Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 MPI

  1. Zahájeno uživatelem Poyebaney,

    Zdravím, dnes jsem koupil aditiv do paliva. Hned co jsem došel z obchodu k autu jsem ho nalil do nádrže, jenže až když jsem ho dolil do nádrže, jsem zjistil že jsem se přehmátl a místo aditiva do Benzinu jsem tam nalil aditiv do nafty... Mám počítat se smrtí motoru, nebo se nic extra nestane a motor pojede dál?

    • 0 odpovědí
    • 760 zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem schneefall,

    Zdravím, potýkám se s potížemi s naší minimálně využívanou fábií s nájezdem origo 60 000 km. Auto při delší odstávce (bývají to běžně 2 týdny ale i 4 měsíce v garáži) startuje na 3 válce což doprovází silné vibrace a hustý kouř se zápachem benzínu z výfuku. Dělá to tak do druhého prošlápnutí plynu a pak se situace stabilizuje a auto funguje normálně. Každý další start v ten den je pak normální, pak obvykle auto odstavím a dlouho se s ním nejede. Žádná kontrolka se mi nikdy nerozsvítila. Svíčky už tam budou určitě přes 5 let ale reálně budou mít najeto skutečně maximálně 5000 km. Co by toto mohlo způsobovat ? Historicky jsem měnil na zapalování akorát celek se zapalov…

    • 0 odpovědí
    • 775 zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Ferdinand II,

    Zdravím, řešil jste někdo uložení motoru na Fabii 1.4 MPI? Při přidání/ubrání plynu trochu cuká - zlepšilo se to výměnou reakční vzpěry, ale furt to není ono. Mám dva typy: 1) výměna zbylých dvou silentbloků - to posoudil mechanik tak, že zařadil 1 a pouštěl spojku při zabržděném autě do záběru a motor lítal sem a tam (až si říkám, jestli se tímhle testem něco neutrhlo); 2) spojka - to posoudil jiný mechanik, že by mohly být unavené pružinky lamely nebo tak nějak. Měl byste někdo nějaký tip? Ještě se chci zeptat. Mazali byste závity šroubů uložení? Když jsem měnil tu vzpěru podle DP, tak tam nic o mazání nebylo, a tak jsem šrouby pečlivě očist…

  4. Zahájeno uživatelem houba2007,

    Mám dotaz, jaký zvuk při jízdě vydává auto s prasklou Sací hadicí, vzduchového filtru uvnitř vozu ? dík za odpověď

      • Pozitivní
    • 1 odpověď
    • 874 zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Sarka11,

    Dobry den, prave jsem mela auto v servisu a delali i STK. A technik rikal, ze auto malem neproslo STK, protoze melo nizke volnobezne otacky (pry pod 800, pokud si dobre pamatuji), a ze by priste nemuselo projit. Nevite, cim to muze byt? Je to jen starim (tak to vyznelo od technika) a tim padem se s tim neda nic delat. Nebo mate nekdo podobnou zkusenost/tip, co by to mohlo byt? Ano je to stare auto (RV 2000), ale ja proste si ho chci nechat jeste (dcera se bude ucit jezdit a je to jedna z mala veci, co mam jeste po tatinkovi). Diky !

      • Pozitivní
    • 2 odpovědi
    • 1,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Tezslak,

    Ahoj, měl bych dotaz, protože vůbec netuším. Kdysi dávno (2013) někdo dodělal do mé Fabie E85. Budu teď dělat něco na motoru a nejraději bych to celé vyškubal ven, protože je to tam úplně k ničemu. E85 se snad již ani neprodává a vůbec netuším, jestli se s touto přestavbou jezdí i na dvoje emise. Prostě přijde mi to k ničemu. Bohužel je ta přestavba zapsána v TP. Takže hádám, že když je tam psaná, nemohu ji jen tak hodit do kopřiv. Jaká je "legální" cesta, jak se E85 zbavit a projít vesele STK? Projel jsem snad půlku internetu a vůbec netuším, nikde ani zmínka. Děkuji.

    • 6 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Nakkiel666,

    Zdravím, jsem tady nový i fabku mám chvíli. K problému : po startu mi hned vyblikne kontrolka přehřátí motoru, vyměnil jsem termostat i s číslem za nový, problem přetrvavá. Auto nejeví žádné známky přehřátí, pi projizdce se normálně zahřeje na 90 dle rafičky ale proste vyskočí kontrolka přehřátí, poprvé po 10km cestě kdy naopak rafička visela na 50 stupních (to mě přimělo objednat nový termostat). Auto jinak topí, je po výměně těsnění pod hlavou asi 2 měsíce zpátky, voda neubývá, větrák se sepne když ke třeba…fakt už nevím po čem jít. Je ještě někde čidlo teploty samotného motoru ? Nemyslím to v termostatu.

  8. Zahájeno uživatelem jojinek,

    Dobrý den U Škody Fabia po zahřátí motoru dochází k tomu, že za jízdy po vyřazení na volnoběh zůstanou otáčky na hodnotě asi 1200 a klesnou až po zastavení. Pokud na volnoběhu zvýším otáčky nad 2000 tak se samovolně postupně zvyšují na max. Pokud malinko uberu plyn tak klesnou na volnoběh. To vše dělá po zahřátí motoru. Klapka čistá svíčky nové. Děkuji za návrhy.

    • 0 odpovědí
    • 967 zobrazení
  9. Ahoj, máme fabii 1.4 mpi 44kw asz a máme následující problém, motoru kolísají otáčky na voloběh, po nastartování motor někdy hned chípne nebo spadnou otáčky strašně dolů, při vyšlápnutí spojky při jízdě občas taky chcípně, mechanik vyčistil škrtící klapku, skontroloval sání a prý těsní dobře. Byl vyměněn filtr benzínový,vzduchový,olejový+olej, vyměnila se 2. lambda za katem protože byla uplně mrtvá. Motor při jízdě občas zacuká v nižších otáčkách ale jinak jede dobře. Nevíte někdo co by to mohlo způsobovat?díky moc vag píše tohle: 17549 - Zjisteni zatizeni Nesmysla hodnota P1141 - 35-00 - - 16825 - System odvzdusneni palivove nadrze Chybny prutok P0441 - 35-10 - - …

    • 33 odpovědí
    • 42,2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Jakub Zelenka,

    Ahoj Mám takový problém. Tak před rokem sem měnil tešnění pod hlavou u Fabie 1.4 MPI 44 KW. nedávno se zas začal objevovat "šlem" pod víčkem nálevky na olej a začala se ztrácet voda. Je možné že to bude voda prosakovat někde pod vložkou i když přesahy sou v pohodě (okolo 0.07mm) musí být všechny v úplné rovině? A jen okolo 4 válce je "ten šlem". Máte ještě někdo nějáký návrh čím by to mohlo být? děkují

    • 20 odpovědí
    • 31,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Manek88,

    Ahoj, blizi se mi vymena oleje a tak se divam i na filtry, Zajimal by mne vas nazor na ruzne vyrobce filtru. Vim, ze jste tady dost doporucovali MANN nebo BOSCH a u palivoveho a olejoveho filtru jsem taky pro, ale co treba u vzduchoveho filtru, vyplati se koupit jeden z prvovyroby nebo 4 cinske vyroby Pride a menit ho 2-4x rocne? Jaký je vas nazor na cinske filtry a nahradni dily? Mate nekdo prakticke zkusenosti? Olejovy filtr: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/047115561b-olejovy-filtr-fabia-octavia.html Olejovy filtr: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6y0129620-vzduchovy-filtr-htp-mpi-fabia-fabia-2-roomster.html Díky

      • Pozitivní
    • 36 odpovědí
    • 48,2tis zobrazení
  12. Ahoj, mám problém u mé Fabie 1,4 mpi 50kw, kdy z ničeho nic se objevil nepříjemný zvuk při přidání plynu - takové hučení, zvuk podobný jízdě bez výfuku. V prvopočátku jsem problém přisuzoval vlnovci, protože ten už to měl opravdu po 185 000km za sebou. Bohužel ani po výměně vlnovce problém neustal. Nezáleží jakou rychlostí jedu a jakou rychlost mám zařazenou, vždy se ten hluk objeví od cca 1800 otáček do nějakých 2100, pak je ticho a vše funguje tak jak má. Pokud zrychluji pozvolna tak ten zvuk víceméně neslyším (ač tam trochu je), ale pokud pedál sešlápnu naplno, tak se zvuk dostaví. Je to stejnej zvuk jako kdybych na těch 300 otáček přišel o výfuk, opravdu t…

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Jury,

    Ahoj, prosím. Již x tisíc km cvrliká něco od motoru, snad ne zdvihatka. -zvuk od filter boxu při zátěži. Takový rychli, svižný zvuk jakoby když dáte papír do větráku. Trrrrrr. Prasklá trubka nasávaní vzduchu do filtrboxu nebo seklá termoklapka horkého vzduchu? FILTRY OK. Vozidlo má aktuálně 110 tisíc km Fabia 1.4mpi AQW motor ZVUKOVA NAHRÁVKA: https://vocaroo.com/1oiB1FQABc2b Díky za rady

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  14. Ahoj,na diagnostice mi načetli vadný palivový uhlíkový ventil.Fabia má spotřebu vyšší,asi 8.5 litru /100 km.Dá se to nějak vyřadit a jezdit bez něj aby spotřeba byla normální?Prý to nejde,že pak budou vysoké emise.Nechápu,jak taková pitomost může mít vliv na emise,Přece něco musí existovat,jak tu kokotinu totálně vyřadit a motor fungoval normálně??Takže diagnostika 2000 Kč a k tomu ventil 4500 Kč!!

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Matej120,

    Zdravim vas. Idem si po radu/skusenost.. Mam doma Fabiu 1.4mpi 50kw LPG (Auto viac stoji ako jazdi) 1. Auto ked prepnem do plynu tak zdochne pokial sa nezohreje na 90° 2. Ked sa už zapne plyn tak auto šklbe pri 2500-3000 otačkach.. 3. Raz za čas zdochne za jazdy pri vytlačeny spojky. Na benzine ide uplne bez problemov. Napadlo ma vymenit sviečky, no neviem či ten problem je v tom. Vdaka za radu/podelenie sa o vlastnu podobnu skusenost.

    • 2 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Patolok,

    Dobrý den, Asi před měsícem jsem koupil fabii 1.4 50 kW najeto 170xxx mám to jako na dojíždění do práce, ale má chybu v tom že auto za studena má slabý výkon že musí mít otáčky aby při rozjezdu skoro nechciplo po zahřátí je tento problém pohodě ale při jízdě cítím hlavně do kopce malé škubani ale fakt malé. Máte nejaky nápad?? Na autě jsem měnil svíčky. Zapalovací listů, palivovi filtr jsem chtěl bohužel koupil jsem špatný ale. Je. Vyměněn tepelné čídlo a wag nic neukazuje, škrtici klapka je čistá napadá mě lamba sonda ale neznám příznaky, ale říkám si jestli není moc bohatá směs, a nebo vstřikovaci ventyl , děkuji za každou radu

  17. Zahájeno uživatelem Lukas127,

    Čau hoši, dnes se mi stal takový menší problém, po ujetí cca 30km mi hrozně začalo něco cvakat od motoru. Po zastavení jsem zvedl kapotu a cvakání šlo někde pod ventilovým víkem, tak si říkám asi hydroštely. Auto jsem nechal a za 2 hodiny jsem s ním zase vyjel ale skoro jsem nenastartoval, až po chvilce točení chytlo ale drželo si volnoběh asi 500 ot/min a pak se vzpamatovalo. A teď jsem to doma chtěl natočit znova ale starter si jen cvaknul a potom začal jen točit a nic. Poradí někdo prosím? Přikládám 2 videa cvakání a startu. IMG_3447.MOV IMG_3448.MOV

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Zdend,

    Zdravím, nemá někdo vlastní zkušenost s výměnou hydroštelů u motoru 1.4 mpi. Dá se to provést bez speciálního nářadí a musí se sundavat hlava nebo se to přez ní vytáhne nahoru?

  19. Zahájeno uživatelem Dadosos,

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na fabii jsem měnil chladící kapalinu po zatažení ventilu kapalina stále kape. Neví někdo čím to je

    • 1 odpověď
    • 4,5tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Lukas127,

    Zdar fábkaři, Mám takový menší problém na mé 1 fabii 1.4 MPI 50kw (AQW), klepe se mi kryt motoru, tak jsem ho chtěl sundat ale neměl jsem zespodu to nahrádní víčko z feldy, tak jsem přes internet objednal toto červené i s tesněním: (https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/047103485a-uzaver-oleje-cina-7737.html), ale po zkoušce ho tam dát tam vůbec nechtělo celý zalíst a furt se vysouvalo ven a bez toho těsnění tam zase bylo na volno jak poklice na hrnci. Nějaký rady prosím? Spoiler Spoiler

    • 2 odpovědi
    • 3,1tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem dudusk,

    Chtěl bych se zeptat, mám 1,4MPI 50Kw na plyn a jak jsem měl ve zvyku u favorita, seřídil jsem si ventily. Jenže ouha, začalo to cvakat. Takže jsem to zhruba dotáhl, cvakání ustalo a jezdilo se dál. Po nějeké době jsem se bavil se známím mechanikem a tem mě řekl, že mě to může zničit motor. Může? a co? Nicméně v pondělí vezu auto do servisu, nechám si snížit hlavu a bohužel si u toho nemůžu postát a tak bych se zeptal, musí se seřizovat vůle po sundání hlavy, nebo nemusí a seřídí to normální servis, nebo musím do škodovky?

      • Negativní
      • Pozitivní
    • 42 odpovědí
    • 200,6tis zobrazení
  22. Zdravím, kolísají mi otáčky při volnoběhu, ale jen když je motor zahřátý...když je studený tak drží. Diagnostika mi píše vadnou lambda sondu, může to být tím? Díky za odpovědi.

    • 0 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem marekmara94,

    Ahoj kluci, chci si ujasnit, jak správně řadit, aby to bylo optimální po všech stránkách. Přijde mi, že vysoké otáčky Fabií svědčí. Budu mluvit o rychlosti podle GPS navigace. Při 50 jsem řádil 4, ale přijde mi, že by nevadilo nechat trojku? Při jízdě 70 dávat pětku, nebo nechat čtyřku ještě? Snažil jsem se to držet při nejmenších otáčkách, na 50 dával někdy i pětku. Ale pak jsem jel do Německa. S plynem na podlaze, celou dobu 140-150 a vytáhl jsem z ní podle Wazu z kopce i 180. Čekal jsem spotřebu tak 12 litrů, ale jel jsem za 7. Pak jsem podniknul ještě další 2 delší výlety a spotřeba šla úplně dolů, dokonce mi přijde, že začala …

    • 1 odpověď
    • 5,5tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem bobek,

    chlapy malej problem mam po nastartování studeneho motoru mi po chvilce zhasne a je slyšet palivové čerpadlo jak jede na podruhe už je vše ok vždy staruju motor až čerpadlo natahne palivo nevite čim to muže byt ještě se chci zeptat kde je u 1.4mpi palivovy filtr

  25. Zahájeno uživatelem cuco,

    cau mam fabiu 1,4mpi 2000 naj 34000km a ked vypnem teply motor a chcem do 5 minut nastatovat musim na tri krat.ked stojim dlhsie ako 5min pohoda co by to mohlo byt?lambda sonda?nerobi to vzdy

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.