MIgráček Vloženo 24. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2023 “2015 style max vybava nebo 2020 stření výbava?? samozřejmě srovnatelný stav a výbava.” Asi myslel stav a cena, upsal se. Já bych šel do novějšího, jsem náročný na stav, nenáročný na výbavu. Zas ale chceš to na dlouho a ten litr bude mít filtr, start-stop a další věci, co asi v klidu fungujou, ale já jim nevěřím 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 24. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2023 Za mě čím mladší tím lepší, vzhledem ke stavu karoserie a ostatních věcí. Přeci jen bude už rok 2024. Raději oželím výbavu , když tak spousta věcí se dá časem dodělat. SS mě netrápí ten jsem se naučil automaticky vypnout, 1.0 Tsi fajn motor zatím přes 60 tkm. To bych volil já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 27. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2023 @zwan vsetko zelezi od rozpoctu a priorit.......... ako uz bolo pisane. Motory uz nebudeme rozoberat 1,0 TSI zivsi, 1,2 TSI prijemnejsi, vybava vsetko je to o prioritach a rozpocte. Za mna jednu vec, ak chces pekne vozitko vizualne: - pekny kukuc je o svetlach- pred FL jedine cocky projektor ( a to v CR bol iba STYLE najvyssia) po FL full LED svetlomety ( zase vysoke vybavy). Obycajna ziarovka nie je moc atraktivna celkovo svetlomet. - zadne kotuce pred FL ( v CR za priplatok, standard iba 81kW) po FL iba 81kw verzia.......... Pokial nepozname rozpocet a co musi mat vybava tazko sa poradi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2023 Čočky v ČR nebyly jen style výbavy, šlo si je doobjednat, jako v mém případě, mám MPi, kde v 2017 už nešlo objednat Style, ale pouze Ambition Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 27. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2023 Podle mne: - novejsi maji gpf (filtr pevnych castic) , Ss (jde ho vypnut trvale) muze byt variabilni geometrie lopatek u turbodmychdla), horsi a narocnejsi dodelani veci . - starsi maji Ss (jde ho vypnut trvale) je moznost ze bude stala geometrie lopatek u turba, levnejsi a mene narocne dodelani veci. Jestli bavime se o cockach to bych teho nebral. to jenom fajn vypada. Pro mne lip sviti klasika - h4 nebo h7. Jeden plus cocek je takovy ze muzes dat h7 led a nevidet teho. Ale za tmy je lip Vsechno zalezi v jakem stavu bude auto. Nabourane to uz ne. Obvykle jsou opravene dost divne a samozrejmne mimo AS. Doporucil bych ti kouknout na porad www.autosalon.tv k sekce/videa ojete auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 28. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2023 V 24. 12. 2023 na 9:59, Alma napsal: pousta věcí se dá časem dodělat Jen je třeba říct, že mnohdy to není vůbec levná záležitost a jsou i věci co se dodělat nedají (třeba Kessy pokud auto nemá EasyStart nelze, nebo Climatronik sice dodělat asi lze, ale levná záležitost to není). @TOMUS GPF mají Fabie3 od FL. Co se tyče dodělání věci tady to bude docela srovnatelné v rámci stejné generace, obecně u méně vybavených aut (a hlavně z počátku výroby) je riziko že jednotky nebudou umět dané funkce: třeba SmartLink, po FL se Swingem+ je docela velká šance, že auto podporuje odblokování, starší ročníky se neobejdou bez výměny infotaimentu většinou. ”Bourané” bude asi skoro všechno staršího, minimálně dle tvých kritérií, ale je třeba rozlišovat, zda jsou to jen povrchové díly, nebo bylo šaháno i do nosné struktury, to je potom jiná. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 28. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2023 @TOMUS pisal som to iba s vizualno - estetickeho hladiska @Malta ano bolo za priplatok, myslell som to skor ze CR trh trosku Skoda culila oproti SR, kde si to nemusel priplacat pokial si nebral holotu. Na SK je vidiet daleko menej pred FL F3 iba klasickymi svetlometmi (bez projektoru) oproti CR, kde sa to muselo priplacat resp. uz ambition to mal u nas v zaklade. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 28. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2023 14 godzin temu, Martab napisał(a): Jen je třeba říct, že mnohdy to není vůbec levná záležitost a jsou i věci co se dodělat nedají (třeba Kessy pokud auto nemá EasyStart nelze, nebo Climatronik sice dodělat asi lze, ale levná záležitost to není). @TOMUS GPF mají Fabie3 od FL. Co se tyče dodělání věci tady to bude docela srovnatelné v rámci stejné generace, obecně u méně vybavených aut (a hlavně z počátku výroby) je riziko že jednotky nebudou umět dané funkce: třeba SmartLink, po FL se Swingem+ je docela velká šance, že auto podporuje odblokování, starší ročníky se neobejdou bez výměny infotaimentu většinou. ”Bourané” bude asi skoro všechno staršího, minimálně dle tvých kritérií, ale je třeba rozlišovat, zda jsou to jen povrchové díly, nebo bylo šaháno i do nosné struktury, to je potom jiná. Jsem to psal v širokem spektrum ald bez detailů. Chapu že je rozdil FL a před FL. "Bourané" mohou být i mlade. Kontrola vozu musi být dokonce i hluboko přesna kontrola vozu. Nikdo nechci kupit ho.v.na na kolech. Každy chci kupit pořadný kus auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 29. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2023 (editace) řešil bych pouze poměr cena/výkon tj. co za to dostaneš. 1.2 TSI už jsou za mě dnes většinou ve starých autech, i když je to spolehlivý motor a to hlavně řada CYVA/B tak už bych do toho dnes nešel. 1.0 TSi byl spolehlivý ve všech provedeních. S GPF nejsou problémy a nevypadá to že by tomu vadili velké nájezdy. Motor bych vůbec neřešil. Cokoli koupíš po roce 2016 je prostě dobré. Editováno: 29. Prosinec 2023, autor: informator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 30. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2023 @informator myslim, ze F3 mala pri 1,2 TSI EA 211 radu CJZ.....a CYV myslim, ze nebola v F3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2023 FIII pouze CJZC a CJZD. CYVA a CYVB v OIII. CYVB také v Yeti. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 31. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2023 (editace) CYV a CJZ jsou konstrukčně totožné motory, přičemž se liší pouze v příslušenství souvisejícím s emisemi. Komponenty jako kompresní poměry, vstřikovače, turbo, písty, vrtání a ojnice, včetně jejich ložisek, mají identická čísla náhradních dílů. Toto poukazuje na konstrukční shodnost obou motorů. Došlo však k modifikacím v řídící jednotce a u dvoucestného katalyzátoru. Zda jsou tyto změny výhodné pro uživatele, je diskutabilní, obzvlášť vzhledem k vysokým nákladům na katalyzátor. Existují názory, že motory řady CYV jsou méně náchylné na karbonování sacích ventilů, avšak z technického hlediska pro to nevidím důvod. Domnívám se, že realita bude taková, že karbonování bude problémem stejně jako u řady CJZ, která byla ve srovnání se starší řadou s řetězovým rozvodem na karbonování mnohem citlivější a intezivnější. Obecně u motorů EA211 považuji karbonování sacích ventilů za jedinou významnou slabinu. Tento problém je řešitelný vyčištěním ventilů po najetí 100 000 km. Nicméně většina uživatelů pravděpodobně nebude vnímat mírné pocukávání motorů a horší dynamiku způsobenou karbonem jako problém, a proto se tím nebude ani zabývat. Editováno: 31. Prosinec 2023, autor: informator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo 17. Dubna Sdílet Vloženo 17. Dubna https://www.portalridice.cz/clanek/1-0-tsi-a-zivotnost-v-ojetinach?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=1264111&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 5. Června Sdílet Vloženo 5. Června @Ondra16V Recenze ojeté F3 ve speciálu SM nebyla? 🙃 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo 5. Června Sdílet Vloženo 5. Června @tom01bohužel ne😅 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 6. Června Sdílet Vloženo 6. Června @Ondra16V Teď jsem si ten speciál koupil a je tam za Fabiefakt jen F4, ale jako ojeté budou spíš dominovat F3. To teda podělali 😁. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Června Sdílet Vloženo 6. Června No oni už těch testů ojetých FIII vydali několik. Tak se zas tolik nestalo. FIII - bazar I.pdf FIII - bazar II.pdf FIII - bazar III.pdf FIII - bazar IV.pdf 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo 5. Září Sdílet Vloženo 5. Září https://autosalon.tv/reportaze/autosalon-36/autobazar-skoda-fabia-combi?fbclid=IwY2xjawFG45tleHRuA2FlbQIxMQABHc0vqZ-foGC8cNJOpoCXaVrKeQtAj54T1-4HyAadCvyveT6xJqWst-NJLw_aem_Hn5gCV_RuR5IK1W15lH0gQ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.