Přejít na obsah

35 témat v tomto fóru

  1. Jaký zvolit motor? 1 2 3 4 5

    • 110 odpovědí
    • 50,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 315 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 12,6k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 22,7k zobrazení
  2. Řazení zpátečky 1 2 3

    • 61 odpovědí
    • 43,6k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 24,3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
  3. Řazení, škubání

    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  4. DSG výměna oleje

    • 9 odpovědí
    • 8,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4,1k zobrazení
    • 53 odpovědí
    • 36,8k zobrazení
  5. Zkušenosti s DSG 1 2 3

    • 60 odpovědí
    • 27,7k zobrazení
    • 136 odpovědí
    • 55,8k zobrazení
  6. Prevodovka - oznaceni

    • 3 odpovědi
    • 4,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3,6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 13,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 22,5k zobrazení
  7. Přísady do benzínu 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 30,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Šikovný elektrikář vypinuje a dá jen nový konektor. 
    • Dobrý den, zakoupil jsem ojetou RS Octavii III (2013). Při instalaci dveří jim zřejmě praskla nějaká plastová část kabelového svazku vedoucího do sloupku. Tzn. že je to otevřené a teče voda tam, kde to není žádoucí. Kabelový svazek pro tento model (se sklop. zrcátky) je relativně vzácný a proto i výrazně dražší než pro ostatní případy. Moje otázka zní.. Dá se koupit jakýkoliv jiný kabelový svazek pro Octavii III s tím, že se z něj využije ta chybějící část a doplní se u mých dveří? Nebo jsou tam nějaké zásadní odlišnosti a musím zakoupit svazek přesně pro mé auto? Děkuji za odpověď 
    • 15 000 je na 0W-20 veľa, nechcem si predstaviť ako vyzerá po 30
    • Je v autě něco domontovávanýho?
    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
×
×
  • Vytvořit nový...