Přejít na obsah

Motor 1.4 MPI


723 témat v tomto fóru

  1. Špatné aditivum

    • 0 odpovědí
    • 648 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 715 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 812 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
  2. Visení otáček

    • 0 odpovědí
    • 921 zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 41.3k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 31.1k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 47.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 30.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  3. výměna hydroštelů 1 2 3 4 6

    • 130 odpovědí
    • 119.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 198.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.3k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 37.5k zobrazení
  4. špatný teplý start 1 2 3 4 7

    • 158 odpovědí
    • 61.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Byl jsem to teď zkusit a auto android se mi prostě nechce připojit, bluethooth mám připojený, jdou mi tam pouštět písničky z mobilu, volat a i ta umělá inteligence když po ní něco chci, ale zrcadlení nejde, připojím mobil drátem a ani to mi nenajde přes to auto android. 
    • Takže vpodst. podobný způsob jako jsem vyimprovizoval já. Prstem jsem si dělal hrázku na spodku výpustního otvoru a pak v mžiku šrouboval zátku. Hladinu mám tak s jistotou nad spodkem výpustního otvoru 🙂.   (Ostatní naše auta - F1 s 1,4MPI, O2 s 1,9TDI plněna co se vešlo pod sp. hranu výpustního šroubu, který je ale u těchto aut směrem dopředu a když je auto předkem na nájezdech, tak je skříň předovky jakoby zakloněná a dostanem tak taky o něco víc než, kdyby se plnilo na rovině. Píši toto vše v závorce, jen pro srovnání a dále nebudeme rozvíjet jiné převodovky než tu diskutovanou pro 1,0 TSI).
    • Ahoj, Superb III sedan 2.0 TDI 140 kW DSG 4x4 r.v 2018. Při rozjezdu a plném rejdu se od zadních pneumatik ozývá hluk v interiéru, jako když se pneu o něco odírá. Z venku je to zřetelnější a vychází od kol. Nejdřív to bylo výhradně z zadní pravé strany, teď se přidala i zadní levá. Při jízdě to není slyšet a při srovnání kol je to taktéž v pořádku. Kamarád se kterým jsem nedávno cestoval, že by tipoval 4x4, jenže v květnu (ještě než zvuky začaly) byl měněný olej a podle mechaniků je 4x4 v pořádku.  Zkontroloval jsem dotažení kol, trochu odfouknul a přifouknul a nic. Doufal jsem že by to mohly být ramena, ale stejně se zeptám, jestli se tu už někdo s tím nesetkal? Moc díky.
    • Můj kamarád mechanik omotává "těsnícím hadrem" hadičku od špricky, kterou pak vsune do rychlostky nalévacím otvorem a po dolití 2L nového oleje rychle vyndá hadičku i s "těsnícím hadrem" a našroubuje rychle zpět napouštěcí zátku, aby nevytekl skoro žádný olej z rychlostky. Říkal, že to tak dělají i v servisu.
    • aha, tak to neviem no podľa mňa by to malo mať aspoň káblové pripojenie na android auto, u mňa sa to pripájalo že som klikol na ikonku smartlink a tam si spároval mobil s autom cez bluetooth a potom už to šlo ok   ja mám tento infotainment :     u Vás neviem ako to bude fungovať, no malo by sa to dať,  ešte ma napadlo update infotainment a tiež v mobile update android auto ak pôjde, a potom skúsiť cez kábel napojiť na auto, samozrejme na pripojenie použiť originál kábel , nie lacný s tými sú problémy, aj redukcie nie sú ok, treba originál kábel.  
×
×
  • Vytvořit nový...