Přejít na obsah

110 témat v tomto fóru

  1. Rapid vs konkurence 1 2 3 4 19

    • 454 odpovědí
    • 183.3k zobrazení
  2. Koupě ojetého Rapida 1 2 3 4 6

    • 147 odpovědí
    • 100.9k zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 107k zobrazení
  3. Vady a neduhy 1 2 3 4 28

    • 682 odpovědí
    • 246k zobrazení
    • 947 odpovědí
    • 305.5k zobrazení
  4. Škoda RAPID 1 2 3 4 57

    • 1.4k odpovědí
    • 366.6k zobrazení
  5. Škoda Rapid facelift 1 2 3 4 14

    • 343 odpovědí
    • 182.4k zobrazení
  6. Inspirace pro Rapida 1 2 3 4 6

    • 147 odpovědí
    • 141.5k zobrazení
    • 656 odpovědí
    • 208.3k zobrazení
    • 71 odpovědí
    • 92.5k zobrazení
  7. Srazy Škoda Rapid

    • 4 odpovědi
    • 17.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 13.4k zobrazení
  8. Prozba

    • 2 odpovědi
    • 259 zobrazení
  9. Kód laku podle VIN

    • 3 odpovědi
    • 819 zobrazení
  10. Servisna historia

    • 1 odpověď
    • 824 zobrazení
  11. Rapid v médiích

    • 19 odpovědí
    • 14.6k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 21.8k zobrazení
    • 60 odpovědí
    • 62.3k zobrazení
  12. Fotky Rapidů z ulic 1 2 3 4 7

    • 174 odpovědí
    • 57.9k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 25.9k zobrazení
    • 202 odpovědí
    • 61.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  13. Rapid Monte Carlo 1 2 3 4

    • 77 odpovědí
    • 31.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Moc děkuji za odpověď. No naštěstí to je něco s čím se dá jezdit, tak výměna úplně nespěchá a je na to čas 🙂
    • To je přesně ono, ten stejný problém jsem měl já. V autě nic, ale v hovoru to vypadalo na turbo.   Hodně jsem se s tím natrápil, ale nakonec po všemožných testech a hledání jsem šel do autorizovaného servisu pro radu. Chvíli hledali a našli, že na to dokonce existuje předpis od Škodovky na opravu tohohle problému. Je to výměna jednotky online konektivity. Jiná možnost bohužel není.   Jedná se o jednotku co je umístěna za budíky v přístrojové desce . Jednotka má označení 5NA 035 284 A.  Tyhle jednotky s tím mají problém, a nahrazují se novou generaci která už ten problém má vyřešeni. Označení nové je stejné jen na konci má písmeno B.   Nová od Škodovky stála raketu, ale nakonec jsem tam dal starší, ale už tu novou generaci s B na konci. Vycházela na cca 1500 z bazoše a výměna byla za 10 minut hotová.   Jediný zádrhel byl v tom v nakódovaní jednotky. I když mam VCDS diagnostiku tak jsem si s tím nevěděl rady a pořad mi to hlásilo chybu. Nakonec jsem  musel do Škodovky aby ji nahráli do auta a fungovala.    Takže je potřeba vyměnit jednotku, jiná cesta opravdu není. Od výměny jednotky je to už rok a žádný problém.     
    • Ano zní, ale v aute nic slyšet není. Zase tak citlivý podle mě ten mikrofón není, aby se díky němu dalo diagnostikovat začínající turbo 😅 tohle slyší v hovoru ten co nesedí v autě. 🧐
    • Mam Kamiqa vyrobeneho vloni. Doted vse fungovalo bez problemu. Vcera jsem se pokusila zavrit okno na dalku klicem, ale nic se nestalo. Nereagovala ani ostatni okenka. Pri zapnuti motoru, jsem zkousela zda vubec funguji. Vsechna okenka automaticky sjela a vyjela zpet, jen to u ridice se proste jen posouvalo tak jak jsem drzela cudlik. V aplikaci mi to hlasi otevrene okno, prave u ridice. Tak a co ted? Zajet s tim do servisu nebo to nejak poopravit v nastaveni, pokud to pujde? Dekuji
×
×
  • Vytvořit nový...