Přejít na obsah

111 témat v tomto fóru

    • 51 odpovědí
    • 110.9k zobrazení
  1. Rapid vs konkurence 1 2 3 4 19

    • 454 odpovědí
    • 187.6k zobrazení
  2. Koupě ojetého Rapida 1 2 3 4 6

    • 147 odpovědí
    • 102.6k zobrazení
  3. Vady a neduhy 1 2 3 4 28

    • 682 odpovědí
    • 251.7k zobrazení
    • 947 odpovědí
    • 314.8k zobrazení
  4. Škoda RAPID 1 2 3 4 57

    • 1.4k odpovědí
    • 376.2k zobrazení
  5. Škoda Rapid facelift 1 2 3 4 14

    • 343 odpovědí
    • 185.4k zobrazení
  6. Inspirace pro Rapida 1 2 3 4 6

    • 147 odpovědí
    • 142.7k zobrazení
    • 656 odpovědí
    • 213.3k zobrazení
    • 71 odpovědí
    • 93.1k zobrazení
  7. Srazy Škoda Rapid

    • 4 odpovědi
    • 17.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 557 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 625 zobrazení
  8. Kód laku podle VIN

    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  9. Servisna historia

    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
  10. Rapid v médiích

    • 19 odpovědí
    • 14.8k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 23.3k zobrazení
    • 60 odpovědí
    • 63k zobrazení
  11. Fotky Rapidů z ulic 1 2 3 4 7

    • 174 odpovědí
    • 59.3k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 26.3k zobrazení
    • 202 odpovědí
    • 62.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  12. Rapid Monte Carlo 1 2 3 4

    • 77 odpovědí
    • 31.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Mechanické a chemické čištění sacích ventilů nikdy nedosáhne takového výsledku jako čištění pomocí skořápek. To ale nic nemění na tom, že se karbon vrátí hned po další výměně oleje – stav, který ukázal uživatel paulcz, bude zpět velmi rychle. Výsledek? Vyhozené peníze. Služební vozy s nájezdem 500 000 km nikdo nikdy nečistil – a přesto jezdí stále relativně dobře. Vyhodit 8 000 Kč jen za dočasně čisté sací ventily je prostě nesmysl. Chápu to v rámci rozsáhlejší opravy, třeba při výměně vstřikovačů, ale samostatné čištění ventilů bez jiné návaznosti je vyloženě zbytečné. A je úplně jedno, jestli jezdíte krátké trasy nebo dlouhé dálky. Karbon se nejvíce usazuje při plně zahřátém motoru, a to zejména v rozsahu mezi 2 000 a 3 000 otáčkami – tedy přesně tam, kde se motor provozuje nejčastěji a nejefektivněji. Takže snaha tomu zabránit je v podstatě marná. Při studeném motoru nemají výfukové plyny dostatečnou teplotu na to aby spaliny přilnuly na materiál v sacích prostorech.
    • @Boleslavák a co FL ? vypadá to na ticho po pěšině 🙂
    • Caute, nebol som tu uz vyse roka, no okolnosti ma donutili prist si po radu. Vyskocila mi kontrolka motora a diagnostika ukazala tieto dva kody P0684 a P20EE. Stretli ste sa s tym prosim, ze o co sa moze jednat?
    • Chystá se limitovaná edice Fabia 130
    • Je to veľká dilema. Ten olej🤣 v servise dali 5w30 tetaz som bol inde meniť olej v prevodovke. A tam povedali ze mam dávať urcite 0w20 a original filter. Tak som o tom čítal.  Vyšlo mi to tak  ze zrejme nemám OPF  takze správne mam dávať 5w30  Ale ked v servise tvrdili ze urcite 0w20 tak teraz mam dilemu.  Kde zistím ci mam ten filter alebo nie . Podľa ročníka 1/2018 zrejme nieje .
×
×
  • Vytvořit nový...