Přejít na obsah

Výrobní vady a špatné zpracování Superbu III.


Lokutus7323

Doporučené příspěvky

K odkazu Ferdy na policejni stihacky musim doplnit jednu novinku se kterou nikdo ve ŠA nepocital. Byl jsem totiz pred par dny ve ŠA v Kosmonosy na reklamaci sveho vozu a vedle jedna stala. Tak se ptam na policejni stihacku, co ji je? Pry se musi vymenit pruziny - praskly. Nikdo nepocital s vahou policejni techniky,... a kazdodennim jezdenim. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak diagnostikou zjistíš, že auto je bez zámku pásu??? Nijak. Nedokážu si představit, že by se někdo během posouvání vozu po parkovišti nebo na vlek poutal....

 

Pera, asi u nich hlavně nikdo nepočítá, že auto má jezdit. Po 10.000 km se auto kolébá ze strany na stranu jako parník!

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si Jirko @ferda25, že jde spíše o protokol resp. checklist v rámci diagnostického / kontrolního protokolu, tak to zřejmě @Maaarty92 myslel, respektive ve výchozím nastavení je přeci zapnutá signalizace nezapnutých pásů, tak by s tím asi po polygonu během testování nejezdili s příjemným pípáním ... i když, možné je všechno :-)
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já stále věřím, že oddělení kvality začne fungovat a zarazí současnou špatnou situaci....hrát to na to, že se na většinu vozů nevztahuje občanský zákoník a tím pádem není cesta jak ho vrátit, je možné řešení, ale bohužel se to pak i na tom procentu v tom velkém množství začne projevovat a poslední prezentace Kodiaqa RS na okruhu a následné stížnosti majitelů na tento vůz v rámci komentářů jsou jen dle mého názoru "špička ledovce".

 

Měl by už někdo pochopit, že jsou věci přes které i obrovský fanoušek nepůjde a technologický boom by neměl znamenat auto, které si občas dělá co ho napadne nebo novější softwary pro navigaci, které mají víc chyb než původní.....a kvalitní podvozek by měl být snad samozřejmost.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja nemám veľkú mienku o kontrole ale myslím že zámok pásu zabudol vytiahnuť mechanik pri montáži constructu a stredového panelu , už som to raz zažil a nie je to problém urobiť , a dokonca sa dajú aj šikovne prehodiť dva konektory na konzole radenia a to sú potom chyby ktorým nikto nechápe 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, ferda25 napsal:

Jak diagnostikou zjistíš, že auto je bez zámku pásu??? Nijak. Nedokážu si představit, že by se někdo během posouvání vozu po parkovišti nebo na vlek poutal....

 

Pera, asi u nich hlavně nikdo nepočítá, že auto má jezdit. Po 10.000 km se auto kolébá ze strany na stranu jako parník!

 

V diagnostice se nevyznám, ale vím, že v diagnostickým “checklistu” je kontrola zapnutí bezp. pásu do zámku na sedačce . Když pás nezapneš nevyjde ti test a auto nepujde uvolnit z fabriky dokud test nevyjde, takže je nemožné aby se prodalo auto bez zámku pásu a nenapadá mě ani scénář jak by se to dalo udělat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono bez urážky , oproti SIII bola dvojka raketoplán . Všade audi príchytky , tlmenia , všetko vylepené , dolícované , kvalita plastov kdesi inde , tam okrem duc duc basmanov kde rezonovala sem tam výplň dverí a odratého plata zospodu čo stačí podlepiť iné pazvuky neboli ... to trojka vie vydávať kadečo a málokto vie kde je problém , ani si nespomeniem na koľkých kusoch sa vyberala prístrojovka , opravovali trubky radiatoru topení ktoré o seba opierali , podliepalo filcom , menilo skriní kúrenia za novšie prevedenie kde nie vždy to riešilo problém ... kto videl SIII pod pokličkou si myslí svoje , káble ledabolo pochytané , izoláčná páska len kde tu , prípadne nejaká úplná lacnota, žiadna textilná alebo látková pevná , v stlpiku káble na pochybných príchytkách , izolepa každých 5cm a vzhľad ako keby to ukrajinec odhryzol zakaždým zubami a zahrčkal -- niečo podobné má opel ale tam to bolo cenovo inde a trieda fabie ... o nevychytanom infotaimente ani nehovorím , ale čo ľudia to chcú , kupujú , ťažko robiť súdy , ale veľa ich je po prechode z dvojky sklamaná , hlavne šoféri ktorý si zakladali na iných veciach ako nejaké debilné radary , držania v pruhu a podobne ... detto je životnosť brzd oproti SII kde nebol problém nájsť auto čo malo 300tis km pôvodné brzdy , na SIII je to tak na 60tis , hlavne prvé kusy ... ceny dole veľmi nešli , technika staronová , žiadne zázraky / pičovinky ako displeje , trojkorunové software a programy nepovažujem za techniku / 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Informoval jsem se a při montáži Constructu u DSG se nedává dolu žádná sedačka. Věřím tomu, že to auto fabriku opustilo bez toho i tomu, že to někdo v servisu z nějakého debilního důvodu dal dolů a už nevrátil....každopádně tak jako tak bylo dost lidí, kteří v tom autě seděli a měli na to přijít a to i ten poslední, který přejížděl ze servisu do předávací místnosti.

Bohužel vím, jak některé věci fungují ve Škoda výrobních závodech ČR(jsem tam dost často) a kvalita zpracování, či použitých materiálů šla hodně dop.... o lidech kteří jsou na výstupní kontrole a jezdí s autama po polygonu raději nemluvím :( V Kvasinách je spousta Poláků, Mongolů aj. a podle toho to prostě vypadá...nedotažené šrouby, vše uvolněné, kabely nenasazené na svých místech mimo úchytky, apod. prasečiny. Je to také jeden z důvodů proč chtějí Supa převést na výrobu do Německa a sem přesunout výroby méně náročných vozů na zpracování(prostě u kterých je to jedno). Co je ale blbé, že situace s lidma je stejná i v Německu a i tam se ta kvalita také ztrácí, řešil jsem teď jednoho Arteona, který měl v interiéru zvonkohru(rozdělávala se palubovka, řešilo se nějaké topení, apod. krásné věci). Stav je bohužel takový a dokud se zase nestane něco s ekonomikou a nebo se to aspoň trošku nezpomalí, nikdo s tím nic dělat nebude...obrat se musí zvyšovat za každou cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No musim se zastat teda toho Columbusu za 30k je to cajk, to nevim co by clovek musel rikat na SYNC2 kterej se daval do mondea/mustangu to je teprve ocistec.

 

Taky mam auto uz skoro druhy tyden v servisu, vymena oleje + desticek (11k) a pri predani mi rika "ani vam to auto nedam, ono nebrzdi".  Vinim uz prilis dlouhou konjukturu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta křivka věčně neporoste, to prostě není možné. Tj. systém je určen předem ke zkáze a vždy platilo, že pád z těchto výšek vždy hodně bolel.

 

Tvrdit, že se musí přesunout výroba Superba3 do Německa kvůli kvalitě je nesmysl. Ono by stačilo zaměstnat lidi i v jiných částech republiky a dát jim stejný plat jako v Německu a vše by bylo jinak. Tady mají lidi co dělají i v automotive firmách plat jen kolem 8.000,- čistého a to chodí na 3 směny. To je ta realita moderní doby. Takový člověk nemá zájem dělat pečlivě a svědomitě. Za ty peníze je mu to jedno, jen musí splnit počet kusů.... 

 

Jak jsem napsal do firmy Dekra ke kvalitě servisů Škoda v rámci jejich testování: "o kvalitě platí, že ryba smrdí od hlavy".

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak jednoduché. Jen chtít, jak tady jasně píšou ta křivka jen neporoste tak strmě a budou muset něco u nás investovat. Přesun výroby Superba3 do Německa není nic jiného než výsměch všem zaměstnancům firmy Škoda Auto a.s., že tu chtějí dělat za poloviční plat co by měli v Německu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 6. 2018 na 15:02, Bladik napsal:

Musím se podělit o jednu velice zajímavou příhodu při přebírání vozů. V týdnu jsme jeli pro 3 nové Superby. Po vyřešení všeho papírování jsme se konečně dostali do aut. Kolega který řídil prvního Supa ovšem po chvilce ladění rádia a nastavování vozu ke mě přišel, že nemá kam zapnout pás, jestli se v Superbu zapíná pás nějak jinak. Koukal jsem na něj jak tydýt a šel se podívat co po mě chce...bohužel měl pravdu, auto nemělo namontován zámek bezpečnostního pásu u sedadla řidiče...no prostě doopravdy nebylo kam pás zapnout....úsměvné a zároveň trochu k pláči...docela by mě zajímala ta výstupní kontrola a testovací jízda na polygonu :((((

 

Jízda na polygonu? Ty si snad myslíš, že každé auto testují na polygonu? Na okruh se dostane tak jedno auto z tisícovky. A i to je možná moc. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, ze trojka vypada zevnitr na rade mist forove a jde videt, ze se setrilo. Lacina kozenka na loketni operce se mne nelibila na Ceedu v roce 2008 a smal jsem se tomu. V te dobe byla u Octavie na operce latka. No a vida, ani ne po deseti letech je k nalezeni v rade provedeni Superbu.

 

Ok to bylo ve srovnani s predchozi generaci v roce 2015, za tehdejsich velmi dobrych cen a s ohledem na dost vyraznou zastaralost predchozi verze. Dnes vyrostly ceny o cca 10 procent, v paketech a vybavach se naopak mirne skrtalo. Zlepsilo se snad jen odhlucneni (mimo verzi Active).

 

Mimochodem, taky se vam "prilis lehce" zaviraji dvere ridice? Vsiml jsem si toho dnes, ze pri zavirani dost mlati. Nevim, jestli je to aretacnim mechanismem, nebo je nekde poskozene tesneni a dvere nebrzdi vzduch (jako pri otevrenych oknech).

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...