ben06 Vloženo 25. Březen 2020 Vloženo 25. Březen 2020 (editace) před 48 minutami, pája66 napsal: V Rapidu Spacebaku 1.2 TSI 81kw 11/2015,nezná garáž, najeto 110 000km,též původní aku bez nejmenšího problému.Nebuďte otroky svého auta, má sloužit Vám a ne Vy mu.To bych se z toho za chvíli asi zbláznil.Tak Vám Karoqy dobře slouží. V oktávce jsem teď vyměnil aku po 11 letech..... A má ten rapid 2015 už tu vymoženost rekuperace? Můj rapid 1.0, 2019 ji bohužel má. Baterku cca 2x měsíčně dokrmuji lídlovkou, mám ji kde připojit, prodlužku ze 7. patra nepotřebuji a víc to neřeším. SS samozřejmě mám deaktivován. Bohaté diskuse najdete u jiných modelů. Editováno: 25. Březen 2020, autor: ben06 Citovat
pája66 Vloženo 25. Březen 2020 Vloženo 25. Březen 2020 Ne,pouze inteligentní dobíjení,ale o "inteligentnosti" toho systému jsou tady bohaté diskuse. Citovat
BoBo88 Vloženo 26. Březen 2020 Vloženo 26. Březen 2020 Je nějaká možnost zobrazení napětí na baterce v digitálním přístrojovém panelu? Citovat
velkytom Vloženo 26. Březen 2020 Vloženo 26. Březen 2020 Nevím jak v digi panelu, ale jde to v apce MyŠkoda … tedy za předpokladu, že zrovna fachá connect ... Citovat
DCSpeedy Vloženo 26. Březen 2020 Vloženo 26. Březen 2020 Ve "Vartě" pracuji už pěkných pár let a to, jakou značku baterie máte konkrétně podle roku výroby v autě je pouze o tom, jakou v tu danou dobu má ŠA cenovou politiku a jak se snaží býti nezávislí na dodavateli (točí to, aby si vyjednali lepší podmínky). OEM baterie dodává jiná firma, než OES. Exide je čínský výrobce (netvrdím že nekvalitní), ale cena a kvalita je někde jinde oproti Vartě (Clarios autobaterie). Špatný stav baterie bych většinou přisuzoval jejímu používání, než "zmetku" z výroby. Bohužel dnes ty systémy vozu bateriím dávají pěkně zabrat :-( Citovat
sk0d@ Vloženo 26. Březen 2020 Vloženo 26. Březen 2020 Aj sa u vas nejako vyznamne zmenili veci po predaji z Johnsonu? Citovat
DCSpeedy Vloženo 26. Březen 2020 Vloženo 26. Březen 2020 Už nejsme US, ale CAN firma. Věci se mění pořád ;-) Citovat
LiveBomb Vloženo 27. Březen 2020 Vloženo 27. Březen 2020 @DCSpeedy jen ze zvědavosti, jaký nálepky se na baterie lepí - Bosch, Varta, ..... ? Citovat
sk0d@ Vloženo 27. Březen 2020 Vloženo 27. Březen 2020 @DCSpeedy ved hej. Ono je to tragikomicke, tie neustale akvizicie, a restrukturalizacie. Manageri su vsade rovnaki kkti, a vzdy sa navzajom potlapkaju ake skvele obchody spravili. A ide sa dalej. Citovat
DCSpeedy Vloženo 27. Březen 2020 Vloženo 27. Březen 2020 @LiveBomb seznam značek je obrovský. Celosvětově pokrýváme více jak třetinu trhu s autobateriemi. Nejznámější je opravdu Varta, Bosch, Optima, Perion... Děláme ale i velké objemy bez značek, o kterých pak rozhodne distributor - jak, kde a pod jakou značkou budou prodávány. Vše je o designu baterie a konkrétním trhu. Výrobní procesy máme z pohledu kvality nastavené na hodně dobré úrovni. Zmetkovitost je skoro nemyslitelná. Jestli tu někomu z fóra můžu poradit, tak si spíše dejte pozor kde a v jakém stavu baterii kupujete. Pokud je to nějaká supervýhodná koupě z regálu, nebo nedej bože výstavní kus, co někde stál na sluníčku atd, tak rychle ruce pryč. Také jak baterii používáte. Jestli je baterie často vybitá a ještě je to auto, co celý rok stojí venku na slunci, tak to nevydrží sebedražší baterie... Citovat
Caster Vloženo 27. Březen 2020 Vloženo 27. Březen 2020 V 26. 3. 2020 na 13:49, DCSpeedy napsal: Exide je čínský výrobce (netvrdím že nekvalitní), ale cena a kvalita je někde jinde... Nevím, jak jsi na ten nesmysl přišel. V odkazu níže je jasně uvedeno, že jde o amerického výrobce se sídlem ve městě Milton v Georgii a v USA má 7 výrobních továren a 3 továrny na recyklaci baterií, v Evropě pak dalších 10 výrobních továren a 3 na recyklaci.O společnosti Exide (anglicky) Citovat
DCSpeedy Vloženo 29. Březen 2020 Vloženo 29. Březen 2020 Nevim, myslim, že sem to někde viděl, že je vlastní Čína... @Caster hluboce se ti za tento nesmysl omlouvám. 1 Citovat
Dedek71 Vloženo 4. Duben 2020 Vloženo 4. Duben 2020 Ahoj přidám jeden článek, poučný o akumulatorech v autech https://www.auto.cz/nesmysl-jmenem-stop-start-vedeli-jste-ze-nici-autobaterie-113291 1 Citovat
velkepeni Vloženo 25. Duben 2020 Vloženo 25. Duben 2020 aku baterku by ste mi odporucsli?1,5tsi DADA s dsg. 2018. mam 52tis km a v servise povedali ze by ju trebalo trosku dobit. a nepovedali ako tak zvazujem ci nekupit novu. Citovat
Roman.dj1 Vloženo 14. Únor 2022 Vloženo 14. Únor 2022 Zdravím, je možné si akumulátor vyměnit sám doma nebo je nutné jet do servisu? Někde jsem četl, že po výměně akumulátoru se musí do řídící jednotky nahrát barcode, který je nalepený na daném akumulátoru. Pokud se prý nenaskenuje, řídící jednotka snad nedokáže akumulátor dobíjet za jízdy. Díky Citovat
stanmar Vloženo 14. Únor 2022 Vloženo 14. Únor 2022 https://www.auto.cz/vymena-autobaterie-byvala-to-banalita-jak-je-to-ale-ted-142317 1 Citovat
patfed Vloženo 24. Květen 2024 Vloženo 24. Květen 2024 Zdravím, po pročtení mám dotaz na stav našeho karoqu 1.5 tsi manuál. Auto jezdí primárně městský provoz cca. 4km tam a odpoledne zpět. Občas nějaký nákup. Už se nám párkrát stalo, že auto po pár dnech takového provozu a odstavení na pár dní, nešlo odemknout (kessy) natož nastartovat z důvodu naprosto vytlučeného akumulátoru. V prvním případě to končilo voláním asistenčky, od té doby nabíjíme. Je toto normální stav, nebo máme hledat problémy v dobíjení/akumulátoru? Poznamenávám, že první případ byl cca. do půl roku od koupě nového, takže starým akumulátorem to být nemohlo. Díky za odpovědi Citovat
SROTTY Vloženo 24. Květen 2024 Vloženo 24. Květen 2024 Bohužel u aut s "inteligentním " dobíjením je to naprosto normální. Běžné jsou případy, kdy baterka umře i po dvou, třech letech. Takže pokud chceš baterku udržet při životě, nezbývá než dobíjet doma. Citovat
bouchy01 Vloženo 24. Květen 2024 Vloženo 24. Květen 2024 Nepravděpodobné, že by šlo o vadný akumulátor. 1 studený start znamená min. 10 minut jízdy v otáčkách. Celkem šetřím spotřebiči (i když výhřevy jsou návykové), nic nenabíjím a baterka drží 6. rok. Doporučuji navštívit kodéra za účelem 1. deaktivace start stopu, 2. snížení vlivu rekuperace. Citovat
Guppy Vloženo 26. Květen 2024 Vloženo 26. Květen 2024 (editace) V 24. 5. 2024 na 15:43, SROTTY napsal: Bohužel u aut s "inteligentním " dobíjením je to naprosto normální. Běžné jsou případy, kdy baterka umře i po dvou, třech letech. Takže pokud chceš baterku udržet při životě, nezbývá než dobíjet doma. Prostě se baterie za 8 km nestačí zregenerovat a dobít. Chce to delší trasy....anebo jednou týdně na hodinku nabíječka, jak píše SROTTY. Editováno: 28. Květen 2024, autor: Guppy Dodatek Citovat
ollaf Vloženo 4. Ledna Vloženo 4. Ledna (editace) Zdravím, dokážete někdo z fotky určit přesně o jaký typ akumulátoru se jedná? Je to Varta AGM (Clarios)? Je osazen v Karoqu 1.5 TSI, 10/2024. Editováno: 4. Ledna, autor: ollaf Citovat
Pawouk Vloženo 4. Ledna Vloženo 4. Ledna Vždyť na něm je napsáno EFB, jak to tedy může být AGM? Citovat
stevo11 Vloženo 3. Května Vloženo 3. Května Ahojte. Poprosim o radu. Mám karog 1,5 tak 2021. To že mi nevypina start stop mi nevadí. Ale vadí mi že mi pravidelne vypisuje porucha núdzového SOS volania. Po čítaní na fóre som sa rozhodol že nabijem batériu. Po nabití všetko fungovalo ako má. Start stop funguje , SOS tiež , svieti zelená. Po dvoch dňoch zasa to isté. Vysvieti porucha SOS a nejde štart stop. Pritom sa na aute jazdí 3x do týždňa. Bol som v autorizovaku samozrejme porucha sa neprejavila. Iba sporadické poruchy. Chcem sa opýtať skúsenejších: 1/ môže byť už chytena batéria? Je to EFB má iba 4 roky. ( Na oktavke som menil baterku po 10 rokoch) 2/ môže sa jednat o poruchu dobijania? Ale kontrolka dobíjania nesvieti. Trocha som čítal o inteligentnom dobíjaní v nových automobiloch. Je to dosť komplikované. Môže to byť kvôli emisiám? Ďakujem za vaše postrehy. Pekný večer Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.