bouchy Vloženo 20. Duben 2021 Sdílet Vloženo 20. Duben 2021 (editace) Před hodinou, Jaro92 napsal: Nazdar, tiez nabehane 40000 km zadne kotuce spalene do modra od platniciek Editováno: 20. Duben 2021, autor: bouchy nejde mi zapsat komentář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 20. Duben 2021 Sdílet Vloženo 20. Duben 2021 Před hodinou, Jaro92 napsal: Nazdar, tiez nabehane 40000 km zadne kotuce spalene do modra od platniciek , Tak to je divné - tos jezdil se zataženou ručkou ne? Takových 80% odbrzdí předek (což potrvzují ostatní majitené, kteří mají se zadkem spíš problémy - koroze, neojetí, rýhy...), ostatně já mám podobnou zkušenost, byť asi na nesrovnatelných autech (a výrobci miniaut se vrátili k bubnových brzdám vzadu, protože přežijí auto a jsou levné). Neznám motorizaci, ale modré, tudíž spálené zadní kotouče jsem nikdy neviděl ani na fotce (navíc musejí být zkroucené). Běžnému autu odejdou brzdy už mnohem dřív, než dojde na změnu barvy teplem (do červena), není to jen o železe, ale i těsněních, brzdiči).Nebo pak je druhá možnost, že si pleteš silnici se závodní dráhou, což už je pro ostatní mnohem nebezpečnější situace... 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 20. Duben 2021 Sdílet Vloženo 20. Duben 2021 (editace) Blbost, v provozu se nedá docílit překalení kotoučů špatným používáním a v žádným případě ne zadních kotoučů. Bude to závada. Editováno: 20. Duben 2021, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tuomma Vloženo 20. Duben 2021 Sdílet Vloženo 20. Duben 2021 Myslím si, že se škodovce brzdy na kodiaqu vůbec nepovedly a Jaro92 nemusí být hned závodník, protože má zadní brzdy k.o. Já jsem měnil zadní desky i kotouče na záruku v cca 21.000 km, protože strašně hučely a špinily a nyní jsem byl na servise v 60.000 km a mam vyměněné přední i zadní desky i kotouče, protože mi už svítila kontrolka opotřebení a byly sjetý. Když jsem se divil, dozvěděl jsem se že adaptivní tempomat brzdí jenom zadníma a že současný materiál už nevydrží tolik jako dřív. Je pravda ze na trojkové octavce scoutu 4*4 dsg jsem také předek desky i kotouče dělal cca po 65.000 km pravidelně, ale ne zadek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 20. Duben 2021 Sdílet Vloženo 20. Duben 2021 To dává smysl evidentne chtěli resit nízký zatížení zadních brzd tím ze je bude používat adaptivní tempomat :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dusan SK Vloženo 20. Duben 2021 Sdílet Vloženo 20. Duben 2021 Mam najazdene 40.000 km. Brzdy origo, absolutne bez problemov. 2.0 tdi 140 kw 4x4 tempomat pouzivam nonstop a jazdim min. 50 na 50 mesto a dialnica. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 20. Duben 2021 Sdílet Vloženo 20. Duben 2021 Tak to je zajímavá informace o tom adaptivním tempomatu, ale celkem pochopitelná. Ani nevím, jak jsou uděláné ty elektronické ruční brzdy, XDS atd. ale asi pístkem nebo krokovým motorem (spekulace). To, co nevíme, zda majitel těch modrých kotoučů nemá 4x4, elektronický diferenciál (aka brzdění odlehčeného kola), některý auta mají i předsušení desek při změně vlhkosti. Sám mám najeto 26tkm a zbývá tak 5 mm, nevím, jestli jsem dobrře koukal... no brzdy si zjevně žijí svým životem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Bůna Vloženo 20. Duben 2021 Sdílet Vloženo 20. Duben 2021 A brzdíte motorem? Nerozumím těm rozdílům. Já mám najeto 67 tisíc a pořád platí, co jsem v tomto vlákně psal už v listopadu 2019. 100 tisíc km mně destičky i kotouče vydrží na 100%. Ale brzdím hodně motorem, podřazuji pádly klidně i na 3 v 80km/h. Motor točí vyšší otáčky, ale brzdí účinně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klakson23 Vloženo 21. Duben 2021 Sdílet Vloženo 21. Duben 2021 Taky mám najeto cca 85tis a teď při přezouvání na letní mi říkali, že destičky zatím vpohodě 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dafro Vloženo 21. Duben 2021 Sdílet Vloženo 21. Duben 2021 Co mě zaráží, jsou ty obrovské rozdíly v nájezdu na původních deskách a kotoučích. A jak vidno, netýká se to pouze Kodiaqa, ale i Karoqa a Superbu. Chápu, že někdo najede 50 a druhý 60 tis, ale rozdíl 15 vs. 85 je propastný. A nejsou to výjimky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 21. Duben 2021 Sdílet Vloženo 21. Duben 2021 Já mám na Kodiaqu 100.000 a te´d jsem měnil poprvé předek+zadek.Zadek byl KO,na předek by se něco malinko dalo 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dafro Vloženo 21. Duben 2021 Sdílet Vloženo 21. Duben 2021 @cosby nějaká speciální péče či údržba? Styl jízdy, místo parkování ... myslíš, že to hraje nějaký zásadní vliv? Nebo jde opravdu jen o shodu náhod a smůlu na špatnou dodávku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 21. Duben 2021 Sdílet Vloženo 21. Duben 2021 Jezdilo se dálky,jinak úplně normálně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acom Vloženo 21. Duben 2021 Sdílet Vloženo 21. Duben 2021 (editace) V 20. 4. 2021 na 10:51, Karel Bůna napsal: Kolik máš najeto? 29600 km Me brzdy urcite kilo nevydrzi. Je to dano stylem jizdy. Na brzdy chodim pozdej ale o to intenzivneji. Uz se mi xkrat stalo, ze mi kodiaq prestal brdit, jak byly brzdy zahrate. Editováno: 21. Duben 2021, autor: acom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klakson23 Vloženo 21. Duben 2021 Sdílet Vloženo 21. Duben 2021 Já nejezdím styl "brzda, plyn" ale snažím se brzdit motorem, předvídat, apod. Jasně, někdy tomu dám plný knedlík, ale není to dennodenní styl. Ale že by to byl takový rozdíl v nájezdu co se týká výměny destiček, bych nikdy netipoval. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Bůna Vloženo 21. Duben 2021 Sdílet Vloženo 21. Duben 2021 před 23 minutami, acom napsal: 29600 km Me brzdy urcite kilo nevydrzi. Je to dano stylem jizdy. Na brzdy chodim pozdej ale o to intenzivneji. Uz se mi xkrat stalo, ze mi kodiaq prestal brdit, jak byly brzdy zahrate. A už se ti vzadu někdo poblil? :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acom Vloženo 21. Duben 2021 Sdílet Vloženo 21. Duben 2021 před 27 minutami, Karel Bůna napsal: A už se ti vzadu někdo poblil? :D Uz jsou zvykli:D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 22. Duben 2021 Sdílet Vloženo 22. Duben 2021 jak jsme měli kodiaqa (loni) tak zadní desky měnili již v 14 000km !!!!! Ano styl jízdy město a kolem, sem tam dále.......ale destičky byly v prd*li. Hučelo to hodně a na třetí lavici vzadu to bylo hodně nepříjemný zvuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dafro Vloženo 22. Duben 2021 Sdílet Vloženo 22. Duben 2021 Máme v práci 2.0TSI 4x4 DSG, 9/2020, najeto max. 5 tis. Seděl jsem teď při plně naloženém autě vzadu a hučí to jak sviňa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 22. Duben 2021 Sdílet Vloženo 22. Duben 2021 to jsem právě nechtěl riskovat a jít do inovovaných orig. dílů, když přesně i MY21 hučí též, ta kde já ta inovace 😂 ... na papíře leda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEVETE Vloženo 22. Duben 2021 Sdílet Vloženo 22. Duben 2021 Zdravím, mám Kaďoura 8/2020, 2,0l CRDi 110kW, vzadu je ticho. Včera jsem měnil kola a kotouče vzadu i vpředu čisté a hladké. Je fakt, že dosti využívám pádla a brzdím motorem. A je to jen předokolka. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 23. Duben 2021 Sdílet Vloženo 23. Duben 2021 Mám Kodiaqa MR2018 2,0 Tdi 140 kw, 4x4, najeto 25 tkm a brzdy v pohodě. Je pravda, že přední dost špiní, ale jinak nic nehučí. Taky brzdím dost motorem, ono s automatem to jinak ani moc nejde, ale pádly nepodřazuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 23. Duben 2021 Sdílet Vloženo 23. Duben 2021 Ja na RS 176kW zadok na reklamáciu menení pri 20 tis. km, predné platničky zasvietili opotrebenie pri 51 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marhor Vloženo 24. Duben 2021 Sdílet Vloženo 24. Duben 2021 V 20. 4. 2021 na 15:44, Tuomma napsal: Když jsem se divil, dozvěděl jsem se že adaptivní tempomat brzdí jenom zadníma a že současný materiál už nevydrží tolik jako dřív. Teď chápu, proč při zapnutém adaptivním tempomatu z prudšího kopce se auto chová "divně" - nic zvláštního, jen takové nezvyklé pohupování. Ono zadní brzdy mají samozřejmě výrazně nižší účinnost než kdyby auto brzdilo všema 4 a elektronika s tím má asi víc práce udržet zadanou rychlost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acom Vloženo 26. Duben 2021 Sdílet Vloženo 26. Duben 2021 Desky vymeneny. Huceni po obrouseni prestalo. Na vine byl spatny material brzdovych desticek. Ty se pripekaly na kotouce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.