Dixik2 Vloženo 9. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2018 Předváděčka: https://www.louda.cz/skladove-vozy/97493136/skoda-fabia-combi-style--10-tsi-81-kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 9. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2018 Vzhledem k ceně bych měl jasno, raději bych ušetřil a vzal předFL, konkrétně: https://www.louda.cz/skladove-vozy/91438360/skoda-fabia-edition-r5-14-tsi-92-kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 9. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2018 Jen skoda tech polepu. Ano, daji se sundat, ovsem riziko poskozeneho (=porezaneho) laku by me asi odradilo. Uprimne, jak to zatim vidim, u predFL mi vuci FL skutecne chybi jen ty predni Full-LED svetlomety. Ostatni je pouze v rovine nice to have. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 9. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2018 @Dixik2Díky za link! Podle těch fotek to vypadá, že přední světla mají blinkry na vnitřní straně. Opravdu to tak je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 9. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2018 @shrek_85 Ano, toto by mělo být stejné jako u předFL verze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 9. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2018 Tie sedačky sú s tou akože kožou? Som zvedavý, koľko za ne budú pýtať na mihocare alebo na automediku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 9. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2018 (editace) Blinkry na vnitřní straně jsou v pohodě když má F3 blinkry i v zrcátkách. @brrrrm ta “kůže” to je ta náhrada za semiš. A jinak za tu výbavu co to auto od Loudy má je cena 369 hoodně dobrá. Editováno: 9. Srpen 2018, autor: MilanHos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 9. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2018 Ti smerovky z vnutornej strany svetlometu su podstatne lepsie viditelne na kruhovych objazdoch. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 9. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2018 @MilanHos Ještě nedávno tam svítilo 433tic, což je trochu jiná cena než tam svítí teď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 9. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2018 Tisková mapa: https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy/uspesny-model-skoda-fabia-s-osvezenym-designem-a-novou-technikou/ 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 10. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2018 Zahájení výroby faceliftu: https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy/vyroba-modernizovaneho-modelu-skoda-fabia-v-mlade-boleslavi-zahajena/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 10. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2018 Je zajímavé jak poskočila spotřeba, u MPI je stejná, ale u TSI je to 0,4l nahoru a přitom je to stále NEDC vs Že by samotný filtr tolik ovlivnil spotřebu? Nebo nevíte někdo jak to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 10. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2018 Novy zpusob mereni emisi, tim padem i spotreby. Realnejsi mereni v provozu, tim padem, konecne normalni psane spotreby, na ktere se bude uz lepe dostat, ne ty vejmysli ze zkuseben, kde nebylo nic verohodne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 10. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2018 No ani tak to nebude úplně jako ve skutečném provozu. Nicméně do kapsy se spotřebou si nalhává nejedna automobilka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 10. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2018 Právě že toto je ještě stále dle NEDC. WLTP se bude udávat až od 1. září., navíc toto jsou docela nízké hodnoty na WLTP, když i UP! GTI má podle WLTP 5,6l/100km nebo kolik a podle NEDC má myslím 4,8l/100 (shodou okolností také s filtrem). Právě jsem si myslel taky že už jsou to nové WLTP, pak bych se nedivil, ale podle těch dostupných materiálů jsou to stále spotřeby podle starého NEDC a ten rozdíl není jen kosmetický. Podle WLTP by spotřeby měli být ještě o něco vyšší a podle toho co je tam napsané by je měl poskytnout prodejce na dotaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 10. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2018 Já se divím, že tu hodnotu tak prožíváš. V reálným provozu se to nijak nepohne oproti současným zkušenostem s 1.0tsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 10. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2018 http://www.auto.cz/jizdni-dojmy-s-omlazenou-skodou-fabia-123783 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 10. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2018 @MilanHos Já to neprožívám, jen mne zajímá čím to je, pokud je to jen samotným filtrem, tak se dá počítat i s růstem spotřeby v reálu. Kór v dnešní době kdy se tak hledí na flotilové emise je nárust papírové spotřeby o 0,5l ohromný (když se v dnešní době každý výrobce žene za každým dcl dolů a pak má i taková Fiesta ST tříválec s vypínáním jednoho válce). Takže spíš mne to zajímá, původně jsem právě myslel, že je to už podle toho WLTP, ale je to NEDC. Mimochodem u toho Up!u je to téměř stejné, verze bez filtru (66kW) má papírovou kombinovanou spotřebu 4,4l/100 a 85kW s filtrem má 4,8l/100 oboje podle NEDC, proto jsem položil tu otázku, je to tím filtrem, nebo je příčina jinde? Samozřejmě realita bude zase někde jinde než je papír. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 10. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2018 Ale jde o to, že se způsob měření NEDC změnil a prochází tím jen nově homologované motory, což ten bez filtru není, zato ten s filtrem ano. Tedy ten rozdíl bude spočívat jen v jiné metodice měření, nikoli ve filtru samotném Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 10. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2018 Na zdopravy.cz vyšel článek o zahájení výroby FL … a celkem trvají na tom, že do FL půjde objednat i Lane Assist. Nikde jsem tuto informaci nezaregistroval .. jak to s ním je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 10. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2018 @_Denis_ To jako fakt kvůli jednomu měsíci předělávali metodiku a ještě ji nazvali stejně jako tu původní? Potom by mne tedy zajímalo v čem se liší "staré" NEDC a to "nové". @Tragedie_v_JZD Také jsme o tom neslyšel, pokud se nepletu, tak jej nemá ani Polo, ani Ibiza, bylo by divné kdyby jej měla Fábia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2018 Uvedené hodnoty spotřeby a emisí jsou získávány předepsaným způsobem měření. Od 1. září 2017 platí pro určování spotřeby paliva a emisí CO₂ nových osobních automobilů a lehkých užitkových vozů nový, celosvětově harmonizovaný standard WLTP (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), který realističtějším způsobem vystihuje skutečné podmínky provozu. Od 1. září 2018 standard WLTP nahradí dosavadní nový evropský jízdní cyklus (NEDC). Z důvodu postupu měření, který se více blíží provozu automobilu v reálných podmínkách, jsou hodnoty spotřeby paliva i emisí CO₂ v mnoha případech vyšší než při měření standardem NEDC. V současné době jsme dle právních předpisů stále povinni uvádět hodnoty získané podle standardu NEDC. V případě, že se jedná o nové vozidlo, které je homologováno na základě měřicího cyklu WLTP, jsou hodnoty měřicího cyklu NEDC odvozeny od měřicího cyklu WLTP. Uvedení hodnot získaných podle měřicího cyklu WLTP je až do okamžiku jeho povinného zavedení dobrovolné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 10. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2018 A EK varovala výrobce před umělým navyšováním spotřeby (vyšší škodliviny). V budoucnu má docházet ke snižování takže se nyní zvyšuje bázová hodnota aby snižování tolik nebolelo. Takže jedno možných vysvětlení nelogických hodnot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 11. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2018 To umělé navyšování by se mělo týkat WLTP, protože z něj jim nehrozí žádné pokuty za překročení emisí, ale budou se podle současných hodnot odvozovat budoucí emisní omezení (tedy čím "vyšší" budou nyní emise a spotřeba dle WLTP, tím mírnější budou budoucí limity. Ale dle NEDC se počítá nyní stále, takže tam je snaha o co nejnižší hodnoty. To co píše @Pawouk je pravda, ale ŠA uvádí ještě jiný soubor spotřeb (dostupný třeba přes konfigurátor), kde je pro silnější TSI 4,7l/100 dne NEDC Euro 6d-TEMP, což je furt víc než bylo před filtrem. Takže to spíše vypadá že to slibované "nenavýšení spotřeby filtrem" se až tak nekoná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h.nosal Vloženo 11. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2018 Tušíte někdo jaké kola k tomu dávají při operativním leasingu ve výbavě style, pokud jsem si žádný neurčil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.