Přejít na obsah

Rapid vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Bobane, i největší pokusný králík v Rapidí sekci a současně největší brblal (teď to schytám, jestli se pozná :kol-28: ) tvrdí, že ten motor je nejpovedenější část auta. Obecný konsensus dokonce je, že TSičko je hodně fajn motor.

Ale chápu, kamarád má vůz nejmenované značky, které je nejlepší auto na světě i s 230 tisíci a 10 lety, a "nějaká vochcáfka nebo superbéčko se může jít zahrabat". Že se mu každou chvíli něco podělá, to nevidí. To auto je prostě furt nej a pravděpodobně s ním bude jezdit i za 50 let, i když už bude mit díru v podlaze, aby se mohl odrážet jak Flinstoneovi. Možná dříve, rezaté už to je :D

Nevim, ale zaslech jsem svoje jmeno? [emoji1]
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdo nic neodfláknul, tohle je o prodaných kusech a statistice. A pokud se bavím s lidmi ze škodovky tak ti ty rozvody nevnímají jako žádný problém. To rozfoukává pár křiklounů na netu a novinářů kteří už teď také otočili a TSI vlastně chválí i co do spolehlivosti. Když se podíváte na poměr prodaných TSI a těch které se vrátili na reklamaci, tak je to mizivé procento. Ze začátku prodeje tam něco bylo, ale nic významného v čem vy ŠA vidělo nějaký problém. Vývoj je o tom, že ho musíte v určité chvíli utnout a jít s tím na trh aby vás nepředstihla konkurence a případné nedostatky se řeší v rámci modelových roků, což se taky stalo. Dnes už TSI strašák prostě není. Ojetiny to mají vyřešené na záruku a ostatní už ty problémy nemají. Vždycky bude určité procento lidí co bude mít nějaký problém, nic není dokonalé. Ale od toho tu máme 2 roky záruky. A pokud je motor špatně vyrobený tak máte prostě smůlu a ta hlava vám praskne :-) Ale to praská i vyhlášeným motorům u BMW.

 

 

Nechci provokovat, jen bych rád Škodovku s nějakým spolehlivým motorem no :-) Mě vadí na Kia absurdní ceny náhradních dílů a nutnost jezdit 7 let do autorizovaného servisu. Spíše to bude bolestivá volba než srdeční :-) Jinak ohledně toho turba, je to přímo na škoda fórum Rapid, kupodivu je tam vícero lidí co říkají, že "si na to zvykli", což není veselé u skoro nových aut... Uvidíme co přinese nová verze TSI s rozvodovým řemenem, ale je to trochu divné dělat pokusné králiky z prvních majitelů Rapidu, ještě divnější je, proč Fordí 1.0 Ecoboost žádnými dětskými nemocemi netrpí ani netrpěl, dle mého musel VW nějak odfláknout testování...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V podstatě máte pravdu, Navíc můžu prostě počkat(jestli to vydržím) dva tři roky a sledovat jak se nové TSI motory osvědčí.Jinak je to jak píše Rypicong :-) Nejdříve mě naštvala cena F3s motorem 1.0 MPI Ambition+, tak jsem kuknul na Rio, jenže ten malý kufr mě fakt štve, já mám rád kombíky. Tak jsem zatnul zuby nad cenou testnul F3 kombi a nesednul si za sebe(tlačím koleny do sedadla před sebou), takže znova naštván jsem se rozhodl podívat se na Clio Grandtou(bohužel není skladem zatím). Mezitím Kia Ceed je v akci v kombiku ve výbavě COMFORT za 329000kč a je to opravdu velké auto a motor stačí rodince na přesun i po dálnici, kde stejně jedu 120km/h :-) Mezitím přišel Rapid Fresh za 339000, celkem dobrá výbava. No a pak čtu na foru Rapidu, že některým lidem rachotí turbo, a servis si ne vždy s tím poradí, takže záruka k ničemu :-) Rozčarování je možná zbytečné, nechám to dozrát ještě :-) Na druhou stranu uvědomit si, že v ČR není jen Škoda je také dobré :-D Jinak někdo mě tady psal, že si se 200cm výšky nesedne do Clia, tady je video 2m chlapa v Cliu Grandtour(pro zvědavé) :-) https://www.youtube.com/watch?v=-dCtigCmhuE

Pěkné svátky!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co vím, tak u Rapidů není s motorem žádný problém, řeší se rachocení při startování, který ale mají hodně původ v něčem jiném než jsou rozvody + pokaždé to všem zmizí do 2sec. Pak na turbu chrastí ta tyčka, ale to už na prvních TSI - ničemu to nevadí, Francouzský převodovky zase gumově klapou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mimochodem, EA211 se vyrábí a montuje už od roku 2012.

 

Ad Rapid - kde rachotí turbo? Ono to spíš vypadá, že tady někomu rachotí ve věži. :kol-44:

Pavouku pavouku, čti pořádně fórum o TSI motoru, jsou tam tři uživatelé nového motoru TSI s tímto problémem, z toho jednomu nepomohla ani nová vložka 2mm:-) Ale nic ve zlém, každé auto asi má svoje.

Editováno: , autor: bobanHTP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.... tady je video 2m chlapa v Cliu Grandtour(pro zvědavé) :-)

Hele v Polsku mají taky kuny! Ten kámen v motoru je stejný, jako jsem měl já v Rapidu už 2x....

Jinak tohle Clio je velikostí spíš konkurence FIII combi, ne?

On se asi dá těžko porovnávat Rapid s jakoukoliv konkurencí, protože on ji ani nemá. Za stejnou cenu kolikrát je auto o třídu výše, ale zase relativně holátko. A auta se stejnou výbavou, ale nižší cenou, zase nemají tak prostorný interiér a objem kufru. Takže se to blbě porovnává. Holt ŠA věděla, proč Rapida marketingově zařadila do "své" třídy A-entry. Tak to totiž je, velikostí s dnes i cenou je totiž Rapid přesně na té hranici tříd.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne nemá, aspoň jsou-li ti dva frantíci Elisée a 301. Jako tátu od rodiny mě zajímá bezpečnost a auto se 3 hvězdičkami z 5 versus Škoda s 5/5 je pro mě zásadní rozdíl. I kdyby ve frantících byla plná výbava a ve Škodovce prkená lavice a židle od stolu, vezmu bezpečnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkoušel jsem teď nový Ceed, ve verzi kombi, výbava Comfort plus, motor 1,6 GDI 99 kW (benzin), stojí teď v akci 395.000,-Kč což mi připadá že se třeba může měřit s rapidem, ale mě to zklamalo. Auto hlučnější, citelně méně tahavé (až to působilo jako, že za půlkou spektra otáčkoměru už to prostě nahoru nepoleze i přes plyn na podlaze) i přes ten výkon (atmosféra) a takový poměrně nepříjemný řazení, taková tvrdá kulisa jakoby člověk narážel na kovový dorazy a navíc to tu páku jakoby samo nesměruje ale je nutný precizně vést rukou..

Jsou to subjektivní dojmy, nejsem žádný auto profík, ale za svého rapida bych to neměnil, ohledně srovnání motoru (mám tedy 1,4 tsi). Jinak zbytek auta, interiér, exteriér hezkej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Martin 75: tak to jsem v šoku, v práci jsou velmi spokojení se Ceedem 1.6 :-) Jinak teď jsem jel Frýdek-Místek - Praha a zpět v Suzuki SX4 1.6 88kw a na chvíli jsme na Vysočině trochu "závodili" s F3 1.2 TSI a v kopci jsem ji urval. Je pravda, že motor VVT točí vklidu 7600 a pak táhne neskutečně, byť žere i trávu z krajnic :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak jsem sedl do nového Ceedu SW, bohužel na zkušební jízdu bylo už  pozdě :-) Překvapily mě měkčené plasty jak na palubce tak na dveřích, pak pocit prostoru, v R Spaceback to na mě působilo nějak stísněně. Auto je vlastně konkurent Oct III, tak nebudu R hanit dále. Co je divné tak sedačky, nejsou špatné, ale jaksi tvrdé a vzadu vás dorazí opěrky hlavy, jako řekl bych, že vás při havárce spíše omráčí než zachrání :-D Nejsem závodník, takže je mě jedno jestli 1.2 TSI 66kw nebo atmosféru VVT  1.4 74kw, spíše hledám motor co neposkakuje při jízdě na jedničku v koloně :-D Za poslení rok jsem měl možnost řídit několik hatchbacků a nevěřili byste kolik aut má tento problém: V koloně nechte jet auto na jedničku jen tak na volnoběh, pak zkuste jemně přidat plyn. Pokud auto nezačne poskakovat, máte dobré auto :-D :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím, vzhledem k tomu, že mě rapid začal hodně štvát a pořád nějaký problém, tak jsem začal pokukovat po náhradě. Servis škoda totálně na.ovno, mají to v paži. 

Byl jsem jsem se podívat na rapidové dvojče toledo. Mám cenovou nabídku viz příloha, jenže polepším si? Nevíte jak je to s kvalitou seatu? 

Pak ještě uvažuji, že opustím koncern a koupím něco takového http://kia.autocentrala.cz/vuz-cee-d-2016-1-4-cvvt-comfort-plus-128

Seat má u mne sice mínus za gumový volant, fofrklacek, a nemá lištu palubovky co jsem měl v rapidu.

Kia zase namá hlinikáče a velké mínus menší kufr(mám dvě děti).

Nemohu se rozhodnout, co pořídit. Toledo se mi asi líbí víc, ale nebudou takové problémy jak s rapidem? 

Případně nejaký tip co pořídit? Ale v cenové relaci toleda asi nic lepšího není, jo a všechny auta od F nechci.

post-15711-0-03094900-1460265938_thumb.j

post-15711-0-51500100-1460265960_thumb.j

post-15711-0-82726800-1460265985_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš jezdit a ne řešit kde jakou hovadinu auto je spotřebák dnes se auto všechny takhle vyrábí.Víš že ty se přiblížíš třeba ke golfu 7 a upadne mu klika  :kol-28: takže ty ty závady vyhledáváš  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46: takže ty nebudeš spokojen nikdy  :kol-28:  :kol-28:

Editováno: , autor: Motaaa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...