Přejít na obsah

Koupený "problém" Škoda Octavia IV - jeden velký problém


vitasko

Doporučené příspěvky

V 1. 9. 2021 na 11:56, zachyn napsal:

- bouchání někde vzadu: vyměnili dorazy 5. dveří, po týdnu to bouchá zase, přijde mi, že to jde od zadních pravých dveří

 

Dnešná aktualizácia problému s búchaním zo zadnej časti auta ( mám liftback ) - po úpravách zámku zadného sedadla vpravo, výmene dorazov piatych dverí sa stále zozadu ozývalo poklepávanie, počutelné predovšetkým v nižších rýchlostiach pri prejazde aj malých nerovností, dnes mi v servise premazali dorazy a ukončili zákazku. Pri odchode samozrejme sa opäť ozval zadok auta. Tentokrát si prijímací technik zadol do kufra a zistil, že zvuk vychádza z dorazov no a nakoniec prišiel na to, že je opäť zvolávacia akcia na dorazy a po výmene za nový je vzadu opäť kľud. Po písmene B a C je teraz dodávaný typ D. 

Ak má niekto podobný problém, treba si ho pýtať v servise. 

Na fotke starý C-čkový doraz, ak si to chcete overiť, drží to jedna skrutka na piatych dverách a číslo dielu je na vnútornej strane. 

 

IMG_20230103_164935.thumb.jpg.4d0d562a74e1f380727a3e3dce1d3d58.jpg

Editováno: , autor: Nocturnal
  • Díky 1
  • Pozitivní 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 12/23/2022 at 4:48 PM, OpelInsi said:

Z mojich skúseností s našim firemným updatom u SW (nemajú nič spoločné s autami) viem, že síce programátor chcel napraviť alebo vylepšiť funkciu "A" a vôbec sa nedotýkal funkcie "B" ale v súčinnosti novej subrutiny s pôvodným základným SW prestala fungovať funkcia "B".

Mňa práve napadá, či tie drobné OTA aktulaizácie nemá niekto odskúšané na poslednom SW a oni kolidujú na iných funkciácch so starším SW, kde to nikto netestoval.

Naši programátori by síce dali ruku do ohňa že to nemôže byť pravda ale prax ukázala že všetko je inak. A nebol to jediný prípad.

Je to ešte horšie než som si myslel, ale vyzerá to tak, že programátori v rôznych odvetviach pracujú podľa rovnakej schémy a plodia rovnaké chyby.

- heslo "do not touch running system" platí u O4 dvojnásobne. Pokiaľ systém nevykazuje hrubé problémy neinštalujte žiadne OTA novinky.

- keď vám kamarát povie že mu funguje perfektne SW "1234" neznamená, to, že vo vašej O4 bude fungovať tiež perfektne. Stačí iná feature, ktorú on nemá a môžete naraziť na problém

 

urobil som akceptáciu niekoľkých OTA "vylepšení" a dostal som plne funkčné bezproblémové auto do podobného stavu ako tu bolo písané na začiatku - pravda problém okrem Laury ktorá je v ťahu kompletne nie je každodenný. Ale škoda toho.

 

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne to príde ako 2 roky staré video...

Takto to naozaj nefunguje. spokojný na 100% nie som - hlavne kvôli tomu, že som pokazil updatami funkčné auto -  ale mohol by som tu dať iné video s rovnakými povelmi a všetko by fungovalo perfektne (teda neviem ako android auto, ale to nepoužívam)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@OpelInsi na O4 je moderní házet špínu... Zhlédnutí zaručené. Co na tom že většina věcí je třeba blábol... Pak se nemůžeme divit, že Franta a Lojza v hospodě ví nejlíp, jak jsou ty auta na hovno, kdzy koukají na tyhle videa 😁

Editováno: , autor: JirikHL
  • Líbí se mi 9
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úplný souhlas @JirikHL. Problémy co popisuje jsou buď banality, jsou již v nových MR vyřešeny nebo jsou to prostě vlastnosti vozidla. Například naříkat na to že má nádrž 45l nebo že nedosáhne na konec kufru jsou jasným znakem hledání nesmyslů. Zajímala by mě zkušenost pána s jinými značkami, jel jsem v nové i30 a když se ještě někdo snaží tyto dvě auta srovnávat beru to jako vtip 😊.

Editováno: , autor: filda88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě stačí když vidím jak autor videa v 1. díle nalévá vodu do ostřikovačů, to je podívaná. A potom když zase v 1. díle o kus dál si stěžuje na mlžení světlometů (neříkám že se to neděje) ale říct že v tý době kdy to měl zamlžené tak to neměl jak vyfotit (hahaha) dnes kdy má člověk mobil pořád při ruce, i kdyby teda neměl tak mu to určitě nezmizelo do hodiny a mohl to vyfotit jindy a ne jen ilustrativně na jiném autě jak povídá. Potom ten kufr jak píší kolegové výše no atd. A na začátku povídá že auto má už 1 a půl roku což vychází cca na první polovinu roku 2021.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, ale to je jen reklamní úvodník cca 2 min. trvající, celou hodinovou verzi zhlédnou jen ti, co mají předplaceno, myslím, že za to chtějí 200,- Kč měsíčně, což není zrovna málo. Možná to ale bude fungovat u toho vyzkoušení na 1 měsíc  za 1,- Kč?

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@DušanV Ano bude to fungovat. Aj keby to nefungovalo, tak si myslim ze ten clovek si tie peniaze zasluzi a ked si chces pozriet zopar videi ktore ta zaujali, staci si to predplatit na ten mesiac a potom zase pol roka si to platit nemusis. Rovnako nechapem ten hate co dostava chudak Vaculik v youtube komentaroch akonahle neni video zadarmo. Kazdy by chcel vsetko len tak, pricom svet motoru su najlepsi SK/CZ recenzenti aut.

 

Ked uz si to predplatite, este by som chcel vyzdvihnut seriu 4 videi o ekonomickej jazde, mozno si clovek povie ze predsa vie jazdit na spotrebu, lenze on tam ide naozaj do hlbky. Navyse po kazde pouziva prave octaviu 4 na demostraciu, manual aj automat.

 

K veci - tato recenzia je super a to som si pozrel zatial len cast. Toto sa absolutne neda porovnavat s tym inteligentom co dokazal uviest ako negativum ze nedosiahne na koniec kufru octavie, ved to je jedna z klucovych vyhod tohto auta, mal si kupit Toyotu Yaris ked ma s tym problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak som sem chcel ešte včera napísať že auto napriek aktualizáciám funguje k spokojnosti. Medzitým som prešiel asi 3000km bez najmenšieho problému ( okrem teda Laury, ktorá je totálne v pr...li, už ani neodpovedá, len zatočí kolečkom a skončí to bez odozvy)

Dnes som videl trochu sneženie druhýkrát v tejto zime, okamžite vypadol FontAsist. Ale špinou na akomkoľvek senzore to nemohlo byť.

Proste zase je to späť.

Po asi 100km som zastavil - kvôli telefonu. Po ca 15 min sa vypne infotainment a hovor sa prepne do telefonu - to je teda tiež parádna funkcia - dokončil som asi po ďalších 15 min telefonát. Samozrejme po novom naštartovaní - to som celý čas sedel v aute - navigácia zabudla že má navigovať.

Ale FrontAsist zhasol a už sa nerozsvietil.

 

AOO2 aktualizáciu neberiem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu se bojím, že tohle vyřešili v MR2023 kdy nasadili hardware s kódem HW58 a že to na starší HW prostě nedokážou vyřešit. Můj táta má O4 vyrobenou v Lednu 2021. Na začátku moc nefungovala, pak výměna volantu a několika řídících jednotek a teď je v podobném stavu jaký tu popisujete. Moc to nefunguje. 

 

Já mám O4 vyrobenou v Říjnu 2022. Je to MR2023 s HW58 a nemám jedinou závadu z toho co tu popisujete. Kdyby ty auta od začátku fungovaly tak jako funguje moje, tak jsou všichni spokojení. Ani poslední dobou nemám žádné updaty. Takže dneska bych se asi to auto nebál koupit, protože to snad už je vyladěné. Ale samozřejmě jsou totální kokoti když nechají trpět zákazníky se staršími auty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HW58 se dával i do MR22. Mám vyrobené 1/22 a mám ho. Pokud pominu, že ve výrobě zapomněli zapnout WLAN (opraveno za dopoledne v servisu) a nejdou mi korektně všechny loga rozhlasových stanic, tak jsem za rok provozu zásadní problém nezaznamenal.

Za mě spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak česká Laura / anglický Lauro nerozumejú už ani prd.

pri vytočení čísla sa dostanem asi po 3-och minútach, pretože každé číslo musím diktovať zvlášť a trvá asi 20sek než ho pobere k číslu 09037 a ďalšie číslo už tvrdí, že taký príkaz neexistuje. Potom zahlásí, že môžem použiť jedno-, dvoj- alebo trojčíslie ale nakoniec skončíme u diktovania po jednom čísle. Ale celé číslo sa mi včera asi za polhodinu nepodarilo nadiktovať ani česky ani anglicky.

Asi to neumím...

Na druhej strane zase včera ani pri 5-tich zastávkach nezabudla navigácia kam chcem navigovať. Vyvážené to bolo tým že zase nešlo odomknúť KESSY bez kľúča a nešiel zatvoriť kufor nohou. No žije si to svojim životom. Ale inak fajn - neklepe, nemláti ani moc nežere. Tak spokojnosť.

Pendlujú mi tam dva upgrady SW ale ruším ich pokaždé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Áno, dá sa zatvoriť aj nohou. Čo mi osobne vadí, že pri otvorení nohou na rozdiel od otvárania madlom nepípa ale pri zatváraní nohou na rozdiel od tlačidla na kufri zase pípa 😃. Už mi asi dvakrát skoro dvere kufru klepli po hlave keď som sa naťahoval dozadu do kufra a nohu som založil hlbšie pod auto. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...