Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

500 s prací si myslím,že je dost.Už nevím,za kolik to děláme,ale myslím,že s dobrou vodní pumpou určo do desítky a myslím ještě  níž.I s olejem a filtrem.

Ale je fakt že 500 s kvalitnín materiálem není až tak předraženo.

Ono taky záleží jaký rabat z dílu se "nechává zákazníkovi".Každý to počítá jinak.Taky určitě jinak počítáme cenu práce,pokud si někdo donese díly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim , proc menite vodni pumpu? Pumpa je samostana. Spise bych dba o dobrou kondice nabijecky a remenu.

Kdybych menili jste olejovou pumpu tak to chapu.

 

U nas v PL v Skodovce, zakaznikovi tlaci se takovy kit/blbost, ze rozvod s pismenem Ackem je lepsi nez s Beckem. Rikaji takle ze Becka uz se nevyrabi. To jsou blbce. Teto "skvele" Acka stoji za ....

Editováno: , autor: TOMUS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, TOMUS napsal:

Nevim , proc menite vodni pumpu? Pumpa je samostana. Spise bych dba o dobrou kondice nabijecky a remenu.

Kdybych menili jste olejovou pumpu tak to chapu.

 

U nas v PL v Skodovce, zakaznikovi tlaci se takovy kit/blbost, ze rozvod s pismenem Ackem je lepsi nez s Beckem. Rikaji takle ze Becka uz se nevyrabi. To jsou blbce. Teto "skvele" Acka stoji za ....

Ano tie Acka stoji za 2 veci ja som nasiel presne tu na fore cisla dielov cislo opravnej sady atd a podla toho som objednaval na stranke mototech.sk všetky diely som si pofotil takze ak by niekto potreboval tak mu ich poslem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja stále žasnem, ako to dokážete riešiť na motoroch z konca výroby. Mám auto vyrobené začiatkom decembra 2011 a reťaz pôvodná. Najazdených mám skoro 157 tisíc, posledné dva roky takmer výhradne iba krátke trasy v meste a žiaden problém. Naozaj nevidím dôvod meniť niečo na motoroch z konca výroby, ktoré už musia byt naozaj bezproblémové. Áno, hlasné štarty možno nie sú najkrajšie, ale sú to iba blbé 4-valce, nie motory V12, že? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někde jsem četl že hodně záleží  na jízdním stylu. Pokud jezdím  dle indikátoru řazení po městě 50kou na pětku tak se ten řetěz chvěl a tim se opotrebovaval rychlej. A olej na 2 roky tomu taky nepomaha...

Přechod na řemen to vyřešil.

Smysl by to dalo ne?

Editováno: , autor: zwan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano,to podtáčení nedělá dobře nejen řetězu,ale i setrvačníku u jiných,kde je dvouhmota,silenblokům atd.

dnešním olejům-syntetikám nevadí ani tak dva roky jako spíš km.Každý dobrý motorář,servisák poví 15000 a dost a to u všech motorizací.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 5 měsíců později...

Zdravím všechny co máte 1.2 TSi.. Mám zajímavý poznatek. Od koupě auta jsem při startování slyšel klasický zvuk řetězu, prodejce ve skodovce mi říkal, že je to normální, což jsem pak i pochopil, když je to do dvou vteřin, je to OK. Teď jsem v Chorvatsku (průměrná spotřeba 6l,jsem úplně moc spokojený) a řetěz tady při startech není vůbec slyšet... Myslím, že mu ta delší cesta prospěla.. 

20200714_151740.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, je to možné, i když přemýšlím nad logikou věci, v čem ta  delší jízda může prospět řetězu, popř. motor. oleji, aby to po startu neřachtalo? Nic mě nenapadá, snad jen, že se spálil veškerý benzín co by mohl být popř. v oleji po krátkých jízdách a olej již není tak řídký, tedy vyšší viskozita a nevyteče tak rychle z napínáku? Mimochodem se stejným motorem jsem před 4 roky byl taktéž v Chorvatsku a nic. Po startu ty 2 vteřiny to řachtalo, stejně tak i u moře.  Pokud ti to vydrží i po návratu do ČR, tak se asi stal zázrak a autu prospěl tzv. ozdravný pobyt u moře. :-) Jinak přeji pěkný pobyt u toho moře. Já jsem to letos vzdal, respektive rodina se v rámci koronaviru/nekoronaviru necítila jak to dopadne a tak nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netuším čím by to mohlo být, možné je i to co píšeš, že se z oleje vypařil benzín, protože jinak zbytek roku jezdím jen opravdu velmi krátké trasy... Nicméně, myslím si, že jak se vrátím domů, zase to dělat dříve či později začne. Zatím je tam původní řetěz, najeto 52 tisíc a vše funguje jak má.. Ale taky Rozárka dostává vše co potřebuje. Olej měním co 10 tisíc... Je to moje Láska ?... 

 

Jinak děkuji, jsme na ostrově a defakto sami..Moc lidí tady není, a co týče Koronaviru... Za tu dobu co jsem tady šlo pár lidí odeme z práce do karantény (jsem z Karvinska), takže mám menší pravděpodobnost to chytit tady než doma.. ?

Editováno: , autor: Raider28
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím vespolek,

rozhodl jsem se udělat dobrou reklamu (ironie) servisu z Litvínova - Motocentrum Litvínov (motopro.cz)

 

Roomster přijel s neskutečně chrastícím řetězem, poslední výměna rozvodů proběhla 11/2017. Majitelka netuší, jestli to chrastilo už od začátku po výměně, nebo ne.

Sundal se kryt, vyndal se napínák. Kolo na vačce zůstalo původní na úzký řetěz, na toto původní kolo byl dán řetěz široký, inovovaný, napínák špatné verze D (kdy přišla do oběhu F?)

 

Řetěz na tom kole slušně plandá. Zákonitě to muselo vydávat hnusné zvuky už po výměně. Majitelka na tom nafrčela 40tis. km, bohudík se nic nestalo.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dělal jsem výměnu v škoda auto Havířov ( auto toman), přijímající technik velmi vstřícný, dostal jsem i slevu protože se jednalo o vuz starý 7 let. Vyměnili komplet + řetez k olejovemu čerpadlu. auto má od váměny nějakých 40 k a starty jsou v poho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
před 6 hodinami, Ruprecht1 napsal:

Ďakujem za odpoveď. Písal som na auto kelly aj na škoda diely či mi môžu napísal jednotlivé čísla dielov rozvodové sady ktorú ponúka a odpoveď bola, že to nevie. Tak už vážne neviem ako nekúpiť mačku vo vreci. 

To čo sem pridával ATLAN je presne sada ktorú som dával aj ja presne s tej istej stránky a tu máš presné čísla dielov 

Napinak reťaze 03F 109 507 F toto je bezproblémový!!

Ozubeny hriadeľ s vačkami 03F 109 571 F

Pastorok klukoveho hriadeľa 03F 105 209G

Reťaz 03F 109 158 G alebo J to je japonská

Vodiaca lišta 03F 109 509 F

Vodiaca lišta 03F 109 469 E

Toto všetko je v tej sade čo daval ATLAN link a zvlášť musíš kúpiť olejové tesnenie klukového hriadeľa 038 103 085 C kúp to s tej stránky mototech.sk a máš pokoj!! Ja som to všetko kupoval odtialto.

Škodovka ti čísla nedá a autokelly nikdy viac!! 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jen pro info kdyby to někdo taky hledal. Ceny servisů: CB Auto Tábor 20 000KČ, CB Auto Budějovice 18 500kč, Karel Frolík Písek 16 000kč, Auto poly příbram 16 562kč, porsche české budějovice 18 000kč. 

Auto poly příbram mi to poslali i pěkně rozepsané, překvapilo mě že by mi tam dávali napínák B

Screenshot_20210106-191113.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Peterson82 napsal:

Tak len pre info keby to niekto taky hľadal. Ceny servisov: CB Auto Tábor 20 000Kč, CB Auto Budějovice 18 500kč, Karel Frolík Piesok 16 000kč, Auto poly Příbram 16 562kč, porsche České Budějovice 18 000kč. 

Auto poly Příbram mi to poslali aj pekne rozpísané, prekvapilo ma že by mi tam dávali napinák B

Screenshot_20210106-191113.jpg

Z týchto dielov Max tie sroby a ten napinak reťaze?? Na smiech a potom zas do servisu rozpísal som čísla dielov hore ja ich mám presne a 30tisic na nich a všetko ok a tie ceny tak ako si napísal keď to prerátam na eurá tak cca 600-700eur aj s robotou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...