Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Před hodinou, fsociety19x napsal:

Skoda akurat tvrdi ze funckia blikanie a hukacka pri hladani auto na parkovisku funguje do 500m. 

 

Ked som to skusal, tak to bolo do cca 200m, urcite nie viac.

Nicmene, zbytocna funkcia - v Appke vidis, kde auto stoji a vidis aj svoju polohu.

Vloženo (editace)

neslo mi az tak o tu vzdialenost-a inak ano suhlasim je to zbytocne lebo clovek vidi polohu auta na mape skor mi slo vyslovene o to, ako ta apka komunikuje s autom.

priklad: dataplug zrejme funguje len na principe BT a ak nie som v dosahu BT medzi autom a mobilom tak ziadne udaje sa neaktualizuju

lenze ta skoda connect apka zrejme potrebuje aj aktivne data a pripaja sa bez potreby BT na simku ktora je v aute alebo na RJ?...to je to co by ma zaujimalo.

Editováno: , autor: fsociety19x
chybka
Vloženo

Auto komunikuje vlastne diky e-call systemu. Oboji totiz vyzaduje pristup na internet. Je tam pripojeni nasmlouvane s nejakym operatorem ktery ma smlouvu se skodovkou. Plus je mozne u nekterych dokonce internet i sdilet ve vozidle pokud vozidlo ma wifi v radiu. A tim vytvori hotspot. Komunikace ohledne zajisteni/odjisteni, stav otevrenych oken vozidla, stav km, dojezd, zdravi vozidla atd. zajistuje zabezpecene pripojeni na skoda serverech na ktere se vase aplikace MySkoda pripojuje pripadne na webu skoda connect kde mate svuj ucet zabezpeceny heslem. Jelikoz se jedna o provoz jak datovy tak i na strane serveru je treba jej nejak "zaplatit" proto to funguje v ramci predplatneho na rok kolem 1550 kč. Cena to zrovna neni lidova. Je mozne ale si to vyzkouset na mesic zdarma a rozhodnout se zda budete tyto sluzby vyuzivat a zda to za to nekomu stoji. 

Vloženo

Presne tak! Cena za zaplatenie ďalších dát (jedny má človek doma, ďalšie v telefone a tretie pýta škodovka) nie je ľudová a preto funkcia že auto na mňa zabliká - hlavne večer - na parkovisku je absolútne OK.

Navyše ja napríklad žiadne takéto aplikáie v telefone nepoužívam. Díky, ale rôzne servre - škodovku, vysávač, hladničku, fotovoltiku - v mojom telefone naozaj nemusím.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Po několika telefonátech a dopisování, dnes stažena nová aktualizace MySkoda a zatím běží jak má.

Rejpnul jsem si po telefonu na častou nedostupnost a nefunkčnost a dostal jsem půl roku aktivace k dobru. Asi na tom svět nestojí, ale dobrý a dík :-)

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahoj chlapi, řeším, zda do Scaly objednat i navigaci za 28 tisíc (s virtuálním kokpitem), ale za Boha nemohu najít, kolik mě bude stát infotainment online... Tedy jeho prodloužení. Jediné co jsem našel je, že by měl být 3 roky od koupě vozu zdarma, ale kolik stojí jeho prodložení nikde nevidím. To to jako škodovka tají?

Vloženo (editace)

Taky nevim, kdyz se kouknu na prodlouzeni na Scalu, tak 999 Kc, kdyz dam Kamiqa, u ktereho to nemam, tak 1549 Kc. Nerozumim cenove Skoda politice🤣

Editováno: , autor: Dodi 15
Scala-oprava castky na 999 Kc
  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Na Škoda connect se nepřihlásím, když auto teprve budu objednávat a při registraci to chce VIN... Díky za ceny, ale rozdílné nejsou. Jeden uvádíte cenu za balíček "vzdálený přístup" a druhý za "infotainment online" (oba 3 roky zdarma). Pak je ještě balíček "proaktivní servis" ale ten je na 10 let zdarma, tak mě tolik nezajímá.

 

Auto plánuji mít 10 let, takže online navigace by mě vyšla za tu dobu na 37 tisíc. Jelikož to bude druhé auto do rodiny, oželím to a budu používat smart link a waze... Je to fakt palba...

Editováno: , autor: Mariacek
Vloženo (editace)

Tak jeste upresneni - vzdaleny pristup.
Scala: v aplikaci mam nyni platnost neomezenou, po prihlaseni na ucet jiz se skutecnou platnosti a cenou za prodlouzeni 999 Kc. 
Kamiq: v omezene aplikaci uvedeno bez sluzeb, po prihlaseni mozne zakoupit za 1549 Kc.
Vse viz fota.

IMG_6444.png
 

IMG_6446.png

 

IMG_6447.png
 

IMG_6445.png

Editováno: , autor: Dodi 15
Vloženo
8 hours ago, Mariacek said:

Jeden uvádíte cenu za balíček "vzdálený přístup" a druhý za "infotainment online"

No vždyť ses ptal na Infotainment online, tak jsem dal cenu za Infotainment online 😉.

Jan R. si možná jen nevšiml, že klikl na jiný balíček.

Vloženo

Já jiný balíček ani nemám. 
Toto slouží k mobilní aplikaci abych na dálku odemkl, data, poloha …

Neměl jsem zdarma 3 roky, už od nova se platí, což prodejce nevěděl a neuměl mi to zprovoznit.

Proaktivní by měl být 10let zdarma, to je snad komunikace s ecallem …

Vloženo

Mě přijde celkově nefér, že nikde není transparentní ceník... Každopádně ty ceny mi přijdou hodně přestřelené. Kdyby to stálo 499 Kč, tak to koupí každý a nikdo nic neřeší. Funguje navigace v režimu offline, pokud si balíček nekoupím?

  • o 5 měsíců později...
Vloženo
On 2/21/2022 at 9:14 AM, doo-bop said:

Dobry den,

auto mam po 25 dnoch doma. Bateriu nemenili lebo menili celu eCall RJ. Cize informacia,ze bateria este neprisla, ktoru mi stale pri volani ci bateriu uz maju bola klamstvo. Hned na uvod som im hovoril ci sa nejedna o vadu RJ lebo som mal informaciu, ze porucha indikovana meracim pristrojom toto nejak nevie presne urcit a povie len ,ze bateria (iny skoda servis).

Dalej po kominukacii priamo so skoda slovensko mi bolo povedane, ze sa o dobu, ktoru auto stalo v servise predlzuje zaruka (teda 25 dni). Potrebujem mat potvrdene, ze som auto odovzdal a nasledne prevzal. Vraj v elektronickom zazname auta sa zaruka nepredlzuje a musim mat ten papier (to je co toto za blbost !)

K tomuto len tolko, ze "I" servis BA sa zachoval presne ako som predpokladal.

Ani nahodou nespomenul to, ze sa mi predlzuje zaruka nie to este , ze by mi potvrdil zakazkovy list a este mi odmietol dat popis co sa vlastne s autom robilo (ze to je ich interna informacia).

Takze na moje NALIEHANIE mi potvrdil ten zakazkovy list co som dostal na zaciatku a to je  vsetko co z tejto absurdnej zarucnej opravy mam. Zakazkovy list obsahuje v popise informaciu "Porucha SOS".

Samozrejme som takyto text postupu servisu poslal aj do skoda slovensko zatial este neodpovedali.

DB

 Tak ideme na to. Debilny SOS opat RED a Workshop !

Vloženo

@doo-bopTo s tou zárukou čo tu máš uvedené si nemyslím, že je pravda. To pri tých mojich reklamáciách a dňoch v servise ešte nikto nespomenul. Ten SOS aj keď vyriešia, sa o 1-2r znova objaví. Je to celé nedorobok, ako kopec vecí na tom aute.

Vloženo (editace)

V servise ti to samozrejme zataja ako to zatajili aj mne. Ja som to komunikoval priamo so skoda a nasledne som ziadal zo servisu papier kde to mam potvrdene, ze auto tam bolo 25 dni. Tym sa budem preukazovat.

 

Dobrý deň,

V našich systémoch sa to nezaznamenáva. K uplatneniu si záruky po skončení záruky je potrebné aby ste preukázali, že vozidlo bolo v servise a o tú dobu sa predlžuje záruka. Servis Vám po ukončení reklamácie odovzdá zákazkový list na ktorom bude uvedené, ako bola reklamácia vybavená, kedy bola reklamácia prijatá a kedy bolo vozidlo odovzdané. Tento doklad Vám bude potom slúžiť na preukázanie toho že sa vozidlu predlžuje záručná doba o dobu kedy bolo vozidlo v servise.

 

S pozdravom

 

 

P T, After Sales Technika

ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o., Sabinovská 6, 821 02 Bratislava, Slovak Republic

servis.info@skoda-auto.sk, www.skoda-auto.sk, www.skoda-auto.com

Editováno: , autor: doo-bop

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...