Přejít na obsah

35 témat v tomto fóru

  1. Jaký zvolit motor? 1 2 3 4 5

    • 110 odpovědí
    • 50,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 322 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 12,6k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 22,7k zobrazení
  2. Řazení zpátečky 1 2 3

    • 61 odpovědí
    • 43,6k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 24,4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  3. Řazení, škubání

    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  4. DSG výměna oleje

    • 9 odpovědí
    • 8,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4,1k zobrazení
    • 53 odpovědí
    • 36,8k zobrazení
  5. Zkušenosti s DSG 1 2 3

    • 60 odpovědí
    • 27,8k zobrazení
    • 136 odpovědí
    • 55,8k zobrazení
  6. Prevodovka - oznaceni

    • 3 odpovědi
    • 4,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3,6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 13,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 22,5k zobrazení
  7. Přísady do benzínu 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 30,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak ono kdyby se chtělo, možná by to šlo, ale zase trošku na úkor výkonu, ale na komfortu by to ničemu nevadilo, ale jo, už by to byla trochu úprava toho protokolu, ale zase ne zásadní, samotnej obsah je zase trochu zbytečnej na šifrování, protože ty id toho už poví dost sami o sobě, pokud bych teda chtěl šifrovat jen data, tak salt by pomohl, ale pořád je lepší to vzít celý imho   Tak třeba crc by měl mít myslím na canu každej packet, ale jako ten increment by už asi trochu problém byl, ale na read-only udělátko naštěstí ne. Injectování je pochopitelně uplně jinej level, no. (pořád to jde obejít, ale už tam jsou pak kompromisy, no, třeba u toho zámku by se ten původní musel dát na separátní can do udělátka, protože jinak by ten inject fungoval, ale ignorovalo by to pak ten legit zámek)
    • Samozřejmě myslel jsem obsah ne can jako takový to snad ani není možné tím jak je can protokol celkově postavený...   místo šifrování má koncern jiné protiopatření pakety musí chodit v dané periodě, pokud chodí častěji (někdo se pokouší injectnout) tak se to pozná, některé pakety obsahují CRC součet a jiné mají vsobě increment to má například obyčejný tempomat.
    • Kromě toho serva mám stejný problém.  V nouzáku to jede, diagnostika ukazuje 3 závady. Jako prvni se rozsvítila kontrolka na tlak v pneu, ale diagnostika ukazuje mimo jiné čidlo tlaku v rail liště. Zítra ho vymění,  ale moc si od toho neslibuji.
    • Jo, jasný, takže vše vyjma zadních dveří
    • Aha, jasný, tak zase takhle kreativně jsem neuvažoval xD   Tak řekl bych, že can bude šifrovanej celej, nebo vůbec, protože jinak by šlo šifrovat maximálně data u toho imobilizéru (aby v tom nebyl naprostej bordel) a tím si pak moc nepomůžeš. Ale zkusím jen tak ze srandy přeměřit
×
×
  • Vytvořit nový...