Radzimko Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 auto má akutálne iba 560km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 los pakos - není důvod měnit. Když jedu s její Fabií tu stejnou trasu tak jedu prostě za míň jak stou mojí 81kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 11. Březen 2015 Sdílet Vloženo 11. Březen 2015 (editace) Hkubes: Je opravdu rozdíl ve spotřebě 66-81 kW verzí tak dramatický, jak píšeš (0,6 litru)? V čem vidíš rozdíl této spotřeby (je to tak obrovská daň za trošku vyšší porci točivého momentu silnějšího TSíčka)? Jak vypadá trasa, kterou s manželkou jezdíte - resp. využíváš 6. rychlostního stupně při této trase, nebo jezdíte jen na pětku u obou aut? Editováno: 11. Březen 2015, autor: Pepav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 11. Březen 2015 Sdílet Vloženo 11. Březen 2015 (editace) 0,6 litrů rozdíl je celkem dost na to, že ty motory jsou stejné, jen upravené SW. Že by to dělaly převody? Já jsem se dostal do stavu, kdy se nad 5,5 nedostanu ikdyž jedu ostře a po dálnici "trošku svižněji", tak domu přijedu se spotřebou 5,2-5,5. Když jedu opatrně tak mám 4,5 bez problémů. Editováno: 11. Březen 2015, autor: los pakos 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 11. Březen 2015 Sdílet Vloženo 11. Březen 2015 Mohlo by to byť aj kolesami 185 vs 215 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 11. Březen 2015 Sdílet Vloženo 11. Březen 2015 (editace) Celé tohle srovnání je i přes to, že jezdí stejnou trasu, nesmyslné. Dva různí řidiči budou mít rozdílnou spotřebu na stejné trase i pokud budou mít identická auta. Hodně ovlivní styl, manželka třeba při akceleraci méně točí, jezdí plynuleji, dříve vyřazuje. U HKubese je ještě k tomu jedno auto kombík, druhé auto HB. Rozdíl je 44kg ve prospěch HB. HB má asi lehce jinou jinou výbavu, určitě jiné převody (66kW při 130 3000ot. na 5tku, 81kW při 130 2700ot. na 6tku), předpokládám, že i řidička váží méně. Takže rozdíl mezi auty s řidičem může být klidně i 100kg. Tohle všechno může hrát proti kombíku se silnějším motorem. Chce to vyměnit auta, pak zprůměrovat a uvidí se, jaká je realita. Editováno: 11. Březen 2015, autor: mp390 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 11. Březen 2015 Sdílet Vloženo 11. Březen 2015 (editace) mp390 Moment jestli myslíš mě , tak jsem psal, že stejnou trasu pokud jedu s druhým autem jedu za tolik a tolik a když jedu s mojím tak spotřeba je vyšší. Od začátku má žena menší spotřebu. Dnes jsem se dostal poprvé při stejném stylu níž , takže čekám, že se to nějak upraví. Ale zatím jsem se nedokázal dostat na tu spotřebu co s 66kw.A jezdím s oběma auty tak mohu porovnat. Né, že jenom koukám, jak jezdí žena a jak já. Jinak pneumatiky na obou autech 185/60R15 i když každý jiného výrobce. Editováno: 11. Březen 2015, autor: Hkubes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 Celé tohle srovnání je i přes to, že jezdí stejnou trasu, nesmyslné. Dva různí řidiči budou mít rozdílnou spotřebu na stejné trase i pokud budou mít identická auta. Hodně ovlivní styl, manželka třeba při akceleraci méně točí, jezdí plynuleji, dříve vyřazuje. U HKubese je ještě k tomu jedno auto kombík, druhé auto HB. Rozdíl je 44kg ve prospěch HB. HB má asi lehce jinou jinou výbavu, určitě jiné převody (66kW při 130 3000ot. na 5tku, 81kW při 130 2700ot. na 6tku), předpokládám, že i řidička váží méně. Takže rozdíl mezi auty s řidičem může být klidně i 100kg. Tohle všechno může hrát proti kombíku se silnějším motorem. Chce to vyměnit auta, pak zprůměrovat a uvidí se, jaká je realita. Proto jsem psal, ať si vymění auta a pak se uvidí, jinač s těmi převody je to trošku jinač, 66kW verze má výrazně delší převody a to co má 81kW jako 6ku, tak má 66kW jako 5ku. Když jedu po dálnici na 5ku při 130 km/h točím kolem 2800 otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 To je zvláštní, já s FIII Combi 66kW točil při 130 přesně 3000 otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 (editace) Můj HB točí při tachometrových 130 km/h mezi 2700-2800 otáček. Dneska jak pojedu domů, tak se podívám a vyfotím. Editováno: 12. Březen 2015, autor: los pakos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 (editace) Takže ke zpřevodování dle mých teoretických výpočtů vychází dulel 66 s 81 kW verzí tak, že u šestirychlostí skříňě točí motor na 1 o 4,2 % více otáček, na 2 o 8,5%, na 3 o 8,5%, na 4 o 8,5%, na 5 o 8,5% více otáček a naopak při 6. rychlosti točí agregát o 12% méně otáček. Z toho plyne, že když pojedu při konstantních točkách na pětku u slabšího tsi 53 km/hod, tak u silnější tsi pojedu na šestku při stejných otáčkách 60 km/hod. Jinak dle papírů by 66 kW verze měla točit při 130 km/hod 3000 otáček (na 5. rychlost). Verze 81 kW by pří 130 km/hod měla točit 2640 otáček (na 6. rychlost). Editováno: 12. Březen 2015, autor: Pepav 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 (editace) Co se spotřeby týče: slováci testovali shodně vybavené HB s oběma motory TSI a výsledkem byla IDENTICKÁ spotřeba v průměru 6,0 litru / 100 km. Jednalo se o jízdu přes Tatry do Polska a zpět. Tak nevím, kde je pravda? Editováno: 12. Březen 2015, autor: Pepav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 Je možné že se mýlím, zase tak moc takové věci nesleduju, v každém případě ten test jsem nečetl, ale četl jsem jiné a 81kW měla vždycky o 0,1 - 0,3 litrů spotřebu vyšší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 (editace) Pepav: ten test nebol robený na rovnako vybavených autách. Jedna mala motor 66kw a výbavu ambiente a druhá 81kw bola style. Navyše ani nemali rovnaké gumy - kolesá (15" vs 16").Mali rovnakú spotrebu, ale čisto teoreticky to znamená, že rovnako vybavené a obuté by už nemali rovnakú spotrebu. No a nemám to síce pred sebou, ale ak si dobre pamätám, bolo to 5,7 litra. Ak teda hovoríme o teste dvoch fabii HB od Rasťa Chválu (čo predpokladám, že áno, keďže iný test taký u nás robený nebol). Editováno: 12. Březen 2015, autor: Armyk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 (editace) Pepav: ten test nebol robený na rovnako vybavených autách. Jedna mala motor 66kw a výbavu ambiente a druhá 81kw bola style. Navyše ani nemali rovnaké gumy - kolesá (15" vs 16"). Mali rovnakú spotrebu, ale čisto teoreticky to znamená, že rovnako vybavené a obuté by už nemali rovnakú spotrebu. No a nemám to síce pred sebou, ale ak si dobre pamätám, bolo to 5,7 litra. Ak teda hovoríme o teste dvoch fabii HB od Rasťa Chválu (čo predpokladám, že áno, keďže iný test taký u nás robený nebol). Áno, bol to Rasťa... Tak těch výbav jsem si nevšiml, každopádně, pokud ta silnější byla na větších kolech, tak by to znamenalo, že na menších (a tedy užších) by spotřeba byla ještě nižší. Čili pak by platilo: silnější TSI = nižší spotřeba... Díky za upozornění. Do Polska jeli (přes Tatry) za 5,8 , domů pak za 6,2 (so zemiačkami v kufre) u obou motorizací. Odkaz: Editováno: 12. Březen 2015, autor: Pepav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 Presne tak si myslím aj ja, že preto u 81kW často vychádza vyššia, alebo rovnaká spotreba, lebo autá sú aj väčšinou vybavenejšie (style = ťažšie) a zároveň majú širšie gumy.Som zvedavý na svoju combi style + široké gumy + 66kW, to je zas iný prípad. :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 V papírových hodnotách je rozdíl 0,1 litru v neprospěch "81". Aryk: ty máš taky objednaného kombíka ve style? Jakou barvu? Já jsem šel do stříbrné metalízy. Proč jsi nešel do šestikvaltové verze? Kdy máš mít auto, kdy si jej máš přebírat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 Papierovým hodnotám dnes neveria ani samotní autori týchto údajov Základný rozdiel u oboch verzií skôr bude ovplyvňovať prevodovka, zaťaženie auta a samotný šofér. (ak berieme do úvahy rovnakú trasu a celkové podmienky).ostatné v SS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 Pepav: tak skutecne, rychlost 130 a otacky 3000 presne, nevim kde jsem minule koukal Jinac spotreby 4.1 se dosahnou da, ale chce to hodne trpelivost a klidnou nohu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
happymaster23 Vloženo 12. Březen 2015 Sdílet Vloženo 12. Březen 2015 Je to přesně jak píše Pepav, všechny rychlosti kromě šestky má silnější motor kratší než odpovídající stupeň u slabší verze a šestka je zas delší než pětka u 5MT. Jinak ten rozdíl 0,1 litru v NEDC může být taky tím, že slabší verze se testuje na 14" kolech zatímco silnější se testuje na 15" (protože 14" kola mít nemůže). Ten rozdíl o kterém tu píše Hkubes může být z velké části způsoben tím, že silnější verze celkově ochotněji reaguje na plyn a řidič si přitom myslí, že jede úplně stejně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanysek Kocich Vloženo 13. Březen 2015 Sdílet Vloženo 13. Březen 2015 Všeobecně u přeplňovaných motorů záleží na jízdním stylu řidiče, někdo se se stejným autem nedostane pod sedm a jiný jezdí pod šest Samozřejmě pak také záleží na délce a profilu trasy kterou nejčastěji jezdí, jestli je v autě jen řidič či více osob atd. Osobně se po více jak 25 000km moc neodchyluji od udávané spotřeby výrobcem která je 5,8 jezdím dlouhodobě za průměrných 5,9 (viz. odkaz v podpisu) a to jezdit do práce na druhou stranu tak se dostanu tak na 5,6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 Cesta z Ostravy do Karviné normálním stylem jízdy, kdybych se snažil, tak bych se na 4,0 určitě dostal. Jinač je celkem zajímavé, že na nádrži mám najeto 210 km a dojezd mi ukazuje 770 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radzimko Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 ty si nejaky eko jazdec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 Je pravda, že dneska ten provoz byl plynulý a stál jsem jen na 1 křižovatce, ale jinač věřím, že kdybych se snažil tak těch 4,0 dám. Stačilo by kdybych po dálnici místo 110 km/h jel 80 km/h a hned by byl půllitr dole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blahyk Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 No spotřeba je to pěkná, ale představa jízdy po dálnici 80 km/h mě dost děsí, půllitr nepůllitr, to musí být nebezpečné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.