Rypicong Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 Mě by podle konfigurátoru vyšel na 443 tis a to jsem se krotil http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/80596333 To naše má uvnitř větší kufr, je modernější a o 170 levnější prosím tě, v čem je modernější ? pouze podvozek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 prosím tě, v čem je modernější ? pouze podvozek... No auta jsou 4 roky od sebe, zřejmě bude lepší konstrukce ohledně bezpečnosti. EURONCAP zpřísnili hodnocení, konstrukce, vývoj jde stále dopředu. Má to také signalizaci na třech zadních pasech? Za FrontA se připlácí, zadní kotouče pro 66 kW nejdou, XDS to je jasný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 Bude, ale zanedbatelný. A výbavu + možnost její koupě, nebo jestli je v základu sem netahej. Mohl bych vytáhnout xenony, 1.4 motor, čtyřválec diesel, to zase není ve Fábii. PS: vážně front ass a signalizaci zaplých pásů vzadu bereš jako něco co se dá brát vážně ? :/ Co má bezesporu Fabia lepší je podvozek, ale tím to tak končí... Tím bych to uzavřel páč je to OT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 Hádat se ale nebudu, každý má jiné priority. Tak schválně, komu se podaří vyfotit jinou kombinaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 https://www.youtube.com/watch?v=mUAG1nSiI8k V Autosalonu, potazmo expert Pepa, se asi zblaznili :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 26. Únor 2016 Sdílet Vloženo 26. Únor 2016 Se nehodi k Rapidu v zadne barve, hnus. Bakelit se nehodí k žádnému autu. Škoda, že jsem na Islandu nevyblejskl vedle sebe 2 stejné jeepy (možná toyota či co to bylo, už je to pár let). Jeden s německou RZ, oplastovaný, druhý s islandskou, poctivá ocel. Že by ti Islanďani nevěděli, co se patří do terénu? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Březen 2016 Sdílet Vloženo 8. Březen 2016 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 Jeden dobrý vtípek je, že součástí scoutline není paket na špatné cesty, tož dobře no :-) Tak když to shrnu = za cca 420tis. kč dostanu oplastované auto, bez ochrany podvozku, bez kotoučových brzd vzadu, bez Front Asistentu, bez keyless a jako bonus jen tvrdé plasty v interiéru. Za stejnou cenu jde koupit dobře vybavený Citroen C4, Peugeot 306 nebo Ford Focus Ecoboost 1.0 92kw, tak nevím no :-) Scout je pěkný, ale výbava a cena je zase jak od překupníků :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 Dobře vybavený a nebo stejně vybavený? V tom je totiž dost zásadní rozdíl. Ale s tebou je to furt dokola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 5. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 Pěkné je to v té pískové, ale za těch 450 už Golfa VII Variant. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 5. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 Tahle je zelená Pistachio. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 5. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 já si myslím, že nechápete, že ten člověk co si koupil Scout, prostě chtěl takhle oplastované auto, takže porovnávat jeho cenu s neoplastovanou verzí jakéhokoliv auta je nesmysl. Porovnávejte to s oplastovanou verzí a ta cena bude také jinde. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 19. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2016 Taky fajn kombinace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 19. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 24. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2016 co to jeee? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 24. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2016 Montáž stylingových paketů v Benetu. Teprve tam se lepí plasty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 24. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2016 včera jsem ho viděl poprvé, v té hráškově zelené nebo co to je, no dle mého názoru Scout bez 4x4 je nesmysl, ale ta barva se mi fakt líbí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 24. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2016 Montáž stylingových paketů v Benetu. Teprve tam se lepí plasty. ah diki za vysv. nejak mi uniklo ze sa aj r sc robi v benete ;( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 24. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2016 před 5 hodinami, Rypicong napsal: včera jsem ho viděl poprvé, v té hráškově zelené nebo co to je, no dle mého názoru Scout bez 4x4 je nesmysl, ale ta barva se mi fakt líbí je to Pistacchio z barev zvláštního lakování, jde i na běžné verze. na fabiu scoutline ovšem nejde, na normální ano 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 25. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2016 az lidi nebudou chtit jen auta na vzhled ale i na funkcnost, muze byt i 4x4, stejne tak jako ,,sportovni" verze monte carlo, proste vzhledovka, ac hezka, nejakou funkcnost to ale ma, ma ochranu podvozku, je zvyseny, takze lepsi najezdovy uhel a atd... takze neco ano.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macomh Vloženo 11. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2016 (editace) Ahojte všetci. Koľko ľudí, toľko chutí. Niekomu sa páči liftback a niekomu zas spaceback, alebo scout. Pri výbere auta škoda rapid, mňa presvedčil práve dizajn scout verzie. Pri porovnaní s liftbackom sa mne osobne oveľa viac páčil SCOUT kvôli výnimočnosti. Aj keď si tiež myslím, že cena je troška prehnaná, ale asi to je politika VW groupu, či už škodovky, ale zatiaľ sa im celkom dobre darí. Takže chcem napísať na adresu SCOUTA pár postrehov po odjazdení 25.000 km v ňom. Rapid scout 1,2/81 kw - firemný. Motor živý na rovinke aj v kopcoch, no pri predbiehaní je problém si zvyknúť po octavii 1,9 TDI, že ho treba dosť točiť a aj tak je problém, lebo mu chýba krútiaci moment a následný ťah. Možno 1,4 TSI by to zvládalo lepšie, ale na bežné jazdenie ok. Motor na voľnobehu ani nezbadať, že beží, pri otáčkach má troška divný prejav. Spotreba si myslím, že je ešte vyššia, alebo možno rovnaká, ako u 1,4 TSI-/mal som možnosť asi 300 km šoférovať/. Rapid scout sedí pekne na ceste aj pri 160 km/h, to je asi aj rázvorom aj R16 kolesami a 215/45 gumami. Interiér je pekný, no škoda troška tých tvrdých plastov a ušetrených drobností, ako ako svetielka nad slnečnými clonami, jednopolohové tlačítka okrem šoférovho /mne strašne vadia - aspoň obe predné by mohli mať 2 polohy, aby netrebalo držať pri otváraní spolujazdcovho okna/. Ušetrený materiál z odhlučnenia a výplne dverí, je dosť poznať a vytvára dosť lacný dojem, pritom by to mohlo byť za takú cenu slušnejšie. Kvôli dizajnu vlastne ma auto presvedčilo pri kúpe, keďže som si mohol vybrať medzi liftbackom a týmto scoutom. Liftback má väčší kufor, ale mne pripadá ako zmenšená octavia a scout má svoju krásnu zadnú časť, aj bočnú a predok mohol byť troška krajší. Tie plasty scout verzie dotvárajú jedinečnosť tohto auta, čo vlastne aj je, lebo bola to limitovaná serie zopár kusov a nedajú sa už ani objednať. Výbava tohto auta je myslím na veľmi slušnej úrovni. Spomeniem zopár: Xenóny, vyhrievaná sedačky, digi klíma, dotykové rádio Bolero, zvýšený podvozok s ochranou podvozku, R16 kolesá 215/45, sunset zadné okná a panaramatická strecha, multifunkčný kožený volant, tempomat, zadný parkovací asistent. Je dobrá aj kontrola tlaku v pneu, ktorá po prezutí vypisovala už aj presne v ktorej pneu je znížený tlak, nie ako stará kontrola v oct II, ale pri defekte mi nesignalizovalo - na čo som sa spoliehal a zničil som novú zimnú gumu!!! Osobne mi troška chýba automatické zabrzdenie auta pri zastavení a asistent rozjazdu do kopca, čo je super vec, po odskúšaní v Golfe aj adaptívny tempomat. Lakťová opierka je super vec v aute, ale táto, čo je použitá v Rapide, je ešte z octavie 1 a dosť nepraktická vzhľahom na používanie ručnej brzdy a ani priestorovo nič moc. Ešte zmienka a o parkovacom asistente, na ktorý treba dávať pozor, lebo nefunguje neustále ako v golfe, takže keď nie je zaradená spiatočka a len sa pustíme na kopci vzad, tak nezapípa, takže pozor! Auto má však veľmi pekný MAXI-DOT display, ktorý vám ukáže veľa info. Komfortu a použitku z jazdy by určite prispeli lepšie a sedačky, v ktorých sa po odjazdení denne 300 km cítite dosť unavene. Celkovo si myslím, že je to slušné vozítko, s dobrou výbavou a veľmi pekným dizajnom, no za takú cenu, pri súkromnej kúpe, by som možno uvažoval určite aj o iných alternatívach aj keď to nie sú priamy konkurenti, ale ako napr.: golf, mazda 3, cx3, suzuki vitara by stáli za uvažovanie. Editováno: 11. Listopad 2016, autor: macomh 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marousek Vloženo 23. leden 2017 Sdílet Vloženo 23. leden 2017 https://www.stream.cz/meziplyn/10015765-skoda-rapid-scoutline Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.