No a u tohohle tvrzeni, uz si par lidi stezovalo na to, ze se jim to samo pri kazdem startu aktivuje a oni to pri parkovani pokazde musi vypinat.
(Mozna si to jeste predfaceliftova scala dokazala pamatovat?)
No očividně asi nevíš 😀
Hele nehci se hádat ale to co koncern oznacuje jako asisten vyparkovani a informace, že mu to brzdilo pouze při couvání by na to sedělo.
Pro dovzdělání 😉
https://www.vw-scene.cz/prevence-nehod-diky-asistentu-vyparkovani-a-sledovani-mrtveho-uhlu/
Pokud ti scala brzdí při parkování i bez blind assistu, tak to bude nejspíš to, co koncern označuje jako manévrovací brzdu. Osobně jsem si myslel, že i když na to scala podporující jednotky má, tak že to do výbavy v predfaceliftu ještě nedostala.
ne, řeším brzdění před překážkou při pomalé jízdě vpřed (bez plynu, bez nožní brzdy, bez řidiče 🤦).
Tedy zda by měla manévrovací brzda zastavit auto když jede dopředu?
Myslím, že @ExecutedDonut (a snad i ostatní) to chápou velice dobře soudě dle mého prvního příspěvku a kolize která se mi stala.
ja uz sa sice stracam vtom co vlastne riesis ale ak riesis brzdenie pri cuvani cize ked ignorujes senzory a ze ti da auto kopanec tak to sa skutocne musi zapnut v infotainmente...
hrusky a jablka...asistent vyparkovania funguje na zaklade jednotiek pre side assist? to je blbost scala ma nudzove brzdenie aj bez side assistu-nieco o tom viem kedze ho tam z vyroby nemam a inak staci si otvorit manual, vsetko je tam napisane.