a rozdílná čísla, dle potřeby zadavatele a plátce. Problematiku elektromobility sleduji již hodně dlouho a tyhle různé studie (z obou stran) a z toho vycházející čísla lítají tzv. ode zdi ke zdi a jak se to komu hodí do krámu. Stačí si udělat čas a pohledat třeba jen na webu. Pro mě osobně, jsou tyhle uváděné číselné hodnoty tímto pasé , pokud někdo má tu moc a prostředky aby prosadil svou, tak si to stejně prosadí, ať už politickým nátlakem, lží, manipulací s čísly, manipulací s veřejným míněním, manipulací s odbornými posudky. Nemám nejmenší pochyby o tom, že tak tomu bylo, je, a v budoucnu i nadále bude, i v tomto případě. Pokud si někdo myslí něco jiného, tak je to jeho věc, neberu mu to.
    1 bod
  6. Elektromobily jsou prezentovány jako účinný způsob boje proti klimatickým změnám i když už výroba baterií vytváří značné množství škodlivin, které by jinak nevznikly. Změřit emise CO2, vzniklé výrobou 1 kWh elektřiny je poměrně snadné. Lze použít třeba interaktivní ElektricityMap. Vynásobit spotřebu elektromobilu (běžný třeba 25 kWh na 100 km) těmi 428 g CO2, které vzniknou výrobou 1kWh v tuzemsku. Dostaneme se na 10700 g CO2 na 100 km, tedy 107 g CO2 na kilometr. To jsou emise se kterými už jezdí některá auta se spalovacími motory a dokonce to o 12 g překračuje těch 95 g CO2, které na kilometr požaduje Evropská komise od aut se spalovacími motory. A to zanedbáváme přenosové ztráty. Vycházíme z toho, že 1kWh vyrobená rovná se 1kWh použitelná elektromobilem. Sousední Polsko s vyšším podílem tepelných elektráren na uhlí limit překračuje dokonce o 68 g. Tam už je elektromobilita úplný nesmysl. Nesmyslně nízké uzákoněné číslo ničí automobilový průmysl a není reálně dosažitelné ani s elektromobily. Takže tlak na elektromobilitu zdůvodňovaný uhlíkovou neutralitou je velká lež. Emisí vznikne třeba i více, jen jsou jinak rozmístěné na území státu.
    1 bod
  7. Souhlas. Samozřejmě nemůže nikdo čekat, že se to zlepší na úroveň xenonů nebo ledek. Proto jsem psal o mírném zlepšení.
    1 bod
  8. Vo dverach je servisna krytka,cez nu sa tam da vpoho dostat. V prvom kole by som iba tlmil.Menit kruzok k povodnym repro,to neviem.
    1 bod
  9. Je to prostě tak, bez výhrad souhlasím.
    1 bod
  10. Je tam prostě díra skrz kterou je vidět plastový podběh a vnitřek blatníku. Uznávám, že esteticky nic moc, ale jde vše kontrolovat, vymývat atd. Už jsem si zvykl při otevření dveří na to nekoukat :-) Možná někdy s tím zkusím něco vymyslet. Nějak to zakrýt - možná použiju tmavě šedou mPVC střešní folii, mám čalounický koberec, objednal jsem antivibrační folie na ahifi, tlumicí molitan - nemám ještě přesně rozmyšleno, ale ten molitan se mi tam zpět dávat nechce...
    1 bod
  11. Ahoj, vítej. Olej zásadně 15 000 nebo 1 rok, po chipu klidně zkrať na 10 000 / 1 rok, rozhodně tomu neublížíš. Olej v DSG bych vyměnil hned, pokud nemáš fakturu od toho kdy byl olej dělán, pokud fakturu máš a olej tam není víc než 60 000 kilometrů, tak můžeš olej nechat, i když pro klid duše.... Co se týčě chipu můžu doporučit pana Vojáčka ze superb clubu, ale dieselpower je určitě taky zkušený chiptunner
    1 bod
  12. Mě se třeba ten zelenej na modrým zrcátku z původního příspěvku líbí. Ale je fakt, že všelijaký chromovaný lišty a pásky na autě nemám rád a chrom pásek bych tam nedal. Ale kombinace černý auto a červený detaily nebo červený s černejma zrcátka a červeným pruhem proč ne. Hodně záleží kolik a kde toho bude a na barevný kombinaci.
    1 bod
  13. Cestou najprv tlmenia ja osobne mam vyskusanu u 3kovej Octavie s fabrickym Bolerom.Ten krok mal tak pocutelny vplyv na kvalitu a spevnenie zvuku audia,ze vymenu repro som uz nikdy nerobil.Nemalo by to uz za tie peniaze taky efekt,ako ked som tlmil.Tlmil som vtedy iba dvere vyslovene kvoli audiu.
    1 bod
  14. Důležitý je, jak to svítí. A prémiovky svítí o něco líp. Jezdím s nimi docela dlouho a rozdíl tam je, i když ne velkej. Bílý světlo jako u led nemáš, ale viditelnosti to pomůže.
    1 bod
  15. Ještě zvažuji variantu, že bych jen vytlumil dveře. Pokud nebudu spokojený ze zvukem dal bych nové repro až časem. Nyní koukám na ty CK165 HERTZ i zapojení přes tu jejich krabičku - vyhybku je dle návodu docela jednoduché. Jen se tam dá nastavit 0 nebo 3 decibely. Jen nevím pokud bych ty dveře rozebíral 2 x, zda to materiálu ve dveřích nějak neuškodí ? Vytlumení všech dveří 3600 kč. Nové kvalitní repro už je vyšší částka -((( 8000 Kč apod. Zůstanu asi jen u tlumení zatím.
    1 bod
  16. Ďalší poznatok. Myslel som si, že to bude šialene cucať z baterky, ale som príjemne prekvapený. Za 4 hodiny aj par minút mi klesol stav zo 100% na 69%. Mal som pusteny waze celý čas, Spotify 2 hodiny a mal som zopár telefonátov, priemerne okolo minúty. Iphone 12. Za mňa celkom fajn. Musím ale povedať, že Spotify som púšťal zo stiahnutých skladieb z mojich obľúbených, tak možno aj to málo vplyv. Vyskúšam ešte s neulozenymi.
    1 bod
  17. Peter1986: tak narazil jsem na tento článek, podle kterého by měl fungovat v AA už i Sygic. Vyzkoušené to nemám. Navigace Sygic je v betaverzi nyní dostupná pro Android Auto
    1 bod
  18. Je to bezne a da sa to nastavit v infotainmente. Odporucam precitat navod k autu. Tam sa urcite dozvies vela zaujimavych veci.
    1 bod
  19. Dělám asi něco špatně, vždy postupuji dle obrázku a zatím nic, ale je pravda, že jsme měl vždy za to, že ten pedál uplně vlevo je spojka...
    1 bod
  20. Mne sa to vypne po dosiahnutí rýchlosti 15 km/h. Skús reset infoteimentu.
    1 bod
  21. Jak je kazde svetlo respektive kazda zarovka nastavena z vyroby je i zde..Fabia 3 před Fl a i spousta dalsiho:-) https://onedrive.live.com/redir?resid=3AE6945C79E4C9E!17729&authkey=!AMn8y885S2R-6Xg&page=View&wd=target(NJ - Fabia 3.one|8c3f3033-6d79-4dc0-b5b0-6d9be6f41c43%2FLeuchte 0 BLK VL B35 (Blinker vorne links\)|13e51ba5-1a0a-468f-b250-4da5a3d21cfe%2F)
    1 bod
  22. ak by niekto potreboval pri kodovani, tu je vypis svetiel, v prilohe excel s kanalmi modulu 09 Centr. Electr. (6C0 937 090 C) FABIA_Mk3_PQ26.xlsx
    1 bod
  23. Upřesnil bych, je to klasický crowfunding na Indiegogo (myslím, že to běží i na Kickstarteru). Ano, v tuto chvíli to je v prototypové fázi, finální výrobek pro podporovatele bude v 3/21. Neznám nic obdobného na současném trhu. Mám také objednáno. Neměl bych s tím žádný problém, za posledních 10 let jsem přes Indiegogo crowfunding dělal již řadu skvělých věcí. Ano, vždy to trvá, někdy i o něco déle. Ale cena je o dost nižší než plánovaná prodejní.
    1 bod
  24. Výměna svíček po 43tkm a 3r a 4m. Opět originál doporučovaný NGK 97153 IZFR6P7 Laser Iridium. Na vytržení kabelové botky z hlavy jsem si udělal oboustranný háček z 2,5 mm svářecího drátu. Není to tak dokonalé jako ruský vytahovák z trubky (viz výše), ale účel to plně splnilo. Není to asi tak rychlé, chce to vychytat grif na usazení za packy na botce a i to trhnutí musí být poměrně v ose a silné. Po vytažení botek byl v dutině svíčky 1 a 2 válce olej, doufám, že se to tam dostalo při nalívání oleje v servisu, je to přímo nalévacím víčkem. Po demontáži svíček tam bylo dost nečistot. V tomto ohledu si blahořečím, že jsem si svíčky měnil sám. Pochybuji, že by byl mechanik v AS tak pečlivý a dosedací plochy by očistil....... Vyšroubovat šly všechny svíčky se stejným odporem, podložky jsou stlačené taky stejně, takže dotaženy byly asi dobře. Stav jiskřiště je vidět na fotkách, u dvou svíček 1 a 2 válce je vnější uzemňovací elektrodě už poměrně dost úbytek materiálu. Znečištění a úsady jsou u všech víceméně stejné.
    1 bod
  25. Jo, a teď další věc. Na dálnici Plzeň Praha kontrolka DPF a zvýšené otáčky (poprvé v 80 000 km, do té doby v pohodě). Říkám si OK, zregeneruje se to. Nic. V Praze se přidala kontrolka elektroniky motoru. Říkám si OK, až dojedeme, vynutíme regeneraci diagnostikou. Po chvíli se přidala blikající kontrolka žhavení a nouzový režim motoru, auto na čtyřku zpomaluje a jede max. na vytočenou trojku (1 hodina v noci). V únoru skončila dvouletá záruka, ale říkám si Záruka mobility, to bude OK. Někdo přijede. Slečna na lince mě ale ujišťuje, že ačkoliv jezdím na pravidelný servis do autorizáku, záruku mobility mi chlapíci neprodloužili. Zkusil jsem tedy ještě linku asistenční služby z havarijky. Poslali nějakého vykuka s VAGem, jenže chyba nešla smazat. Doporučoval auto odstavit. Trochu nasraný jsem se tedy vydal na tříhodinový noční výlet 60kilometrovou rychlostí na trojku či čtyřku do původního cíle cesty (cca. 150 km cíl cesty) s tím, že to risknu a popřípadě DPF vykuchám, pokud umře. Je v autě stejně na p i č u . Druhý den po třech hodinách čekání v autorizovaném servisu vítězoslavně oznámili, že odešlo "nějaké čidlo", že cena 4 tisíce a že auto bude v úterý (byl pátek). Říkám OK, přijedu v úterý. Odpověď: auto vám nedáme, přijeďte si v úterý (já 100 km od domova a 30 km od chalupy bez auta). Říkám, že když jsem dojel sem, že 30 km už mě nevytrhne a že pěšky domů nejdu. Už celkem dost nasraný volám kámošovi z neautorizáku. Prý "Čidlo DPF? Zjisti, jestli je to diference tlaků. To tu mám." Anabázi se zjišťováním konkrétního poškozeného dílu odmítám vyprávět, bylo by to na dlouho, stejně tak přesvědčování servismana, že si auto opravdu neopravené odvezu. Dle výpisu z VAGu už jsem od kámoše věděl, že se jedná pouze o udělátko, které vyhodnocuje rozdíl tlaků ze dvou čidel před a za filtrem DPF a podle toho určuje, nakolik je filtr zanesený. Tzn. auto úplně v pořádku schopné jízdy a chyba pouze v elektronice. Po cca. dalších 100 km jízdy v neutorizáku načetli znovu závadu (3 minuty práce přede mnou), potvrdili závadu, přinesli čidlo, otevřeli kapotu, vycvakli a nacvakli čidlo, načetli chyby, nic (celkem dalších 8 minut práce), testovací jízda, vše ok. 11 minut práce, cena 1400 Kč. Co více dodat? :-)
    1 bod
  26. @Drincek předchozí příspěvek se necituje a možná by to chtělo občas i po sobě zkontrolovat pravopis ... Chudák slovenský jazyk.
    0 bodů
  27. ahojte potrebujem poradiť montoval už niekto tažne na škoda rapid 2016 z cuvacími senzormi?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...