Jump to content
Catexcavator

Akumulátor

Recommended Posts

Posted (edited)
před 48 minutami, pája66 napsal:

V Rapidu Spacebaku 1.2 TSI 81kw 11/2015,nezná garáž, najeto 110 000km,též původní aku bez nejmenšího problému.Nebuďte otroky svého auta, má sloužit Vám a ne Vy mu.To bych se z toho za chvíli asi zbláznil.Tak Vám Karoqy dobře slouží.

V oktávce jsem teď vyměnil aku po 11 letech.....

A má ten rapid 2015 už tu vymoženost rekuperace? Můj rapid 1.0, 2019 ji bohužel má. Baterku cca 2x měsíčně dokrmuji lídlovkou, mám ji kde připojit, prodlužku ze 7. patra nepotřebuji a víc to neřeším. SS samozřejmě mám deaktivován.

Bohaté diskuse najdete u jiných modelů.

Edited by ben06

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne,pouze inteligentní dobíjení,ale o "inteligentnosti" toho systému jsou tady bohaté diskuse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je nějaká možnost zobrazení napětí na baterce v digitálním přístrojovém panelu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím jak v digi panelu, ale jde to v apce MyŠkoda … tedy za předpokladu, že zrovna fachá connect ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ve "Vartě" pracuji už pěkných pár let a to, jakou značku baterie máte konkrétně podle roku výroby v autě je pouze o tom, jakou v tu danou dobu má ŠA cenovou politiku a jak se snaží býti nezávislí na dodavateli (točí to, aby si vyjednali lepší podmínky). OEM baterie dodává jiná firma, než OES. Exide je čínský výrobce (netvrdím že nekvalitní), ale cena a kvalita je někde jinde oproti Vartě (Clarios autobaterie). Špatný stav baterie bych většinou přisuzoval jejímu používání, než "zmetku" z výroby. Bohužel dnes ty systémy vozu bateriím dávají pěkně zabrat :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj sa u vas nejako vyznamne zmenili veci po predaji z Johnsonu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DCSpeedy ved hej. Ono je to tragikomicke, tie neustale akvizicie, a restrukturalizacie. Manageri su vsade rovnaki kkti, a vzdy sa navzajom potlapkaju ake skvele obchody spravili. A ide sa dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@LiveBomb seznam značek je obrovský. Celosvětově pokrýváme více jak třetinu trhu s autobateriemi. Nejznámější je opravdu Varta, Bosch, Optima, Perion... Děláme ale i velké objemy bez značek, o kterých pak rozhodne distributor - jak, kde a pod jakou značkou budou prodávány. Vše je o designu baterie a konkrétním trhu. Výrobní procesy máme z pohledu kvality nastavené na hodně dobré úrovni. Zmetkovitost je skoro nemyslitelná. Jestli tu někomu z fóra můžu poradit, tak si spíše dejte pozor kde a v jakém stavu baterii kupujete. Pokud je to nějaká supervýhodná koupě z regálu, nebo nedej bože výstavní kus, co někde stál na sluníčku atd, tak rychle ruce pryč. Také jak baterii používáte. Jestli je baterie často vybitá a ještě je to auto, co celý rok stojí venku na slunci, tak to nevydrží sebedražší baterie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 26. 3. 2020 na 13:49, DCSpeedy napsal:

Exide je čínský výrobce (netvrdím že nekvalitní), ale cena a kvalita je někde jinde...


Nevím, jak jsi na ten nesmysl přišel. V odkazu níže je jasně uvedeno, že jde o amerického výrobce se sídlem ve městě Milton v Georgii a v USA má 7 výrobních továren a 3 továrny na recyklaci baterií, v Evropě pak dalších 10 výrobních továren a 3 na recyklaci.

O společnosti Exide (anglicky)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...