Přejít na obsah

Podvozek

Vše o podvozku - kola, nápravy, tlumiče...


231 témat v tomto fóru

  1. Alu kola 1 2 3 4 19

    • 471 odpovědí
    • 144,5k zobrazení
  2. Letní pneumatiky 1 2 3 4 33

    • 806 odpovědí
    • 162,3k zobrazení
  3. Velikost disků 1 2 3 4 29

    • 715 odpovědí
    • 164,9k zobrazení
  4. Zimní pneu 1 2 3 4 64

    • 1,6k odpovědí
    • 247,5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 11,5k zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 32,1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4,3k zobrazení
  5. 8J a 10J R17 disky

    • 2 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  6. ABS brzdy

    • 0 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
  7. ABS, ASR

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,6k zobrazení
  8. Auto bribržďuje

    • 9 odpovědí
    • 5,4k zobrazení
    • 55 odpovědí
    • 11,6k zobrazení
  9. Bezpečnostní šrouby

    • 2 odpovědi
    • 1,2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 7,9k zobrazení
  10. Brzdová kapalina 1 2 3

    • 64 odpovědí
    • 27,2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4,3k zobrazení
  11. Brzdový kotouč - rýhy 1 2

    • 29 odpovědí
    • 17,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
  12. Brzdy 1 2 3 4 12

    • 297 odpovědí
    • 60k zobrazení
  13. Brzdy

    • 20 odpovědí
    • 4,8k zobrazení
  14. Brzdy - krok pedálu

    • 9 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
  15. Brzdy cudne

    • 1 odpověď
    • 1,8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
    • Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.  Ako som už písal po výmene nádobky s  ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km  znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora.  Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.     
    • Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
×
×
  • Vytvořit nový...