Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Ukazující obsah s nejvyšší reputací od 07/01/25 v Příspěvky

  1. Vrzání loketní opěrky - návod Ahoj, pokud něho štve vrzajci loketka na sup 3, níže nechám jednoduchý návod a použitý materiál na odstranění této "nemoci supů" Použitý materiál: Těsnicí páska Comfortmat Grillon Anticreak (5 m x 15 mm) Materiál pohlcující zvuk Comfortmat Ultrasoft 5 Postup: 1. Zvedneme loketketni opěrku. Pomocí plastových pacidel sundáme spodní plast loketky. Začínáme od předu 2. Nyní sundáme vrchní díl loketky, ten jde o něco hůř. Zdá začínáme od zadu. Po sundání spodního krytu vidíme vzadu dva plastové "háčky" a mezi těmito úchyty je plastový čtvereček (foto detailu). Rukou zatlacime na oba úchyty zároveň a snažíme se je držet zamacknute (odjištěne) a druhou ruku a plastovým páčidlem musíme odjistit po stranách západky (foto detailu). Až se vám to podaří začne se uvolňovat vrchní část opěrky. Postupujte pak od zadu opěrky do předu kdy jsou na konci dva háky a celý vrchní díl pak jen vysunute směrem do předu. Nyní máme odstrojenou komplet loketní opěrku viz foto. 3. Nyní si vystřihneme z tlumící pěny Comfortmat Ultrasoft 5 obdélník a vložíme ho na spodní díl viz foto. Já osobně sem ho nelepil aby se a tím nechalo manipulovat. Pokud ho nalepite, už to nikdy nesundate. Za mě lepší nechat bez lepení. 4. Teď vystřihneme z tlumící pěny Comfortmat Ultrasoft 5 obdélník a vložíme ho do vrchního dílu loketky viz foto. Pomocí těsnicí pásky Comfortmat Grillon Anticreak (5 m x 15 mm) vytlumime kraje vrchního dílu. Tlumící pásku lepime v místech jak je sponkami přichycena kožený potah, tak aby nám nelezla ven. Lepime po celém obvodu (proužky) 5. Pokud máme oba díly připravené, přesuneme se zpět do auta. Pomocí těsnicí pásky Comfortmat Grillon Anticreak (5 m x 15 mm) vytlumime kraje kostry loketní opěrky. Lepime kraje a přední hranu pouze. Na krajích doporucim vynechat kousek u západem aby vám šel pak lépe zacvaknout vrchní díl zpět na kostru (detail foto) 6. Od předu zahakneme vrchní díl loketky na kostru a postupně zamackavame. Až bude usazeno je dobré znovu promackat v místech zapadek oběma rukama jako když louskate ořechy, aby jste měli jistotou že všechny západky zapadly. Tím že se tlumil kraj to půjde hůře trochu, ale zacvaknout půjdou všechny. 7. Nyní nasadíme spodní plast na kostru. Opět začínáme od předu do zadu. Zacvakavame opatrně, zde jsou západky dlouhé tak ať si to nepolamete. Podle spary mezi vrchním a spodním dílem si zkontrolujte jestli jsou všechny západky dobře zacvakle. Hotovo Vím že se to zdá komplikované ale není. Člověk musí mít trochu trpělivosti aby si nedolamal úchyty při sundávání vrchního dílu. Nic víc Už jsem takhle dělal dva supy a loketka si už nevrzne 😉
    3 body
  2. @suri., ďakujeme za tvoj príspevok o tom, ako si absolvoval normálne 4:20 až 5:40 hodinovú cestu (podľa Google Maps od okraja Prahy) za 3,5 hodiny s autom so spaľovacím motorom pri priemernej rýchlosti 150 km/h. Tu vo vlákne o Elroqu to je naozaj užitočná informácia pre všetkých, ďakujeme. P.s.: Z centra Prahy do centra Zvolena sa to dá dať podľa ABRP na Elroqu za 4:04 h aj s dvoma zastávkami na nabitie. Koniec sveta.
    3 body
  3. Na obycejne couvani normalne staci bohate. Je to hruza? Je. Bohuzel nic se s tim neda delat mozna ve faceliftu mozna ale take ne.
    3 body
  4. Třeba je to cíl euroekohujerů. Všechno je to uměle vytvořené a poháněné zbožnými přáními bez ohledu na realitu. A tak to taky dopadá a dopadne - přesně podle legendárního konstatování "Mysleli jsem to dobře, ale dopadlo to jako vždycky"....
    3 body
  5. Zdá se, že světlomety S4 byly navrženy tak, aby byly homologovány bez přídavných ostřikovačů, pod 2000 lm v bodě měření. Pravděpodobně z důvodu úspory nákladů, nebo možná s faceliftem zavedou výkonnější světlomety, aby propagovali vylepšené funkce. Řídil jsem Passat B8 s maticovými světlomety a S4 po mnoho nocí a S4 má velmi dobrá světla. Mnohem lepší než S3. Rovnoměrnost paprsku je lepší s maticovými segmenty. Jsem s nimi spokojen. Nové HD IQ světlomety v Tiguanu dělají skvělý dojem dynamickými vlastnostmi, ale celkově je výkon/jas ve srovnání se standardními LED maticovými světlomety VW Passat pouze průměrný.
    3 body
  6. Pakliže nejste schopni si to najít v manuálu, kde je to podrobně popsané, tak ode mě nečekej konstruktivní odpověď 🙂 Skoda.pdf Skoda1.pdf
    3 body
  7. Někdo doporučuje do rychlostky i Febi, někdo zase Fuchs, jiný Castrol.... Já bych neriskoval a dal bych tam origo VW olej. Máš na dalších min. 60000km pokoj a snad tě těch cca 3600Kč nepoloží.🙂
    2 body
  8. a ked neodpovida? ELSA nie je dogma pre nové auto a nie natož pre 15 ročné herky ... urobiť 1,2TSI solídne , tj olej , všetky filtre , sviečky , odlučovač oleja , rozvod aj s olejovým čerpadlom , pretesnenie predného držiaku , vyčistenie klapky je v prípade poctivej roboty pre jedného človeka kľudne celý deň a to som ich pár robil ... ale zase musím povedať že všetky kde sa to komplexne a raz urobilo jazdia super ... také tie zliepance že urobíme rozvod , o pol roka pretesníme predok , o dalsi polrok odlučovač to stojí vždy za prd ale majitel si mysli ako ušetril
    2 body
  9. A kde by ji vzal? copak by v dnešní době neco, co není originál komunikovalo? S 4 je úplně o něčem jiném, nehledě na kybernetickou bezpečnost, v položkách výbavy, kdo si zakládá na kódech, je to NI1 (ECE) S UNECE pro kybernetickou bezpečnost a aktualizaci softwaru
    2 body
  10. Na vozidle smíš mít legálně pouze taková kola a pneumatiky, jejichže rozměry jsou uvedeny v dokumentaci k vozidlu - COC nebo technický průkaz. Uvedená kola toto nesplňují => legálně je tedy na vozidle nesmíš mít. A pro příště si text příspěvku po sobě přečti, je dost nesrozumitelný, včetně jeho názvu - Aku? Jako akumulátor??? Oprav to do srozumitelné podoby.
    2 body
  11. V nové verzi aplikace pro mobil je pod jízdními daty "trip history", což jede facto kniha jíst, jak byla dřív na webu. Dá se stáhnout v podobě Excelu.
    2 body
  12. Dobrý den. HVO 100 jsem poprvé natankoval v Lukách nad Jihlavou dne 20.6.2025 při nájezdu vozu Škoda Karoq 4x4 Sport Line 2.0 diesel 18 480 km a dnes mám s HVO100 více jak 2000 km. Prozatímní zkušenosti jsou jednoznačně pozitivní. Motor prakticky okamžitě ztichl a spotřeba klesla o cca 0,5 - 1 litr na 100 km. Akorát by to chtělo nějakou pumpu blíže, mám to k ní 100 km, takže se dá využívat pouze při cestách k Brnu, ale zatím mi to vychází. Zde je link na Spritmonitor.de , kam data o vozidle zapisuji. Petr Šimral
    2 body
  13. @lucky.jack i přes ten tón, Ti děkuji. Konečně konstruktivní odpověď 🙂 hele šel jsem sem pro pomoc, nepotřebuji číst halekání nadřazených nadsamců, co vedi úplně vše. Navíc jsem si na sebe upletl bič, že se ptám na auto někoho jinýho, a schytávám to tady jen proto, že si někdo pottrebuje za kazdou cenu neco dokazat. Tobě diky, ze i pres to vsechno, jsi me navedl. On mi totiž kolega rekl, ze manual samozřejmě má ale ze se tam nic nedocetl. Nikdy jsem tady problem s dotazy neměl, rad jsem take odpovidal i na dotazy , na které jsem ja znal a odpoved jsem vysypal z rukavu, a nemusel jsem polemizovat o tom, jak a co by ten co se pta, mohl udelat. Od toho je to tu forum a ne komentare pod clankem na novinkach. Jeste jednou dik.
    2 body
  14. Protože @Martab by rád koupil AAW TWO+ a @Fanouš Ch posílá odkazy na AAW TWO
    2 body
  15. Spíš jsem to zavinil sám. Po 1100 km jsem měl před zpáteční cestu zkontrolovat utažení těch vnitřních matek . Měl jsem poprvé větší rakev 420l od syna co je připevněna T šrouby. Já mám 350l a uchycenou třmínky který drží fest. No když vnoučata chtěla pádlbort tak jsem musel vzít větší. Spotřeba byla slušná, při cestě tam 5,3l/100. Zpět jedu rychleji a byly dost kolony tak 5,6l/100. A ještě jsem před cestou ty rezatý T šrouby očistil a natřel možná by ta rez líp držela.
    2 body
  16. Já jsem s první verzí moc spokojený. 🙂 CP nepotřebuju (a můj systém ho ani nepodporuje), takže nemám důvod k přechodu na novější verzi. Zatím jsem měl jen pár výpadků připojení. Jeden na dálnici v Ostravě směrem na Bohumín a druhý kdesi v centru Brna. V obou případech podezřívám dráty nad cestou. Když už k výpadku dojde, celkem rychle se připojení obnoví. A automatické připojování po nasednutí do auta je taky rychlé a bezproblémové.
    2 body
  17. Dneska jsem byl v servise a prisli na to. Mel jsem vykriveny kryt ze vnitr u kola. Asi za to mohl kaminek. Ten kryt je celkem na tesno s kotoucem. Problem vyresen.
    2 body
  18. Mám Kumho ECSTA HS51, za tú cenu príjemné pneu. Hlučnosť taký dobrý priemer, je pravda že na hrubom asfalte ich je počuť o niečo viac, ale s tým sa počíta v kategórii áut F3 a R. Za dažďa aj sucha držia viac ako bežný vodič zvládne ísť na limit. Zatiaľ nabehané necelé 2 sezóny a nevidieť na nich abnormálne opotrebenie (zubkovitosť, dozrievanie). Predchádzajúce som mal Michelin Primacy 3 a tie boli skvelé, preto som zvažoval Kléber v podstate ako nižšia rada Mich. Nakoniec kvôli lákavej cene vyhrali Kumho.
    2 body
  19. Nikdy neříkej nikdy 😋 ... Ještě v únoru byl pro mě elektromobil sprosté slovo a nikdy bych si nic takového nekoupil, protože blé ... No a od května jsem vcelku spokojený elektroprskoletista ... a upřímně, neplánuji, že bych se někdy zpět ke spalováku vrátil, to maximálně prodám elektrické embéčko a koupím Teslu 🤪. Ale je pravda, je to tím, že mám kde nabíjet. V paneláku bych tvrdil pravý opak, bo ceny veřejného nabíjení jsou pro masochisty a provozování elektrovozu v takovém případě je ekonomický nesmysl (tedy minimálně do doby, než cena ropných produktů stoupne o 10 Kč). Občasná nemožnost dobití na cestách je kapitola sama o sobě, ale ještě se nestalo, že bych nakonec nedobil, nebo nedej bože volal odtah, aby mě odtáhl k nejbližší nabíječce ... Fakt je ten, že embasofirmě se Elroq povedl a to přesedlání na jiný pohon vlastně ani není poznat, si v tom autě připadám pořád jako ve starém dobrém spalováku od embasofirmy ...
    2 body
  20. Pokud se nepletu tak v infotainmentu vidíš verzi softwaru infotainmentu. Pravděpodobně přehrávali software v nějakých řídících jednotkách.
    2 body
  21. Při 130km/h má motor 2.0 TSI 150kW tyto otáčky: 7. stupeň: 2200 ot/min 6. stupeň: 2500 ot/min 5. stupeň: 3200 ot/min 4. stupeň: 4200 ot/min
    2 body
  22. Takže pre info, môj problem bol turbo. Utrhlo stred turba , osku aj s lopatkami tym padom turbo KO. Vymena noveho origo zo škodovky fabricky diel. Samozrejme po vymene prebehlo aj nutene vypalenie DPF cez diagnostiku ale auto malo po vymene hluche miesto vo vykone cca od 1800 do 2000 otaciek. Par krat sa stalo dokonca že pri prudkom zvyšeni vykonu (podradenie a vytočenie do vyšších otáčok ) auto stratilo vykon ako keby vyplo turbo a rozblikalo sa žhavenie s chybou P0299 nedostatočna dodávka vzduchu turba a po vymazaní chyby auto fungovalo normalne ale neustale pretrvavalo hluche miesto od 1800 do 2000 otáčiek. Po konzultacii s ucho motorsport mi poradil aby sa dalo vyčistiť DPF pretože pri takomto poškodeni turba sa dostane do DPF velke množstvo oleja s ktorym si DPF samo neporadi. Po vyčistení auto beží uplne bez problemov . Pre info turbo malo cca 240 000km za sebou
    2 body
  23. @Petr Svetr nerekl bych mame jen s4 a pouzivam pouze jeden klic i presto se to pta obcas taky.
    2 body
  24. @Norbeee nic není nikde potřeba aktualizovat. Jestliže máš mapy stahnuté, složku MAPS nahraj na kořenovej adresář karty a vlož do jednotky v autě. Tím je hotovo, když klikneš na navi takto to napíše, že se kontrolují navigační data a následně se ti otevře mapa. Toť vše. Podle druhého obrázku máš poslední verzi map na kartě.
    2 body
  25. Amundsen ostavaju mapy na karte a karta vlozena v radiu. Nic netreba stlacat
    2 body
  26. Rozhranie aj tá farebná škála vyzerá úplne rovnako. Rozdiel je v posúvatku, že sa dá navoliť viac farieb (menšie skoky pri posúvaní vpravo/vľavo).
    2 body
  27. Mám také nezávislé topení a inteligentní dobíjení mám odpojené (odpojený konektor). Vše funguje k mé spokojenosti.
    2 body
  28. Zkusim to tady trochu ozivit. V me Octavii 3 1.0 TSI mam jeste puvodni autobaterii, ktera brzy oslavi 9. narozeniny. Start-stop predchozi majitel auta dusledne vypinal a mne se vypina automaticky nejakym modulem z ciny. "Chytre" nabijeni je aktivni po celou dobu existence auta/autobaterie. Radeji bych mel "hloupe" nabijeni, ale do Strakonic to mam ze Zlina celkem z ruky a odpojeni konektoru pro me, pokud je mi znamo, nepripada v uvahu (nezavisle topeni). Vybava auta je myslim celkem slusna, takze se asi neda tvrdit, ze autobaterie funguje tak dlouho jen protoze je to holobyt. Nezavisle topeni, vyhrivani prednich sedadel, Kessy, Climatronic, Columbus, xenony, 230V zasuvka... Predchozi majitel moc auta neresi. Jsem si celkem jisty, ze baterka nabijecku nevidela (jedine, ze by ji na ni pripojili z vlastni iniciativy pri pravidelnem rocnim servisu, ale to si nemyslim). Ja ji na nabijecku prumerne tak jednou za rok pripojim. Nezavisle topeni predchozi majitel (podle jeho slov) skoro nepouzival. Ja ho pouzivam velmi intenzivne a to jak v zime, tak v lete. Nebal bych se rict, ze ho zapinam prakticky pred kazdou jizdou. Pokud jde o styl pouzivani auta, tak jednou tydne jedu dlouhou cestu (rano 100 km Zlin -> Brno, vecer 100 km Brno -> Zlin) a jinak v podstate kazdy den jedu nejakou kratkou jizdu po meste (rekneme prumerne 3 km tam a 3 km zpet). V zime to vypada tak, ze na 15-20 min zapnu nezavisle topeni, nastartuju motor, jedu 5 min, vypnu motor, nastartuju motor, jedu 5 minut, vypnu motor. To asi pro baterku neni idealni, ale na to prece nezavisle topeni mam. Predchozi majitel mel auto hlavne na "popojizdky", rozhodne bezne nejezdil stovky km po dalnici. Takze moje zkusenost je takova, ze "chytre" dobijeni asi zadny zasadni problem nepredstavuje. Driv jsem nemel ani "chytre" dobijeni, ani nezavisle topeni a tak dlouho mi baterka nikdy nevydrzela. Tady prikladam nejake relevantni udaje: Kod baterie: 7P0 915 105 Parametry baterie: AGM, 68 Ah, 380 A DIN Datum vyroby baterie: 2016 tyden 38 (19. - 25. 9. 2016) Datum vyroby auta: 13. 10. 2016 Datum predprodejni prohlidky auta: 20. 10. 2016 Datum prodeje auta: 25. 10. 2016 Datum predani auta mne: 24. 6. 2023, 126 237 km Nyni najeto (1. 7. 2025): 154 650 km Napeti po 100km jizde a 14hodinovem ustaleni (27. 6. 2025): 12,49 V Muzete tipovat, kdy mi baterka umre. 😁
    2 body
  29. Tak ano za me je paleta metalickych laku tristni. Same odstiny jen od bile az po cernou. modra jen jedna. A blue race, i kdyz vypada slusne, tak za me ne prijde mi fadni. Proto po blue denim na F3 jsem zpatky sel ve zvlastnim do Sede satin co jsem mel na F2. ale je pravda, za za beznou cenu 34K bych do toho nesel a premyslel co zvolit. Asi bych musel tu cervenou velvet? Bo uz i oranzovou phoenix zrusili. nebo pretrpet tu blue race @Jaroslava Hűbnerová asi mas pravdu, Ted se podruhe divam do toho noveho ceniku a tam je jak to automaticke parkovani, tak i hned pod nim to parkovani na dalku. Napoprve jsem toho nevsiml na tvem obrazku to cervene svedlo pozornost jen na ten radek
    1 bod
  30. › Škoda Elroq RS 130 přichází do české obchodní sítě, doporučená prodejní cena této exkluzivní limitované edice činí 1 369 000 Kč včetně DPH› Kompletní výbava bez kompromisů, první vozy se k zákazníkům dostanou v září Škoda Elroq RS 130 Škoda Auto uvádí na český trh limitovanou edici 130 kusů modelu Elroq RS k výročí 130 let existence mladoboleslavské automobilky. Na jednoho autorizovaného obchodníka připadne pouze jeden exemplář bez ohledu na počet jeho provozoven. Škoda Elroq RS 130 zahrnuje maximální výbavu a vyznačuje se exkluzivní barvou karoserie v matném šedém provedení. Doporučená prodejní cena činí 1 369 000 Kč včetně DPH. „Škoda Elroq RS 130 slaví 130. narozeniny automobilky Škoda Auto stylově. Vznikne pouhých 130 kusů, které jsou […] Článek Škoda Elroq RS 130 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    1 bod
  31. @Jiří Dostál Ahoj, duplicitní dotaz jsem smazal. Podle mě je 1 otevřená (nasávání vzduchu) a 2 zavřená (vnitřní cirkulace).
    1 bod
  32. Po 7-mi letech provozu jsem si uvědomil, že je nejvyšší čas vyměnit "dle výrobce doživotní" chladicí kapalinu. Již dříve jsem si cosi ne zrovna pochvalného četl o kapalině G13. Poté, co jsem na expanzní nádržce zjistil, že mám v autě právě G13, mírně jsem znejistěl. Zkusil jsem zapátrat v archivu Světa motorů a našel ono článek v čísle 11/2022, co jsem měl v mlhavé paměti a přikládám jej. V kostce - problém s kapalinou G13 trápil diesely s letovanými spoji vodních mezichladičů (vznik kalů a úsad, paralizující topení - náročná a drahá oprava v řádech desetitisíců). Motory TSI EA 211 mají tyto mezichladiče plastové a jsou i s G13 bezproblémové. V článku se uvádí, že od 25KT roku 2019 přešel výrobce postupně komplet na náplň G12 EVO. Takže já jsem si oddychl. Nově mám z AS naplněno novější kapalinou G12 EVO a dle info servisu byla stará G13 bez zásadních kalů a to provádějí i proplach destilovanou vodou před novou náplní. Servisní technik mi potvrdil, že diesely s G13 jsou docela peklo a jde o opravu za 30-40 tis. Kč. Proti tomu je mých 2.200Kč pakatel. Svět motorů_téma o chladicí kap G13 a G12 EVO.pdf
    1 bod
  33. tak to by som hned nepovedal ze nedostupne. diel predsa existuje, kupit si ho vies, zalezi aka tam je kompatibilita. teoreticky by si proste ten air bag iba nezapojil....na sbazari za 2k ak by si to silou mocou chcel
    1 bod
  34. Jde to vidět když si otevřete aktuální spotřebu na palubovce (mam virtuální kokpit 10"), pod aktuální spotřebu to píše když se přepne na 2 válce. Nějakou dobu si s tím hraju je to docela zajímavý... Předtím sem jezdil na 3 válce (1.0 tsi) a teď jezdím často jen na 2 😅( zatím absolutní spokojenost s přepínáním aji spotřebou člověk to ani nepozná když to nevidí) 🙃
    1 bod
  35. Mě "baví" jak všichni řeší jen ten ten viditelný molitan u pantů předních dveří, ale ostatní, které bez rozebírání vidět nejsou už ne. Další je v nadkolí ve vrcholu podběhu a další jsou kdesi v předních nosních motoru. Přitom hlavně ty v nosnících jsou nacucané úplně stejně, vlastně trvale a nic s tím nejde dělat. Jediné plnohodnotné řešení nabízí 3D tisk, ale pochybuju, že se najde někdo kdo by se babral s vytvořením modelu tak, aby to dokonale sedělo a vymyslel nějaké obstojné upevnění. Já jsem ty dostupné molitany jen zařezal v kritických místech a vystříkal voskem na dutiny a pravidelně vyplachuju od nečistot. Podrobněji jsem to popsal o pár příspěvků výš.
    1 bod
  36. jj..musí to být ve složce Events...a zamyká se právě vrchním (šipka nahoru)...alespoň podle displeje ve Video menu je zámeček nahoře...
    1 bod
  37. Jo, posunul jsem ji a teď je o malinko výš. Sice mi zpoza zrcátka vystupuje víc, ale zase tolik nevykukuje spolujezdci do zorného pole.
    1 bod
  38. Nevím co myslíš "praktik", ten byl u Romsteru. Nárazník u F3 se liší Combi a HB, ale jinak jsou stejné (nárazník z klasického HB pasuje na HB MonteCarlo a opačně). Pasuje i nárazník z FL na před FL auta (opět obě verze). MC nárazník má jen navíc nalepen difuzor. Jediné s čím může být problém je tažné, které tuto kompatibilitu omezuje.
    1 bod
  39. Vaculik ji dava poradne zabrat, ale ja myslim, ze tohle v beznem provozu neni vubec nutne. Do 5 tisic to staci v jakekoliv situaci, teda alespon moje zkusenost a to i v pripojovani na dalnici. Ano, myslim, ze verzi kombi by privitalo spousta lidi, stejne jako silnejsi motor, nicmene zprisnujici se normy to nejspis nedovoluji. Ja jezdim 99% casu sam a vzdy se mi spis libily u Fabie kratke verze napric vsemi generacemi tajze s hatchbackem jsem naprosto spokojeny a dnes mi jiz staci. Dizajnove je to mimoradne povedeny vuz a v graphite grey na me pusobi jako industrialni sef sve tridy, vysekany z jednoho kusu kovu
    1 bod
  40. Šílenost. Cokoliv chceš udělat, musíš koukat dolu, co mačkáš. Ani zadarmo bych to nechtěl.
    1 bod
  41. Nic ve zlém, ale Praha zvolen je 525km cca, když by člověk počítal že na tuto trasu potřebuje jedno tankování tak zbývá cca 3.3h, to potom průměr vychází na skoro 160km/h. Za těchto podmínek to nezvládne ani spousta spalovacích aut (třeba už jen kvůli provozu kolem)... Pokud se podíváme na to reálně, tak na této trase by člověk mel strávit cca 30min nabíjením (ABB píše 26min). EV není vhodné pro každého a už vůbec ne pro ty co denně lítají velké vzdálenosti po dálnicích.
    1 bod
  42. Ahojte, chcel by som sa s vami podelit o skusenost s dorabkou kessy pre zadne dvere. nepojde o navod ale skor nejake tie postrehy. Dole prilozim nahodne fotky z montaze a video a aj PPT subor, kde som si ja pre seba spisal navod, cerpal som z videa na utube od humble mechanic kde to dorabal na golfe. vdaka patri aj @richi661 Zoznam veci: kessy klucky-su to tie iste co v predu, cisla 5G0 837 206Q a 5G0 837 205Q pripadne sikmacka alternativa kabelaz: treba sa dostat od klucky do bstlpika od zadnych dveri a potom od B stlpika predne dvere do kessy modulu terminaly: treba terminaly male a female do B stlpika, terminaly do klucky, terminaly do kessy modulu a ukostrovacie oko (cisla ked tak snad mam) konektory: treba len ak sa robi dverova cast, ktora nie je nutna a konektor pre klucku pasky, bindre, krimpovacie klieste, terminaly do zasoby, dutinky na nadpojenie kabelaze ***cela tato cast sa da zohnat na ali. ja som zohnal v zlave za 55 EUR a to komplet kabelaz a aj klucky! Konektor klucky ma 4 pozicie z toho jedna je uzemnenie. vodice bud tahat popri plechu dveri a neskor origo kabelazi do B stlpika alebo na plastovej vyplni dveri vyvrtat dieru, dat tam gromet a odtial potom tahat kable cez origo grommet zadnych dvier do B stlpika. Do B stlpika zadna cast sa zapajaju vsetky 4 vodice do B stplika predna cast sa tiez zapoja 4odkial sa pokracuje do kessy modulu ktory je pod priehradkou spolujazdca. tam uz idu iba 3 vodice kedze ukostrenie sa spravi na A stlpiku dole. Soferova strana to iste akurat ze po zapojeni B stplika prednej casti treba prahom tahat 4 vodice na spolujazdcovu stranu lebo aj tieto sa musia napojit na kessy modul a kostru. treba teda okrem ineho demontovat zadny sedak. kostra sofer a spolujazdec sa da spojit do jedneho oka. kablovka z ALI je komplet aj s dverovym nadpojenim, ktore ako som spominal sa moze vynechat. jediny problem je ze kostra je par CM kratka a tak isto vodice ktore sa tahaju od sofera k spolujazdcovi. staci vsak skratit nadbytocnu cast spolujazdca a tieto vodice nadpojit na sofera. kostry som spojil pri b stlpiku a ukostroval som uz len cez jeden vodic na A stlpiku. Na demontaz klucky treba vyrobit hacik alebo kupit speci naradie Odporucam zhodit aj repro vo dverach. povodne je nitovane rovno to treba ked tak odvrtat a dat tam nitovacie matice. Kabelaz od klucky treba spravne uchytit aby nezavadzala mechanizmu okna/skla. su tam rozne bowdeny cize nie je problem to uchytit Pri prevliekani kabelaze cez 2 gromety odporucam nezapaskovanu cast/zapaskovanu filc paskou to prepaskovat klasickou a streknut silikonovy sprej. vodice prichytit o tenky srobovak a spolocne to prepchat cez gromet. Kessy modul mal na mojom aute fakt kratku kabelaz a bol tam dost obmedzeny pristup. Je fajn si najpr overit fukcnost a teda zapojit len priamo klucku na kessy modul. treba vsak potom ratat ze bude treba terminaly vypichnut kvoli uprave dlzky. ak sa bude nadpajat/strihat tak mozu ostat Vysledna cena bola u mna lahko cez 100 EUR. Cena sa vsak odvyjahlavne od toho za aku cenu zozeniete klucky vo vasej farbe. Ako som vravel kabelazje na ali a daju sa kupit aj klucky a tie prestriekat. Celkovo mi to odhadom zabralo mozno 8/10 hodin rozdelene na 4 dni V pripade zaujmu o dorabku viem poskytnu viac detailov VID20250320153025.mp4 kessy montazny navod.pptx
    1 bod
  43. Během těch 14 dní jsi s tím jezdil? Je to normální, výsledek inteligentního nabíjení. Pokud bys chtěl inteligentní nabíjení vyřadit, musel bys odpojit kablík u mínus polu akumulátoru (tím vyřadíš i start-stop). Je tu o tom popsáno dost, např. u Fabie III.
    1 bod
  44. Jenom mě tak napadá, není to pod torpédem (plast pod střeračema) plné vody? Třeba je ucpaný odtok vody a pak se to někudy valí do interiéru... Na toto trpěly starý Passaty.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...