neon Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 Zdravím,nyní jsem rozhozen kolem spotřeby i kolem obsahu,někdo chválí 1,4 TSI,další 1,8 a další 2,0 TSI tak jaký zvolit motor v benzinu,roční nájezd kolem 10tkm,hodně město, TDI nyní mám ale motor 3,0 TDI aq jezdím nad 10l po městě a navíc v dnešní době,kdy pořád se něco děje kolem motorů TDI jsem to chtěl vyměnit právně za benzin - tak poradte co a jak. Děkuji / 4x4 nyní asi zbytečné zimní počasí moc není,ale DSG ano / dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 (editace) Tady každý poradi něco jiného. Záleží na preferencích. S tim malym nájezdem a především ve městě musí 1.4 stačit. Muj nazor a osobni zkušenost. Kamosovi by bylo 200kW malo :-) Editováno: 18. Říjen 2015, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 Přesunuto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 No pokud si ted zvykli na 3,0, tak rozhodne jdi do 2,0TSi. Jinak je to asi celkem jedno, jde spis o to jak s tim hodlas jezdit...startujes ze semaforu jak formule a nebo si klidny jezdec, myslim, ze kdyz si odpovis na tuto otazku tak vysledkem bude i motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SuperbIII Vloženo 19. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 V tomhle případě jsou rady celkem k ničemu, není nad to si to zkusit projet Nevýhoda je akorát v tom, že benzíny, obzvlášť dvoulitry, se na předváděčku neshánějí tak snadno. Ale s Martinem samozřejmě souhlasím, do města je 206 kW k ničemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP 2016 Vloženo 20. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2015 TO neon: Také Tě zdravím. Pokud by se Ti do Superbu lll motorizace 1,4TSI zdála být málo a 2,0TSI zase moc, nezbývá zkusit snad přijatelný kompromis tu: 1,8TSI. Jak píšeš, že budeš preferovat převodovku DSG, tak tam musíš být smířen s tím, že u té 7-stupňové suché dvojspojky je kroutící moment 250 Nm a u té samé kubatury, ale v manuálu je kroutící moment vyšší, tedy: 320Nm. Já jsem toto akcepoval a rozhodl se právě pro tu "střední cestu" v DSG. Do Vánoc to snad zvládnou kluci ve Kvasinách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neon Vloženo 22. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2015 TO neon: Také Tě zdravím. Pokud by se Ti do Superbu lll motorizace 1,4TSI zdála být málo a 2,0TSI zase moc, nezbývá zkusit snad přijatelný kompromis tu: 1,8TSI. Jak píšeš, že budeš preferovat převodovku DSG, tak tam musíš být smířen s tím, že u té 7-stupňové suché dvojspojky je kroutící moment 250 Nm a u té samé kubatury, ale v manuálu je kroutící moment vyšší, tedy: 320Nm. Já jsem toto akcepoval a rozhodl se právě pro tu "střední cestu" v DSG. Do Vánoc to snad zvládnou kluci ve Kvasinách. Tak nyní nevím co objednat vůbec,dnes jsem dostal nabídku 1,8 TSI s DSG za 870 a 2,0 TSI s Dsg za 920,pořád si myslím,že na to malé ježdění a klidné je ten 2,0 l zbytečný hlavně na spotřebu ve městě,což je u mne 80 % použití,jinak jak někdo píše,že 1,8 má mylý krouticí m.250 že to nejede,že raději 1,4 TSI to mě nejde na rozum. Nemá někdo už supa s těmito motory a vyzkoušenou spotřebu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 22. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2015 Nikdo nepsal, ze 250Nm nejede. Psalo se, ze 1.8tsi s dsg ma stejnych 250Nm jako 1.4tsi. Ta ma o 22kW mene, horsi zrychleni pouze o 0,6 sekundy a minimalne o litr mensi spotrebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 23. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2017 (editace) Obnovujem temu. Premyslam o vymene svojej Octavie 1,6 MPI za Superb z programu Skoda Plus rocni vozy. Vybava je mi v zasade jasna, ale co mi nie je jasne je volba motoru 1,4 TSI vs 2,0 TDI (110 kW) manual. Jazdim priblizne 25-27k km rocne, z toho kazdy den 25km do prace a 25 spat, obcas (2-3x do tyzdna) 47km do prace s kratkou zastavkou na vyhodenie mladata v skolke a to iste spat z prace. Niekolkokrat rocne pak robim trasy 250-500km (vacsina trasy dialnice) a obcasne vylety po okoli (100km). Je na taketo jazdenie TDI vyslovene nevhodny alebo bude to v pohode? Pozeram na rocne vozy (max rok a 30k km) a tych TSI je tam ako safranu. Tak ci mam radsej pockat kym sa nejake rozumne TSI objavi alebo kludne siahnut po TDI. Vopred vdaka za nazory. Editováno: 23. Listopad 2017, autor: deto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukasberan Vloženo 26. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2017 (editace) Ahoj. Budu kupovat Suberb III, ale přemýšlím, jaký motor. Určitě chci benzin s automatem, ale přemýšlím, jestli vzít 1.8 TSI nebo 2.0 TSI. O spotřebu mi nejde. Výkon vyšší se hodí, ale nepotřebuji ho nutně. Spíš mi jde o vlastnosti a životnost daného motoru a komponent s tím souvisejících (asi hlavně převodovka, ale také různé sondy, čidla, katalyzátory, DPF apod.). Jestli se ví už například o nějakých problémech nebo ne příliš dobré spolehlivosti některých motorů nebo převodovek. Roční nájezd cca 20-25 tisíc km převážně mimo město a dálnice, po městě cca 20 %. Editováno: 26. Prosinec 2017, autor: lukasberan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 26. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2017 (editace) No vzhledem k tomu, že vlastním 1.8 tsi, tak tento motor mohu jednoznačně doporučit. Pocit z jízdy je neskutečný, auto dostatečně silný a kultivovaný, automatická převodovka silně návyková. Zatím nejlepší auto a motorizace, které jsem doposud měl. Editováno: 26. Prosinec 2017, autor: mhhory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 26. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2017 To jsi ho ještě nezažil s manuálem... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapitan9 Vloženo 26. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2017 Rovněž vlastním 1,8 tsi.,DSG. Auto výborné ,živé . Přesně popsal mhhory. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka951 Vloženo 26. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2017 Vlastnil jsem 2,0TDI/110kW, DSG. Vyměnil jsem jej za 1,8TSI, DSG. Je o hodně živější a tiché. Na rozdíl od TDI velmi příjemná jízda, vyšší spotřeba, ale zpět bych už neměnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukasberan Vloženo 26. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2017 Já teď mám právě Passat s 2.0 TDi 125 kW a jezdí to hezky, ale naftu už nechci zrovna. Tak přemýšlím, jestli vzít 1.8 nebo 2.0. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 26. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2017 (editace) Jestli neřešíš náklady, tak vem 2.0tsi. 1.8 byla vždycky super motor (1.8T, první 1.8tsi 118 kw). Ale posledni varianta 1.8tsi 132kw, prestoze super technika, tak se prekvapive stal motorem na okraji spektra zajmu zakazniku. Take byl prvni, ktery Audi zarizlo jako jeden z prvnich. A v Superbu taky pristi rok konci. Btw. jestli budes brat DSG, tak klidne zvaz i 1.4tsi, jelikoz 1.8 s DSG ma stejny kroutak jako 1.4. Ta ma o 22kW mene, horsi zrychleni pouze o 0,6 sekundy a minimalne o litr mensi spotrebu. A je cca. o 50tKc levnejsi. Editováno: 26. Prosinec 2017, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 26. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2017 @lukasberan treba pomuze... 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 26. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2017 (editace) Pán zapomněl, že s platformou MQB přišla celá nová řada motorů, která neměla nic s předchozími společného....opět velký úlet toho co je někdo schopný napsat. Proč ne 1.4, protože je z toho občas dvouválec se zvukem, který odpovídá dvouválci(včetně vibrací). Pokud jsou finance a DSG je nutnost, tak je jediné správné řešení pro normální svezení s autem typu Superb.....2.0 tsi. Editováno: 26. Prosinec 2017, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukasberan Vloženo 26. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2017 (editace) Díky všem za reakce. Já se také kloním k dvoulitru. Jen jsem se chtěl ujistit, jestli s ním nejsou nějaké známé technické problémy, které by se objevovaly. Spotřebu opravdu neřeším. A 1.4 mi přijde do Superba opravdu jako šílenost :-) navíc chci brát L&K, kde ten motor ani není k dispozici. Editováno: 26. Prosinec 2017, autor: lukasberan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j57 Vloženo 26. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2017 (editace) Opravdu je motor 1.8TSI podobně složitý jako 2.0TDI? Editováno: 26. Prosinec 2017, autor: j57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 26. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2017 Ber ten článek trošku s rezervou. Dnes žádný motor není jednoduchý,tak to máš v podstatě jedno.Jezdí k nám na servis 1,8 TSi (CJSA,CJSB) co mají už 180.000 a absolutně žádný problém ,jen občas vodní pumpa,ale to trápí poslední dobou všechny koncernové motory.Sám mám te´d ten motor v OIII s DSG a pěji jen chválu. Spojky v DSG nestojí jak se píše v článku 25000,ale dají se za 7500 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Badura Vloženo 9. Červen 2018 Sdílet Vloženo 9. Červen 2018 Chcem sa opýtať, mám objednaný Superb 1.8tsi, myslím, že práve prebieha tá zmena benzínových motorov (u nás na SK sa dajú na stránke Škoda nakonfigurovať iba s TDI), tie staré motorizácie ešte dovyrábajú? resp. to moje auto ešte vyrobia? Ako to vlastne je? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 9. Červen 2018 Sdílet Vloženo 9. Červen 2018 Objednana auta urcite dovyrobi. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 19. Září 2018 Sdílet Vloženo 19. Září 2018 Silně zvažuji nákup S3 (vyzkoušené roční vozy) , ale váhám nad výběrem motoru. Jsem zvyklý na velký krouťák od nízkých otáček u dieselu spolu s malou spotřebou. Najezdím cca 20 tis.Km/rok, jezdím celkem svižně. Vybíral jsem buď 2,0 TDi 110kW nebo 1,8TSi, ale těch TSi je strašně málo, většinou 2,0TSi a tady se bojím, že budu spotřebově hodně vysoko. Je ten nájezd na TDi málo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 19. Září 2018 Sdílet Vloženo 19. Září 2018 Zalezi, ci 20k km za rok sa urobi ako 40x500km alebo ako 1000x20km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.