Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/11/22 ve všech sekcích

  1. Tak auto fakt existuje. Sem docela rád, že jsem "risknul" tu oranžovou i když jsem ji neviděl předtím naživo. Na můj vkus vypadá skvěle.
    9 bodů
  2. Úplně to vidím..."kruci, co je to za hňupa,... bílou??? Dám mu tam radši červenou, to mi přijde hezčí" :D
    4 body
  3. Tohle mě vždycky bavilo, názory rozumbradů, jak do Superba 2.0TDI 110Kw je super motor a 1.4TSI 110Kw je slabej motor...
    3 body
  4. Taky jsem si říkal, že ty listy tomu docela slušej. Takové podzimní souznění. No hlavně, že ho dotunili a dovezli. Budou tam tyhle rámečky s oranžovou linkou.
    2 body
  5. presne to si myslim, ze to tam nepatri ... aneb ... jak vyrobit problem :)
    2 body
  6. Já jsem sice psal o aktivistech a ty sis z toho vybral jen tohle, ale budiž. V roce 2019 požádal Auto Motor und Sport o spolupráci firmu Emissions Anylytics. Ta se specializuje na měření emisí. Provedla ve Stuttgartu měření pevných částic u 4 aut, která má AMS v dlouhodobých testech a které splňují normu Euro6d-Temp (diesely BMW 740D, Citroen C5, Kia Optima a VW Tiguan). Při 3 km trase auta vypouštěla míň pevných částic než jich nasála ze vzduchu po celou dobu od studeného startu. Při 30 km trase, kdy už došlo ke spuštění regenerace na 6 km bylo pevných částic víc, po 24 km míň. Při trase 300 km probíhaly regenerace celkem 15 km, ale na 285 km motory vzduch čistily.
    1 bod
  7. ACC 13 Long coding napr. OBD11 má Capacitive_Steering_wheel u mňa "disable" nemám TA a asi ani kapacitný volant. U tých čo majú malo by byť "enable".
    1 bod
  8. Mě funguje se ho jen dotknout jakoby mezi "4. a 5. hodinou" zevnitř... stačí položit prsty
    1 bod
  9. Dnes info od dealera, že se dnes vozidlo začalo vyrábět. Nejpozději do začátku příštího týdne má být údajně u dealera. Objednáno 9/2021 RS TDI bez dcc a nez. topení jinak vše včetně ergonomic seat.
    1 bod
  10. @Chloop Ke Scoutovi se ta Phoenix hodí naprosto skvěle. Parádní. Ten list nad levým světlem na té první fotce tomu dodává docela šmrnc, když si člověk uvědomí co je to za výbavu. Jak kdyby tam byl schválně :-D
    1 bod
  11. Hele, me ta 1.4 taky vyrazne pozitivne prekvapila. Mel jsem pred ni 3l atmosfericky 170kW sestivalec, a zadny velky pruser se proti nemu nekona. Superb je asi o 150 kg lehci, jak predchozi auto, takze i kdyz ma mensi vykon, tak pocitove pri beznem jezdeni zadny velky rozdil. V extremech ano, tam je slabsi, ale zase je tissi, a zere minimalne o tretinu az polovinu mene :-) Jedine, co me na te 1.4 negativne prekvapilo je, ze z kopce nejde brzdit motorem. Proste to nebrzdi, rve, a jede dal …
    1 bod
  12. Si tak říkám, jestli se nevyplatí každý měsíc udělat jednu stejnou objednávku a pak si nechat jen tu s nejdřívějším termínem :D
    1 bod
  13. To určitě nutně neznamená, že to je dotykový volant, protože děláš pohyb proti tomu, co dělá vozidlo. Pokud by to byl určitě dotykový volant, tak ho nesmíš chytit, ale jen přejet třeba po něm. Pak je to dotykový volant. Ještě jsem ale neviděl nikdy auto, které by bez tlačítka Travel Assist mělo dotykový volant. Rád se ale nechám vyvést z omylu, proto se ptám Dle toho, co ale píšeš, tak bych osobně dle vlastní zkušenosti rozhodně netvrdil, že se jedná o dotykový volant
    1 bod
  14. Z vlastnej skúsenosti ACC s manuálom - zastavenie na nulu - vyradiť do neutrálu alebo podržať spojku, auto v spolupráci s Autohold zastaví s miernym odstupom za autom, na pohnutie treba zaradiť rýchlosť a zošliapnuť plyn a auto pokračuje s predchádzajúcou navolenou rýchlosťou, ale ten rozbeh je kostrbatý, prakticky to nevyužívam, len na dojazd k autu predo mnou, pred rozbehom ACC vypnem a aktivujem až keď som v pohybe. Inak pri ACC motor bez podradenia 'nezdochne', keď otačky klesnú príliš nízko ACC sa vypne, takže pri dojazde na červenú nepoužívam brzdu, ale spojku a neutrál 😉. Ešte jedna poznámka, mám len lane assist bez Travel Assist a kapacitný volant mám.
    1 bod
  15. Aktuálně je společnost dost citlivá, viděl jsi, jak reagovaly žluté vesty, a to nebyly problémy s ostatníma energiema. Reálně pak hrozí, že buď byrokraty vynese dav na vidlých, nebo budou volit nejhorší populisty, tak se ostatně dostal k moci Hitler a pomalu se to ukazuje i u nás... BTW To, že se nasypalo moře peněz neznamená, že z toho bude užitek. Pokud zákazníci nebudou kupovat elektroauta, automobilky nebudou vydělávat, lidi nebudou mít práci (ani ty auta) a politici (potažmo firmy a rozpočty států) z toho užitek mít rozhodně nebudou.
    1 bod
  16. 1 bod
  17. Z britského fóra: Jistý uživatel z Norska převzal po 16 měsících OIV RS, combi. Objednal si Moon White metalízu bez panoramy, dostal Velvet Red s panoramou. :-D Auto převzal a jezdí, už prý nechtěl déle čekat. Jako že jsou případy odebrání Area view apod, protože nejsou díly, to už jsem si zvykl, ale že už Vám přidají výbavu a změní barvu...to je úplně nový level.
    1 bod
  18. Jsi si jistý? OIV RS TDI s manuálem nedělají a pokud si pamatuji, tak ani nedělali.
    1 bod
  19. Seš si jistej, že tam původně byla opravdu dvouvláknová žárovka? Když se podíváš do soklu žárovky, jsou tam zespoda dva kontakty nebo jenom jeden uprostřed? Nedal jsi tam tu žárovku trochu násilím. Dvouvláknová žárovka nemá ty výstupky na patici žárovky přesně proti sobě, takže by měla jít nasadit bez násilí jenom jedním způsobem. Jednovláknová žárovka má výstupky na patici přesně proti sobě, takže jde nasadit do soklu správně dvěma způsoby.
    1 bod
  20. jestliže je ve vzduchu průměrně 40µg/m3 (btw špičkový hodinový průměr na vysočanské měřicí stanicí byl včera 87µg/m3), tak v 95,72m3 vzduchu je 3828,8µg tedy 3,83mg tedy 0,00383g
    1 bod
  21. U Octavie vždy z vnitřního boku. Podle mě je to lepší. Spoustu aut to má na vnějším okraji sklíčka a člověk si to pak plete s blinkrem, který taky bliká na vnějším okraji.
    1 bod
  22. Tak se na to podívejme: Směšovací poměr je 14.7:1 (hmotnostní) 1l nafty - 0.84kg => 1kg -> 1.19l 1m^3 suchého vzduchu - 1.29kg => 1kg -> 0.78m^3 Tedy na spálení 1l nafty to je 9.572m^3 Koncentrace PM_2.5 ve vzduchu je v průměru 12.6ug/m^3 (https://ec.europa.eu/eurostat/web/products-eurostat-news/-/edn-20210603-1), až po nějakých 40ug/m^3 (https://en.wikipedia.org/wiki/Particulates) u PM_10 a asi i dle zdroje dat (přiznávám, nestudoval jsem dopodrobna + jsem v rychlosti nedohledal, jakou velikost částic normy EURO uvažují). Limit pro EURO6d je 0.005g/km, tedy 0.5g/100km (https://www.parkers.co.uk/what-is/what-is-euro6-emissions-standards/). Tedy pokud má něco spotřebu 10l/100km, nasaje při tom 95,72m^3 vzduchu a při tom 0,00118g až 0.00383g PM... Nicméně limit 0.5g/100km platí už minimálně od Euro5a alespoň pro naftu (https://www.fleeteurope.com/fr/new-energies-taxation-and-legislation/europe/features/do-you-know-your-euro-6-your-6c-and-6d-temp?a=DQU04&t[0]=Energy&t[1]=Funding&curl=1). Možná jsem někde udělal chybu a upočítal jsem se (každý si to může nezávisle ověřit, data jsou volně dostupná na odkazech), ale na základě tohoto bych si dovolil tvrdit, že teze "Mezi EURO 0 a EURO 6 je ale už tak ohromný rozdíl, že diesel funguje jako čistička vzduchu. Ano, vypouští do ovzduší méně pevných částic než kolik jich nasává." nejspíše pravdivá nebude...
    1 bod
  23. V sobotu som ich nahodil. Sedia vyborne a vyzerá to parádne
    1 bod
  24. Tak potom ty nízké čekací doby dávají smysl. DO zaměstnaneckého operáku holt nedávají žádné problematické komponenty.
    1 bod
  25. Malo by to byť aj na nohy vpredu,nielen vzadu.
    1 bod
  26. Děkuji za pochvalu a předám dodavateli. Dveřní výplně vypadají hned hodnotněji.
    1 bod
  27. Test jazdenky Superbu s 1.4 TSI a DSG
    1 bod
  28. @OndřejČer11 Čemu nerozumíš? Jasně ti řekl, že nemáš pravdu. A myslíš si, že tady bude veřejně reportovat, kde přesně získal znalosti o výbavě a výrobě? Tvé znalosti jsou evidentně chabé - kdes na to vůbec přišel, že je tam lepší odhlučnění a že Monte Carlo je o level lepší než Ambition? Už jen tím jsi projevil zásadní neznalosti výbav škodovek. Co jsi pro ostaní a forum udělal, že se tady chováš tímto stylem a utrhuješ se na lidi, kteří tady pro ostaní už něco udělali? Tak se uklidníme a začneme normálně diskutovat.
    1 bod
  29. Prošel jsem těch 82 stránek a zajímavé věci co jdou nastavit: ambient 30 barev zvuková signalizace otevírání a zavírání pátých dveří zvuková signalizace zamknutí auta + zapnutí/vypnutí přes menu navigace vypnutí zvukové signalizace po otevření dveří řidiče při nastartovaném motoru offroad a sport info na columbusu uzamčení auta při běžícím motoru ovládání oken při vypnutém zapalování úprava ostřiku světel zavírání 5. dveří tlačítkem ve středové konzoli a klíčkem + zavření kufru na delší vzdálenost (10m) rozšířené nastavení DCC odblokovat obraz za jízdy zadní světla při denním svícení bez osvětlení SPZ aktivovat funkci manévrovacího brždění množství paliva k dotankování zobrazení rychlosti ventilátoru na panelu klimatizace CH+LH asi přes mlhovky vypnutí zvukové signalizace nezapnutého pásu trvalé zapnutí Air-Care stálé zapnutí automatických dálkových světel a jejich aktivace od 50km/h automatický letní/zimní čas easy entry - posunutí sedačky při vystupování možnost deaktivace KESSY odklopení zrcátek až po zapnutí zapalování držení v pruhu už od 50km/h postupné zapínání a vypínání osvětlení interiéru automatické vyhřívání volantu podle venkovní teploty řasy v předních světlech při denním svícení paměť jízdního módu - už asi mám, stále se tam drží individual lane asistent bez nutnosti držet volant až 10 minut (čas si lze zvolit při kódování) možnost vypnout denní svícení přes menu v navigaci vypnutí start/stop a potlačení rekuperace - SS mám vypnutej přes kabel z Ali s pamětí trvalá paměť výhřevu/ventilace předních sedaček změna volby ESC na sport a vypnuto dokončení předplnění brzd = lepší činnost brzd vylepšená stabilizace při jízdě s přívěsem Snad tohle zvládne rolbař a nebudu muset do Strakonic. Pak je asi dobrá i aktualizace jednotek a rádia, ale to jsou hádám jenom Strakonice.
    1 bod
  30. Ve Sportline mám standardní dětský kapsář. Místo opěrky jsem ho zachytil kolem plastové průchodky ("pod hlavovou opěrkou") sportovních sedadel. Drží to bez problémů. Zítra mohu udělat fotku, pokud by byl zájem.
    1 bod
  31. Ma nekdo v autě nejaky organizer proti okopavani sed. od deti na sportovních sedačkách? Mam RS, ale ve sportline jsou myslim tvarove stejne. Jak to ma tu integrovanou opěrku hlavy, tak tam asi žádné nepůjdou, nebo? Diky za případné info, pokud někdo ma.
    1 bod
  32. Podle mého je většina Supu 1,4 s nájezdem do 40tis nebo i lehce víc jen z operáků co si pronajaly firmy. Proto se tak hodně prodávají v tohmhle nájezdu, ale to by tě měl snad každej prodejce říct, kde ho vzal. Prostě si ho na 2 roky pronajmou a pak ho vrátí a berou další. Hodně bejvají z aukcí právě po operákách. Sám jedno ho mam, hledal jsem jen na Škoda plus kvuli nějakej záruce kvalitního vozu a jestli jsem volal na 5-6 Superbů, tak mě bylo u všech řečeno, že je to auto z operáku od Škofinu, že se jim vrací auta a autorizáky si to pak rozebírají a prodávají. Co se týče po městě na trojku tak to je úplně normální pokud ten motor nechceš ve 100tis km vyhodit ven z auta. Na trojku to točí při 50km 2000ot což je pro tenhle motor naprosto optimální. Cokoliv pod 2000 je pro ten motor vražda. Někdo by ti tu určitě i řekl, že je optimál kolem 2500 otácěk nebo i víc. Proto po meště na 3ku respektive v jakejkoliv situaci se snažit, aby to nešlo pod 2000ot. Tohle prostě neni 6V, aby se s tim jezdilo u volnoběhu, pravda ale je, že opravdu kolem 1500ot motor zabírá to jo, ale provozní otáčky jsou ještě něco jinýho :-) Myslim, že se tu řesil i automat kde drží otáčky a pod 1900 nejde..
    1 bod
  33. V neděli to vysílali na CT24. Lze to dohledat v aktualizovaném balíčku fit for 55, skrývá se to pod poplatkem pro výrobce produktů z fosilních paliv, takže daň vlastně neplatí přímo spotřebitel, ale výrobce tu daň samozřejmě na koncového spotřebitele přenese, stejně jako automobilky přenášejí pokuty za emise na kupujícího.. Je otázka jestli se to bude týkat i syntetických paliv, pokud ne tak teoreticky to může znamenat i rozkvět průmyslu se syntetickými palivy. Ostatně opravdu kvalitní oleje se dnes také vyrábí synteticky. Nicméně si myslím že tam nakonec spadne vše co se nějakým způsobem spaluje.
    0 bodů
  34. Ačkoliv článek je z "těžce oblíbeného" webu Autofórum, tak pravděpodobně vyjadřuje ve stručnosti názory mnohých z nás. Svět jako takový, se nedokáže shodnout na spoustě důležitých věcí, třeba jako je postoj k válce na Ukrajině a tak chtějme ještě po něm, aby se dokázal shodnout na ochraně klimatu, na prioritě energetických zdrojů, potažmo na smyslu či nesmyslu celosvětového rozvoje elektromobility. Jak to může vypadat, když Evropa jede hot a někteří jedou čehý? https://www.autoforum.cz/zajimavosti/ani-nemci-uz-nemohou-nevidet-ze-zelena-politika-eu-devastuje-jejich-autoprumysl-dela-z-nej-jednoduchy-cil/
    -1 bodů
  35. Nový balíček na podporu elektrický aut plánovaný na rok 2025 má ve svých bodech i dodatečné zdanění výrobců fosilních paliv. Zatím to vypadá že daň nebude procentuální ale bude pevná za litr paliva (Ano druhá spotřební daň). Dle prvních diskuzí se bude za každý litr vyrobeného fosilního paliva odvádět ekologický poplatek 1 euro ze kterého se pak ještě započítá DPH. Ten to poplatek by se měl každý rok navyšovat. Tolik k vaší představě že tu budete jezdit starými auty. Jak už jsem napsal, elektromobilita je evropská cesta a pokud nebudete mít 2M na elektrické auto a barák se soláry, tak pápá osobní automobilová dopravo. Zatím totiž nejsou žádné náznaky, že by se elektromobilita dokázala v příštích deseti letech dostat na systém a ceny, které by mohly konzumovat i masy ze bytovek. Cesta je daná, nikdo z nás jí tu nezmění. Jste nižší střední třída popř. plebs? Těch pár let co vám z osobní automobilové dopravy zbývá, těžce zaplatíte bohatým lidem na dotace pro jejich elektro vozítka, která samozřejmě z těch to daní budou dotována. Je to šílené? Ano je já to nepopírám. Jen se vám tu snažím říct co se děje, co už nezměníte a co je rozhodnuté. Současná energetická krize kdy je energie ve skutečnosti dost ale její ceny jsou nesmyslné, jen dokazuje jak jsou vládnoucí evropské špičky odtržené od reality a žádnou soft metodou nebo vyjednáváním se to nezmění. V historii diskuze nikdy nic nevyřešila to je bohužel smutná realita.
    -1 bodů
  36. @virtualtvá konečná myšlenka je samozřejmě smysluplná a nejspíš i reálně pravdivá. Nicméně ty si neuvědomuješ jednu zásadní věc. Lidé ve vysoké politice jsou naprosto odrtžení od reality, oni tvé názory nikdy chápat nebudou. Je to jiný druh člověka. Když se podíváš na plány škodovky, tak dle mého názoru, se smířili s politickým směrem a přizpůsobují se měnícímu trhu. Jak jinak si vysvětlit současnou cestu pro VW group? Automobilky se zcela evidentně přeorientovávají na menší sériovou výrobu s vysokou marží. Takže automobilky vydělávat budou, ale budou živit desetinu populace než nyní. Úpadek to asi znamenat bude, ale nebude se týkat vrchních 10% populace, mimochodem mezi těch 10% se právě řadí i ty politici proto jim to žíly netrhá.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...