Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI PD


359 témat v tomto fóru

  1. Klapka sání 2.0 TDI PD 1 2 3 4

    • 87 odpovědí
    • 118,7k zobrazení
    • 91 odpovědí
    • 57,1k zobrazení
    • 140 odpovědí
    • 67,6k zobrazení
    • 102 odpovědí
    • 63,2k zobrazení
    • 126 odpovědí
    • 151,8k zobrazení
    • 90 odpovědí
    • 100,9k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 22,3k zobrazení
  2. 2.0 TDI PD rozvody 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 49,4k zobrazení
    • 90 odpovědí
    • 71,7k zobrazení
  3. 2.0 TDI DPF (125 kW) 1 2 3 4 9

    • 204 odpovědí
    • 89,5k zobrazení
  4. 2.0 TDI PD (103 kW) 1 2 3 4 77

    • 1,9k odpovědí
    • 456,2k zobrazení
  5. Palivový filtr 2.0 TDI PD 1 2 3

    • 63 odpovědí
    • 39,7k zobrazení
    • 100 odpovědí
    • 68,7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 9,8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 130 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  6. Únik oleje BMM

    • 0 odpovědí
    • 199 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 360 zobrazení
  7. chyba p0299

    • 2 odpovědi
    • 7,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 681 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 852 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 4,9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Neměl bys odkaz přesně na tu fólii, kterou jsi použil?
    • Začíná "kapitánům" z  automotive pomalu docházet, že pořád existuje dost velká část trhu, co si nenechá jen tak šlapat po hlavách? A že by bylo asi záhodno přehodnotit silně restriktivní  názory na spalovací motory?  A tím nemyslím jen ty země a oblasti, kde emisní předpisy jsou benevolentnější než např. v EU a kde se stále budou moci "spalováci"  prodávat i po roce 2035.     A ještě jeden příspěvek, kde bychom mohli i polemizovat, jestli se EU, potažmo EK nezmýlila v prostředcích a krocích v prosazování  Green dealu a jestli jí opravdu pořád jde o změnu klimatu, nebo prostě a jednoduše šlápla s jen a jen čistou elektromobilitou pořádně vedle ? Jsme svědky paradoxu – EU brání prodeji elektromobilů z Číny (mimo jiné, protože evropské automobilky stále prostě neumí vyrobit širokou veřejností akceptovatelný a  levný  elektromobil).  Jenže výsledkem nemusí vůbec být  záchrana pozvolna destruovaného automobilového průmyslu v Evropě v podobě dnes zavedených velkých automobilek. Čínští výrobci elektromobilů totiž už začali přesouvat výrobu do Evropy – BYD staví továrnu v Maďarsku, Chery přebírá opuštěnou továrnu ve Španělsku, Leapmotor bude vyrábět v Polsku, Dongfeng jedná o výrobě v Itálii, SAIC chce své MG vyrábět v Anglii a BAIC pokukuje po produkci v Polsku. A to jsou jen už zveřejněné projekty. Situace v evropském automobilovém průmyslu tak nabírá nečekaný obrat – zatímco  výrobci automobilů čelí problémům, jejich mnohdy odepisovaným dodavatelům se otevírá šance najít si nové partnery. I pro čínské firmy bude pravděpodobně výhodnější využívat místní dodavatele místo dovozu dílů přes půl světa. A tak se třeba už brzy dočkáme opravdu levných elektromobilů z evropské produkce, i když od značek, které ani nedokážeme vyslovit. Má to ovšem jednu zásadní chybu – technický vývoj postupně odchází z Evropy a ty skutečně zásadní inovace už přicházejí z jiných částí světa. EU se tak v cestě za klimatickou neutralitou krok za krokem může klidně stát pouhou  montovnou pro čínské automobilky. Vypadá to, že EU je pořád o nějaký ten krok pozadu a jen hasí oheň. Čína není dnes už tak hloupá a vypadá to, že přemýšlí hodně daleko dopředu ( napřed ovládnutí  nerostných zdrojů, nyní přesun výroby do Evropy) a předpovídá následné kroky EU. Neměla by EU  svými následnými kroky spíše umožnit zavedeným evropským výrobcům v automotive  dělat nadále to, co jim oproti i té Číně tak dobře šlo a na co máme zavedenou kapacitu?   A taky si konečně přiznat, že po roce 2035 jen povolenými  elektromobily planetu nezachráníme, spíše si v globálu sami v Evropě  pohoršíme...?       Nakonec i Musk a TESLA dnes přehodnocují svoje vize a sázku na elektromobilitu  a přizpůsobují se trhu...     No jsou to těžké časy pro evropské automobilky...  
    • servisak mi to opravil tak, ze kablik sekol az po C-stlpik a naletoval uplne novy, trochu hrubsi a hlavne je dlhsi, cize s tak nenatahuje. A kufor ide opat ako ma...
    • Nechat zkontrolovat korekční hodnoty vstřikovačů.
    • Ahoj, měl jsem stejný problém. Na zkoušku jsem zkusil lištu u řidiče nastříkat plasti dipem (lze poté odstranit), ale namáháním při otevírání se to začalo loupat. Na lištu u spolujezdce jsem použil fólii z aliexpressu a ta problém vyřešila. Drží skvěle a odrazy od sluníčka nejsou. Jen musím doladit přesnost oříznutí, dělal jsem to v rychlosti a jen na zkoušku, takže to není 100% přesně nalepené.
×
×
  • Vytvořit nový...