MIRAXMIRA Vloženo 2. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2009 (editace) 90 000km Problém je v tom, že autobaterie se nabíjí 10 % kapacity baterie po dobu cca 14 hodin. V tvém případě je to 6200 mA. A nabíječka dává jen 1800 mA. Mělo by to jít nabít taky, ale za úměrně delší dobu.Je to spíš udržovací nabíječka přes noc v třeskutých mrazech v garáži... Editováno: 2. Listopad 2009, autor: MIRAXMIRA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostik Vloženo 3. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2009 Hlavně prosimtě nepoužívej tu nabíječku jako udržovací ! 1.8A ti jí bude normálně nabíjet ,tím pádem bude i plynovat a ne udržovat. Udržovací proud je daleko nižší!!!! Jinak to chce opravdu nabíječku s větším nabíjecím proudem. S touhle to bude trvat déle,ale stejně by se měla nabít. V každém případě co ukáže hustoměr to platí! Ty automaty já prostě nemusím. Není nad klasickou doma dělanou nabíječku! Ale chyba může bejt i v akumulátoru. A ted mě prosím nekamenujte,ale u Banneru by mě to vůbec nepřekvapilo. Puč si kloudnou obyčejnou nabíječku a uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atony1 Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 I s voltmetrem se dá naprázdno něco naměřit, nezapomínejte, že olověný akumulátor je tvrdým (a to že velmi) zdrojem proudu. Už jen fakt, že má 12-ti voltový akumulátor po nabití méně než zhruba 12,3 V (měřeno bez zátěže), je dostatečně vypovídající. akumulator je mäkky zdroj prudu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dědek Vloženo 25. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2009 Nevite někdo rok výroby baterie Akuma? Je na ní vyraženo 2213325 a ještě 22321 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 25. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2009 akumulator je mäkky zdroj prudu Co to meleš? Neblbni... teda pokud to nebyl vtip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostik Vloženo 26. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 No to teda!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sonyk02 Vloženo 4. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2009 1. Máš to tam pořád, nebo nandaváš jen po zaparkování? A kolik uvádějí životnost? 2. To se ten solární panel zapojuje, do zapalovače? 3. A jste si jisty ze to funguje? ................................................................................ .................... ad 1+2. Mám přichyceno trvale na cloně a je to zapojeno do kabeláže přes pojistku. Životnost - to se uvidí :-) Mám to od 06/2006. Ostatní - viz Návod.PDF u Conradů. ad3. Věřím, že to funguje jako každý jiný prodávaný "Dobíječ" Aku. Měřil jsem to multimetrem při instalaci a dle intenzity osvětlení tam teklo kolem 100mA. Chtěl bych se zeptat jaké jsou zkušenosti po 3rokách užívání toho solárního panelu teké o něčem takovém uvažuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 4. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2009 Dneska jsem po dlouhem premysleni koupil Vartu silver dyn.74ah.Puvodni 7apul roku stara jeste v pohode ale novou vartu jsem koupil v akci za 2150kc v akci.Super cena a auto startuje lip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atony1 Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Co to meleš? Neblbni... teda pokud to nebyl vtip preco by som mal blbnut? preco by mal byt akumulator tvrdy zdroj? 2minuty kym sa nevybije? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schrek Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 nazdar lidi dnes mi necekane po 3 letech odesla 74 banerka a malem me jeblo tolik penez stala a ted musim novou to me utvrdilov tom ze baterka 55 z kaufcu bude stacit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schrek Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 nazdar lidi dnes mi necekane po 3 letech odesla 74 banerka a malem me jeblo tolik penez stala a ted musim novou to me utvrdilov tom ze baterka 55 z kaufcu bude stacit tak nakonec to nebyla baterka ale 110amperova pojistka na baterce v te plastove krabce ale stejne jsem koupil novou VARTU BLOU 74/680 za 2000,- v kamenym obchode luxus cenovak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 to atony1: Fakt blbneš.... http://cs.wikipedia.org/wiki/Elektrick%C3%....C3.A9ho_zdroje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 Tak to pročítám a musím se pochlubit.Já mám o1 66kw tdi a v ní odzačátku vartu 70A bezůdržbovou .Poslední 3 zimy jsem jí jedenkrát nabíjel starou nabíječkou toť veškerá údržba.Je jí 8,5 roku.A jezdím 17km do práce a 17 zpět.Už se ale pomalu dívám po jiné.Problém je v tom, že ty které by se mi tam hodily mají větší průměr kontaktú.Jinak když se zaměňuje údržbová za bezůdržbovou tak se musí přestavit dobíjení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schrek Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Tak to pročítám a musím se pochlubit.Já mám o1 66kw tdi a v ní odzačátku vartu 70A bezůdržbovou .Poslední 3 zimy jsem jí jedenkrát nabíjel starou nabíječkou toť veškerá údržba.Je jí 8,5 roku.A jezdím 17km do práce a 17 zpět.Už se ale pomalu dívám po jiné.Problém je v tom, že ty které by se mi tam hodily mají větší průměr kontaktú.Jinak když se zaměňuje údržbová za bezůdržbovou tak se musí přestavit dobíjení. nazdar kup si tu VARTU zas jsou opravdu dobry a jestli to nemas daleko do Olomouce tak ted maji v Akume slevu a dot velkou o 1500 je to 74/680 je to ta modra ta strbena stoji o 700 vic a ma 74/720 pokdu se nepletu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schrek Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Tak to pročítám a musím se pochlubit.Já mám o1 66kw tdi a v ní odzačátku vartu 70A bezůdržbovou .Poslední 3 zimy jsem jí jedenkrát nabíjel starou nabíječkou toť veškerá údržba.Je jí 8,5 roku.A jezdím 17km do práce a 17 zpět.Už se ale pomalu dívám po jiné.Problém je v tom, že ty které by se mi tam hodily mají větší průměr kontaktú.Jinak když se zaměňuje údržbová za bezůdržbovou tak se musí přestavit dobíjení. nazdar kup si tu VARTU zas jsou opravdu dobry a jestli to nemas daleko do Olomouce tak ted maji v Akume slevu a dot velkou o 1500 je to 74/680 je to ta modra ta strbena stoji o 700 vic a ma 74/720 pokdu se nepletu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Dneska jsem po dlouhem premysleni koupil Vartu silver dyn.74ah.Puvodni 7apul roku stara jeste v pohode ale novou vartu jsem koupil v akci za 2150kc v akci.Super cena a auto startuje lip Nazdar,chci se zeptat,jestli Ti pasovaly kontakty při výměně na tu silver dyn? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Nejlepší je baterie do které "vidíš", tzn. dají se vyšroubovat víčka a můžeš si změřit hustotu elektrolytu, co je platné, že baterii můžeš nabít, ale po nabíjení by jsi měl mít hustotu 1.28, ale jak to zjistit, mocktát se mi v praxi stalo, že je po nabíjení elektrolyt řídký a tím baterie nemá kapacitu, navíc u těch bezúdržbových se může stát, že ti altík přebíjí a elektrolyt se nadměrně odpařuje a pak se stane, že je tam např. jen polovina elektrolytu a co pak...už jsem to několikrát viděl, takže pokud baterku,tak např. černou Vartu, má sice vývody přelepené samolepkou, ale ta se dá odtrhnout, otevřít a dolít, pak batrka vydrží klidně 6-9 let... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Octavia 1.6 55kW - baterie 44 Ah ... při mrazech startuju a palubní počítač celý pohasne... co myslíte, chtělo by to silnější baterku ? Elektrické okna atd. .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 mě to pohasíná taky to neřešim dokud startuje nezabejvám se tim navíc při startování to stejně odpojuje většinu spotřebičů samo aby šlo napětí kam má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Ja mel puvodni jak jsem koupil auto 60 Ah, ale jak odesla, tak jsem koupil rovnou 74 Ah. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 chlapi, kdyby jste si radej koupily poradny baterky a ne ty srackovy s kauflandu apod... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 jo, to musím napsat bývalému majiteli o autí se staral parádně, ale na baterce šetřil - lépe řečeno mu toto údajně řekli ve škoda servisu autorizovaném, že 44 Ah stačí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 ja spise myslim, co se tyce do kvality, u nas doma pouzivame varty na vsechny ctyri auta, dokonce i na traktor a nemuzu si stezovat , sice to stoji nejaky peniz navic, ale oplati se zainvestovat , myslim, ze se to oplati hlavne v zime, taktez i dobra udrzba, kolik z vas ji nabilo na zimu? nebo spise, nez prisly ted mrazy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hupy Frud Vloženo 20. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2009 Baterku z Kauflandu nebrat ... Brat Vartu s modrým okem ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 21. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2009 Chtěl bych se zeptat jaké jsou zkušenosti po 3rokách užívání toho solárního panelu teké o něčem takovém uvažuji. Ja teda nevim, ale podle me je ten solar skoro k nicemu, pokud teda nemas auto pres tyden zaparkovany a hlavne ... elektronika odpojuje zapalovac po nejaky dobe vypnuti klicku, takze bych rekl na 99,9% ze to relatko ti zadnou stavu ze solaru do baterie nepusti, leda to napojit naprimo pres vypinac a odpojovat to pri kazdy jizde pred startovanim ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.