Woody Vloženo 15. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2017 Měnili celé servo, protože prolínal olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson1 Vloženo 16. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2017 Mi zase na pravé straně v zimě vibruje a duní pravá část palubní desky u předního okna. Když zatopím ,je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 16. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2017 Taky mi vibrovala palubka u okna vlevo. Strčil jsem měkou gumovou pěnovku mezi sklo a palubku a je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson1 Vloženo 17. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2017 tohle mi taky pomohlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Huerta Vloženo 18. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2017 Konkrétně jakou měkkou gumovou pěnovku jsi použil? S tímto problémem se potýkám taky na palubce vpravo, při přejezdu větších příčných nerovností. Nemáš pak foto, jak to vypadá při pohledu z auta i zvenku? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 19. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2017 Dal jsem tam to co jsem našel doma. Přirovnal bych to k mirelonu co se používá na vodovodní trubky. A není to vidět. Zastrčil jsem to tak, že to není vidět z venku ani zevnitř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 19. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2017 Jo, to je ten prostor, kam mě už 2x spadla parkovací karta MPS a kam není fakt vidět, ale naštěstí vždy se mi podařilo kartu nějak vyšťourat. Takže u mě to bude mít i tento "protizapadací" účinek. Zajímalo by mě/nás jen, jak asi dlouhý kus si dával? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 19. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2017 cca 10cm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Huerta Vloženo 19. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2017 Na kolika míst? A drží tam pouze tím, že je to zmáčknuté, nebo jsi to nějak zabezpečil oboustranní páskou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 21. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2017 V 14.12.2017 na 19:24, Martin 1992 napsal: Zdravím Vás Rapiďáci. Mám Seat Toledo IV. generácie čo je v podstate to iste Ako Rapid. Isto ste už moju otázku riešili aj vy a možno bude niekomu liesť na nervy, ale predsa sa spýtam. Teraz v zime ,keď ráno idem autom tak na nerovnostiach my vrzga predná náprava. Ono to po dlhšej trase prestane ale ráno, keď je auto studene je to dosť otravné :/ Ale v lete to nerobilo vobec. Viete mi poradit čo to môže robiť. Ďakujem za odpoveď Víme, promazat gumy stabilizátoru. V letních měsících to nebylo slyšet ale v zimě vrzání jak na starým korábu. V AS promazali a klídek.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durannn Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Story pazvuků pokračuje. Jsem asi měsíc a něco po výměně výplně pravých předních dveří (u spolujezdce - loupal se chrom z kliky dveří - výměna výplně na záruku) a spolu s tím jsem reklamoval i drnčení z pravé zadní strany - to se nepodařilo eliminovat. No .. ale k tomu všemu se mi ještě přidalo někdy až souvislé pukání někde z pravé části palubovky / pravých předních dveří. Dělá to při rychlostech 70kmh a více. Co je zvláštní je to, že to dělá i na relativně rovné cestě. Když během jízdy chytnu madlo spolujezdcových dveří, pukání neustane. Pokud ale zatlačím silně na palubovku, zmizí to .. tak nevím jestli má s tím výměna výplně dveří nějakou souvislost... se z toho podělám, .. příště asi fakt koupím toho Hjundaje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Radil bych si zvyknout a pozvolna se snažit hledat sám. Vyřeší se jeden, objeví se 3. Rádio nutné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durannn Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Jo, na tom něco bude. Zkusim mrknout ještě k čelnímu sklu a palubovce, jestli není tam zakopaný pes. Do servisu výhradně s tímto se mi moc nechce, rozeberou pulku auta a kdo ví co všechno pak ještě začne drncet, protože už to nebude tak licovat jako při prvním nasazení/nacvaknutí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fremmen Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 (editace) Durannn, s tím praskáním jsem měl něco podobného. Začalo to, když mi u pravých předních dveří seřizovali zámek. Nakonec jsem zkoušením zjistil, že mi hovada v servisu moc utáhli šrouby v madle dveří (dva šrouby mají být myslím na 4 Nm). Utáhl jsem je na 3 Nm (pořád to drží fest) a je klid. Tak možná zkus tohle S tím rádiem je to bohužel smutá pravda. Nedávno mi začalo při topení drnčet sluneční čidlo klimatizace pod předním sklem a je to k zbláznění. Měl jste to už taky někdo? Editováno: 30. leden 2018, autor: Fremmen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Hoši, po 5 letém soužití s Rapidem mohu říci, že Vaše snahy jsou zbytečné přesně jak píše slapnahrabe, jedno třeba vyřešíš a začne druhé, někdy to ani nevyřešíš, spíš tím ještě něco jiného pokurvíš. Myšlenka o tom, že jsem měl auto z prvních kusů , že to je důvod se zdá, jak to tady čtu, že to byla lichá myšlenka. Je to prostě kostitřas a nemá cenu se tím zabývat, řadu pazvuků už ani nevnímám, člověk si zvykne. Ano najdou se zde "blázni" co i po takové době furt něco řeší, ale já už vystřízlivěl, o Škodě si myslím své a řeším už jen údržbu a to co upadne nebo se rozbije.Tedy všem doporučuji to samé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durannn Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 To je docela šílený poznatek s tím madlem. Zvláštní ale je, že když se při jízdě natáhnu a chytnu ho u spolujezdce, nepřestane to dělat. Ale stejně, kolik času to zabere, že bych to zkontroloval nebo máš nějaký rychly návod jak to zkontrolovat? Diky. Petrrr - je to tak, už jsem tady pročetl všechny vlákna na fóru a co hůře, např Octavia má stejný problém. Dělám v automotive v Nosovicich a bohužel, musím konstsntovat, že jsem jezdil asi v pěti Hyundaiich i30, dovjkova a poslednir generace, v různých stupních výbavy a mají to o kus napřed nekřupe nic a materialy na které člověk často sahá jsou taky na omak bytelnejsi (kliky dveří, tlačítka pro stahování oken, packy u volantu apod). Jsem z toho docela smutný, předtím jsem měl F1 SDi a ani na tak starem a rozklepanem dieslu nebyly tyto problémy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fremmen Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 Já to udělal tak, že jsem ty sundal celý tapec a jezdil bez něho. Bylo ticho. Nasadil jsem ho zpět, ale ty dva šrouby jsem tam vůbec nedával a bylo ticho. Pak jsem tam vrátil šrouby a už to skřípalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomasrapid Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 Také mi drnčí palubka při teplotě interieru okolo 10stupňů. Pokud se interiér zahřeje je klid. Těch zvuků je spousta a musí se to přehlížet to se nedá bohužel nic dělat. Já už bych si nikdy Rapida nekoupil a 80% podíl na tom mají právě ty zvuky a samozřejmě opravdu hodně špatné odhlučnění kabiny. Fabia 3 prý moc do servisu kvůli vrzání palubky nejezdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durannn Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 (editace) Fremmene - máš někde prosím popis jak ten tapec sundat, případně kde jsou ty šrouby? I kdyz je otázkou, jestli se v tom vrtat v záruce. Včera jsem to zkoušel hledat a vypadá to někde buď u dveří nebo bych možná vinil i plast vyskoveho repra. Tomasi - dělá mi to úplně stejně, jak mrzne, nejde to slyset, jak se kabina lehce zahřeje, začne to. Jak se zahřeje více, což často není když nejedu vyloženě dalekou trasu, tak je to ok. Je to fakt smutné. Btw, bratr má právě F3 combi 2016 v nejvyšší výbavě a jak je chladno, taky mu palubovka praská, ale zase trochu jinak. Navíc teď má problém se silentblokem, v zimě mu začal dost mlátit. Editováno: 31. leden 2018, autor: Durannn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomasrapid Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 Durann - Bylo mi řečeno ve Škodovce, že Fabia3 má o trošku měkčí plasty i když to naomak působí stejně. Vzhledem k tomu, že prý vrže i SUPERB3 tak to možná ani o tvrdosti plastů nebude ale bude to o kvalitě zpracování...chtějí snížit náklady a zvýšit zisk. Příjde mi, že každý druhý co Rapida má by si ho už nikdy nekoupil. Já zpozoroval na mém Rapidu 2016 vrzání od přední nápravy, drnčení palubky...například pokud zapnu topení a začne proudit teplý vzduch, začne palubní deska změnou teplot lupat. Pak je to drnčení nejspíše zadního plata v kufru. Citlivé přední sklo na škrábance, citlivé plexi na budíkách, nekvalitní materiál na řadící páce. Nyní mi ve 30tkm klouže spojka, v ponděli nebo úterý se dozvím proč. Je toho daleko víc. Automobil mám půl roku a celkem jsem vystřízlivěl..pak vlastně slyším docela nahlas cvakání relé stěrače taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 Adept do Plačka klubu, v kterém jsem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durannn Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 (editace) Tomasrapid - Popravdě, to si nejsem jistý jestli F3 má měkčí plasty, ale co jsem si všiml, tak má (alespoň bratrovo - možná je to i stupněm výbavy) kvalitnější zpracování tlačítek oken, páček u volantu (pro uřpesnění, plast je bytelnější, dílenské opracování a zarovnání hran je lepší). Na druhou stranu, F3 a Rapid mají dnes prakticky shodnou výbavu a elektroniku - vč. slyšitelného relé stěračů, což mě zarazilo taky docela - a nejen stěračů, ale i např. výhřevu zadního skla. Ale to praskání tam je bohužel taky v chladných teplotách, zrovna jsme to s bratrem řešili. Nicméně dělá mu to jen do doby, než se to zahřeje. Mě to příjde, že ze zadní části od kufru/zadních dveří za spolujezdce - často něco cvaká při nerovnostech bez vlivu na venkovní teplotu a teď navíc něco z té strany spolujezdce od dveří/palubovky naopak, když se interiér právě zahřeje. S ostatním souhlasím - plexi budíků poškrábe i jemný prach, přední sklo se škrábe od kamínku taky solidně. Editováno: 1. Únor 2018, autor: Durannn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fremmen Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 před 20 hodinami, Durannn napsal: Fremmene - máš někde prosím popis jak ten tapec sundat, případně kde jsou ty šrouby? I kdyz je otázkou, jestli se v tom vrtat v záruce. Včera jsem to zkoušel hledat a vypadá to někde buď u dveří nebo bych možná vinil i plast vyskoveho repra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durannn Vloženo 3. Únor 2018 Sdílet Vloženo 3. Únor 2018 Díky.. jak na to koukám, raději se do toho pouštět nebudu, ať ještě něco neurvu z toho plastu, asi to přenechám servisu, nic jiného mi nezbude, docela mě to irituje jak mám hudbu ne zrovna nahlas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 3. Únor 2018 Sdílet Vloženo 3. Únor 2018 No v tomhle mrazivem pocasi bych ti to ani nedoporucoval delat. To je tak akorat abys nejaky ten plast zlomil ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.