Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Zdravím, dnes jsem párkrát popojižděl po městě vždycky cca 2km a když jsem vystoupil z auta a měl nastartováno, tak jsem slyšel syčení od výfuku. Tak jsem tam klekl vzal hadru a ucpal na pár sekund koncovky a přestalo to. Když jsem dal hadru pryč tak to zase pokračovalo. Tak to tedy jde z výfuku. Tuší někdo co by to mohlo být? Je to zvuk jak kdyby ucházelo kolo. Nekde sem četl že by to mohla být regenerace DPF ale nezdá se mi že by to dnes dělalo 3x po sobě u každé jízdy. Ikdyz Sahara mi po vypnutí motoru ještě chvíli jede. a nebo ještě někdo říkal že to děla vstřikování ad blue a že to po pár křižovatkách zmizí. zitra jedu 20km a chvíli po dálnici tak uvidím. jinak motor 2.0 140kw 4x4 DSG Má někdo zkušenost ?
  3. Ani autoškola vás nemůže připravit na pomstu pomstu pimpuli s IQ 10! To a jiné šílené nástrahy našich silnic v nové kompilaci. Pojďte se podívat jak dopadla údržba stromů přímo nad autem nebo na to, že motorka opravdu nezvládá jezdit po kolejích a že nebourat je opravdu snadnější než kdy dřív.
  4. Dnes
  5. Je to nahrada za ty s oem kodem
  6. Ahojte viete mi prosim zhrnut utahovavie momenty na filter a na vypustaci sraub? Dakujem Mam 1.5tsi dada chcem si vymenit olej a neviem aky kluc mam kupit aky ma mat rozsah(zaujal ma od 10 do 60 chcem to na vymenu oleja a sviecok tot vše). Dakujem
  7. Dobrý den chtěl jsem se zeptat. Koupil jsem superba a zapadava mi spojka zjistili jsme ze je to kvůli pružině která je umístěna u pedálu. Máte někdo nějaký návod na to jak ji vyměnit? Díky
  8. Ahojte, len náhodou som si všimol, že mi nefunguje ovládanie zadných okien na oboch stranách. Ale záhadne je, že od vodiča ide otváranie všetkých okien, nechápem kde môže byť chyba. Mne ani tak nevadí že to nefunguje, len na STK viem že skúšajú aj ovládanie všetkých okien...
  9. Ahojte, denne jazdim 25km do prace, 25 km z prace, spolu teda minimalne 50km. DPF sa regeneruje kazdych cca 150-180km. Najazd mam 133xxxkm. S3 2020 fl, 140kw tdi, 4x4, 7st DSG je to podla vas v poriadku? Cestou nemam ziadne kopce, cesta je viacmenej plynula. momentalny stav
  10. Zdravím potřebuju zjistit kde se v autě nachází relé žhavení 038 907 281 D. Věděl by někdo? Díky
  11. Ahojte, asi jsem špatně otevřel kufr. Neví někdo prosím jak udělat základní nastavení přes tlačítko? Problém je ten, že když kurf tlačítkem zavřu, tak cvakne jednou, ale po druhé zámek už víko nepřitáhne. A je tam cítit vůle a na palubce svítí symbol, že kufr není pořádně dovřený 😞 Děkuji za pomoc.
  12. Dakujem. Ja mam motor 1.5 ake dva o-kroužky myslíš ? @Pavel_RB
  13. Pár dní zpět jsem zakoupil Ovci 4 gen. s cantonem. Doporučují prostorový zvuk je super. A stejně jako všichni ostatní tu jsem byl zklamaný z Basů. Říkal sem si to je prostě subwooferem v rezervě když je pod podlahou pod heverem a ještě pod příplatkovou gumovou podložkou do kufru musí to tlumit. Ejhle omyl. Zkusil jsem sklopit sedačky a basy následně byly úžasný silný a asi 20 minut sem jen poslouchal hudbu. Tedy problém je v tom, že zadní sedačky a víko kufru nějakým záhadným způsobem pro mě, hlavně to víko kufru dobře izoluje zvuk z kufru což je na jednu stranu dobře skrz hluk ale nešťastné pro subwoofer. Pokud by měl někdo nápad jak to vyřešit sem s ním.
  14. Hádám, že odpovědi se jen tak nedočkám. Vzhledem k tomu, že jsem do teď nedostal odpověd ani na svůj dotaz v SZ z listopadu, moc mě to nepřekvapuje. Proč mělo prioritu zdražení členství a umístění otravných bannerů, když už víc než půl roku nefunguje citace posledního příspěvku z předchozí stránky? A taky nechápu logiku, proč tahle "reklama" vyskakuje i s aktivním členstvím. Teoreticky je to možné skrýt pomocí rozšíření prohlížeče, ale tohle by nemělo být nutné. Neměl bych problém s navýšením příspěvku na běh fóra, kdyby aspoň byla vidět nějaká větší snaha o řešení stávajících problémů a lepší komunikaci. Z tohoto pro mě vyplývá, že stávající členství nebudu po doběhnutí znovu obnovovat. Nevidím v další fóra podpoře za stávající situace smysl. Jelikož jsem za dobu členství a dalších nákupů v eshopu už nějakou větší částku fóru poslal, aspoň ta podpora ve formě odpovědi by byla na místě. Před aktivací členství jsem měl kapacitu úložiště fotek skoro vyčerpanou, takže pokud bez členství přijdu o možnost nahrávání fotek, s fórem se loučím úplně. Tohle je spíš pro mou úlevu z frustrace a jakoukoliv odpověď už stejně nečekám. Pokud si za takový příspěvek zasloužím nějaký postih, jsem s tím smířený...
  15. ja som o tom natacani elektrod uz roky nepocul a zijem , brisky davam bezne a funguju
  16. - presne, Viskozita je určite dôležitá ale s "dokonalejšou" technikou sú dôležitejšie iné faktory - za zadretými piestnymi krúžkami pevne verím že je tiež palivo s rôznymi náhradami (E10) a biozložky v nafte a možno v kombinácii s jazdou tak, že motor len zriedka ide cez 2000 ot/m (aby motor netrpel a dlhšie vydržal). Ale toto je zase môj ničím nepodložený pocit. - dlhá výmena spôsobuje neskôr vysokú spotrebu oleja. Hm... Moje autá vraciam do leasingovky po ubehnutí 150÷200tkm. Niektoré z nich si odkúpili známi alebo rodina. Moje najazdené kilometre malo auto výmenu po 30tkm, oni menia po roku, pretože väčšinou jazdia 10÷17tkm ročne. Včera som práve s jedným takým majiteľom hovoril, pretože moja O4 bude o 3 mesiace končiť tak či nemá záujem vymeniť auto. Dnes má jeho auto 14 rokov a 350tkm. Tak ako olej nežralo mojich 160tkm tak ho nežerie ani teraz. Motor - diesel - okrem výmeny oleja nemal žiaden iný servis. Jazdy sú 2x ročne dovolenka ca 6tkm, zvyšných 10tkm sú jazdy 10-25km (obchod, práca, návšteva rodičov). - pre mňa je zarážajúce množstvo ľudí, ktorí dajú na pocity. Niekde som tu čítal príspevok "dal jsem olej X a po najetí 500km se neprojevuje žádný problém". Prešiel 0,1% životnosti motora a nezaznamenal žiaden problém tak je to teda v poriadku. Druhý pán pozrel na stránku výrobcu oleja a konštatoval, že bude dávať olej už len od tejto značky "díval jsem se, dělaj dobrý oleje". Potom sa zistilo, že problémy, ktoré sa v danom vlákne riešili spôsobuje práve jeden z parametrov oleja (tomu nikto z postihnutých nechcel na začiatku debaty veriť) a u výrobcu ktorý pocitovo "dělal dobrý oleje" bol práve tento parameter jeden z najhorších.
  17. Zdravím, mám podobný dotaz k tomuto vláknu, ale reverzně. Je možnost do auta, které má funkci výhřevu volantu, dát volant bez výhřevu? Zůstal mi ze staré OIII zkosený volant bez výhřevu a uvažuji o koupi auta, které ale výhřev má. Předpokládám, že po zapojení to bude hlásit chybu výhřevu, dá se to pak nějak vyřešit? Deaktivace výhřevu jen ve VCDS asi nepomůže, že? Díky. 🙂
  18. Ze strany od řidiče je to trochu problém. Je tam docela špatný přístup. Od spolujezdce je to po sundání schránky jednodušší. Napíchnout na diagnostiku a podívat se, která klapka nereguluje. Jsou tam myslím dvě, nebo tři
  19. Svíčky by měly jít ven lépe z teplého motoru. U 1.4 TSI možná není nutné sundávat vysokotlakou část vedení vzduchu mezi turbem a škrtící klapkou/chladičem stlačeného vzduchu. U 1.2 TSI EA211 jsem minulý víkend dostal všechny svíčky i cívky ven pouze po demontáži těch částí sání, které jsou „před turbem“. Největší pakárna je odpojit konektor cívky 4. válce. U 1.5 TSI musí dolu trochu víc částí a mají se měnit i dva o-kroužky. Spona jde ven blbě, ale s trochou štěstí se to dá, aniž by praskla. Svíčky bych použil NGK nebo VW AG, zkoušel jsem svíčky Brisk a mají blbě udělanou elektrodu, po dotažení má špatnou pozici. Utahovací moment je 22 Nm, ale lze to obejít, pokud víš jakou má mít svíčka orientaci po dotažení. Tolerance polohy elektrody je +/- 30°. Mazací tuk má za úkol zamezit připečení gumové objímky na keramický izolátor. Doporučuji trochu vyčistit závit i dosedací plochu pro svíčku. Před vyjmutím svíčky je vhodné vyfouknout její dutinu tlakovým vzduchem a mít jistotu, že nepropadne nějaký čurbes do spalovacího prostoru. Závity svíček se ničím nemažou, stejným momentem by byla dosažena výrazně vyšší utahovací síla/ namáhání závitu / špatná pozice elektrody. Kdyby i po výměně byl problém tak to chce diagnostiku, zjistit na kterém válci je špatný zápal to jsou chyby P0301 až P0304. Někdo mění všechny cívky někdo jen tu špatnou. Na fotce je, co jsem u 1.2 TSI musel odstrojit, abych svíčky mohl vyměnit, fotky z stejné akce na 1.5 TSI bych možná našel.
  20. Včera
  21. + chcem dodať, že keď pri vyšších otáčkach pustím plyn a stlačím spojku, otáčky vyhodí hore a potom zas klesnú.
  22. Auto vezu na montáž až v pondělí. BRC mi taktéž nabídli ale pro TSI doporučuji HLAVNĚ! Landi Renzo, je to prý nejlepší na ty TSIčka. Přívstřik benzínu záleží na způsobu jízdy.
  23. prednastavene percento ambient osvetlenia je asi toto
  24. Dobrý deň, vyskytol sa mi nový problém na fabii 2004 1.2htp 47kw. Auto ide v poriadku dokým nedosiahnem 3000 otáčok, potom auto začne šklbať/trhať a stratí celkovo výkon. Občas sa stane, že úplne prestane reagovať plynový pedál a po vypnutí a zapnutí motora ide všetko ok, dokým ho zas vytočím nad 3000 otáčok. Už sa mi aj stalo, že keď som ho dlhšie vytáčal nad 3000 a zastavil som auto, začalo s ním triasť. Opäť keď som vypol a zapol motor všetko išlo ako má. Neviete čím to môže byť? Kamarát mi poradil, že to môže byť snímačom klepania, ale ten som nedokázal ani nájsť a nenašiel som žiaden videonávod, alebo fotky, kde sa nachádza. Predom ďakujem za rady.
  25. normálne do fajky po obvode ja ju vždy postláčam nech sa to rozleje ... za tepla idú lepšie ale ak to nie je niečo staré kde to nik nemenil nebýva problém , v autorizákoch to 99% maže a ide to pekne von , už dávno sa mi nestalo že by som nevytiahol ... nič iné nerieš a hlavne nelamentuj nad tym , cievky von , sviecky von , sviecky dnu , cievky namazane nazad a do krcmy ...
  26. Karel je zkušený a má určitě konkrétní data z více aut, ale nemyslím, že to sdělí. Návratnost je prostě citelně delší než u systémů montovaných do atmosferických a jiných neTSI motorů a s tím se nechce nikdo chlubit.
  27. Já jsem chtěl BRC které jsem předtím měl už 2x ale montážník mi řekl že jedině Landi renzo to má zmakle (2022) a to právě on předtím dělal ty brcčka. V tom roce měl prins určitý pevné nastaveny privstrik Po montáži jsem zjistil, že k tomu nemá hardwarový klíč (po telefonatech s dovozcem), aby mohl nastavit privstrik ale jakž takž to funguje. Dlouhodobá benzín je teď 0.87. Dnes jsem tomu dal v serpentinách při honičce s motorkou tak, že olej šel na 105 stupňů, což jak víme, je u tohoto motoru velmi výjimečně:) @patrikderka jak jsi na tom s montáží?
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...