Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Vloženo

caute ludia, v blizkej dobe by som mal uz menit vyfuk na svojej fabke ( vyfuk este origo, 12 rocny), este je pomerne ok, ale uz pocut viac hluku, hlavne zvonka, zvnutra to moc necujem. Bol som sa pytat v Skodovke, kolko by ma u nich stala komplet vymena vyfuku - stredny aj zadny diel vyfuku aj s robotou, ...povedali mi ze € 250,-. ...Neviem ci to nie je vela alebo je to akurat... co si o tom myslite? .. Snad ma nechcu odr...at :kol-28: ... Nerad by som zbytocne vela doplacal pokial nemusim. Vdaka za kazdy koment a radu.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Já mám r.v. 2003 1,2 HTP a už v roce 2008 jsem musel měnit zadní díl. Byl úplně urezlý těsně vedle sváru. Naštěstí jsem to měl ještě v záruce.

Teď mě prozměnu zlobí předek, nejspíš je děravý, tak to jdu řešit.

Vloženo

Zdravím pánové. Já mám MR 2002 a oba díly výfuku pořád původní. Sice už z toho zadního je spodek z jednoho pláště odrezlý,ale celková díra ještě nikde. Zimu to ještě odjezdí a na jaro pudou oba určitě už nové.

Vloženo

fabia 1.2htp 47kw kombi 2003 pred dvema lety menej prostredni dil,pred pul rokem vlnovec puvodni rozerval sem ho v zime na prejezdu a tedka mi uhnila prepazka v posledni dilu vejfuku:-D

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Zdravím pánové, tak při prohlídce na rampě jsem zjistil , že oba dva díly tlumiče výfuku u mé Fabky 1,9 TDi jdou do kytek. Vymyslel jsem si náhradu za výfuk Fabie RS , tzn. koupit středovou trubku, ale průměr výfuku RS je 55 mm, jenže za katem je jenom 50 mm. Jak řešíte tento přechod. Existuje nějaká svorka, nebo redukce bez nutnosti vaření ? . Je tam ještě nějaký zádrhel, který se musí řešit ? Díky za radu

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím, jen přidávám svou vlastní zkušenost.

 1) Fabi I HTP 40kw r.2003, koupena nová a po šesti letech (120tis km) úplně odešla zadní část výfuku, doslova odpadla :-)

 2) Fabi II HTP 51kw, r.2009, koupena nová a po 4 letech(100tis. km !!!) odešel vlnovec a přední výfukový tlumič!!

 

Na to, že jezdím převážně dálnice je to ostuda dle mě. Mám kamarády s Renaulty Megane a Laguna r.2006 a  mají původní výfuk zatím,

takže posmívání francouzkým autům patrně není na místě... Vrcholem je můj soused - Renault Thalia, 8 let stará, denní ježdění, tady původní výfuk..

Spíše by se měla zamyslet škoda nad tím jestli bude pokračovat s takovým trendem :-)

Vloženo

Zdravím, také přidám svou zkušenost. Vlastním Fabii I 1.9 TDI 74kW z roku 2002, koupena z Německa před 4 lety, kde byla pravidelně servisována. Na autě je stále originál, což na téměř 12 let starém autě považuji za vynikající výsledek. Vnější obal byl prorezlý, tak jsem vrchní obal odstranil před dvěma lety, ale nyní jsem si všiml dvou nepatrných očouzených dírek, takže už bude skrz i poslední vrstva. Střední tlumič má popraskaný vnější plášť, ale myslím, že ještě chvíli vydrží. Teď řeším, zda mám vyměnit zadní díl. Našel jsem za cca 1700Kč zadní tlumič od Bosalu či Walkera (bez montážních dílů), někde jsem ale četl, že jim po třech letech Bosal uhnil u spojky. Tak nevím, zda měnit nebo ještě nepočkat, dokud nebude výměna akutnější. Budu rád za vaše názory.

Vloženo

Já mám najeto 277 tis.km a k tomu téměř 12 let staré auto. Trochu jsem procházel diskuze o kvalitě jednotlivých výrobců výfuků a pokud budu měnit, tak s vysokou pravděpodobností za Tyll, protože jsou obecně chválené.

Vloženo (editace)

Mel jsem Fabii 2.0 r.v. 2001, prodal jsem ji loni, najeto asi 165000km, jezdeno denne v lete v zime, vyfuk puvodni a stale naprosto bez problemu. Na zadnim tlumici se akorat trochu loupal vnejsi plech, ktery ale nema zadnou funkci. Vnitrek zcela v pohode. Predpokladam, ze by to v pohode vydrzelo dalsich 5 let. Kdyby nekdy doslo k vymene, tak bych tam urcite dal zase original.

Editováno: , autor: mike_k
Vloženo

tak to ja měnil střední asi po 5 letech, ale spíš jsem ho někde prorval, jinak to dělali v autorizovaným servisu a vyšlo to na nákých 8tis. to bylo taky naposled co jsem u nich s autem byl ... :) zadní se dá sloupávat (jako cibule) je tam několik vrstev ... ale už jsem ho měnil asi po 6-7 letech, protože téměř upadl ... ted zas něco, protože jedu prdí to jak blázen :(

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

teď jsem to řešil na mojí fábuli, ne že bychom ho utrhli, ale mechoš to tak dlouho prostříkával spešl sprejem a poklepával majzlíkem, dokud všechny tři nepovolili. Říkal, radši na to vystříkám sprej za čtyři kila, než bych to utrhl. Bylo to kvůli výměně vlnovce, po 281 000 km. Nikdo to nikdy před tím nesundával, takže to byl boj, ale naštěstí se zadařilo :kol-47: . jestli jsi ho utrhl, tak nevím přesně :kol-32: , ale myslím si že to bude chtít jiný kat, páč ty šrouby asi budou součástí příruby katu

Vloženo

Po 12 letech jsem na své Fábii vyměnil střední a zadní díl výfuku. Koupil jsem díly od firmy Bosal. Samotná výměna trvala půl hodiny. Použil jsem dvě spojky také od fimy Bosal a i když jsou utažené na doraz mírně pod nimi podfukuje a kape voda. Jde to něčím utěsnit???

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...