e1. Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 To ste ešte naozaj nikto nevyjazdili dve nádrže? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 Spotřeba z palubního počítače asi nebude na 100% přesná, to je třeba uznat ale přesto: nedávná jízda dvěma fábkama se silnějším tsi a slbším tsi mě trochu šokovala. Jednalo se o jízdu po absolutně stejné trase, stejným tempem, s vyplou klimatizací. Auta byla vybavena pneu stejných rozměrů. Měla přibližně stejně najeto. Jeto převážně město (70%) a pak okresky (30%), studený start. A výsledky? Slabší hatchback udělal trasu za 5,6 litru. Silnější kombík mě pak po dojetí šokoval cifrou 6,7 litru. (A to jsem řadil i šestku) Co může stát za tak propastným rozdílem, to mi hlava nebere... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 Mohla za to ťažká noha vodiča kombíka. Stačí ak vodič pri akcelerácií viac točí motor do otáčok, dlhšie drží nohu na plyne a neskôr brzdí (hlavne keď prvé auto ide veľa na voľnobeh, alebo brzdí motorom a ten vzadu to neregistruje) a hneď máš rozdiel v spotrebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 Pepav, ty si jasný príklad, že tak ako nemajú rovnaké motory rovnaký výkon a točivý moment, sú dosť veľké rozdiely aj v spotrebe! Pozri Los Pakos, ten ma šťastie na úsporný motor, iný ho má zase výkonnejší. Ja som napríklad nebadal také zlepšenie spotreby po zábehu, max. tak 0,3L. A ani po čipe mi to nejako očividne nekleslo. Keď chodíš úsporne, tak už viac sa usporiť nedá! Ale teraz mi to občas ide s lepšou spotrebou, to keď pri tach. 77km/h na 5st. mi to berie pod 4L/100km, ale to nie vždy, to je tiež záhada. Vtedy mi na voľnobeh pri státí na križovatke preskakuje spotreba nakrátko na 0,5L/h, aj vtedy viem že má tú lepšiu spotrebu. Toto sa mi ukázalo v deň prečipovania, to bolo skoro stále 0,5L a teraz po ubehnutí asi 19 500km. Čo sa týka presnosti PP tie sú štndartne dosť presné, testované na služobných autách ŠKODA, Citroen. Veľmi klamú Japonci, drahej Toy. Yaris ukazuje o 0,6-0,8L/100 menej. Len som nechápal jeden starší test Rapidu 1,2TSI, kde na nejakej trati mal spotrebu riadne pod 3L/100km, čo sa mi zdá absolútne nereálne!! To musel byť vadný PP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 Najlepšie keď testujú dvaja, je vymeniť sa na ceste späť, aby sa eliminoval štýl jazdenia, ikeď skreslí to opačný profil trasy, ak ide z kopca a aspoň na SK dlhšia rovina neexistuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 mimoxx: vodič bol rovnaký Se slabšími hatchbacky mi počítač ukazoval 5,9...6,1...6,2 Se silnějšími fabiemi (převážně kombíky) pak 5,7... 6,4... 6,7 Zdá se, že 81 kW motorizace bude choulostivější na jízdní styl řidiče a pak se mi taky zdá, že kombík asi bude mít větší odpor vzduchu a to skrze absenci zaplastování podvozku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
happymaster23 Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 (editace) Pepav: Vzhledem k tomu, že má Combi vyšší maximálku bych očekával právě naopak nepatrně nižší aerodynamický odpor. Z tvých "dojmů" bych nedělal žádný závěr, prostě to tak jednou vyšlo, nic víc... Editováno: 30. Březen 2015, autor: happymaster23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 (editace) Ještě mě napadlo, proč můžu mít nižší spotřebu: od začátku tankuju pouze na značkových benzínkách (Shell, Benzina...) a pravidelně aditivuji benzín to taky nějaké deci ubere. Jsem zvědavý na další tankování, které bude zítra nebo pozítří. Na nádrži mám najeto něco málo přes 700 km a dojezd mám 230 km, tak uvidíme co se z toho vylíhne a dokonce uvažuju, že jednu nádrž zkusím jezdit skutečně jen defenzivní jízdou a jednu agresivně. Momentálně jezdím tak 60% opatrně a 40% s těžkou nohou. Editováno: 31. Březen 2015, autor: los pakos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 happymaster23: Jo, skutečně, kombi má o něco vyšší maximálku, nikdy jsem si toho nevšiml. Takže ty plasty u HB plní pouze funkci mechanické ochrany? Byly na HB, když se F3 představovala. U kombíka chtěla škodovka ušetřit náklady a tak je tam nedala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
happymaster23 Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Pepav: Řekl bych, že je to jenom ochrana, FIII nemá nijak zvlášť zaplastovaný podvozek a dokonce někdo tady na fóru dával vyjádření Škody, že FIIIC ty plasty nemá právě kvůli lepší aerodynamice (ale to je asi třeba brát s velkou rezervou). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Ja si myslím, že na okresky je lepší 5 kvalt. Situácia: Idem po okreske cca od (70 do 100)km/h plynule so zaradenou 5 kou. Zatiaľ čo pri 81 kW budem vkuse preraďovať medzi 5 kou a 6 kou. A to môže mať za následok vyššiu spotrebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Rozdíl mezi 6° a 5° převodovým stupněm je při 130 km/h 200 ot. (3000 vs. 2800). Takže zatímco 66kW bude mít při 70 km/h 1600 ot.,na 5°, 81kW bude mít při stejné rychlosti na 6° 1500 ot. Při 100 km/h bude mít 66kW 2300 ot, 81kW 2150 ot. Dovolím si tedy tvrdit, že nemáš pravdu. Při 70 km/h budeš muset podřazovat u obou verzí, 90-100 km/h nebude dělat problém ani jedné verzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Rozdiel je ešte väčší. Presne je to 2750 vs 3050 čiže 300 ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 (editace) Stejně to nic neřeší. 70 znamená podtáčet oba motory, 90 i 100 oba zvládnou na nejvyšší stupeň i do kopce. 6MT 5MT 130 2750 3050 100 2115 2346 90 1903 2111 70 1480 1642 Editováno: 31. Březen 2015, autor: mp390 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Dle mých velmi letmých chvilek za volantem 81 kW verze se dá na pětku jet od 65 km/h, na šestku od hranice přes 80 km/hod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 S 5 kv. Pri 70 km ešte slušne zrýchľujem, no pri 6 kv. ma to nuti podradit do 5 ky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanysek Kocich Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Při rovné (výškově) cestě a pohodovém tempu DSG při 65km/h zařadí sedmičku, vesměs se při pohodovém tempu a přiměřeném plynulém zrychlování se DSG nad 2000 ot. nedostane... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 No však toto, mňa tu idú ukameňovať že trápim motor 1900ot. do kopca a DSG si veselo chodí od 1200 do 2000ot. Teoreticky by to nemalo vydržať ani 40tis. km bez menenia už tej novej reťaze! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 Posílám další příspěvek, poprvé překonaných 900 km na jednu nádrž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radzimko Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 ja mam dlhodobu po 900km 7,7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 Jestli ujedeš 900 km se spotřebou 7,7 litrů tak to tankuješ i do kufru ne? Když spočítám 45 litrů nádrž a 900 km tak to vychází 5 litrů spotřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 Nesmysl, skutečná dlouhodobá spotřeba není od jednoho natankování do dalšího. Nevím, jaké možnosti máš v PP, ale před zavedením možnosti "Od načerpání" jiná verze dlouhodobé ani v PP nebyla. Takže nejspíš počítáš špatně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 Přesně, tohle je nesmysl. Skutečnou dlouhodobobou spotřebu můžu předvést já ze statistiky u F2. Najeto 27 102 km, natankováno 1913,66 l, průměrná spotřeba 7,061 l/100 km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 Ja to asi spatne pochopil omlouvam se myslel jsem ze na nadrz ujede 900 km se spotrebou 7.7 litru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radzimko Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 ale samozrejme dost sa motam momentalne po meste a krake trasy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.