Přejít na obsah

Fabia III Facelift


Jan R.

Doporučené příspěvky

Chlapci FL mám od dnes doma. Nieje to moje auto ja som s Toledom spokojný. Auto sme vyberali starej mame ako náhradu za felíciu.

Motor je 1.0 MPI 55 KW. Musím povedať, že v porovnaní s 1.4 16V je to živé ide to do otáčok a ťahá to príjemne odspodu. 1.4 16V len žerie a nejde. Takže napriek veľkým hatom na 3 valec je doba zas inde a motor ide lepšie a je tichší ako 1.4 16V. Pokrok nezastavíš.

 

Musím povedať, že som sa veľmi bál ako tá atmosferická trojvalcová sranda bude jazdiť, ale za mňa palec hore. 

 

 

Nejaké rýchle poznatky:

 

Bola tu búrlivá diskusia ohľadom obyčajných svetiel na FL. Všade na nete sú fotky FULL LED. 

Takže vyzerá to takto: 

20180813_185640.thumb.jpg.456264826c6474e69b1ca3545664d92c.jpg20180813_190714.thumb.jpg.1a1d9a4e18d6d1a7c1acfda2adebcd08.jpg20180813_185645.thumb.jpg.3e3deffde5d1a3965397a4251bb2abe1.jpg

 

Nie FULL LED zadné svetlá si zachovali čierny rámik.

20180813_190154.thumb.jpg.ad4f26a121635b7a2439ac592ec4b4a1.jpg

 

+dojazdy okien. Od vodiča všetky 4 okná aj zo všetkých miest. Teda aj vzadu, keď sedíte je tlačidlo 4 polohové. 

  za mňa obrovské plus a na Tolede ma max. vytáča, že dojazd je len na vodičovom okne. 

 

+navrát do doby Fábia 2 FL. Okná idú stiahnuť diaľkou po dlhom podržaní tlačidiel :)

 

 

 

= VW group očividne zmenil planžetu, čo som doteraz ani len netušil. Je tenšia viď foto. 

20180813_182247.thumb.jpg.2a56f8405d66d20c284bd402b50053bc.jpg20180813_182435.thumb.jpg.ead50fff0399b50a4d91e20ba2ab23b6.jpg

 

-Na rádiu je zobrazená oktávka. Neviem či je to chyba alebo úmysel... asi chcú človeku povedať, že je socka lebo nemal na oktávku :D. 

20180813_191202.thumb.jpg.f033ea0723ea714abcf196800f631bc6.jpg

 

- Lišty na prahoch vpredu sa odlepujú už teraz :/. 

  Fotku nemám, odfotím zajtra. 

 

-Dorazy na kufri zle nastavené. Kufor nešiel zavrieť ani silným buchnutím ani slabým. Furt odskočil od zámku. Podarilo sa to tak na 3 krát. 

 Došteloval som dorazy na kufrových dverách a už je to OK. 

 

Keď si to tak spojím stými odlepujúcimi sa lištami tak je asi pomaly ale isto na kvalite cítiť to, že škodovka vyrába na plné obrátky. A plne sa to bohužiaľ odráža na kvalite. 

 

 

Ak bude mať niekto nejaké otázky, rád zodpoviem. Auto budem mať cca týždeň ja, aby som ho zabehol. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Citovat

Motor je 1.0 MPI 55 KW. Musím povedať, že v porovnaní s 1.4 16V je to živé ide to do otáčok a ťahá to príjemne odspodu. 1.4 16V len žerie a nejde. Takže napriek veľkým hatom na 3 valec je doba zas inde a motor ide lepšie a je tichší ako 1.4 16V. Pokrok nezastavíš.

Tak jistě... Zrychlení z 0 na 100 km/h za 14,9 s vs 12,1; maximálka 168 vs 175 km/h; točivý moment směšných 95/ Nm vs 132...  Do otáček to možná jde, tiché to možná také bude, ale to bude asi tak všechno. Prý pokrok nezastavíš, to jsme tedy pokročily směrem k nižším výkonům a třem válcům. Fakt skvělé.

  • Pozitivní 3
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud s tím hodláš jezdit kolem komína, proč ne. Měl jsem tu pochybnou čest s 1.0 MPI 55 kW v Citigo, naprosto mně to stačilo a nepřesvědčilo, že by to bylo hodné auta velikosti FIII pro jiné využití, než co jsem teď napsal v první větě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ten litr na poskakování po městě je ideální, měl jsem teď CitoGo s 44kW verzí a musím teda říct, že pocitově je proti tomu i HTP 40kW raketa, ale se stopkami v ruce to vycházelo nastejno. Ale má dobrou spotřebu (ikdyž TSI jezdí za podobnou). Co to je vlastně za výbavu, Ambition? Auto nevypadá špatně, ale ten předek je furt takový neforemný, ikdyž člověk si zvykne :) A ty potahy, podobné jsme snad viděl naposled na IX20, ale ty okna tiše závidím, zrovna dnes jsem lítal po městě (cesty tak do 5km, to nemá cenu pouštět klimu), ale co už. Každopádně ať dělá radost a jsem v očekávání po pár km na drobné hodnocení :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi ako som pisal auto je pre staru mamu. Doteraz mala feliciu. Uz vzhladom na to sme jej vybrali motor taky aby sa niekde nerozbila. Ona vykonejsienauto nepotrebuje. Ma to do obchodu a do prace 15 km za mesto. 

 

Je to vybava Fabia Extra. Limitovana edicia tu na Slovensku. Dost dobre to cenovo vyslo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pawouk Buď a nebo někdo konečně dostal rozum :D

 

@Romiiken Jasně, já ten motor nehaním, každý motor má své určení. Rozhodně nemíním to MPI nějako shazovat, ono díky zpřevodování to jede obstojně a na meziměstský provoz (a do města ideál) to bohatě stačí. Navíc proti Felicii je Fábie co se týče bezpečnosti, ovládání atd. uplně jinde :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Paráda, konečně foto normální výbavy! Hodnocení motoru mě překvapuje a popravdě si to vzhledem k parametrům nedovedu moc vysvětlit. Vždy jsem si říkal, že F3 už bych musel vzít v TSI, vždyť i 44 kW HTP podává v běžných otáčkách vyšší výkon než silnější MPI. Možná se příště v servisu zeptám, jestli nemají MPI předváděčku. No a ty dojezdy bomba. V Rapidu FL bez nich trpím.

 

Mimochodem, ta oktávka na displeji je divná.:huh:

Editováno: , autor: Twisted
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Pawouk napsal:

Ve škodovce asi čtou ŠH, když vrátili dojezdy a dálkové ovládání oken. :kol-48:

 

Jsem jim psal mail, tak proto :lol:;)

Teď by do toho mohli ještě dát 1.5 TSI a zase se vrátím k fabce. I když asi bych vzal na milost i ten tří hrnek TSI, v před FL ani těch 70kW nejezdí špatně, otázka jak to bude s filtrem.

Psal si že 70kW asi špatné, ale bral bych určitě 81kW.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, Lancelot napsal:

 

Jsem jim psal mail, tak proto :lol:;)

Teď by do toho mohli ještě dát 1.5 TSI a zase se vrátím k fabce. I když asi bych vzal na milost i ten tří hrnek TSI, v před FL ani těch 70kW nejezdí špatně, otázka jak to bude s filtrem.

Psal si že 70kW asi špatné, ale bral bych určitě 81kW.

 

10. září vyjde speciál SM Technika, kde má být důkladné srovnání původního a aktuálního provedení motoru 1.0 TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chalani takže:

 

Nárazník je samozrejme FL. 

Auto vám pofotím detailne. Len dnes ja som v práci a stará mama išla vybaviť poistenie takže fábiu si vzala :).

 

@Maverick Tá oktávia na rádiu je teda chyba ? No dobre vedieť pôjdem sa na to spýtať do autorizáku. 

 

@Twisted To čo som napísal by prekvapilo predvčerajškom aj mňa. Ale naozaj ten motor mi príde oveľa prívetivejší ako 1.4 16V v poslednej generácii F2 FL, kde spodok nieje žiadny odozva na plyn 2 sekundy a trochu rozumne to ide až od 4 tisíc otáčok. 

 

Narozdiel od toho ide tento 55 KW pekne od spodu a má to silu. Viem ako to znie :D. Ale odporúčam vyskúšať aby ste vedeli, čo myslím. Samozrejme má "silu" myslím v porovnaní so spomínanou 1.4 16V a nie s 1.2 TSI alebo 1.4 TSI ako ma tu Pawouk zfúkol, že čo píšem blbosti. 

 

 

Keby som auto vyberal sebe tak to je Combi a aspoň ten 81 KW s DSG, keď 1.5 TSI nedávajú....

 

 

@wirer Plánuješ zistiť, či sa bude dať dorobiť dojazd do pred FL ? :). Pretože by to teoreticky mohlo ísť voperovať do Rapidu. A to by ma mooc potešilo :). 

 

 

Editováno: , autor: Romiiken
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, ski1961 napsal:

@ronall i když jsou zadní světla původní před FL, tak nárazník má integrované odrazky..tohle je takový divný nedůstojný slepenec, aspoň ty zadní světla mohli nechat u všech verzí stejné..

38842028_10212198732429600_3906289480314650624_n.jpg

No tak toto se opravdu nepovedlo, ale chápu že chtějí mít jen jeden nárazník pro všechny modely. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...