Přejít na obsah

Jaký motor do SIII?


neon

Doporučené příspěvky

Zdravím,nyní jsem rozhozen kolem spotřeby i kolem obsahu,někdo chválí 1,4 TSI,další 1,8 a další 2,0 TSI tak jaký zvolit motor v benzinu,roční nájezd kolem 10tkm,hodně město, TDI nyní mám ale motor 3,0 TDI aq jezdím nad 10l po městě a navíc v dnešní době,kdy pořád se něco děje kolem motorů TDI jsem to chtěl vyměnit právně za benzin - tak poradte co a jak. Děkuji   / 4x4 nyní asi zbytečné zimní počasí moc není,ale DSG ano /   dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TO neon: Také Tě zdravím. Pokud by se Ti do Superbu lll motorizace 1,4TSI zdála být málo a 2,0TSI zase moc, nezbývá zkusit snad přijatelný kompromis tu: 1,8TSI.  Jak píšeš, že budeš preferovat převodovku DSG, tak tam musíš být smířen s tím, že u té 7-stupňové suché dvojspojky je kroutící moment 250 Nm a u té samé kubatury, ale v manuálu je kroutící moment vyšší, tedy: 320Nm. Já jsem toto akcepoval a rozhodl se právě pro tu "střední cestu" v DSG.  Do Vánoc to snad zvládnou kluci ve Kvasinách.  :kol-33:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TO neon: Také Tě zdravím. Pokud by se Ti do Superbu lll motorizace 1,4TSI zdála být málo a 2,0TSI zase moc, nezbývá zkusit snad přijatelný kompromis tu: 1,8TSI.  Jak píšeš, že budeš preferovat převodovku DSG, tak tam musíš být smířen s tím, že u té 7-stupňové suché dvojspojky je kroutící moment 250 Nm a u té samé kubatury, ale v manuálu je kroutící moment vyšší, tedy: 320Nm. Já jsem toto akcepoval a rozhodl se právě pro tu "střední cestu" v DSG.  Do Vánoc to snad zvládnou kluci ve Kvasinách.  :kol-33:

Tak nyní nevím co objednat vůbec,dnes jsem dostal nabídku 1,8 TSI s DSG za 870 a 2,0 TSI s Dsg za 920,pořád si myslím,že na to malé ježdění a klidné je ten 2,0 l zbytečný hlavně na spotřebu ve městě,což je u mne 80 % použití,jinak jak někdo píše,že 1,8 má mylý krouticí m.250 že to nejede,že raději 1,4 TSI to mě nejde na rozum. Nemá někdo už supa s těmito motory a vyzkoušenou spotřebu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Obnovujem temu.

 

Premyslam o vymene svojej Octavie 1,6 MPI za Superb z programu Skoda Plus rocni vozy.

 

Vybava je mi v zasade jasna, ale co mi nie je jasne je volba motoru 1,4 TSI vs 2,0 TDI (110 kW) manual. 

Jazdim priblizne 25-27k km rocne, z toho kazdy den 25km do prace a 25 spat, obcas (2-3x do tyzdna) 47km do prace s kratkou zastavkou na vyhodenie mladata v skolke a to iste spat z prace.

Niekolkokrat rocne pak robim trasy 250-500km (vacsina trasy dialnice) a obcasne vylety po okoli (100km).

 

Je na taketo jazdenie TDI vyslovene nevhodny alebo bude to v pohode? Pozeram na rocne vozy (max rok a 30k km) a tych TSI je tam ako safranu. Tak ci mam radsej pockat kym sa nejake rozumne TSI objavi alebo kludne siahnut po TDI.

 

Vopred vdaka za nazory.

Editováno: , autor: deto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj.

Budu kupovat Suberb III, ale přemýšlím, jaký motor. Určitě chci benzin s automatem, ale přemýšlím, jestli vzít 1.8 TSI nebo 2.0 TSI. O spotřebu mi nejde. Výkon vyšší se hodí, ale nepotřebuji ho nutně. Spíš mi jde o vlastnosti a životnost daného motoru a komponent s tím souvisejících (asi hlavně převodovka, ale také různé sondy, čidla, katalyzátory, DPF apod.). Jestli se ví už například o nějakých problémech nebo ne příliš dobré spolehlivosti některých motorů nebo převodovek.

Roční nájezd cca 20-25 tisíc km převážně mimo město a dálnice, po městě cca 20 %.

Editováno: , autor: lukasberan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vzhledem k tomu, že vlastním 1.8 tsi, tak tento motor mohu jednoznačně doporučit. Pocit z jízdy je neskutečný, auto dostatečně silný a kultivovaný, automatická převodovka silně návyková.

Zatím nejlepší auto a motorizace, které jsem doposud měl. 

Editováno: , autor: mhhory
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli neřešíš náklady, tak vem 2.0tsi. 

1.8 byla vždycky super motor (1.8T, první 1.8tsi 118 kw). Ale posledni varianta 1.8tsi 132kw, prestoze super technika, tak se prekvapive stal motorem na okraji spektra zajmu zakazniku. Take byl prvni, ktery Audi zarizlo jako jeden z prvnich. A v Superbu taky pristi rok konci.

 

Btw. jestli budes brat DSG, tak klidne zvaz i 1.4tsi, jelikoz 1.8 s DSG ma stejny kroutak jako 1.4.

 

Ta ma o 22kW mene, horsi zrychleni pouze o 0,6 sekundy a minimalne o litr mensi spotrebu.

A je cca. o 50tKc levnejsi.

Editováno: , autor: Martin Bednář
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pán zapomněl, že s platformou MQB přišla celá nová řada motorů, která neměla nic s předchozími společného....opět velký úlet toho co je někdo schopný napsat.

 

Proč ne 1.4, protože je z toho občas dvouválec se zvukem, který odpovídá dvouválci(včetně vibrací). 

 

Pokud jsou finance a DSG je nutnost, tak je jediné správné řešení pro normální svezení s autem typu Superb.....2.0 tsi.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky všem za reakce. Já se také kloním k dvoulitru. Jen jsem se chtěl ujistit, jestli s ním nejsou nějaké známé technické problémy, které by se objevovaly. Spotřebu opravdu neřeším. A 1.4 mi přijde do Superba opravdu jako šílenost :-) navíc chci brát L&K, kde ten motor ani není k dispozici.

Editováno: , autor: lukasberan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ber ten článek trošku s rezervou.

Dnes žádný motor není jednoduchý,tak to máš v podstatě jedno.Jezdí k nám na servis 1,8 TSi (CJSA,CJSB) co mají už 180.000 a absolutně žádný problém ,jen občas vodní pumpa,ale to trápí poslední dobou všechny koncernové motory.Sám mám te´d ten motor v OIII s DSG a pěji jen chválu.

Spojky v DSG nestojí jak se píše v článku 25000,ale dají se za 7500

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Chcem sa opýtať, mám objednaný Superb 1.8tsi, myslím, že práve prebieha tá zmena benzínových motorov (u nás na SK sa dajú na stránke Škoda nakonfigurovať iba s TDI), tie staré motorizácie ešte dovyrábajú? resp. to moje auto ešte vyrobia? Ako to vlastne je? Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Silně zvažuji nákup S3 (vyzkoušené roční vozy) , ale váhám nad výběrem motoru. Jsem zvyklý na velký krouťák od nízkých otáček u dieselu spolu s malou spotřebou. Najezdím cca 20 tis.Km/rok, jezdím celkem svižně. Vybíral jsem buď  2,0 TDi 110kW nebo 1,8TSi, ale těch TSi je strašně málo, většinou 2,0TSi a tady se bojím, že budu spotřebově hodně vysoko. Je ten nájezd na TDi málo? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...