Tonda-B Vloženo 5. Září 2018 Sdílet Vloženo 5. Září 2018 před 21 hodinami, tomashon napsal: no zatím mi moc nepomáháte... :-) Tak tos měl říct rovnou, že chceš slyšet jedině, že 1,6-ka je skvělá a že se 4x4 vyjedeš v zimě i od Tančícího domu na Karlák... Tak jo: Kam se na ni 2,0 se 4x2 hrabe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 7. Září 2018 Sdílet Vloženo 7. Září 2018 mal som kedysi O2FL s 1.6 TDI, predtym O2 1.9 TDI. obidva sedany s 5-stupnovy manualom, mali vykon 105 koni a boli to prednokolky. 1.6 bola lenivejsia v nizkych otackach oproti 1.9. subjektivne jemne sviznejsia pri vyssich otackach. no porovnatelne vozenie. 1.6 o nieco uspornejsia. potom som mal O3 RS combi TDI. pocas navstev servisu dostavame nahradne auta a raz sa mi usla O3 1.6 TDI. a teda tam som sa cudoval, ake je to auto lenive. predbiehat na okreske - som si musel poriadne rozmysliet. myslim, ze v O3 su tie motory ine ako bola 1.6 TDI v O2 - ladene na spotrebu a emisie... a tiez zalezi ako a kadial jazdis. ak prevazne dialnice a mas rychlejsie tempo (150 km/h) tak sa priprav, ze ta 1.6 bude zrat hodne viac ako sa uvadza v papieroch. pri sluzobaku to potom nerobi dobre knihe jazd (ak to musis riesit. u nas mame nadspotrebu tolerovanu len 15% a zvysok si clovek bud dotankuje alebo doplati). realnu nadspotrebu (voci tym nezmyslom v papieroch) som mal pri vsetkych Skodovkach zhruba 30%. no jazdim dynamickejsie nez priemerny vodic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 7. Září 2018 Sdílet Vloženo 7. Září 2018 Na výkon si velmi rychle zvykneš a dolu už to pak prostě nejde. Když se občas dostanu ke svému starému autu, tak mám pocit, že je rozbité a mělo by okamžitě navštívit servis :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 14. Září 2018 Sdílet Vloženo 14. Září 2018 Hmmm, subjektívne O3 predFL 1.6 TDI výrazne horšia dynamika ako Fabia alebo Rapid s 1.0 TSI (ktoré sa ku mne dostali tiež ako náhradné vozy). Akurát dnes som dal auto do servisu a dostal Rapid 1.0 TSI. Nie je to RS samozrejme, no šiel som sám a relatívne OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 24. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2018 Neříkám, že jsem zastánce elektromobility, na to to chce ještě nějakou dobu vývoje, aby byl slušný dojezd za rozumnou cenu, ale proč dávat jen titulek, když je to tam napsané i přesně: Citovat ...v sousedním Německu je to o něco lepší, avšak ne zcela ideální. Berylls odhaduje, že v Německu může řidič provozovat běžné auto se spalovacím motorem tři a půl roku nebo ujet s ním 50.000 kilometrů, než se elektromobil typu Nissan Leaf kvůli tamější uhelným elektrárnám ekologicky vyplatí. V České republice je situace podobná, protože vysoký podíl využívání neobnovitelných zdrojů při výrobě elektřiny je podobný jako v Německu... Já nevím, ale u nás si člověk auto nechává běžně déle než 55tis km nebo 3,5 roku. Stačí se podívat jaký je průměrný věk aut u nás. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojta_s Vloženo 8. Duben 2019 Sdílet Vloženo 8. Duben 2019 Ahoj, vybírám novou OIII a mám dilema který motor. Původně jsem byl pevně rozhodnut pro 2.0TDI 110kW vzhledem k tomu, že v současné době v koncernu mám 2.0 TDI 103kw tak mi to přišlo jako jasná volba. Jenže po prohlídnutí ceníku jsem narazil na 1.5TSI 110kw která mě celkem zaujala vzhledem k pozitivním recenzím na internetu (u OIII povětšínou teda 1.4) a cenou nižší o 65000Kč - což je částka která se dá buď ušetřit při nákupu a nebo za to vzít vyšší výbavu, každopádně počítám s tím, že se rozdíl smaže vyšší spotřebou u TSI po cca 100 000 km. Teď ale k jádru pudla - ročně najezdím cca 25-30 000 km s tím že 30% jsou krátkodobé jízdy po městě cca 5km tam a 5km zpátky a zbytek jsou dálkové cesty okolo 150km denně z 80% po dálnici nebo silnicích první třídy. Byl jsem se i s 1.5TSI projet a příjde mi, že je ten motor takovej jalovej a k dynamičnosti má hodně daleko a po sešlápnutí plynu se nědělo nic (řadil jsem jak jsem zvyklej u TDI) - je to pouze můj pocit, že je to líný? Je vůbec 1.5TSI rovnocennou volbou k 2.0TDI? Má někdo osobní zkušenost s oběma motory jak s průběhem výkonu a spotřebou? Jak se 1.5TSI chová když se do ni naloží 4 lidi a jede se třeba svižnější dálniční přesun nebo v kopcovitém terénu na vysočině? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 8. Duben 2019 Sdílet Vloženo 8. Duben 2019 Moja vlastná skúsenosť je, že s TSI proste nemôžeš radiť ako s TDI, lebo v nízkych otáčkach TSI proste nemá ťah. S 1.5 TSI skúsenosť nemám, no mal som niekoľko krát možnosť použiť Leona 1.4 TSI 125k s manuálom. Keď ho človek točil, tak to nakoniec nebol až taký lemroch. Ale potom to zas žralo. Za mňa 2.0 TDI 150k ideálny motor do oktavie, ak človek jazdí viac ako 20000 ročne a nejazdí prevažne krátke trasy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojta_s Vloženo 9. Duben 2019 Sdílet Vloženo 9. Duben 2019 Takže v podstatě pokud nejsem závodník co jezdí neustále ve vysokých otáčkách nebo nevezmu 1.5TSI v DSG, který následně bude řadit jak šílenej tak benzín nedává smysl, respektive ne v 1.5 pokud při 100 očekávám, že kvůli nějakýmu pružnějšímu zrychlení nechci podřadit z 6 na 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 9. Duben 2019 Sdílet Vloženo 9. Duben 2019 Spiš si projeď oba motory (OIII je všude plno) a zhodnoť co konkrétně tobě vyhovuje, co sedí jednomu, nemusí vyhovovat druhému. Že by na 6q 1.5 TSI zrychlovala nějak výrazně hůře než TDI se říct nedá. Ale jsou to prostě rozdílné motory s rozdílným projevem a každému sedí něco jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 9. Duben 2019 Sdílet Vloženo 9. Duben 2019 Kvůli pružnějšímu zrychlení asi potřeba podřadit bude. Navíc DSG "eko"řadí, takže se tam snaží cpát co nejvyšší stupeň, který bych tam ručně nedal. Něco asi udělá turbolag, benzín "nepotáhne vocpoda" tolik. Na takový km už diesel smysl má, imo. Taky záleží, jak dlouho si auto chceš nechat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 9. Duben 2019 Sdílet Vloženo 9. Duben 2019 ono kdyz ten pedal seslapnes alespon trosku razantneji, tak ona i ta DSG docela inteligentne podradi :) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojta_s Vloženo 10. Duben 2019 Sdílet Vloženo 10. Duben 2019 Tak jsem projel 1.5TSI s automatem - řadí to jak šílený :D ze 7 na 3 není problém :). Projevem to auto vážně není pro mě :) Nakonec to bude 2.0TDI 110kW 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexaji Vloženo 11. Duben 2019 Sdílet Vloženo 11. Duben 2019 V 9. 4. 2019 na 12:58, vojta_s napsal: Takže v podstatě pokud nejsem závodník co jezdí neustále ve vysokých otáčkách nebo nevezmu 1.5TSI v DSG, který následně bude řadit jak šílenej tak benzín nedává smysl, respektive ne v 1.5 pokud při 100 očekávám, že kvůli nějakýmu pružnějšímu zrychlení nechci podřadit z 6 na 4 To je otázka, co si pod pojmem "řadit jak šilenej" představuješ. Už z principu, DSG převodovka má o jeden kvalt víc, takže řadí častěji a pokud nemáš místo nohy cihlu, tak se nemáš čeho obávat. Naopak při požadavku na co vejvětší zrychlení dokáže využít potenciál motoru, ale opět potvrzuji i názor ostatních, svez se v obou verzích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexaji Vloženo 11. Duben 2019 Sdílet Vloženo 11. Duben 2019 2.0 TDi 110 kW je dobrá volba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojta_s Vloženo 11. Duben 2019 Sdílet Vloženo 11. Duben 2019 Řadí jak šílený beru tak, že drží zbytečně kvalt co nejvýše a když ten výkon potřebuje tak přeřadí o několik kvaltů dolů. Měl jsem možnost se svézt po dálnici a po městě a přišlo mi to takový ucukaný a neustále to řadilo sem a tam. Pokud člověk pojede po okresce 90 tak to asi pojede plynule, ale co se bude dít když člověk bude chtít někoho předjet - auto podřadí a pak se tak 1-2sec nic neděje a pak teprve jede. Asi nejsem nastavenej na tyto malý benzíny :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 11. Duben 2019 Sdílet Vloženo 11. Duben 2019 To není problém malého benzínu. To je pseudo problém emisí a podle toho nastavené řídící jednotky s provázaností na DSG... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trek11 Vloženo 12. Duben 2019 Sdílet Vloženo 12. Duben 2019 U tej 1.5 tsi v o3 sa prejav vyrazne zlepsi po par tisic km (4-5). Aspon u mna to je tak. Zo zaciatku to bolo lenivejsie. Teraz to je dost zive. Ale urcite bude prejav iny ako 2.0 tdi. A myslim ze podradenie o dva stupne pri predbiehani nie je ziadny problem. Motor zvlada v pohode a netreba ho uplne dusit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koutasek Vloženo 22. Duben 2019 Sdílet Vloženo 22. Duben 2019 Zdravím, rád bych Vás poprosil o názor. Chceme si koupit ojetou Octavii III. Vybrali jsme TSI 1.0 z 05/2017, která ma najeto 55tkm. Náš roční nájezd bude 10-15tkm. Chci se zeptat na názor na tento motor s tímto nájezdem, jední nás odrazují, že ten motor vydrží max dalších 50tkm, další říkají, že se ho nemáme bát... Předem díky za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Duben 2019 Sdílet Vloženo 22. Duben 2019 I o 1.2 TSI EA211 se v OIII mluvilo tak, že vydrží maximálně 100tis a pak pude do kytek. No, některé ty motory mají už najeto přes 200tis. km a kupodivu stále bez větších problémů jezdí. Životnosti bych se nebál, pokud vám ten motor vyhovuje projevem, je za adekvátní cenu, nevidím důvod proč se mu cíleně vyhýbat. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 22. Duben 2019 Sdílet Vloženo 22. Duben 2019 tok to si budeš muset rozhodnout sám, nečekej zaručenou radu, do ojetiny a jejího minulého majitele nikdo nevidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 22. Duben 2019 Sdílet Vloženo 22. Duben 2019 Osobně bych se ho nebál. Maji ho kolegové a oba jsou nadmíru spokojeni. Jeden přecházel z dvoulitru Subaru a druhý ze Seatu Toledo. Dnes je holt doba taková a 3.0l v benzínu prostě “netáhnou”. Oba jezdí okolo 5,0l a jeden z nich najezdí za rok ke 30tis.km. Takže za mě asi tak :-)). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Duben 2019 Sdílet Vloženo 22. Duben 2019 Podívej se na foru do motorových sekcí 1.0 TSI u FIII, Rapidu a OIII - zatím tam nikde žádné větší problémy nejsou. Co bude za rok, dva, ti nikdo neřekne. Zatím to vypadá docela nadějně. Běž se s tím projet a pokud ti bude vyhovovat jízdní projev tohoto motoru, není se třeba zbytečně obávat, stejně tak, jako u jiných motorů - pokazit se totiž může cokoli a kdykoli všude. To bys taky totiž nemohl koupit vůbec nic. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koutasek Vloženo 22. Duben 2019 Sdílet Vloženo 22. Duben 2019 Vsem diky za tipy:) skocime ji projet a uvidime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filip Nagy Vloženo 2. Květen 2019 Sdílet Vloženo 2. Květen 2019 Dobrý deň prajem, chcem sa spýtať či máte niekto skúsenosti so Škodou Octaviou III 2014 1.8TSI rozmýšľam, že by som si toto auto zaobstaral ohľadom spotreby tu chápem chcem vedieť aké to má vady? Čoho sa mám obávať? Mám vôbec rozmýšľať nad týmto motorom ? A samozrejme prevodovka DSG 7 stupnova, veľa ľudí na ňu nadáva že sa kazí ako to naozaj je ? Budem rád za každu pravdivú a podstatnú informáciu :) ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 13. Květen 2019 Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 Porovnání motorů : 1,4 TSI vs 1,5 TSI a 1,8 TSI vs 2,0 TSI DSG 2 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.