Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      14 534


  2. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      4 636


  3. Popu

    Popu

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 422


  4. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      8 646


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 22.5.2018 ve všech sekcích

  1. prvni a zasadni zmeny. Celoplosne zdrazeni, ale vzhledem k rozsirenym vybavam si myslim ze v normalu
    4 body
  2. Jojo, Plačka má pravdu, to jsi neviděl, co já dneska zažíval za kamionem v několika obcích, kde jedna navazovala na druhou, krátké úseky, zatáčky, předjíždění nemožné, plná čára..... Jel jsem jako druhej za kamionem, s manželkou, z Prahy, vystresovanej kolonama, čekáním a megabordelem. Pak si takhle dojedu kamion, kterej projížděl všechny ty obce, kde jedna skončí a začne hned druhá rychlostí třicet kilometrů v hodině a to ještě na rovných krátkých úsekách. Za námi šňůra aut, před kamionem volno. Žádný důvod, aby jel tak pomalu, řeknu svinky provokačně pomalu! A já zuřil, já mlátil do volantu, máchal rukama ve vzduchu, nadával..... manželka říkala, klid, klid, ale já ne. Já byl nepříčetnej, kličkoval jsem jako zajíc, předjíždění nemožné, auta, krátké úseky, zatáčky. Už jsem nemohl dál, byl jsem na pokraji zuřivého kolapsu. Náhle se objevil krátký úsek, rovný, já už to nevydržel. Plná, neplná, za dva, za tři plnej a kamion i s osobákem, co se ploužil za ním jsem prostě předjel a ještě pořádně jsem troubil. Šofér pak zběsile blikal a rovněž troubil, ale to už jsem se smál, vosolil to a obec neobec, zmizel jsem té strašné pomalé koloně z dohledu. Moje duše a tělo se rázem naplnilo blahem a radostí, prostě pocity mega extáze (po pravdě, štěstí a radost mi překazila MP s radarem, ale to už jinde jsme, je to jiná vesnice)
    3 body
  3. Skutečně ani jedno jediné téma nemůže zůstat bez zbytečných příspěvků? Pokud nemáte nic k tématu, tak si to řešte mezi sebou přes soukromém zprávy a ne tady. Smetí jsem smazal.
    2 body
  4. Pěkná reklama. A co bude dál?
    2 body
  5. Fajn, tak reklamu bychom měli za sebou a co dál ?
    2 body
  6. Na uvedeém schématu je krásně vidět, že topením se klima usušit nedá.
    2 body
  7. Pro Koktu všechno co má stejné MQB jako Golf je Golf :-) beuticek má alespoň ručku
    2 body
  8. Te´d mi psal Plačka, že se mu rozhoupal panelák v jedenáct večer.... Prej seděl na gauči, sledoval Géňu se Suchánkem a popojel na křesle až do ložnice Mám dojem, že se mu panelák položí jak domino každou chvíli. A tak očekává, že mu spadne na kindera a bude si moct koupit novou oktávku
    2 body
  9. Cesta ze severu Itálie přes Švýcarsko, Rakousko a Německo 2 dospělí + 2 děti + zavazadla - Ø 99 km/h, 5,3 l/100 km, totéž změřeno i dotankováním. Motor najeto 9000 km. Nejčastěji 140 km/h tacho.
    2 body
  10. Myslím si že je škoda, že Android Auto nemá samostatné vlákno, takže tady to je. jaké jsou vaše zkušenosti s Android Auto? Vykopávám naší recenzí
    1 bod
  11. Hoši díky za sraz, účast 12 ti soukmenovců je solidní. Zklamal opět Pancho, Kokta a Sabiza. Oktávka pro chlapy, Rapida dětem [emoji1]
    1 bod
  12. TPI na geometrii je na OII, kde je víceprvková zadní náprava, zatímco většina OIII má torzku (viz případ z druhého příspěvku v tomto tématu). Nebo existuje i na OIII? No jo, ale jak zjistím, jaký tlak je vyhovující pro konkrétní pneu?
    1 bod
  13. Aby vzduch zvenku šel na aktivní vrstvu. Bývá o hodně černější.
    1 bod
  14. Dnes som natrafil na odomknutu oficialnu verziu 3.6.4, nevyzaduje ziadne dalsie crackovanie. Ti z vas, ktorym robi problem Lucky Patcher a moj navod, stahujte odtialto: https://uloz.to/!wDqaug1BdKVh/ndhyjyiy853vcbgjhccmmkgd-zip Pekny vecer
    1 bod
  15. Tak ho vyndej a zkus opravit. Casto je to jen spatnym kontaktem myslim nejakych rezistoru, uz nevim presne. Je to popsane nekde ve vlakne OII topení PTC.
    1 bod
  16. To schema, ktere je na minule strane, je pro Octavii prvni generace. V principu to ale funguje stejne. Pres vyparnik klimatizace jde vzduch vzdy. Hned za vyparnikem je odbocka pro chlazeni schranky pred spolujezdcem. Nasleduje pridavne topeni PTC, pres ktere jde vzduch take vzdy. Potom nasleduje radiator topeni, ktery je chladici kapalinou ohrivany porad, ale proud vzduchu je pres nej smerovan klapkama (Climatronic 2 serva, Climatic 1 servo, manual jen lanko od ovladace). Pres radiator jde tedy jen tolik vzduchu, ktere je potrebne pro dosazeni pozadovane teploty (nebo kolik je u manualu nastaveno). Potom uz je zvduch rozvaden ruzne po aute... Mozna by stalo za to vyndat PTC a mrknout tam docela velkou dirou, ktera po PTC zbyde. Je potreba jen sundat kryt vpravo od nohy ridice (jeden sroub je za popelnikem, takze vyndat i popelnik). Nejsem si jisty, jestli na radiator topeni pujde videt, ale minimalne pujde videt na druhou stranu vyparniku nez od strany pyloveho filtru a taky bude venku PTC, ve kterem teoreticky taky muzou byt nejake necistoty. OPRAVA: Dival jsem se na nejake fotky a s tim umistenim PTC jsem se spletl. Neni primo za vyparnikem klimatizace, ale primo za radiatorem topeni. Takze po jeho vyndani bude krasne videt na radiator a pujde pekne prostrikat nejakou dezinfekci. (Je to logicke, kdyby to bylo jak jsem psal, tak by teply vzduch ohrival i radiator a tedy i motor, coz neni zadouci. PTC je urcene jen pro vyhrivani interieru.)
    1 bod
  17. 1 bod
  18. To je reklama na ticho, tyhle hygienisti(ky) jsou největší zlodějové pod sluncem, takový trend aby mohli z lidí třískat další peníze. Zuby mám jak z nerez ocele a klidně bych mohl s nima štípat plechy ve Škodovce a žádné tyhle nenavštěvuji. Co tam máme dál?
    1 bod
  19. Zub moudrosti si myslím moc o hygieně není.
    1 bod
  20. Výstřiky CR jsou levnější než předchozí PD, ale repase dělá méně lidí, asi je to náročnější.
    1 bod
  21. Je nějaký zásadní důvod, proč je to pro nás ostatní tajné? Kdyby ŠA otevřeně informovala o důvodech, proč něco není a proč něco naopak je, nebylo by to vůbec špatně. Takhle se akorát množí spekulace, např. kdy se mění modelový rok 2019. Já mám auto objednané začátkem února a už mi 3x odložili předpokládaný termín dodání. OK, ale proč? Kdyby mi to napsali, třeba to pochopím a budu tiše šoupat nohama a čekat... Auto jsem řádně objednal, zaplatil zálohu, čekal jsem a věřil, že smlouvu dodrží. Stát se může cokoliv, ale měl bych vědět co za tím stojí. A dobře, když ne úplně veřejně, což by asi ani nedávalo smysl, protože každý má jinou konfiguraci, ale do mailu by mi něco napsat mohli. Prostě se svým zákazníkem komunikuji,
    1 bod
  22. Děkuji za info, můžu potvrdit, včera se podařilo s použitim mírnýho násilí dostat alternátor ven, přesně jak píše @Jarda-k @DAVID7001 - pokud píšeš, to co myslim, tak já mam verzi s klimatizací, a tam dochází k napínání řemenu napínací kladkou, alternátor je přidělanej napevno pomocí dvou šroubů, jeden je tam, jak má šipku na obrázku jarda-k a druhej je nahoře. Myslim, že jsem někde čet, že u verzí bez klimakompresoru se řemen napíná pomocí naklápění alternátoru. Po vyndání alternátoru a lehkym zatřepání vypadlo trochu prášku, tak sem si řikal, ty jo, to je bordelu. To jsem ovšem ještě netušil, co na mě vykoukne, po sundání regulátoru. Připadalo mi to jak pohled do miniaturního uhelnýho dolu, s tim jak příšerně to vypadalo se docela divim, že alternátor ještě fungoval, muselo se to tam sbírat hrozně dlouho, protože přes celou tu zabordelenou oblast byla docela přiléhavě daná krytka přes uhlíky připevněná na regulátor a přes to všechno ještě další krytka. No každopádně sem si řikal, že to je v pohodě, vyčistí se to, koupim novej regulátor s uhlíkama, protože vyměnit samotný uhlíky nevim jak by se dalo udělat (jsou v tom regulátoru dost napevno) a bude to zas jezdit. Po očištění ale bylo další překvapení (možná vzhledem ke stavu zadělání asi ne zas tak velký překvapení), na rotoru v části stykovejch ploch s uhlíkama to je místama vydřený, že už chybí měděnej povrch a na jednom místě je dokonce tak mm hluboká díra, která je vidět na fotce. Jo a v tom bordelu byl i v takovym nánosu schovanej jeden ulomenej uhlík, zbytek sice ještě nějak tak došáhnul na rotor, ale jak se píše v DP, že rozdíl má bejt maximálně snad 1 mm, tak tady byl rozdíl tak 5 mm. A to všechno předpokládam je proto, že v servisu při výměně olejovýho filtru zřejmě natekl olej do alternátoru. Poslední výměnu jsem dělal sám a to se mi tam nic nalejt nepodařilo (měl jsem to pořádně ochráněný). Fotky dodám z mobilu, tak bude příspěvek upravenej. Jo a ještě dodatek co dál Objednal jsem nějakej neoriginál, co mi doporučili v obchodě (nebyl to ani ten nejdražší) s tim, že se ta značka u nich prodává dost a měl by vydržet. Značka Rollco, nevim, neznam, ale ptal jsem se a maj na to kdyžtak i všechny náhradní díly. Bohužel auto potřebuju pojízdný co nejrychlejc a nemam moc náladu dávat 13000 za originál, co si řekli ve škodovce. Tam teda navíc ani neměli čas, chtěl sem to tam původně nechat vyměnit, ale autorizovaný servisy v okolí maj plno min. na tejden dopředu..ovšem to jsem zkoušel jenom kvůli tomu, že mi původně ten alternátor nešel vyndat. Ten originální původní si po státnicích zkusim aspoň rozebrat, zjistit, jaký škody se napáchaly ještě uvnitř a případně ho nějak dam dohromady a schovam jako náhradní.
    1 bod
  23. Jenže ta zkušenost je taková, že stěrače od jednoho výrobce jsou pokaždé jiné...
    1 bod
  24. Já myslím, že to musí být tím, že když se vypne klima, tak se přenastaví klapky v klimatizaci, vzduch začne prudit jinudy a tam odtuď to smrdí. Mohlo by pomoct čištění provádět i při vypnuté klimacizaci, aby vzduch proudil i tím při klima zap. nefunčním kanálem. V příloze návod od spolučitatele fóra. Dezinfekce klimatizace Škoda Octavia 1U.pdf 1,2-40 VAG diagnostika - klimatizace.pdf
    1 bod
  25. https://365tipu.cz/2015/09/15/tip258-proc-na-internetu-nepsat-velkymi-pismeny/
    1 bod
  26. Tak se klucí mějte, razím do Krušovic :_)
    1 bod
  27. Prosím, nevíte někdo, jakou stranou se správně vkládá kabinový filtr ? Ten origo filtr nemá vytištěnou žádnou šipku směru proudění vzduchu, jako jsem míval u starších aut nebo když nemá šipku tak je to jedno ? Včera jsem si čistil filtr, určitě ještě venku od výroby nebyl a všiml jsem si, že byl obráceně, než v minulé F3, tak ted nevím, jestli je to jedno nebo jak je to správně Mě na tom právě mate to, že když mají kabinové filtry šipku proudění viz obrázek, tak mají tu červeně označenou hranu směrem od dveří, což odpovídá těm šipkám proudění vzduchu na filtru, ted u toho origa je tato hrana směrem ke středovému tunelu..tak nevím, jestli má ta vkládaná strana nějaký význam nebo ne.. l
    1 bod
  28. Na OIII je už cokoli dodělat problém... Ani rádio nevyměníš jen tak. Pokud bys chtěl něco dodělávat, doporučuji napsat uživateli Ferda25, ten ví co jde a co nejde...
    1 bod
  29. Že by z něj byl konečně chlap?
    1 bod
  30. 10minut utorok poobede staci? aj ked uz mam toho na plane na najblizsi tyzden az az Skor asi @sk0d@
    1 bod
  31. Mne promazávali zámek řidiče + nastavení zámku dveří a musím to zaklepat od té doby klid (přes 10tis. km). Tak snad to bude u tebe stejné
    1 bod
  32. Jeste jsem si vzpomnel, ze jsem mel mensi problem se sundanim kotoucu. Musel jsem do nich fakt hodne mlatit, ale prezily to. Pokud je budes muset za chvili menit, rozhodne bych je vymenil rovnou, samozrejme i s deskama. Ted to mas prakticky bez pridani jakekoli prace (jen musis zasunout pist do trmenu) a kdybych vedel, ze muzu bouchanim kladivem znicit lozisko i kotouc, delalo by se mi to lepe. A jeste doplnim (mozna to znas, ale co kdyby), lozisko muzes zatizit az po dotazeni centralniho sroubu, jinak ho muzes znicit. Takze nejprve dobre dotahnout centralni sroub, potom nasadit kolo, spustit auto na zem a nakonec centralni sroub finalne dotahnout. Mozna se ti nejak povede to dotahnout s autem na heveru, mne to ale neslo. Jak psal petan76, mel jsem do kotouce zasunuty vrtak opreny o trmen a dotahoval jsem. Nez jsem se dostal na predepsane dotazeni, zacal se vrtak ohybat... To same pri povolovani, je lepsi si centralni sroub trochu povolit jeste nez je auto na heveru.
    1 bod
  33. Originální příčníky, namontované samé, bez ničeho dělají velký hluk, s Vingbary od Thule se to nedá srovnat, o těch skoro nevím..
    1 bod
  34. Clint jezdí na spotřebu, takže to parkování by odpovídalo...
    1 bod
  35. No jo Clint asi zase parkoval na chodníku... protože jako kloboukář jezdí jen rychlostí maximálně 30 km/h.
    1 bod
  36. Tohle je fakt blbej přístup. Když už najdeš správně vlákno, tak bys tu hodinu mohl věnovat prostudování, těch x desítek stránek je tu totiž právě proto, že jsou lidi líní si něco přečíst a všechno se tu opakuje několikrát. Máš tady kompletní návod na dezinfekci, minimálně bych vystříkal ten výparník.
    1 bod
  37. Hosi, moc to resite,... presne jak pise Prochaine,.... mam tedka na testovani SIII combi 2.0 TDI 140kw DSG Laurin-Klement a to auto slape jako hodinky najeto 7790 km. jedinyho co dodrzuju, dukladne ohrati motoru na provozni teplotu, coz je samozrejme teplota oleje 85 stupnu a po sviznejsi jizde dochlazuji...... Jinak vsechno funguje bez problemu, vady na krase, jako nejaky listy, dolicovani blatniku a atd neresim,.... vechno v norme,... jsem puntickar a mam rad poradek, ale tohle je podle me az moc pres hranice...... kazdy to ma ale pochopitelne jinak no
    1 bod
  38. Ja bych zkusil dotaz emailem: infoline@skoda-auto.cz . Uved v dotazu i vin vozidla.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...