Přejít na obsah

Reklamace SIII - uznané a "neuznané"


KarelM

Doporučené příspěvky

Ale servis vůbec neargumentuje tím, že jsem nic nepodepsal, to je spíš má výhoda. 

Pulux: Podle mně diagnostiku v rámci reklamace musí hradit ŠA. Je to jen nástroj, jak zjistit, zda v ŘJ je nějaká uložená chyba. 

Moc děkuji za názory. Pokud se někomu stane, že měl podobný problém, tak ať to tady časem hodí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem chtěl jenom říct, že kdyby jsi měl doklad o reklamaci, nemůže po tobě někdo chtít nějakou dodatečnou platbu s kterou si nesouhlasil. Takhle je to patová situace, ani ty ani servis nemáte nic v ruce. Což může bejt samozřejmě výhoda, ale i nevýhoda ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ma zkusenost s reklamacemi v Skodovce je, ze temer nikdy nedavaji zadny protokol o reklamaci, pokud si ho clovek sam nevyzada. To muze byt vyhoda i nevyhoda. Sam jsem ho nikdy nechtel, neni to na nic potreba, pisemne bych to zadal az v pripade neuznane reklamace, aby se to dalo nejak dale resit. V tomto pripade je to jednoznacne vyhoda. Neni nic pisemne = nic si neobjednal = nic nazaplati.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dájí ti protokol o tom, že dáváš auto na garanci. Až ti auto vrátí z reklamace, tak si musíš přinést ten svuj protokol a oni ti to tam dopíšou a podepíšou se že ti auto vrátili opravený, popřípadě ti vytisknou nový...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, tak by to mělo fungovat, ale moc ochotně to většinou nedělají, jejich argument je ten, že je vše uloženo a zálohováno v info systému ŠA, kde se dá veškerý průběh reklamací a oprav vyhledat. Dávají to pouze na vyžádání  a ne automaticky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzdy jsem dostal protokol a v nem popsano co reklamuji a zapsane kilometry a stav nadrze a po vyzvednuti vozidla protokol o vyzvednuti a vyjadreni opravy

Nikdy tam auto nenechavej bez protokolu.

Priklad: das auto na reklamaci na nejake vibrace v interieru, nedaji ti protokol a v nem zapsano kolik je stav nadrze atd. , tu ti vyjezdi a ty nemuzes nic protoze nic nemas v ruce

Editováno: , autor: Stano-RS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz se tam nechava auto, tak se samozrejme papir dava, kde je jen napsano, co budou delat a ze je to v ramci reklamace, ale drtiva vetsina reklamaci se resi tak, ze se prijede, oni si napisou, pripadne vyfoti, jde to do Skodovky a x dni se ceka. A autem se zase odjede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak se také přidám do sekce reklamatérů a prudičů Škodovky ;)

Docela dlouhou dobu jsem řešil problém s vrzajícím střešním oknem, nepomohl ani oficiální postup ze Škodovky s povolením upevňovacích šroubů, promazáním a následným utažením, poslední třetí reklamace byla vyřešena včera, ale řekněme až po "větším" tlaku z mé strany....těm lidem v servisu se fakt nechce vyvíjet žádná aktivita navíc.

No po mé drobné urgenci, světe div se, si v MB vzpomněli, že podobný problém kdysi dávno řešili a že na vině je napružený plíšek u střešního okna v prostoru nad řidičem, který když je napružený více než má být, tak vrže o další plechy a také lupe...celkově to pak může způsobit i další vrzání okna...aktuálně cca po 300km je auto tiché a nikde nic nevrže ani nelupe ... ťuk, ťuk,...

Tak doufejme, že to dá pokoj.

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
V 27. 7. 2016 at 22:14, homy napsal:

Ja mam další novinky
- vrže pravé zrcátko při sklapení
- stále nefunguje otvírání kufru nohou
- odchlipla se chrom lišta. Rozdíl na pravé vs levé strane tak půl centimetru.

Bída

 

Tak jsem byl na prvním servise (výměna oleje v 22tkm).

Otvirání kufru nohou už funguje, naučil jsem se správný kop. Lištu v rámci reklamace vyměnili. Jednou se mi ozvala po přejezdu příčné nerovnosti náprava, tak jsem to nahlásil a vyměnili to taky, takže za mě se vracím do spokojeného modu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Pozdravujem....,

1.4tsi, 110kw ACT, 6M

od asi 1000km pozorujem puknutie ked pustam spojku. Na 90% sa vzdy prejavi puknutie, raz hlasnejsie, raz menej. Nejde to od pedalu ale z motorovej casti. Na teplote alebo prevadzkovej teplote nezalezi.

 

 

Dealer prvu reklamaciu zamietol s odovodnenim; nejedna sa o zavadu, je to bezny jav pri uvolneni spojky dochadza k roztoceniu predlohovanej hriadele a nasledne k vymedzeniu vole lozisk a ozubenych kolies ako aj samotnej hriadele. Vasu reklamaciu tymto povazujeme za neopodstatnenu... 

 

Po 2000km je to viac pocut. Planujem ho opatovne reklamovat a trvat na odstraneni zavady..

 

Co si o tom myslite? Stretol sa s tym niekto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

30 tis servis + reklamace nějakých závad:

 

uznáno - bouchání od zadní nápravy, prý bouchal nějaký plechový kryt o nápravu, nevím, ale zatím dobré

neuznány nefunkční stěrače vpředu i vzadu - prý stěrače jako gumový díl mají záruku jen 1/2 roku. Je to tak? neuznán bordel ve světle (zástupce fauny pavoukovitých), prý světlo není hermeticky uzavřený systém. Co mě ale naštvali, že tam ten bordel nechali. Čert už vem tu záruku na to, ale měli tam auto 2 dny, dnes v 10 volali, že už to mají hotové a když tam v 16 přijedu, zjistím, že na půlku věcí se vyprdli. Už mě tam tedy neuvidí. Neopraveno foukání do kabiny - jakoby pootevřené okno, neopraveny a neseřízeny ostřikovače, špinění motoru je vůbec nezajímalo.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...