Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/08/21 ve všech sekcích

  1. Je to v pohodě vůbec se toho neboj. Tady postup nastavení výšky: 1. 2. žádné vzpěry netrpí. Normálně dole podržet ruku a nechat dovřít. Ty dveře jak na něco narazí tak malinko cuknout zpátky nahoru. Má to výhodu když povezeš něco dlouhého co bude čumět z kufru tak ty dveře nemusíš nějak přivazovat nebo lepit izolepou jak u dveří v manuálu. Prostě drží. 3. Pokud to bude uřvanej jorkšír tak bude mít možná gilotinu. 😀 😉 Neee dělám si srandu. Nahoru to má sílu docela velkou. Je to kvůli zimě a sněhu aby to utáhlo. Ale dolu to neubliží ani jirkšírovi, ani batoleti, neboj se. Manuálně? Úplná blbost když máš elektriku😉 Navíc bys pretlačoval servo. To by fakt vadilo. Zdar
    2 body
  2. Heh, hneď ako prvé sú tie chrómované lišty! 😍 A disky bez aerokrytov sú hneď omnoho krajšie!
    2 body
  3. Tak jsem ten konektor konečně odpojil. Myšlenka Inteligentního dobíjení se mi líbila, ale jen do doby kdy jsem zjistil že se jedna spíše o inteligentní vybíjení! Pátral, co mi neustále udržuje vybitou baterii a zjistil jsem ze to dělá samo auto které udržuje baterii ve vybitém stavu tím že odpojuje alternátor a energii bere rovnou z baterie a dobíjí jenom při zpomalování. Výsledek je takový že po nabití baterie nabíječkou auto přednostně využívá baterii a tím ji vybíjí až na hodnoty kdy už musí dobíjet. Foto ukazuje jak se nabíjení chová na volnoběh se zapojeným/povytaženým konektorem na mínusovém pólu baterie.
    1 bod
  4. Ahojte,nemam sice k dispozicii na test ziaden superb s FL svetlami,ale mala by to byt moznost adaptacie.
    1 bod
  5. Jasne rozumieme si, blinkrami som myslel tomto v kontexte zadné svetla...
    1 bod
  6. @cosby Dacia nabízí nějaký čtyřválec se 110kW a automatem? To jsme nevěděl... Ano, 1.5 TSI s DSG bude drahé a mnoho lidí si ho proto nekoupí, ale to už tak u vrcholných motorizací bývá... A auta zdražují obecně, i ta Daia už dávno není za 220tis...
    1 bod
  7. Tak ti ich vymenim za moje predfacelift :-)))))))
    1 bod
  8. Poklona inženýrům 6d full ( aerodynamika, plazma ve válcích, 6.st převodovka) a člověk se nemusí ani snažit.
    1 bod
  9. @ben06 koukni k teho vlakna -> OBDeleven forum
    1 bod
  10. Ahojte, neviete či je možné nakódovať na MY2020 FL zadné dynamické led svetlá tak, aby tam nebol ten prechodový efekt postupného rozsvietenia ale len sa proste celé vypínali a zapínali? Díky za akúkoľvek odpoveď.
    1 bod
  11. Jednou jsem to už na O4 vypínal, ale z hlavy si nepamatuji, jak to přesně bylo, musel bych to vidět. Nevím jistě, jestli je možné to udělat jinak, než pomocí ODIS-E (nejspíš by to mohlo jít pomocí nejnovějšího VCDS). Jednotka A5 totiž ještě nemá SFD ochranu. Mimochodem, k tomu SFD, zahlédl jsem, že už existuje tool, který umožňuje si tyto tokeny zakupovat https://vctool.app/sfd/
    1 bod
  12. Trochu mi to připomíná Roomster. Vepředu malé auto (kdysi Fabia II / dnes Sandero), ten hrb s vyššími zadními okny, vzadu spíš velkoprostorové auto, natažený rozvor... Hm, je fakt smutný, že o tato malá/velká auta pro běžné racionálně uvažující lidi už Škodovka vpodst. ztratila zájem :-/. No, s tím se nedá nic dělat a nechci tady zakládat podhoubí pro nějakou off topic debatu, u Škodovky je to prostě dáno a basta. Dacie mě nikdy moc nezajímaly, ale toto není až tak špatný (vystavený "vyšperkovaný" model na mě působí trochu "kolotočářsky", ale bez pár pozlátek je to slušný). Má to své mouchy (interiér není tak nějak pořád moje káva, podvozek i podběhy holý plech atd. atd.), ale se zajímavou cenou to má na zaděláno na fenomenální úspěch. Až se mi nechce věřit, že takto racionální auto ještě v dnešní době vzniklo!! Jogger bude bez pochyb velmi úspěšný model, ale já bych to asi nechtěl. Fabia IV je velmi dobré auto, minimálně o generaci dále než Jogger (spíš o generace dvě), ale bez kombíku ten model bude jak bez ruky :-(. Scala jako náhrada za lidový Rapid míří někam jinam, na to je moc drahá a malá a vzhledem k mechanickému základu vpodst. z Pola si tak trochu hraje na něco čím není. Myslím, že opravdu málokdo přesedne z FIII Combi do FIV hatch, dost lidí přejde prostě jinam a dost jich možná k této Dacii, kde najdou požadovanou užitnou hodnotu na rozumný peníz (a přesně toto krédo Škodovka prostě už opustila).
    1 bod
  13. Tak tak. Vůbe se v AS na takovou věc neptej. A to z různých důvodů .
    1 bod
  14. Vůbec o tom v AS nemluv, nic nevypnou a krom běžné diagnostiky ti nic neudělají a ani nesmí. Já si tady našel člověka co umí vypnout SS a nakódoval mi rovnou nějaké fičůry. S konektorem si poradím sám.
    1 bod
  15. Zbytocne sa vobec pytat,nebudu vediet a ani ti nebudu moct tvoju poziadavku riesit.
    1 bod
  16. ...a to este nevie,ze to nabijanie nabijackou vlastne nic neriesi,pretoze po odpojeni nabijacky auto celu trasu absolvuje z baterie a po nej je baterie opat totalne vybita........
    1 bod
  17. Příslušenství: fabia-pj-prislusenstvi.pdf
    1 bod
  18. No, nevím jestli prodejci jsou v situaci, kdy můžou zákazníkům vyhrožovat. Skladovky docházejí nebo už došly, nových aut je ještě méně a u objednaných aut neví kdy budou vyrobena. To je situace, ve které prodejci ještě nikdy dlouhodobě nebyli. Spíš dělají všechno pro to, aby prodali auta o kterých vědí že jsou na cestě. Ale nějakému vyhrožování zákazníkům nevěřím. Buďto to někdo špatně podal nebo naopak špatně vnímal.
    1 bod
  19. https://uloz.to/file/qpcASltIboHg/s0069120015-zakladni-vybaveni-od-brezna-2015-pdf#!ZGx0ZGR2ATH5Z2Z5AmtmAwOyZJMuAzqVo2W4YGS+H2MSJTAxMD==
    1 bod
  20. Jen taková perlička : https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/greenpeace-aktiviste-protesty-iaa-autosalon-mnichov.A210907_090951_automoto_fdv Písek v převodovce - to je pěkná banda zmrdů. Slušnější výraz pro takovou svoloč neznám. Pro klimaaktivisty je i elektromobil zlo....
    1 bod
  21. Líbí se mi co napsal Denis-" Kdyby bylo auto o řízení a ne o nesmyslech, nemuselo nás to trápit.." Japonská Mazda pořád ctí"řidič-pedály-volant" ale bohužel je pod tlakem a musí tam ty nesmysly také montovat. Navíc,v takových masech ty čipy stojí pakatel a né 20% ceny vozů navíc.Já doufám,že na to pěkně dojedou.
    1 bod
  22. 1. Kufr se o to opře a "zastaví" až kvůli tomu, že se přetlačuje. Lze nastavit maximální výška, do které se kufr bude otevírat (lze to snadno nastavit podržením tlačítka pro zavírání kufru v poloze, kterou člověk požaduje) 2. Myslím si, že teoreticky ano, ale řekl bych, že tím budou ty vzpěry "trpět" (nejsem odborník, jen můj názor) 3. Ochranu proti skřípnutí nedokážu říct, ani jsem nikdy nezkoušel, jestli se kufr nějak zastaví, ale myslím si, že to bude podobné jako s tím opřením o strop. Až když tam bude něco, co musí přetlačit, tak zastaví, ale nějaké senzory tam nejsou. A elektrický kufr lze ovládat i manuálně, ale poškozují se tím ty elektrické vzpěry, protože se vlastně "přetlačují"
    1 bod
  23. Tak to za mě nesahá ENIAQU ani po kolena. U mě na na brigádě na Librosu, jsme si projížděli eniaqi a musím říct, že Eniaq je krásný jak ve uvnitř, tak zvenku. A co se týče jízdních vlastností i v krytyckých stavech je na úrovni, že mi spadla brada na zem. Neskutečné, jak se to auto povedlo. Jediná kaňka je cena.
    1 bod
  24. Včera jsem viděl lhůty dle modelů a plnění ročního cíle. Octavia je momentálně silně nedostatková, naopak třeba dealeři s nesplněným cílem dokážou Kamýk a Karok za 7 týdnů. Jakmile jsou nad kvótu, tak je to třeba o čtyřiceti týdnech i na standardní provedení.
    1 bod
  25. Jezdím s odpojeným konektorem asi rok (cca 28 tkm). Baterka je plně dobita S/S je deaktiovanej a jediná anomálije je zápis v paměti řj gatewai o tom, že chybí komunikace se snímačem aku. Ostatní jednotky jsou čistý, vč. řj. motoru, není tedy třeba mít obavy před STK. Též všechny spotřebiče fungují normálně.
    1 bod
  26. Přesně tak. Inteligentní dobíjení je v autě z jednoho jediného důvodu, aby snižovalo úsporu paliva. Strávíš pročítáním diskuzí tady na fóru desítky hodin (jako já) a stejně se musíš rozhodnout sám. Buď odpojíš a jezdíš nebo to prostě neřešíš. Jiná možnost není. Nenarazil jsem zatím ale na nikoho, kdy by měl s odpojením konektoru nějaký problém. Jo, pak je tady ještě jedna skupina, která dobíjí baterku po každé jízdě.
    1 bod
  27. Ale to některým lidem stejně nikdy nevysvětlíš, slyší honosný název funkce "inteligentní dobíjení" a nedokáží to nikdy propojit s prostým faktem "udržování autobaterie v polovybitém stavu".
    1 bod
  28. Když ho odpojíš, dobíjí to pak normálně klasicky , rekuperace je potlačena. Věděl jsem o tom x let, ale nikdy ho neodpojil, neměl jsem důvod. Říkal jsem si třeba mi to ušetří palivo, když to odlehčí altík při jízdě a při brzdění motorem, když tam napere maximum, tím lépe. Až když jsem si koupil měřák na baterii a zjistil, že jezdím s 30% nabitou baterkou, tak jsem ho před 2 měsíci odpojil. Jezdím kratší trasy..
    1 bod
  29. @Josef177Já mám Fabii taky v záruce a mám to odpojené již skoro 2 roky a nic zlého se neděje. Při nastartování se objeví hláška, něco jako "porucha start-stop" a jinak nic, po chvilce to zmizne. Je to jen a jen na tobě, jestli si to lajzneš. Nikdo a nikdy Ti nedá a nenapíše černé na bílém, že to nikdy nic neudělá špatného, to opravdu od nikoho nečekej. Jen fabrika Škodovka se oficiálně vyjádřila, že to může způsobit nějaké potíže v ovládání vozidla. Rozuměj napsala něco ve stylu "může", nenapsala, že to vždy způsobuje potíže. Holt každá liška si chválí a chrání svůj ocas, snad jsi tu metaforu pochopil.
    1 bod
  30. Provedeno další měření dobíjení akumulátoru po ujetí cca 100 km s odpojeným konektorem. Pokles z 35,7A na 3,3A - měřeno na volnoběh. Po dobití nabíječkou a ujeti 15 km alternátor dobíjí proudem 1,49A
    1 bod
  31. Odebíraný a dodávaný proud. Předpokládám, že při zapojeném konektoru odebírá -35.7A a při odpojeném konektoru dodává 36A. JJ inteligentní nabíjení je úplně k h...u. Píše se tu o tom dost. Já mám od ferdy potlačenou tuhletu vychytávku.
    1 bod
  32. Verze 1.0.0

    257 stáhnutí

    Povedená kniha o údržbě a opravách Octávie 1, benzín+nafta
    1 bod
  33. CHlapi, kdyz by to dobre dopadlo, mohl bych nabidnout prestavbove sady pro uchyceni zadnich operadel sedacek z Octavie II do fabii. Sam jsem si daval do fabie sedacky z OII RS a jediny problem je prave to uchyceni zadnich operadel, jinak vsechno sedne jako prdel na hrnec. Jde o spodni uchyceni. Je tam potreba vlozka do zelezne kulatiny s polosroubem. Ta kulatina by byla vyrobena i s cepem z jednoho kusu. Cena by byla zanedbatelna, jen vyrobni a postovni naklady. Ale dodavalo by se vzdy jen podle urciteho poctu kusu.
    1 bod
  34. @Dixik2Takže jenom pozitivní názory a zprávy? Nechceš zde doufám zavést cenzuru?
    -1 bodů
  35. Ten dotyčný, jsem už nechodí,nebo vlastně nemůže co?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...